Saai topic
zaterdag 9 mei 2009 om 11:06
Mensenkinderen. Ik word oud.
Heb vannacht ouderwets lopen zuipen en hossen in de plaatselijke bar. Ik leek wel 16. Maar schijn bedriegt.
Koppijn enzo, niet meer kunnen uitslapen -want oud en vastgeroest in bepaald slaapritme- en nu wil ik een zachtgekookt eitje.
Er is niemand die dat voor me zou kunnen maken *snik* (love hurts) dus Rooozzzeee gaat de trap maar afrollen om het zelf te doen. Bah... Daarna rol ik weer naar beauven. Want ik zweer het je, ik kom vandaag mijn nest niet meer uit. Saahaaaaai!
Heb vannacht ouderwets lopen zuipen en hossen in de plaatselijke bar. Ik leek wel 16. Maar schijn bedriegt.
Koppijn enzo, niet meer kunnen uitslapen -want oud en vastgeroest in bepaald slaapritme- en nu wil ik een zachtgekookt eitje.
Er is niemand die dat voor me zou kunnen maken *snik* (love hurts) dus Rooozzzeee gaat de trap maar afrollen om het zelf te doen. Bah... Daarna rol ik weer naar beauven. Want ik zweer het je, ik kom vandaag mijn nest niet meer uit. Saahaaaaai!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
maandag 11 mei 2009 om 10:49
quote:desteny schreef op 08 mei 2009 @ 23:27:
@miss Mara;zegt die saaie beeb van jou al iets meer dan uhh?
Momenteel niet, Dest-uh-ny, hij ligt zupah zaai te pitt-uh!
Maar als hij wakker is zegt hij soms naast 'uh' ook 'ghè' of 'grah' of 'eh'. Lekker saaie geluiden allemaal. Gisteren heeft hij voor het eerst geschaterd. Vond ik echt zooo ssssaaaaiii!!!
Nog bloot gezond dit weekend, Des?
@miss Mara;zegt die saaie beeb van jou al iets meer dan uhh?
Momenteel niet, Dest-uh-ny, hij ligt zupah zaai te pitt-uh!
Maar als hij wakker is zegt hij soms naast 'uh' ook 'ghè' of 'grah' of 'eh'. Lekker saaie geluiden allemaal. Gisteren heeft hij voor het eerst geschaterd. Vond ik echt zooo ssssaaaaiii!!!
Nog bloot gezond dit weekend, Des?
maandag 11 mei 2009 om 10:59
maandag 11 mei 2009 om 13:47
fijn te lezen dat je beeb zn woordenschat al aan ut uitbreiden is....lekker saai hoor zo,n beeb.
kan ik um eens lenen voor unuurtjeofwat ?
nee geen weer genoeg on te zonnen..nu wel zonnetje maar teveel wind. ga gewoon een lekker saai dutje doen.
moet nog wat bij trekken van ut werken en te weinig slaap.zzzzzz
kan ik um eens lenen voor unuurtjeofwat ?
nee geen weer genoeg on te zonnen..nu wel zonnetje maar teveel wind. ga gewoon een lekker saai dutje doen.
moet nog wat bij trekken van ut werken en te weinig slaap.zzzzzz
dinsdag 12 mei 2009 om 15:36
ut gaat echt fout met me,dat komt door deze topic!!!
gisteren had ik een kennis aan de foon,(we waren afgelopen zaterdag in de stad iets gaan drinken,met wat anderen dr bij) en die zei dat ik zo rustgevend ben...aaaahhhhhhhh.ut ergste is....hij meende ut nog ook,pphfff en nog meer van dat geblablablaaaa
OMG wil iemand hem overnemen aub????
gisteren had ik een kennis aan de foon,(we waren afgelopen zaterdag in de stad iets gaan drinken,met wat anderen dr bij) en die zei dat ik zo rustgevend ben...aaaahhhhhhhh.ut ergste is....hij meende ut nog ook,pphfff en nog meer van dat geblablablaaaa
OMG wil iemand hem overnemen aub????