Singles Unite: deel 4!!
donderdag 5 november 2020 om 08:15
donderdag 5 november 2020 om 13:04
donderdag 5 november 2020 om 13:09
Ja dat geloof ik!
Had nooit gedacht dat ik ooit een Playstation zou kopen.. Zag het bij m'n ex de lol dat hij had ervan, dat sprak m'n innerlijk kind erg aan.
Vroeger deed ik non stop spelletjes. En met de games van tegenwoordig dan nu vast nog.
En the last of us is dus ontzettend feministisch. En zo zijn er nog meer feministische spellen. Heerlijk!
Ben benieuwd. Ben nu zo blij als een kind met m'n aankoop.
Had nooit gedacht dat ik ooit een Playstation zou kopen.. Zag het bij m'n ex de lol dat hij had ervan, dat sprak m'n innerlijk kind erg aan.
Vroeger deed ik non stop spelletjes. En met de games van tegenwoordig dan nu vast nog.
En the last of us is dus ontzettend feministisch. En zo zijn er nog meer feministische spellen. Heerlijk!
donderdag 5 november 2020 om 14:13
Contact met mijn date van vorige zaterdag is doodgebloed omdat ik andere leuke matches had... Straks een wandeldate...
Verder was ik al enkele dagen leuk aan de babbel met een hoger opgeleide man die momenteel in Portugal op verlof is maar vlakbij woont. Vraagt hij gisteravond om volgende week af te spreken wanneer hij terug is. Ik stem in 'maar enkel corona proof, in open lucht met afstand.' Reageert hij dat heel dat corona gedoe een opgeklopte farce is en dat het in feite een doodgewoon griepje is.
Heb hem in 3 woorden mijn mening gezegd en geblokkeerd....
Verder was ik al enkele dagen leuk aan de babbel met een hoger opgeleide man die momenteel in Portugal op verlof is maar vlakbij woont. Vraagt hij gisteravond om volgende week af te spreken wanneer hij terug is. Ik stem in 'maar enkel corona proof, in open lucht met afstand.' Reageert hij dat heel dat corona gedoe een opgeklopte farce is en dat het in feite een doodgewoon griepje is.
Heb hem in 3 woorden mijn mening gezegd en geblokkeerd....
donderdag 5 november 2020 om 14:22
haha..have fun!
Na dit avontuur ben ik niet snel meer tevreden
https://www.youtube.com/watch?v=5WlVFdl ... utsidexbox
donderdag 5 november 2020 om 14:30
Wat suf..als je geen andere matches had was het wel "aan" gebleven?Attraverso schreef: ↑05-11-2020 14:13Contact met mijn date van vorige zaterdag is doodgebloed omdat ik andere leuke matches had...
donderdag 5 november 2020 om 14:44
Nou nee, het was een aangename wandeling maar was ik enthousiaster dan hadden die andere matches me niet kunnen boeien.
Hij wou trouwens op termijn naar Spanje gaan wonen wat voor mij uitgesloten is.
donderdag 5 november 2020 om 15:51
donderdag 5 november 2020 om 15:57
donderdag 5 november 2020 om 16:53
Yeahh super leuk! Voelde me ook net een kind toen in PS4 had gekocht en al helemaal met SwitchQiyara schreef: ↑05-11-2020 13:09Ja dat geloof ik!
Zal weer meer gaan gamen dit weekend, nieuwe Ziggo box doet het ook niet en schijnt aan kabel signaal te liggen.. Monteur kan pas maandag komen. Zucht.
donderdag 5 november 2020 om 17:14
Wat vind je leuker aan de switch?
Zat daar nog over te twijfelen want Mario en Zelda zijn m'n meest favoriete spellen. Maar dacht ik kies maar voor een ps4. Even wat nieuws.
En kan altijd nog crash bandicoot en Sims halen, ook jeugd sentiment.
God of war is echt moeilijk.
The last of us vind ik erg leuk al.
Zat daar nog over te twijfelen want Mario en Zelda zijn m'n meest favoriete spellen. Maar dacht ik kies maar voor een ps4. Even wat nieuws.
En kan altijd nog crash bandicoot en Sims halen, ook jeugd sentiment.
God of war is echt moeilijk.
The last of us vind ik erg leuk al.
donderdag 5 november 2020 om 17:32
Ja met name door de spellen van Switch inderdaad! Hou wel beetje van kneuterige spellen als Animal crossing etc
PS4 is kwaliteit wel weer mooier en spellen stuk goedkoper, dus met beide erg blij
En ook handig dat je op PS4 ook Netflix, Disney+ en dvd’s kan afspelen.
Goed idee inderdaad, ga dit weekend maar even kijken naar Chromekast. Die mediabox van ziggo zet echt aan zo’n oud kastje met coax kabel aangesloten. Bijzonder wel, want modem zit aan hetzelfde kastje en die doet het wel gewoon met internet..
Goed idee inderdaad, ga dit weekend maar even kijken naar Chromekast. Die mediabox van ziggo zet echt aan zo’n oud kastje met coax kabel aangesloten. Bijzonder wel, want modem zit aan hetzelfde kastje en die doet het wel gewoon met internet..
donderdag 5 november 2020 om 17:37
Als iemand me echt boeit gaat de rest ook on hold hoor.
Mazr het is momenteel er druk op Tinder dus veel matchen. Ga gewoon even stoppen met swipen.
donderdag 5 november 2020 om 18:17
donderdag 5 november 2020 om 18:26