Singles Unite: deel 4!!

21-10-2020 19:42 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we dan!! Deel 4 alweer :cheer2:
En goedemorgen allemaal!!

grote tafel, wit laken, koffie, thee,, water, eitjes, broodjes, fruitjes, aanvallen maar!!!
Qiyara schreef:
05-11-2020 13:01
Zo ik ben een Playstation rijker en 3 games.
The last of us deel 1 en 2. Kreeg deel 2 er gratis bij.
En god of war.

Nou ben benieuwd 😁
Haha, veel plezier ervan! Ik kom nooit vrouwen tegen die gamen.
ik ook niet..lijkt me best leuk een vriendin die gamed en die larp doet ofzoiets....en dan moet ze ook nog zangeres zijn..en lief zijn.. en slim en knap natuurlijk en ..klein detail..ook nog gek op mij zijn.

snappen jullie nou dat ik single ben? :D
Nee niks van te snappen :-D

Ik heb Liar achter elkaar zitten kijken. Ik werd er helemaal in gezogen.
Goeie serie.
Genoeg gamers hier volgens mij! Al doe ik het niet uren achter elkaar, gewoon eventjes voor de leuk. Was vroeger wel een Anime en Manga fan, voelde beetje als een kinderdroom toen ik 3 jaar geleden naar Japan ging 😁

Ook weer nieuw op tinder blijkbaar; krijg ineens een melding ‘’ je liked een profiel wat erg populair is, gebruik een super like om op te vallen’’. Nou dan ben ik er alweer snel klaar mee..
Oh nou ik speel nu al uren achter elkaar. The last of us is echt een heel goed spel!

Julus heerlijk dat je de serie hebt kunnen binge watchen. Ikzelf ben nog niet door het eerste seizoen.

Met dit weer wandel ik ook echt uren! Wat is het prachtig he. Gisteren de duinen in geweest voor een wandeling van 11 km. En vanmiddag met een vriendin het bos in voor 8km.

Het voelt een beetje als vakantie, deze corona tijd voor mij. Of is dat heel erg om te zeggen, omdat het ook zoveel leed met zich mee brengt..
Ikzelf ervaar veel rust en ruimte.
Qiyara schreef:
06-11-2020 12:41

Het voelt een beetje als vakantie, deze corona tijd voor mij. Of is dat heel erg om te zeggen, omdat het ook zoveel leed met zich mee brengt..
Ikzelf ervaar veel rust en ruimte.
Dit gevoel heb ik dus ook. Neem de tijd voor mezelf nu. Begin wel echt contact te missen (aanrakingen) maar verder juist rust.
Gelukkigworden, kan me voorstellen dat je aanrakingen mist. Daar heb ik natuurlijk 8 maanden flink van kunnen genieten met m'n ex.

M'n vriendinnen en familie blijf ik ook knuffelen. Jij ook?
En ik heb katten die voorzien ook enorm in m'n knuffel behoefte.
tomcat schreef:
06-11-2020 09:44
En goedemorgen allemaal!!

grote tafel, wit laken, koffie, thee,, water, eitjes, broodjes, fruitjes, aanvallen maar!!!
Gisteren late dienst en vanochtend vroege dienst. Dus helaas je ontbijt gemist. Wel om 8.00 ontbeten met taart clienten lagen nog lekker te slapen.
Vivi3338 schreef:
06-11-2020 12:24
Genoeg gamers hier volgens mij! Al doe ik het niet uren achter elkaar, gewoon eventjes voor de leuk. Was vroeger wel een Anime en Manga fan, voelde beetje als een kinderdroom toen ik 3 jaar geleden naar Japan ging 😁

Ook weer nieuw op tinder blijkbaar; krijg ineens een melding ‘’ je liked een profiel wat erg populair is, gebruik een super like om op te vallen’’. Nou dan ben ik er alweer snel klaar mee..
haha..die is ook voor mij nieuw ja..ik verbaas mij nog steeds over top picks...hoezo top picks..wat moet ik daarmee?
met even browsen in de winkels en een half uurtje wandelen heb ik het wel weer gezien..gamen heb ik ook niet echt zin in..maar ik ben wel vrolijk aan het niksen vandaag..
tomcat schreef:
06-11-2020 13:30
haha..die is ook voor mij nieuw ja..ik verbaas mij nog steeds over top picks...hoezo top picks..wat moet ik daarmee?

Waarschuwing om niet met z'n allen hetzelfde profiel naar rechts te swipen? Lijkt mij juist een heel nuttige toevoeging.
Leuk dat er zoveel meiden gamen! Hier ook eentje :P
Antoon69 schreef:
06-11-2020 13:41
Waarschuwing om niet met z'n allen hetzelfde profiel naar rechts te swipen? Lijkt mij juist een heel nuttige toevoeging.

Als er een app zou zijn om bij ieder profiel een indicatie van het aantal rechts-swipes krijgen, zou je daar bij je keuze rekening mee kunnen houden en je liefdesleven/tindersucces enorm kunnen verbeteren. In het echt werkt het vaak ook een beetje zo. Iemand die niet universeel in de smaak valt maar die jij net geweldig vindt, is vaak een heel goede keus, toch?
Antoon69 schreef:
06-11-2020 14:11
Als er een app zou zijn om bij ieder profiel een indicatie van het aantal rechts-swipes krijgen, zou je daar bij je keuze rekening mee kunnen houden en je liefdesleven/tindersucces enorm kunnen verbeteren. In het echt werkt het vaak ook een beetje zo. Iemand die niet universeel in de smaak valt maar die jij net geweldig vindt, is vaak een heel goede keus, toch?
Je weet toch helemaal niet waar de ander op valt, hoe 'populair' die persoon ook moge zijn. Misschien is degene die zo vaak naar rechts is geswipet wel heel erg blij met het feit dat jij hem/haar ook naar rechts hebt geswipet, ook al schat je je eigen kansen bij die persoon niet hoog in.
Als je een indicatie gaat instellen, vallen er een heleboel mensen af die niet "durven", of denken "oh, nee valt teveel universeel in de smaak, dat is niks voor mij".
Het gaat er toch om hoe leuk jij de ander vindt, niet hoe populair de ander is of hoe groot je de kans acht dat je in de smaak valt bij de ander.
wij slapen nooit.
Ik vond die top picks ook nooit boeiend, maar ik swipete er dan ook niet op. Dus ja. Wat boeit mij het dan dat er mensen wel op swipen?
wij slapen nooit.
alongwiththesunshine schreef:
06-11-2020 14:28
Je weet toch helemaal niet waar de ander op valt, hoe 'populair' die persoon ook moge zijn. Misschien is degene die zo vaak naar rechts is geswipet wel heel erg blij met het feit dat jij hem/haar ook naar rechts hebt geswipet, ook al schat je je eigen kansen bij die persoon niet hoog in.

Strict genomen klopt het wat je zegt maar in de praktijk krijgt 10%, 90% van de aandacht en tindergebruikers worden dan dus massaal teleurgesteld.

06-11-2020 14:28
Als je een indicatie gaat instellen, vallen er een heleboel mensen af die niet "durven", of denken "oh, nee valt teveel universeel in de smaak, dat is niks voor mij".
Het gaat er toch om hoe leuk jij de ander vindt, niet hoe populair de ander is of hoe groot je de kans acht dat je in de smaak valt bij de ander.

Ik zou daar inderdaad rekening mee houden en niet achter iemand aan gaan lopen die bedolven wordt onder de aandacht. Zonde van mijn tijd en mijn hart. Levenservaring..
goed nieuws, er komt een nieuwe marinierskalender!!!

vorig jaar was hij binnen 24 uur uitverkocht, ik hoop dat ik hem dit jaar kan bemachtigen.
wij slapen nooit.
Antoon69 schreef:
06-11-2020 14:34
Strict genomen klopt het wat je zegt maar in de praktijk krijgt 10%, 90% van de aandacht en tindergebruikers worden dan dus massaal teleurgesteld.

(...)Ik zou daar inderdaad rekening mee houden en niet achter iemand aan gaan lopen die bedolven wordt onder de aandacht. Zonde van mijn tijd en mijn hart. Levenservaring..
Mannen hebben het ook een stuk moeilijker op Tinder dan vrouwen, dat klopt. En dat vind ik ook vervelend voor jullie, want Tinder is niet de graadmeter voor je aantrekkelijkheid. Want iedereen heeft weer een andere smaak. Als ik het vergelijk met vriendinnen vallen we allemaal op een ander type.
wij slapen nooit.
Daarbij... Veel mensen weten niet hoe ze een enerverend gesprek moeten beginnen dus het is altijd verfrissend als er een uitzondering tussenzit die daar wel de moeite voor doet en niet begint met de gebruikelijke bullshitvragen.
wij slapen nooit.
Moet zeggen dat ik het niet eens zo erg vind als iemand gewoon met een standaard vraag begint of opmerking op foto. Het is meer hoe het daarna wordt opgepakt.. Dat je daarna alleen maar korte antwoorden krijgt en geen wedervragen. Begin dan niet denk ik dan.. Moet zelf steeds vaker het gesprek starten, als ik merk dat ik zelf het hele gesprek op gang moet houden dan ben ik er snel klaar mee 😬
The hazards of Tinder. Zulke apps dwingen je haast om snel en kort te reageren, er zijn nog maar weinig mensen die echt de tijd nemen voor een fatsoenlijk gesprek. Persoonlijk ben ik wel in voor een uitgebreider gesprek, maar ik heb ook weleens een match gehad die echt boekwerken als antwoorden schreef en op een gegeven moment begint dat ook te vermoeien.
wij slapen nooit.
Antoon69 schreef:
06-11-2020 14:11
En als er dan ook stond hoeveel % likes de persoon uit heeft gedeeld dan weet je ook meteen hoe bijzonder het is dat hij/zij jou heeft geliked :D

Als je 1 van de 10% bent is dat toch specialer dan 1 van de 95%
tomcat schreef:
06-11-2020 15:48
En als er dan ook stond hoeveel % likes de persoon uit heeft gedeeld dan weet je ook meteen hoe bijzonder het is dat hij/zij jou heeft geliked :D

Als je 1 van de 10% bent is dat toch specialer dan 1 van de 95%

Ja ook dat misschien. Ik denk dat Tinder wel veel beter zou zijn als er wat van dat soort statistieken bij iedere gebruiker mee kwamen. De meest voorkomende tinder frustraties bij zowel mannen als vrouwen zijn toch wel hier op terug te voeren denk ik.
06-11-2020 14:49
Mannen hebben het ook een stuk moeilijker op Tinder dan vrouwen, dat klopt. En dat vind ik ook vervelend voor jullie, want Tinder is niet de graadmeter voor je aantrekkelijkheid. Want iedereen heeft weer een andere smaak. Als ik het vergelijk met vriendinnen vallen we allemaal op een ander type.
Denk je? Er zal zeker een spreiding zitten in wat gemiddeld wordt beschouwd als de meest aantrekkelijke partner. Maar bij mannen bijvoorbeeld is die spreiding in hun voorkeur ook weer niet zo groot.

Maar uiteindelijk gaat het natuurlijk niet om je populariteit maar om juist die ene persoon te vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven