Het Kasteel

18-03-2009 19:49 3004 berichten

Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!

**snuft**

9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.

**fluit om de butler**

Schiet eens op met die koffers, Joh!

Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!

Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk alle moeders worden hier goed verzorgd Toet .

Jij bent lekker verwend las ik in de kroeg.

Gaat het goed met tweelingvriendin Darly?

Bijzonder zo'n eerste moederdag lijkt mij.

Zoen voor jouw moesje.

M'anas, Mims, Bloes en Lil ook verwend? Alles goed met jullie?

Ik heb het bij een telefoontje gehouden, heb vorige week al moederdag gevierd met de mama. Ben in de tuin aan de slag en vanavond komt gezamenlijke bekende van Darly en mij langs om pizza te eten (was verschoven van gisteren naar vanavond).
Ja het gaat goed met tweelingvriendin. Serieus slaaptekort uiteraard. Dat wel.

Ene kindje ziet nog steeds gelig en blijft wat achter in groei omdat ie niet zo goed wil eten en die ander gaat als een trein. Leuk om nu al te zien dat ze 2 verschillende karakters hebben, de ene (mijn ' naamgenoot' die dus niet goed eet) is heel lief en stil en die ander is fel!: grote ogen op als ie honger heeft, krijsen en happen naar de borst als een pitbull :-)

Nu stort ik mij weer in het nieuwe seizoen van Hells Kitchen, tis zo spannend dat ik maar afleveringen blijf kijken :-)

Njoy the pizza Suup :-)
Pizza was lekker, gezelschap aangenaam. Even goed bijgepraat. Nu begint de korte nacht zich te wreken dus ga niet te laat het bedje in.

Iemand een wijntje?
Grappig dat die karakters zich nu al zo duidelijk manifesteren.

Veel plezier met Hells Kitchen.

Tila hoe is het met Jom?
Wijn is goed!

Jom is minder. Na een shot ibuprofen werd ie wel weer een beetje vrolijker - edoch koortsig - maar toen ik em in bad zat te wassen, was et "Ah-blijven, mama, nek pijn, ahblijven, asseblief"... morgen maar eens naar een dokter. Heel erg blij dat we em vandaag niet hebben meegesleept naar familieverjaardagsdinges, want dat was echt gemeen geweest.

D, is er weer Hells kitchen? Waar dan?

Is het een idee om voor niet-zo-goed drinkende kindje even een lactactiekundige in te schakelen? Juist met een tweeling aan de borst kan dat heel veel tips opleveren... Jouw 'naamgenoot' moet natuurlijk net zo sterk worden als jij!

Was eigenlijk - op moederdagcadeatjes na, een betekend schort en een beschildred sigarendoosje - een helesuffe zodag. Heb heel veel huisch gehouden, opgeruimd, weggegooid, keuken voorbereid op komst vaatwasser, en wassenbla. Ben niet buiten geweest ;-( want Jom was daar echt niet aan toe...

Slaap lekker!
Oh. Dat van dat schort en sigarendoosje had ik al verteld
Mogguh meiden.

*zet koffie neer*

Voor degenen die moeten werken vandaag, werkse.

Tila jom een goede nacht gehad? Sterkte met huisarts.

Heb je gisteren wel nog een beetje in de tuin kunnen zitten?

En hele andre vraag heb je nog wensen voor zaterdag?
Straks met Jom naar de huisarts, hij heeft nog steeds koorts... maar met ibu is ie wel te hebben. Zodirect MK in het zwembad droppen...

Voor zaterdag... poeh... een lekker boek?

**neemt koffie en zet daarna weer nieuwe**
*neemt dankbaar koffie*

Hells Kitchen was alleen bij mij thuis :-) Ik download meestal gewoon de hele serie zonder reclames zodat ik meerdere aflevering na elkaar kan kijken

Bah mijn collega is ziek, nu zit ik een dagje alleen hier (met gekke chefin): saaaaaaaai :-S

Succes bij de huisarts Tila!
Jom heeft een ontstoken lymfklier, en ik moet nu met em naar het ziekenhuis om te bekijken of het bacterieel danwel viraal is. Huisarts vindt het te ernstig om afte wachten, ook al is Jom nu redelijk vrolijk. Blij dat ik een sociaal netwerk heb, want anders stond MK alleen op het schoolplein.

Later!
Spannend Tila, sterkte.
He wat rot nou weer Tila, sterkte ook van mij
Berichtje van Tila.

Jom wordt opgenomen voor tests en stootkuur ab. Hij voelt zich heel naar

dubbel
Thanx voor je post Suup!

*stuurt genezende en positieve vibes richting Jom en Tila*
Tila net even gesproken terwijl ze probeerde wat eten in Jom te gooien. Heel erg geschrokken dat ze hem wilden houden, had ze niet verwacht, maar nu is ze rustiger. Ze weet niet in hoeverre ze er vannacht blijft, maar houdt mij op de hoogte als mssenger hier naar toe.

Jom zat op de achtergrond te kraaien en snapt wel dat hij moet blijven. Logeren vroeg hij. Morgen worden uitslagen van de bloedtesten verwacht.
He, getver..arme Jom, arme Tila.

Getverdegetverdegetver.

Kleine kindjes mogen ook gewoon niet ziek zijn, dat hoort niet!

Hopelijk krijgen ze hem in het zierkenhuis snel weer helemaal supersnel de ouwe vertrouwde Jom en is Tila nu echt voor de rest van het jaar van alle ziektes af.

Ik vind dat dat het minste is wat zij en haar liefsten verdienen!

Geef haar maar een dikke knuffel namens Mops en mij, Suup!
Wat wilde ik nou toch typen?
Helemaal eens mims!
Jom slaapt, Tila blijft slapen vanwege middernachtelijke infuuswissel bij het kleine mannetje.

Morgen weten ze meer, gaan ze kijken of er abcesprut zit. Agossie in het kwadraat.

Ze verveelt zich te pletter, trouwens... Arme Tila.

Gelukkig heeft ze haar gsm bij zich en hebben we het ongegeneerd over sex nu...
Oh, ik miste Tila al bij het bezemtopic! Beterschap Jom! En sterkte Tila!

* loopt stiekem via de achterdeur weer weg, zomaar opeens ingebroken, oeps! *
~springt vanachter de achterdeur vandaan en geeft Fussie nog snel een enorme klapzoen~
Fussie, in het kasteel hoeft niet ingebroken te worden, er mag gewoon worden binnengelopen.

Hoi dus.

Mims dat zijn de onderwerpen.
wat lief, die klapzoen
Hee Fussie! Fijn dat je even inbreekt om Tila en Jom een hart onder de riem te steken!

Maken jullie je eigen Doktersromannetje, Mims

Goeienacht voor Tila en Jom!
*zet koffie neer en laat butler een ochtendpakketje naar ziekenhuis brengen*

Men wat heb ik slecht geslapen. Bleef om de een of andere eden mar malen. Over campagne waar we mee van start gaan, over een wedstrijd waar nog een persbericht over gemaakt moet worden (en waar hopelijk pers op af komt).

Over een gesprek gisteren in stamkroeg.

Nah ja geen handige dingen om mee bezig te zijn als je eigenlijk wil slapen.

*raapt zich bij elkaar voor een nieuwe werkdag*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven