Singles topic
woensdag 18 maart 2009 om 17:34
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
zondag 10 mei 2009 om 21:42
We zaten net in zon fijn gesprek met elkaar Appel en ik. Wat is er nou mis met dat ding? Ik ben redelijk verslaafd aan mijn Blackberry en die mag dus echt niet kapot zijn!!
En bedankt voor de felicitaties!! Ik ben nog steeds wakker hoor...heb wel mega spierpijn.
Indi....ik vind super van je dat je die reis gaat doen in je up! Je mag echt trots op jezelf zijn....
Olive...slaap lekker. Gezellig en leuk dat je hier meeschrijft. Meestal posten nieuwe mensen een keer en komen ze niet meer terug.
En bedankt voor de felicitaties!! Ik ben nog steeds wakker hoor...heb wel mega spierpijn.
Indi....ik vind super van je dat je die reis gaat doen in je up! Je mag echt trots op jezelf zijn....
Olive...slaap lekker. Gezellig en leuk dat je hier meeschrijft. Meestal posten nieuwe mensen een keer en komen ze niet meer terug.
zondag 10 mei 2009 om 21:48
Ja Indi...dat is toch echt super!! Dingen doen die jij leuk vindt...en je hebt de knoop doorgehakt en die reis geboekt. Leuk nieuwe mensen ontmoeten en het land wat je heel graag wil zien. Dat zal je echt goed doen en dan zal je vaker zulke stappen maken. Komt echt goed hoor lieve Indi!!
Foon doet het weer...dus ik ga Appel even terugbellen!
Foon doet het weer...dus ik ga Appel even terugbellen!
zondag 10 mei 2009 om 22:19
hoihoi!
Erykah: GEFELICITEERD!!! Hartstikke goed van je!
Appeltje: shitgevoel he! meestal ben je je niet bewust van je vluchtgedrag en als je dan met je neus op de feiten wordt gedrukt is dat heel pijnlijk...dikke knuffel!
Olive: gelukkig voel je je weer wat beter! Raar hoor dat mensen je aanspreken op je alleenzijn...
MP; om nog even terug te komen op de discussie gisteren. In de nieuwste viva gaat de column van Sara Kroos over sterke vrouwen. Zij schrijft precies wat ik bedoel. Misschien was ik niet helemaal duidelijk gi.avond, vind het soms ook lastig om de juiste formulering te vinden...
Voor rest: zwaai!
Ik heb weer een overwinning op mezelf behaald: in mn uppie naar de film geweest vanavond, naar The Reader, prachtig!
En daarna ex-beste-vriendin gebeld om toch proberen het contact weer wat te herstellen. We hadden al wat heen-en-weer gesmst afgelopen weken. Woensdag gaan we hapje eten.
Echt beste vriendinnen worden we niet meer, maar wil toch proberen er t beste van te maken. Gelukkig zij ook.
Erykah: GEFELICITEERD!!! Hartstikke goed van je!
Appeltje: shitgevoel he! meestal ben je je niet bewust van je vluchtgedrag en als je dan met je neus op de feiten wordt gedrukt is dat heel pijnlijk...dikke knuffel!
Olive: gelukkig voel je je weer wat beter! Raar hoor dat mensen je aanspreken op je alleenzijn...
MP; om nog even terug te komen op de discussie gisteren. In de nieuwste viva gaat de column van Sara Kroos over sterke vrouwen. Zij schrijft precies wat ik bedoel. Misschien was ik niet helemaal duidelijk gi.avond, vind het soms ook lastig om de juiste formulering te vinden...
Voor rest: zwaai!
Ik heb weer een overwinning op mezelf behaald: in mn uppie naar de film geweest vanavond, naar The Reader, prachtig!
En daarna ex-beste-vriendin gebeld om toch proberen het contact weer wat te herstellen. We hadden al wat heen-en-weer gesmst afgelopen weken. Woensdag gaan we hapje eten.
Echt beste vriendinnen worden we niet meer, maar wil toch proberen er t beste van te maken. Gelukkig zij ook.
zondag 10 mei 2009 om 22:31
zondag 10 mei 2009 om 22:32
quote:Erykah schreef op 10 mei 2009 @ 22:31:
Hee lieve Xen...dank je wel!
En wat goed dat je in je uppie naar de bios geweest!
Fijn dat je weer met je vriendin contact aan het herstellen bent. Was het contact verwaterd, elkaar uit oog verloren of was er wat vervelends voorgevallen tussen jullie?
Indi slaap lekker en succes morgen met de stationman
Hee lieve Xen...dank je wel!
En wat goed dat je in je uppie naar de bios geweest!
Fijn dat je weer met je vriendin contact aan het herstellen bent. Was het contact verwaterd, elkaar uit oog verloren of was er wat vervelends voorgevallen tussen jullie?
Indi slaap lekker en succes morgen met de stationman
zondag 10 mei 2009 om 22:40
Lang verhaal met vriendin, wel een en ander voorgevallen, maar de oorzaak was meer dat we uit elkaar gegroeid zijn. Tenminste zo voel ik het, zij voelt dat niet zo...dus dat gaf wat strubbelingen. Contact is vorig jaar juni hersteld, maar het liep niet soepeltjes. Merkte ook dat ik er niet zoveel zin meer in had, dat t me teveel energie kostte. Heb me daar lang schuldig over gevoeld, totdat tijdens een gezamenlijk etentje met vrienden in december zij mij totaal links liet liggen en ik daar conclusie uittrok dat t voor haar over en uit was. Toch kunnen we elkaar niet loslaten, kennen elkaar al 20 jaar. Probleem is dat het lastig praten is met haar over gevoelens, ik kom niet echt dieper met haar en dat is ook oorzaak van het elkaar ontgroeid zijn. Tcoh mis ik haar en zij mij, dus we gaan t tcoh weer proberen!
Weer drukke week voor boeg, Erykah?
Weer drukke week voor boeg, Erykah?
zondag 10 mei 2009 om 22:53
Ok...fijn dat jullie beiden de vriendschap weer willen aanhalen. Jullie zijn beiden andere kant opgegaan? De vriendschap kan veranderen in de loop van de tijd...zolang je beiden dat accepteert en niet vasthoudt zoals het eerst was. Ik heb dat ook met een vriendin...ik ken haar al zo lang, gingen dag en nacht met elkaar om. Zij ging andere kant op en ik de mijne...zijn nog steeds vriendinnen maar zien elkaar niet vaak. Als we elkaar zien, is het leuk en fijn en praten we bij en zo is dat goed.
Ik heb deze week een lekkere rustige week....heerlijk, ben ik ook wel aan toe hoor.
Ik heb deze week een lekkere rustige week....heerlijk, ben ik ook wel aan toe hoor.
maandag 11 mei 2009 om 08:13
Goedemorgen!
Rise and shine... Het zonnetje schijnt hier, dus ben best vrolijk. En stiekem blij weer op mijn werk te zijn, en onder de mensen te zijn.
@Xen Wat onwijs stoer dat je in je up naar de bios bent geweest! Misschien moet ik dat ook eens doen, en dat hopen dat mensen me niet weer aanspreken op het feit dat ik alleen ben!
Ondertussen ben ik er gewoon een soort pissed over: Waar bemoeien die mensen zich mee!
Ik ben heel benieuwd hoe het met Indi en de stationsman is gegaan vanmorgen!
@Vleer Ja die reizen van Fox zijn reteduur! Maar dat viel me sowieso op bij het zoeken naar een singlesreis. Je betaalt echt de hoofdprijs.
Tijd om me nuttig te gaan maken hier!
Rise and shine... Het zonnetje schijnt hier, dus ben best vrolijk. En stiekem blij weer op mijn werk te zijn, en onder de mensen te zijn.
@Xen Wat onwijs stoer dat je in je up naar de bios bent geweest! Misschien moet ik dat ook eens doen, en dat hopen dat mensen me niet weer aanspreken op het feit dat ik alleen ben!
Ondertussen ben ik er gewoon een soort pissed over: Waar bemoeien die mensen zich mee!
Ik ben heel benieuwd hoe het met Indi en de stationsman is gegaan vanmorgen!
@Vleer Ja die reizen van Fox zijn reteduur! Maar dat viel me sowieso op bij het zoeken naar een singlesreis. Je betaalt echt de hoofdprijs.
Tijd om me nuttig te gaan maken hier!
maandag 11 mei 2009 om 10:12
hallo
Wat hebben jullie veel bijeen geschreven de afgelopen dagen!!
Eryka Proficiat
dat hebben/ hadden sommige hier wel nodig
Olive leuk dat je hier blijft meeschrijven zoals hierboven gezegd meestal 1, 2 posts en je hoort de nieuwe niet meer
Indi na alle flirttips hier van afgelopen weekend: VERTEL hoe wast met stationman??
Wat hebben jullie veel bijeen geschreven de afgelopen dagen!!
Eryka Proficiat
dat hebben/ hadden sommige hier wel nodig
Olive leuk dat je hier blijft meeschrijven zoals hierboven gezegd meestal 1, 2 posts en je hoort de nieuwe niet meer
Indi na alle flirttips hier van afgelopen weekend: VERTEL hoe wast met stationman??

maandag 11 mei 2009 om 12:45
Miranda WB... eh samenvatting.. daar begin ik niet aan.
Kan wel iets over de meeting vertellen , was erg gezellig en erg leuk om de koppies te zien van aantal forummers hier.
Heb jou gemist maar dat komt denk ik doordat je er altijd gewoon bij was wanneer er meetings waren. Hopelijk kom je de volgende wel. Q is ook geweest leuk om hem weer gezien en gesproken te hebben
Kan wel iets over de meeting vertellen , was erg gezellig en erg leuk om de koppies te zien van aantal forummers hier.
Heb jou gemist maar dat komt denk ik doordat je er altijd gewoon bij was wanneer er meetings waren. Hopelijk kom je de volgende wel. Q is ook geweest leuk om hem weer gezien en gesproken te hebben