Singles Unite: deel 4!!

21-10-2020 19:42 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we dan!! Deel 4 alweer :cheer2:
Ik zit klaar voor Barca-Real Betis..wil een van jullie even een biertje aangeven? ;-D
tomcat schreef:
07-11-2020 15:25
Ik zit klaar voor Barca-Real Betis..wil een van jullie even een biertje aangeven? ;-D
Nee. Zo'n vrouw ben ik niet :-D
Het zit op de bank en het zapt...
Ik ben vandaag "gaan shoppen" Voor inhoud van de kerstboom van de Kringloop. Op de site van de Kringloop leek het superveel aanbod maar dat viel tegen. Wel een piek gekocht dus dat is top. Nu zijn dus de boom en de piek van de Kringloop en het doel is alles. Maar ik heb nog even :')
Julus schreef:
07-11-2020 15:29
Nee. Zo'n vrouw ben ik niet :-D
dan regel ik ook geen ontbijtjes meer :-D
Julus schreef:
07-11-2020 15:29
Het zit op de bank en het zapt...
Zo'n vrouw ben je? ;-D
tomcat schreef:
07-11-2020 15:25

Welke wil je?
Apotheose van de Vuelta hier.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
Qiyara schreef:
07-11-2020 13:59
Haha ik heb er ook absoluut de leeftijd niet voor. Maar ja, het is wat het is 😏

Lekker lui! Fijn van genieten.

Ik heb net een bordspel gekocht machikoro. Morgen met een vriendin heerlijk de hele dag spelen. Wijntje en hapjes erbij. Knus.
Vandaag gewandeld al 10km en nu weer gamen op m'n ps4.
Ik vind het wel sexy klinken eigenlijk. Heb 2 mannelijke kennissen die beide al rond hun 25ste volledig grijs waren, heeft toch wel iets!

Eten is onderweg en de puzzel van 1000 stukjes bijna af :)

Machikoro kende ik niet, heb het even opgezocht en het klinkt super tof!
Klinkt als een heerlijk weekend :D
Still-i-Rise schreef:
07-11-2020 16:54
Ik vind het wel sexy klinken eigenlijk. Heb 2 mannelijke kennissen die beide al rond hun 25ste volledig grijs waren, heeft toch wel iets!

Eten is onderweg en de puzzel van 1000 stukjes bijna af :)

Machikoro kende ik niet, heb het even opgezocht en het klinkt super tof!
Klinkt als een heerlijk weekend :D
Ik hou van puzzels! Het liefst 3000+ stukjes, 1000 stukjes heb ik zo af.
Attraverso schreef:
07-11-2020 14:04
Flaffy heel veel sterkte.
Maar als iemand zegt dat hij/zij geen contact meer wenst is dat toch 'afsluiten'?
Praten is nodig zolang er iets te redden valt maar als een van de 2 niet meer wil stopt het. En dan hou je best de eer aan jezelf, zegt 'OK' en gaat door.
Je krijgt trouwens zelden de echte reden te horen. Meestal is er gewoon iemand anders.
Als dat er hier al toe doet want jullie waren geen stel.
Dat 'vrienden blijven' na daten gaat vaak verkeerd.
Ja dat is wel zo, maar het steekt gewoon dat het voor mij zo uit het niets komt en ik niet de kans krijg om nog te vragen hoe dit zo kan. Het liefst zou ik naar zijn huis gaan om dat duidelijk te krijgen, ga ik uiteraard niet doen. Ik denk niet dat er een ander is, afspreken met zijn vrienden zag hij ook als ellende. Maar ik zal het moeten loslaten inderdaad.

Bedant voor jullie lieve reacties :hug:
Pompoenschip schreef:
07-11-2020 17:01
Ik hou van puzzels! Het liefst 3000+ stukjes, 1000 stukjes heb ik zo af.
Echt?? Ik heb echt schele ogen gekregen van het turen, kindlief was er op een gegeven moment ook wel klaar mee.
Ik hou van puzzelen maar ik doe er echt wel uren over.. :biggrin:
Qiyara schreef:
07-11-2020 13:59
Haha ik heb er ook absoluut de leeftijd niet voor. Maar ja, het is wat het is 😏

Lekker lui! Fijn van genieten.

Ik heb net een bordspel gekocht machikoro. Morgen met een vriendin heerlijk de hele dag spelen. Wijntje en hapjes erbij. Knus.
Vandaag gewandeld al 10km en nu weer gamen op m'n ps4.
Klinkt als een fijn weekend!
Jee wat hebben jullie gekletst!

Flaffy, het is klote en dat voel je nog wel ff. Gewoon jezelf verwennen!
zo..2e helft met een wijntje en even snel de carpaccio klaargemaakt in de rust..straks na de wedstrijd een biefstukje met champions..
Ah dikke knuffel Flaffy, stom dat het zo gegaan is
Tom, ik ben vandaag je dobbelganger tegengekomen, en hij droeg ook nog een Feyenoord mondkapje... Jij bent van Rotterdam hè? :P
LaFolie schreef:
07-11-2020 18:38
Tom, ik ben vandaag je dobbelganger tegengekomen, en hij droeg ook nog een Feyenoord mondkapje... Jij bent van Rotterdam hè? :P
Klinkt als een man naar mijn hart haha
LaFolie schreef:
07-11-2020 18:38
euh nee..Amsterdam...ze apen ook alles na in Rotterdam..zelfs mij ;-D
Ik bedacht me net dat jullie samen redelijk in de buurt van mijn ideale vrouw zijn..gamen, gadgets, F1 kijken, lief, doortastend, slim, sportief, zelfstandig..als je dat in 1 vrouw stopt die er ook nog in mijn ogen leuk uitziet..ik ben kansloos.
tomcat schreef:
07-11-2020 19:20
Ik bedacht me net dat jullie samen redelijk in de buurt van mijn ideale vrouw zijn..gamen, gadgets, F1 kijken, lief, doortastend, slim, sportief, zelfstandig..als je dat in 1 vrouw stopt die er ook nog in mijn ogen leuk uitziet..ik ben kansloos.
...tja
tomcat schreef:

Bouwpakketten zijn nog niet op de markt.
Misschien als je nog even geduld hebt 😂
julia_20 wijzigde dit bericht op 07-11-2020 19:52
0.49% gewijzigd
Still-i-Rise schreef:
07-11-2020 16:54
:$ Ben er zelf ontzettend blij mee ook. Gezegend met m'n grijze coupe.
tomcat schreef:
Ik val af als Rotterdammert denk ik 😂
tomcat schreef:
07-11-2020 13:19
zal ik mijn haar eens verven? wat vinden jullie?
Mannen met geverfd haar? Nee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven