Singles Unite: deel 4!!
zondag 8 november 2020 om 23:03
Je verft niet alleen je haar dus haha. Sorry, was heel slecht. Maar interessant, een echte Bob Ross in het topic of wat moet ik me bij je voorstellen?Pompoenschip schreef: ↑08-11-2020 21:47Ik heb het nog niet gezien, maar wel een vergelijkbaar programma uit de UK. was inderdaad erg leuk (en dat zeg ik zelf als artiest haha)
zondag 8 november 2020 om 23:16
We waren al eerder een keer gaan wandelen, toen hadden we best een leuk en goed gesprek en een klik. Vervolgens weer gaan wandelen, ook ergens gezeten etc. was zo drie uur verder. Dus bracht haar thuis met mijn auto en toen keken we elkaar aan en begon ze me te zoenen. Het was voor mij wat onverwacht, ik was nog onderzoekende. Ik dacht ze is zo mooi, met zoveel volgers etc. Why me? Nu verder uitzoeken hoe haar karakter is etc. Ik weet wel dat ze niet zo wispelturig is.
zondag 8 november 2020 om 23:25
LaCasa schreef: ↑08-11-2020 23:16We waren al eerder een keer gaan wandelen, toen hadden we best een leuk gesprek en een klik. Vervolgens weer gaan wandelen, ook ergens gezeten etc. was zo drie uur verder. Dus bracht haar thuis met mijn auto en toen keken we elkaar aan en begon ze me te zoenen. Het was voor mij wat onverwacht, ik was nog onderzoekende. Ik dacht ze is zo mooi, met zoveel volgers etc. Why me? Nu verder uitzoeken hoe haar karakter is etc. Ik weet wel dat ze niet zo wispelturig is.
superleuk man! Hoop dat het wat wordt tussen jullie
maandag 9 november 2020 om 10:09
Een oude date blijft maar in mijn hoofd zitten. Ik twijfel om contact op te nemen, maar aan de andere kant denk ik als hij me had willen zien dan had hij toch wel contact opgenomen? Hij draait er altijd omheen maar zegt wel je mag me altijd bellen en appen. Ik weet niet wat nou wijsheid is, gewoon stoppen of nog eens proberen?
maandag 9 november 2020 om 10:32
Ik vind Lucienne heel leuk! Ik herken heel veel van mezelf in haar. Wolf vind ik uiteraard ook leuk.
maandag 9 november 2020 om 10:37
Volgens mij schildert bijna iedereen daar haha..je ziet ze ook heel vaak met een doek vertrekken terwijl het niet in beeld geweest is.
Maar ik vind schilderen wel leuk om te doen, komt er alleen thuis nooit van omdat het zo'n gedoe is..dus het was een mooie gelegenheid dat het daar kant en klaar staat.
maandag 9 november 2020 om 11:56
Illustraties en tekeningen vooral. Liefst mensen, maar soms ook natuur. aquarel is mijn favoriete medium, heel soms pak ik olieverf of andere medium. Maar het liefst gebruik ik inkt en aquarel.
Ik heb wel wat kunstopleiding achter de rug, en heb ook wat online dingen staan, maar die ga ik hier even niet delen ivm herkenbaarheid
Laatst wilde ik wel even wat anders gaan doen, vooral met klei (en dan bedoel ik bustes of borstbeelden, geen potten of kommetjes)
Maar het blijft maar een hobby (en zo wil ik het ook houden), want op het werk zit ik goed op de ICT afdeling
Ik heb wel wat kunstopleiding achter de rug, en heb ook wat online dingen staan, maar die ga ik hier even niet delen ivm herkenbaarheid
Laatst wilde ik wel even wat anders gaan doen, vooral met klei (en dan bedoel ik bustes of borstbeelden, geen potten of kommetjes)
Maar het blijft maar een hobby (en zo wil ik het ook houden), want op het werk zit ik goed op de ICT afdeling
maandag 9 november 2020 om 14:12
Ik zou het laten.. Ervaring leert dat hij inderdaad wel zelf contact opgenomen, vooral nu in deze tijd dat iedereen thuis zit. Is niet dat hij nou erg druk of afgeleid kan zijn. Het ‘’je mag me altijd bellen of appen’’ is meestal beetje om de boel te sussen en wellicht voor hem om nog lijntje bij je open te houden. Het opnieuw contact opnemen met ex dates heeft mij in ieder geval nooit iets goeds gebracht, altijd reden waarom het de eerste keer ook niet lukte samen.Gelukkigworden schreef: ↑09-11-2020 10:09Een oude date blijft maar in mijn hoofd zitten. Ik twijfel om contact op te nemen, maar aan de andere kant denk ik als hij me had willen zien dan had hij toch wel contact opgenomen? Hij draait er altijd omheen maar zegt wel je mag me altijd bellen en appen. Ik weet niet wat nou wijsheid is, gewoon stoppen of nog eens proberen?
maandag 9 november 2020 om 14:58
Hier sluit ik mij bij aan. Niet aan beginnen.Vivi3338 schreef: ↑09-11-2020 14:12Ik zou het laten.. Ervaring leert dat hij inderdaad wel zelf contact opgenomen, vooral nu in deze tijd dat iedereen thuis zit. Is niet dat hij nou erg druk of afgeleid kan zijn. Het ‘’je mag me altijd bellen of appen’’ is meestal beetje om de boel te sussen en wellicht voor hem om nog lijntje bij je open te houden. Het opnieuw contact opnemen met ex dates heeft mij in ieder geval nooit iets goeds gebracht, altijd reden waarom het de eerste keer ook niet lukte samen.
maandag 9 november 2020 om 21:55
Wolf is leuk. Rob en Jarno vind ik ook leuk.RedRoseThorn schreef: ↑09-11-2020 10:32Ik vind Lucienne heel leuk! Ik herken heel veel van mezelf in haar. Wolf vind ik uiteraard ook leuk.
Lucienne vind ik een vreemde. Hoe kun je als huisarts zo schaamtevol moeten lachen om een piemel?
En ik ben blij dat Liselotte afviel, haar vond ik het minst leuk.
maandag 9 november 2020 om 22:05
Ja dat lachen was echt niet oké. Nu heb ik sowieso geen hoge pet op van huisartsen (excuus als ik iemand hiermee beledig) dus dat werd weer eens bevestigd met haar actie.
wij slapen nooit.
maandag 9 november 2020 om 22:12
Rob is ook leuk hè, zo'n soort indianen type. En dan oud-danser van Het Nationaal Ballet, hoe gaaf.
Ik ben altijd zwaar onder de indruk van het talent van de deelnemers. Misschien omdat ik zelf totaal niet kan schilderen. Alhoewel ik toch een redelijk creatieve familie heb. Helaas :p
Ik ben altijd zwaar onder de indruk van het talent van de deelnemers. Misschien omdat ik zelf totaal niet kan schilderen. Alhoewel ik toch een redelijk creatieve familie heb. Helaas :p
wij slapen nooit.
maandag 9 november 2020 om 22:24
Iedereen kan leren tekenen...het is net als leren tennissen of zwemmen. Sommigen moeten daar alleen wat meer tijd en energie in steken maar het kan wel.
Maar dat extra creatiefs kan inderdaad niet iedereen (ik ook niet haha). Ik kan dan misschien 'mooi' tekenen (of ja, technisch goed tekenen), maar ik ontbreek de echte creativiteit om een gewone tekening tot iets bijzonders te brengen. Een goeie vriendinnen van mij is ook een kunstenares, bij haar schilderijen denk ik altijd 'wow, dat zou ik nooit zo bedenken/maken, wat gaaf'.
Is ook de reden waarom ik uiteindelijk de artistieke pad niet had gevolgd.
Maar dat extra creatiefs kan inderdaad niet iedereen (ik ook niet haha). Ik kan dan misschien 'mooi' tekenen (of ja, technisch goed tekenen), maar ik ontbreek de echte creativiteit om een gewone tekening tot iets bijzonders te brengen. Een goeie vriendinnen van mij is ook een kunstenares, bij haar schilderijen denk ik altijd 'wow, dat zou ik nooit zo bedenken/maken, wat gaaf'.
Is ook de reden waarom ik uiteindelijk de artistieke pad niet had gevolgd.
maandag 9 november 2020 om 22:30