Singles Unite: deel 4!!
dinsdag 10 november 2020 om 13:39
Hahah ik was inderdaad van alle apps af. Maar 1 iemand kon toendertijd om medische redenen niet daten. Aantal weken geleden toch gedaan want wel al die tijd contact gehouden en het voelt op dit moment idd als de jackpot @julus
dinsdag 10 november 2020 om 13:59
Sabbieehhhh schreef: ↑10-11-2020 12:46Jongens, even een bijzondere update vanuit mij... Ik ben verliefd aan het worden. Zien elkaar ong 3 keer per week en alles voelt zo goed en gaat zo soepel. Iemand die ook niet bang is om uit te spreken dat hij me sneller dan gepland wil zien of me mist. Ben zelf nog een beetje in de war maar wat voelt dit fijn!
Wat leuk!!!
dinsdag 10 november 2020 om 15:05
Bob Ross doet toch meer een trucje dan dat hij zich bezighoudt met serieuze schildertechnieken? Het is natuurlijk ook geen toeval dat hij vooral bergen, bomen en water schilderde.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
dinsdag 10 november 2020 om 15:58
Wat een leuke updated Tom, Folie en Sabbieh!
Dat brengt weer wat positiviteit en liefde hier. Hopelijk bloeit het op tot was moois. Vooral bij jou Sabbieh klinkt het al heel steady! Hoe lang zijn jullie nu aan het daten en wonen jullie dicht bij elkaar? 3x per week is best intens!
Hier hetzelfde als Julus, drukste periode bij mij op werk nu en daarnaast gewoon gezellig met vrienden en familie. Beetje wandelen en films, opzich prima! Mis stiekem wel beetje nu om contact te hebben met iemand ‘’speciaal’’ en sta wel weer open om af te spreken. Maar voorlopig komt geen 1 gesprek op gang
Hier hetzelfde als Julus, drukste periode bij mij op werk nu en daarnaast gewoon gezellig met vrienden en familie. Beetje wandelen en films, opzich prima! Mis stiekem wel beetje nu om contact te hebben met iemand ‘’speciaal’’ en sta wel weer open om af te spreken. Maar voorlopig komt geen 1 gesprek op gang
dinsdag 10 november 2020 om 16:02
Hey Viv, we zijn nu een maandje aan het daten. En ja we wonen op ong 20 minuten reisafstand van elkaar dus helemaal prima te doen. Beiden ook redelijk flexibel in het plannen van eigen rooster dus dat maakt het makkelijker. Morgen zie ik hem alweerVivi3338 schreef: ↑10-11-2020 15:58Wat een leuke updated Tom, Folie en Sabbieh!Dat brengt weer wat positiviteit en liefde hier. Hopelijk bloeit het op tot was moois. Vooral bij jou Sabbieh klinkt het al heel steady! Hoe lang zijn jullie nu aan het daten en wonen jullie dicht bij elkaar? 3x per week is best intens!
Hier hetzelfde als Julus, drukste periode bij mij op werk nu en daarnaast gewoon gezellig met vrienden en familie. Beetje wandelen en films, opzich prima! Mis stiekem wel beetje nu om contact te hebben met iemand ‘’speciaal’’ en sta wel weer open om af te spreken. Maar voorlopig komt geen 1 gesprek op gang![]()
De grap is, ik miste het dus oprecht niet, maar nu dit zo is ben ik ineens 1 homp knuffel geworden
dinsdag 10 november 2020 om 16:05
Sabbieehhhh schreef: ↑10-11-2020 13:39Hahah ik was inderdaad van alle apps af. Maar 1 iemand kon toendertijd om medische redenen niet daten. Aantal weken geleden toch gedaan want wel al die tijd contact gehouden en het voelt op dit moment idd als de jackpot @julusHet was eigenlijk goed vanaf moment 1 dat ik hem zag. Geen spelletjes of gedoe, en enorme aantrekkingskracht dus alle vinkjes kunnen afgevinkt
Heb hem ooit via Bumble gescoord
![]()
Leuk!!!!
dinsdag 10 november 2020 om 17:40
Ja Tom, Sabieh heeft gewoon even sneaky een leuke vent gescoord. En al een maand aan het daten, wat goed voelt en makkelijk gaat. Ik vind dit een hele mooie plottwist hier op het topic.
Zo is er niks en zo zit je weer in de lift.
Ik was ook stilletjes maar heb niks op te biechten
Wel leuk: ik ga een wandeling met wat collega's doen. En deze week toch voor werk op pad. Bij wijze van uitzondering.
En binnenkort komt mijn moeder op visite. Ik ben bijna jarig.
Voor mij geen liefdesverhaal dit jaar, maar ik vermaak me prima.
Enne..zou het dan toch waar zijn dat de TO van dit topic altijd een nieuwe lover scoort? Ik was de uitzondering geloof ik.
Zo is er niks en zo zit je weer in de lift.
Ik was ook stilletjes maar heb niks op te biechten
Wel leuk: ik ga een wandeling met wat collega's doen. En deze week toch voor werk op pad. Bij wijze van uitzondering.
En binnenkort komt mijn moeder op visite. Ik ben bijna jarig.
Voor mij geen liefdesverhaal dit jaar, maar ik vermaak me prima.
Enne..zou het dan toch waar zijn dat de TO van dit topic altijd een nieuwe lover scoort? Ik was de uitzondering geloof ik.
dinsdag 10 november 2020 om 17:40
Met wat geluk ben jij binnenkort ook aan de beurt. Het kan snel gaan!Vivi3338 schreef: ↑10-11-2020 15:58Wat een leuke updated Tom, Folie en Sabbieh!Dat brengt weer wat positiviteit en liefde hier. Hopelijk bloeit het op tot was moois. Vooral bij jou Sabbieh klinkt het al heel steady! Hoe lang zijn jullie nu aan het daten en wonen jullie dicht bij elkaar? 3x per week is best intens!
Hier hetzelfde als Julus, drukste periode bij mij op werk nu en daarnaast gewoon gezellig met vrienden en familie. Beetje wandelen en films, opzich prima! Mis stiekem wel beetje nu om contact te hebben met iemand ‘’speciaal’’ en sta wel weer open om af te spreken. Maar voorlopig komt geen 1 gesprek op gang![]()
dinsdag 10 november 2020 om 17:59
Ik had deel 2 geopend, maar nog geen succes haha. Maar geloof ook wel dat als het goed zit, het heel snel kan gaan!
Heb net weer een TooGoodToGo suprise box weten te bemachtigen, daar kan ik dan wel weer enthousiast van worden en benieuwd wat erin zit morgen
Laatste keer bij een andere bakker gehaald en viel niet tegen! 2 hele desem broden en wat kleine dingen voor €4,50!
Heb net weer een TooGoodToGo suprise box weten te bemachtigen, daar kan ik dan wel weer enthousiast van worden en benieuwd wat erin zit morgen
dinsdag 10 november 2020 om 18:22
Haha die Sabbie.... heerlijk hoor!!
Mijn dochter is trainen vanavond en ik zit lldl te kijken (doe ik normaal pas de volgende dag) en zelfs bij de ouwetjes zit de vrouw er niet meer op te wachten dat ze gered wordt. Is dat niet gewoon het probleem. We worden te zelfstandig. We willen niet eens kaasblokjes snijden terwijl manlief voetbal kijkt
Ik vind het heerlijk om hier te lezen, maar ik ben te druk om mee te schrijven merk ik en om nog te reageren als ik 4 bladzijde verder ben is ook weer zo raar.
Jules waar is je pagina van de kerstbomen?
Mijn dochter is trainen vanavond en ik zit lldl te kijken (doe ik normaal pas de volgende dag) en zelfs bij de ouwetjes zit de vrouw er niet meer op te wachten dat ze gered wordt. Is dat niet gewoon het probleem. We worden te zelfstandig. We willen niet eens kaasblokjes snijden terwijl manlief voetbal kijkt
Ik vind het heerlijk om hier te lezen, maar ik ben te druk om mee te schrijven merk ik en om nog te reageren als ik 4 bladzijde verder ben is ook weer zo raar.
dinsdag 10 november 2020 om 19:28
dinsdag 10 november 2020 om 19:29
Die staat in de thuis pijler. Erg blij word ik er van!Datertje schreef: ↑10-11-2020 18:22Haha die Sabbie.... heerlijk hoor!!
Mijn dochter is trainen vanavond en ik zit lldl te kijken (doe ik normaal pas de volgende dag) en zelfs bij de ouwetjes zit de vrouw er niet meer op te wachten dat ze gered wordt. Is dat niet gewoon het probleem. We worden te zelfstandig. We willen niet eens kaasblokjes snijden terwijl manlief voetbal kijkt![]()
dinsdag 10 november 2020 om 19:30
Verrassingsboxen zijn altijd leuk. Hoop dat het je weer bevalt.Vivi3338 schreef: ↑10-11-2020 17:59Ik had deel 2 geopend, maar nog geen succes haha. Maar geloof ook wel dat als het goed zit, het heel snel kan gaan!
Heb net weer een TooGoodToGo suprise box weten te bemachtigen, daar kan ik dan wel weer enthousiast van worden en benieuwd wat erin zit morgenLaatste keer bij een andere bakker gehaald en viel niet tegen! 2 hele desem broden en wat kleine dingen voor €4,50!