Interieurs: Wat mag dan eigenlijk wel?
zaterdag 9 mei 2009 om 12:38
Het topic: "Interieurs: Jouw ultieme afknappers" heb ik met verbazing gelezen. (En ook op gereageerd natuurlijk) Samen met heeeeel veeeeeel anderen.
Maar wat mag dan wel in je interieur?
Ikea, Leen Bakker, Jan huppelepup Bouvrie enz enz zijn uit den boze. Maar ze hebben in die goedkope winkels best leuke dingen als je niet veel te besteden hebt. Met name in deze kredietcrisis, Leef je uit en geef je mening.
Misschien dat hier nog leuke tips naar voren komen.
Maar wat mag dan wel in je interieur?
Ikea, Leen Bakker, Jan huppelepup Bouvrie enz enz zijn uit den boze. Maar ze hebben in die goedkope winkels best leuke dingen als je niet veel te besteden hebt. Met name in deze kredietcrisis, Leef je uit en geef je mening.
Misschien dat hier nog leuke tips naar voren komen.

maandag 11 mei 2009 om 11:38
Dank je die bedoelde ik idd.
Met jaren-30 achtig ben ik bang voor een wat depressieve sfeer in huis. (en daar zijn we toch al ze gevoelig voor)
Dit is veel zonniger.
met de tuin willen we richting cottage enzo.
Veel bloemen en spelen met bladkleur enzo.
De woonkamer kijkt uit op de voortuin waar we met irissen grassen en hosta's aan de gang willen
Met jaren-30 achtig ben ik bang voor een wat depressieve sfeer in huis. (en daar zijn we toch al ze gevoelig voor)
Dit is veel zonniger.
met de tuin willen we richting cottage enzo.
Veel bloemen en spelen met bladkleur enzo.
De woonkamer kijkt uit op de voortuin waar we met irissen grassen en hosta's aan de gang willen
maandag 11 mei 2009 om 11:44
Verder wordt er veel wit. nu hebben we ook een d.blauwe bank en dat is ook niet storend.
En late we nu net ook voor riviera maison-achtig tuinlampje gevallen zijn.
Ik denk dat we ons er goed bij voelen omdat het ons aan terschelling doet denken. En dat is mooi en we voelde ons daar erg goed.
(we willen ook een rusig interieur, we zijn al druk genoeg van onszelf en ik ben dol op bloem/kaars/pruttel-stukken maken dus druk wordt het toch wel )
En late we nu net ook voor riviera maison-achtig tuinlampje gevallen zijn.
Ik denk dat we ons er goed bij voelen omdat het ons aan terschelling doet denken. En dat is mooi en we voelde ons daar erg goed.
(we willen ook een rusig interieur, we zijn al druk genoeg van onszelf en ik ben dol op bloem/kaars/pruttel-stukken maken dus druk wordt het toch wel )

maandag 11 mei 2009 om 11:53
maandag 11 mei 2009 om 12:21
Tijdens onze zoektocht naar een keuken zijn we bij de bruynzeel geweest. Daar hadden ze een 'tegel'wand met 40x40afbeeldingen van tulpen,koeien, defltsblauwe tegels en meer hollandsche kneuterigheid. Mijn vriend vindt / vond dat wel heel erg leuk (type rock/langhaar/metallica) Toch appart hoe mensen in elkaar zitten
Ik ga toch liever voor mooie foto's
Ik ga toch liever voor mooie foto's
maandag 11 mei 2009 om 12:34
quote:eleonora schreef op 09 mei 2009 @ 14:46:
Gewoon blind de trend volgen en alles wat niet meer hip is lelijk vinden, ik vind het vooral een bewijs dat iemand totaal geen eigen smaak heeft. .Helemaal mee eens . Voer ik het nog wat verder door ; vooral alles wat hip is per definitie lelijk vinden ...net zo'n grote flauwekul .
Gewoon blind de trend volgen en alles wat niet meer hip is lelijk vinden, ik vind het vooral een bewijs dat iemand totaal geen eigen smaak heeft. .Helemaal mee eens . Voer ik het nog wat verder door ; vooral alles wat hip is per definitie lelijk vinden ...net zo'n grote flauwekul .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 11 mei 2009 om 13:02
Als ik iets heel vaak om me heen zie, vind ik het steeds minder leuk worden. En als iets hip/een trend is, zie je het vaak in elke woonkamer waar je naar binnen gluurt, dan ben ik er snel van genezen. De Eek-trend bijvoorbeeld, vond ik vernieuwend en apart toen ik het voor het eerst zag. Niet voor in mijn huis, maar bijzonder vond ik het wel. Nu ben ik er inmiddels wel weer klaar mee.
maandag 11 mei 2009 om 13:07
jawel, dat herken ik wel, had ik met otazu kettingen. Ik ken iemand die hem weer kent en die had zo'n ketting. Was er weg van, maar half (bekend) nederland liep er op een gegeven moment mee en dat was het dan wel weer.
Maar als iets in huis mode wordt, doe ik het niet opeens weg. Ik hou bijv van orchideeën, liefst twee of drie. Dat werd zo'n meute-vtwonen bloem, nouja, jammer dan.
Maar als iets in huis mode wordt, doe ik het niet opeens weg. Ik hou bijv van orchideeën, liefst twee of drie. Dat werd zo'n meute-vtwonen bloem, nouja, jammer dan.
maandag 11 mei 2009 om 13:31
quote:RosieRo schreef op 09 mei 2009 @ 15:49:
[...]
en ik ben erg blij met mijn 8 supermooie originele stokoude classy thonetstoelen, een erfenis. Die heeft echt niet iedereen!
Ikke , ook de originelen. Mooi he! (oke, ik heb er 4... )
Bij mij ook een allegaartje, voornamelijk in Engeland op de kop getikt "antiek". Ook oa een paar deeltjes "Globe Wernicke" kasten (dat komt geloof ik uit de USA oorspronkelijk, maar in Engeland gekocht).
[...]
en ik ben erg blij met mijn 8 supermooie originele stokoude classy thonetstoelen, een erfenis. Die heeft echt niet iedereen!
Ikke , ook de originelen. Mooi he! (oke, ik heb er 4... )
Bij mij ook een allegaartje, voornamelijk in Engeland op de kop getikt "antiek". Ook oa een paar deeltjes "Globe Wernicke" kasten (dat komt geloof ik uit de USA oorspronkelijk, maar in Engeland gekocht).
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
maandag 11 mei 2009 om 13:31