Biden vs Trump deel 2
zondag 8 november 2020 om 12:42
De verkiezingen zijn voorbij! Of toch niet? Wat zullen de komende maanden brengen?
Vervolg op deel 1: actueel/biden-versus-trump/list_messages/468600/127
Vervolg op deel 1: actueel/biden-versus-trump/list_messages/468600/127
dinsdag 10 november 2020 om 23:47
Trump maakt gehandicapten belachelijk, gesneuvelde militairen, Vrouwen, is een narcist, geeft geen geld aan slachtoffers van bosbranden omdat ze niet op hem gestemd hebben, knalt een Iraanse legerleider neer en riskeert een hoop ellende.
Doet alsof hij gelovig is, heeft al tig medewerkers ontslagen, maakt met iedereen ruzie, Twittert de meest walgelijk opmerkingen, geeft geen reet om het klimaat, corrigeert de white supremacy niet, speelt mensen tegen elkaar uit, beledigt John mac cain, denkt dat hij alles zelf kan beslissen en dan nog zien mensen iets positiefs in die man? Hoe dan?
Walgelijke man. Hij mag zijn hele verdere leven schuilen. Volgens mij staat er nog veel geld op zijn hoofd. IRAN....
Doet alsof hij gelovig is, heeft al tig medewerkers ontslagen, maakt met iedereen ruzie, Twittert de meest walgelijk opmerkingen, geeft geen reet om het klimaat, corrigeert de white supremacy niet, speelt mensen tegen elkaar uit, beledigt John mac cain, denkt dat hij alles zelf kan beslissen en dan nog zien mensen iets positiefs in die man? Hoe dan?
Walgelijke man. Hij mag zijn hele verdere leven schuilen. Volgens mij staat er nog veel geld op zijn hoofd. IRAN....
dinsdag 10 november 2020 om 23:47
USAfan2020 schreef: ↑10-11-2020 23:26Tsja, als ze nou nog massaler op hem gestemd hadden, had Trump de kans gekregen deze belofte waar te maken![]()
Naar zijn zeggen zou het much better cheaper zijn.
Obamacare is al ruim drie jaar half gesloopt. Ik snap dat Trump had druk had met golven, maar er is zelfs geen concept.
Biden beloofde ook beleid en standpunten pas na de verkiezen bekend te maken.
Toch apart, dat de VS niet beter kon doen dan presidentsverkiezingen tussen twee seniele mannen van dik in de 70 zonder verkiezingsprogramma. Dat niemand daar door heeft dat er fundamenteel iets fout zit, is me echt een raadsel.
dinsdag 10 november 2020 om 23:53
I am going to defeat Donald Reagan for sure!Lange-met-een-korte schreef: ↑10-11-2020 23:45Hi, I’m Joe Biden, and together in this election we can beat Joe Biden![]()
dinsdag 10 november 2020 om 23:58
Ik ook zie er ook een, de Democraten met de MSM tegen een zittende President die herkozen gaat worden.ikBedoelHetGoed schreef: ↑10-11-2020 23:11Ik zie wel een complot. Een complot van de zittende president tegen de democratie, of wat daar in de VS voor door moet gaan.
Fraude, propaganda en censuur wordt ingezet om de deze verkiezen naar Biden te laten gaan.
William Barr geeft prosecutors toestemming om fraude te onderzoeken, die zal daar zeer gegronde redenen voor hebben.
https://edition.cnn.com/videos/politic ... of-vpx.cnn
https://www.zerohedge.com/political/it ... ail-ballot
woensdag 11 november 2020 om 00:10
USAfan2020 schreef: ↑10-11-2020 23:58Ik ook zie er ook een, de Democraten met de MSM tegen een zittende President die herkozen gaat worden.
Fraude, propaganda en censuur wordt ingezet om de deze verkiezen naar Biden te laten gaan.
William Barr geeft prosecutors toestemming om fraude te onderzoeken, die zal daar zeer gegronde redenen voor hebben.
https://edition.cnn.com/videos/politic ... of-vpx.cnn
https://www.zerohedge.com/political/it ... ail-ballot
Ja, Barr heeft daar vast een hele gegronde reden voor. Het is alleen zo jammer dat ie die reden voor zich houdt. Waarschijnlijk omdat iedereen wel weet wat de reden is.
woensdag 11 november 2020 om 00:17
woensdag 11 november 2020 om 00:20
https://youtu.be/m3DyjWEs2JU
Whahaahaa ik zeik in mijn broek van het lachen. HI LA RISCH
Let’s Go Brandon!
woensdag 11 november 2020 om 00:29
" covid has taken this year, llsdfh outbreak. Has taken more than 100 year. look! here's. the lives. its just, i mean think about it. "Lange-met-een-korte schreef: ↑11-11-2020 00:20https://youtu.be/m3DyjWEs2JU
Whahaahaa ik zeik in mijn broek van het lachen. HI LA RISCH
woensdag 11 november 2020 om 00:34
Ik ben echt bang voor wat er op dit moment gebeurt.
Trump en zijn matties weigeren de verkiezingsuitslag te accepteren en maken al plannen voor de komende 4 jaar.
Verder vervangt Trump ineens in rap tempo een hoop mensen op belangrijke plaatsen.
Het lijkt erop alsof hij een coup wil plegen.
Dan is Amerika dus officieel een dictatuur geworden.
Trump en zijn matties weigeren de verkiezingsuitslag te accepteren en maken al plannen voor de komende 4 jaar.
Verder vervangt Trump ineens in rap tempo een hoop mensen op belangrijke plaatsen.
woensdag 11 november 2020 om 00:37
Ik maak me ernstig zorgen over wat daar op dit moment gebeurt.ikBedoelHetGoed schreef: ↑10-11-2020 23:11Ik zie wel een complot. Een complot van de zittende president tegen de democratie, of wat daar in de VS voor door moet gaan.
woensdag 11 november 2020 om 00:37
Biden heeft ook wel eens heldere momenten, een complicatie van fact-checks die Biden doet over tal van uitspraken van Trump. Filmpje is Aanrader voor iedereen.
https://youtu.be/-_5JvWoDoso
https://youtu.be/-_5JvWoDoso
anoniem_6380e8da8ce55 wijzigde dit bericht op 11-11-2020 01:24
1.49% gewijzigd
woensdag 11 november 2020 om 00:39
Nou, ik denk dat ze andere plannen hebben. Ze zullen desnoods met geweld hun plek opeisen, maar hopelijk zie ik het verkeerd.DerryGirl schreef: ↑10-11-2020 20:23Ik wil niet veel zeggen maar Pompeo is echt verkeerd bezig. Die gooit er gewoon in dat de huidige regering zich nu opmaakt voor een rustige overgang naar een 2e termijn.
Echt onhandig. Hiermee voeren ze de druk nog meer op. Wijzen de uitgebrachte stemmen steeds meer naar Biden. Tactisch stomme zet dit.
Wat een nachtmerrie. Gevaar voor de wereldvrede.
Rusland heeft Biden ook nog niet gefeliciteerd. Just saying...
lila01 wijzigde dit bericht op 11-11-2020 00:45
0.08% gewijzigd
woensdag 11 november 2020 om 00:40
Verkiezingsuitslag?lila01 schreef: ↑11-11-2020 00:34Ik ben echt bang voor wat er op dit moment gebeurt.
Die is er niet. Nog geen enkele kiesman heeft zijn stem gegeven.
woensdag 11 november 2020 om 00:42
Dat lijkt me niet nodig. Trump kan goed blaffen, maar puntje bij paaltje wordt ie weg gebonjourd en zal werkelijk iedere republikein de handen van hem aftrekken en ontkennen dat ze hem ooit ontmoet hebben.
Het Supreme Court mag dan nu overwegend conservatief zijn; ze zijn niet gek. Ze hebben niets te winnen bij een overwinning van Trump. Ze zitten daar voor het leven om de conservatieve waarden te bewaken, ongeacht wie er president is.
woensdag 11 november 2020 om 00:47
Ik hoop dat je gelijk krijgt.julius schreef: ↑11-11-2020 00:42Dat lijkt me niet nodig. Trump kan goed blaffen, maar puntje bij paaltje wordt ie weg gebonjourd en zal werkelijk iedere republikein de handen van hem aftrekken en ontkennen dat ze hem ooit ontmoet hebben.
Het Supreme Court mag dan nu overwegend conservatief zijn; ze zijn niet gek. Ze hebben niets te winnen bij een overwinning van Trump. Ze zitten daar voor het leven om de conservatieve waarden te bewaken, ongeacht wie er president is.
Na 4 jaar Trump kijk ik nergens meer van op.
woensdag 11 november 2020 om 00:57
Riep jij anderen niet op zich niet te verliezen in dit topic? Maar is op jou totaal niet van toepassing zeker?Lange-met-een-korte schreef: ↑11-11-2020 00:55Volgens Sky News AU kan Bidens campagneteam aangeklaagd worden voor elderly abuse omdat ze steeds met Biden omgaan in Weekend at Bernie’s stijl.
woensdag 11 november 2020 om 01:01
Jij hebt begrepen wat hij juist schreef? Ik kan er niets van maken.Quaintrelle schreef: ↑11-11-2020 00:57Riep jij anderen niet op zich niet te verliezen in dit topic? Maar is op jou totaal niet van toepassing zeker?
woensdag 11 november 2020 om 01:02
Beetje tegen gas moet kunnen als hier iedereen te pas en te on pas alles mag roepen.Quaintrelle schreef: ↑11-11-2020 00:57Riep jij anderen niet op zich niet te verliezen in dit topic? Maar is op jou totaal niet van toepassing zeker?
Maar goed het is laat.. misschien is dat een excuus.
We blijven de ontwikkelingen volgen laat ik maar zeggen,. benieuwd
woensdag 11 november 2020 om 01:05
Naar verluid heeft het AP in 2000 gezegd dat het too close too call was, heeft Gore de winst niet opgeëist en is de hertelling van stemmen in Florida gestopt op het moment dat het verschil 537 stemmen was, ondanks dat de grondwet een hertelling verplicht als het verschil minder dan 0,5 % is.
Ik denk dat Gore zich best bestolen mag voelen. Aan de andere kant was dat natuurlijk ook gewoon een sappie die ook ongeschikt was als president, maar toch.