Biden vs Trump deel 2

08-11-2020 12:42 3064 berichten
Alle reacties Link kopieren
De verkiezingen zijn voorbij! Of toch niet? Wat zullen de komende maanden brengen?

Vervolg op deel 1: actueel/biden-versus-trump/list_messages/468600/127
Benieuwd hoe Kustaw Bessem de dictator beschouwt in het heden. Dit is wat hij in juni schreef:
https://www.volkskrant.nl/cs-bf825df7
Griebus67 schreef:
11-11-2020 09:31
Breaking news: de postmedewerker in Pennsylvania die beweerde dat zijn baas hem aanzette tot frauderen met de stembiljetten, blijkt te hebben gelogen. Dit was een van de weinige werkelijk bestaande verklaringen die het Trump-kamp telkens aangreep om te ‘bewijzen’ dat de overwinning hen ontstolen was. Die kan dus ook weer van het lijstje af.
leuk om breaking news te roepen. Maar heb je een link?
Ik zag laatst namelijk een portret waar die jongen uit de anonimiteit kwam en zijn baas bij naam noemde met details.
Zou het wel interessant vinden om de ontwikkelen hierin verder te lezen. Maar jammer dat je niet gelijk even linkt.

Trouwens dit verhaal is niet eens opgepakt door het Trump team. die hebben het te druk met de grotere zaken..
Abyss schreef:
11-11-2020 09:57
leuk om breaking news te roepen. Maar heb je een link?
Ik zag laatst namelijk een portret waar die jongen uit de anonimiteit kwam en zijn baas bij naam noemde met details.
Zou het wel interessant vinden om de ontwikkelen hierin verder te lezen. Maar jammer dat je niet gelijk even linkt.

Trouwens dit verhaal is niet eens opgepakt door het Trump team. die hebben het te druk met de grotere zaken..

Welke precies?
Rosabella1 schreef:
11-11-2020 09:37
Schijnt niet te kloppen aldus het AD:

https://www.ad.nl/buitenland/live-biden ... ae36a2bdc/

Een Amerikaanse postmedewerker uit de staat Pennsylvania ontkent dat hij zijn beweringen over verkiezingsfraude heeft ingetrokken. The Washington Post meldde op basis van ingewijden dat de man, Richard Hopkins, een schriftelijke verklaring onder ede heeft getekend waarin hij terugkomt op de aantijgingen van fraude.

Niks van waar, zegt de 32-jarige Hopkins in een video op YouTube. ,,Ik ben hier om te zeggen dat ik mijn verklaring niet heb ingetrokken. Dat is niet gebeurd.''
Oh kijk..
breaking news roept iemand dan.

Terwijl er dus niks veranderd is.
die postmedewerker beweerd dat. Of hij liegt dat wij weten wij niet.

Maar zover was het verhaal al.. dus geen nieuwe ontwikkingen.
Hetvrijewoord schreef:
11-11-2020 09:59
Welke precies?
Twee grote rechtszaken in Pensylvania en Michigan.
waar het gaat om 100,000 en stemmen die ze ongeldig will laten maken door "fraudulante" ballots.
Ook hebben ze al tientallen gezworen "affidavits" in die zaken..

Dus dat is wel iets serieuzer dan dit hele post verhaal van 1 persoon

Volg Guiliani eens zou ik zeggen, die legt het bijna elk interview uit, wat ze precies gaan doen en waar ze mee gaan komen in die rechtszaken
Hetvrijewoord schreef:
11-11-2020 09:59
Welke precies?
Ik denk grotere zaken zoals golfen met bowlingballen, terwijl ondertussen de ziekenhuizen er uitpuilen wegens corona en miljoenen Amerikanen dankzij de dictator binnenkort hun ziektekostenverzekering verliezen. En nog danst bijna de helft van de bevolking naar zijn pijpen. Dat is wat gebrek aan scholing, en gebrek aan keuze, doet met mensen blijkbaar.
Abyss schreef:
11-11-2020 10:08
waar het gaat om 100,000 en stemmen die ze ongeldig will laten maken door "fraudulante" ballots.

Volg Guiliani eens zou ik zeggen, die legt het bijna elk interview uit, wat ze precies gaan doen en waar ze mee gaan komen in die rechtszaken

Doe maar gewoon een linkje naar de inhoudelijke zaken.
Wanneer komt het voor de rechter, ik :heart: van bewijzen dus volg het graag.
Nou. Zelfs Erdogan heeft ondertussen Biden gefeliciteerd.
Quaintrelle schreef:
11-11-2020 00:57
Riep jij anderen niet op zich niet te verliezen in dit topic? Maar is op jou totaal niet van toepassing zeker?
Een gebbetje moet kunnen. We waren even aan het dollen. Het is ook niet zo dat de cartoons in dit topic of dat andere populaire humoristische topic me oncontroleerbare lachstuipen bezorgen.

Over tot de orde van de dag.
Let’s Go Brandon!
Hetvrijewoord schreef:
11-11-2020 09:48
Maar hij heeft/had wel een Gofundme.
Seems legit.
Wat een soap.
En wat is dat geneuzel over haat van pro-Trumpers hier? Gisteren zijn er nog posts gewist door de moderators wegens ongepast. 1 keer raden uit welk kamp die posts kwamen.
Let’s Go Brandon!
Lange-met-een-korte schreef:
11-11-2020 10:17
Een gebbetje moet kunnen. We waren even aan het dollen. Het is ook niet zo dat de cartoons in dit topic of dat andere populaire humoristische topic me oncontroleerbare lachstuipen bezorgen.

Over tot de orde van de dag.
De beschuldiging dat Biden zich handtastelijk gedroeg tegenover de vrouw van zijn beveiligingsagent is geen 'gebbetje', humor, of cartoon.

Ik was niet aan het dollen toen ik je naar de betrouwbaarheid van jouw informatie vroeg.
11-11-2020 10:22
En wat is dat geneuzel over haat van pro-Trumpers hier? Gisteren zijn er nog posts gewist door de moderators wegens ongepast. 1 keer raden uit welk kamp die posts kwamen.
Ik heb geen idee wat er gister gewist is.

Maar wat er wordt gezegd over haat snap ik. Alles wat Trump doet en zegt ademt haat en verdeeldheid en machtsmisbruik uit. Hoe kun je zoveel haat steunen?
Abyss schreef:
11-11-2020 10:08

Het grote probleem met Guiliani is dat die man ook liegt alsof het gedrukt staat. En zo als het met alles is: als je maar vaak genoeg liegt, gelooft niemand je meer, ook niet als je per ongeluk een keertje de waarheid zou vertellen.

Ik geloof dus pas dat er echt rechtszaken komen, als ik dat bevestigd zie door een onafhankelijke partij. De rechtbank bijvoorbeeld.
kadanz schreef:
11-11-2020 10:24
De beschuldiging dat Biden zich handtastelijk gedroeg tegenover de vrouw van zijn beveiligingsagent is geen 'gebbetje', humor, of cartoon.

Ik was niet aan het dollen toen ik je naar de betrouwbaarheid van jouw informatie vroeg.
Daar heb ik toch gewoon serieus antwoord op gegeven? Iemand haalde dat verhaal aan, ik zag daar iets van op youtube en schreef dat op. Daarna kreeg ik een vraag voor een link en zo geschiedde.

Je vroeg of het waar was en ik zei dat ik dat niet weet. Verder heb ik je nog geprobeerd uit te leggen dat die link niet als bewijsvoering dient maar om te informeren. En dat ieder voor zichzelf moet beslissen wat hij van het verhaal gelooft.

En ik sloot af met dat ik Biden niet het voordeel van de twijfel geef.
Let’s Go Brandon!
julius schreef:
11-11-2020 01:36
Dat maakt voor de interpretatie van de grondwet bijzonder weinig uit gelukkig.
Als de grondwet de grondslag was geweest dan was in 2000 de hertelling in Florida niet stopgezet, aangezien het verschil minder was dan 0,5%.
Inmiddels staat Biden 5 miljoen stemmen voor. Ja ik weet dat het om kiesmannen gaat en niet om popular vote maar denken ze nou echt dat er miljoenen 'illegale' stemmen zijn uitgebracht?
Hetvrijewoord schreef:
11-11-2020 10:13
Doe maar gewoon een linkje naar de inhoudelijke zaken.
Wanneer komt het voor de rechter, ik :heart: van bewijzen dus volg het graag.
Er is al het een en ander voor de rechter gekomen. Tot op heden is iedere rechter heel erg sceptisch. Ja, ook die door republikeinen zijn aangesteld.
AnAppleADay schreef:
11-11-2020 10:45
Inmiddels staat Biden 5 miljoen stemmen voor. Ja ik weet dat het om kiesmannen gaat en niet om popular vote maar denken ze nou echt dat er miljoenen 'illegale' stemmen zijn uitgebracht?

Dat denken 'ze' zeker. En die illegale stemmen waren allemaal voor de democraten. Republikeinen houden historisch gezien niet zo van valsspelen namelijk.
spell68 schreef:
11-11-2020 10:44
Als de grondwet de grondslag was geweest dan was in 2000 de hertelling in Florida niet stopgezet, aangezien het verschil minder was dan 0,5%.

Dus je denkt dat het Supreme Court niet onpartijdig is? Dan snap je natuurlijk ook wel dat de democraten wat rechters aan het hof willen toevoegen.
julius schreef:
11-11-2020 10:47
Dat denken 'ze' zeker. En die illegale stemmen waren allemaal voor de democraten. Republikeinen houden historisch gezien niet zo van valsspelen namelijk.
Precies, en in plaats van de makkelijke weg te gaan en te frauderen in één grote staat (zoals Florida) hebben ze bewust gekozen om in meerdere kleinere staten met allemaal een verschillend proces te gaan frauderen. Lijkt me echt logisch ja.
USAfan2020 schreef:
11-11-2020 01:33
Als het tot bij het Supreme Court komt zitten Biden en Harris goed, met een aantal vd zittende rechters zijn ze zo netjes om gegaan toen ze senator waren.
Zoek eens op Clarence Tomas hearings door Joe Biden, misschien kwam het door de man zijn kleurtje schijnt Biden niet zo’n fan van te zijn.....
Of de Kavanaugh hearings, zie je gelijk hoe een fijn en oprecht mens Kamala Harris is.
Ik kwam deze artikelen ook nog tegen.

https://www.apu.edu/articles/15532/

https://sundial.csun.edu/5257/archive/j ... democrats/

Als het waar is dan zou ik er niet van op kijken dat Alito geen warme herinneringen aan de democraten bewaart.
AnAppleADay schreef:
En dan ook nog illegaal stemmen op Biden en tegelijkertijd wel op de senaatskandidaat van de GOP. Want zo rollen de Dems.
AnAppleADay schreef:

Ja, dat denken ze echt in hun wanen. Ik zie hier ook graag linkjes tegemoet naar neutrale artikelen die uitleggen of de rechtszaken in PA en Georgia een kans maken (en wat ze uberhaupt inhouden).
11-11-2020 10:37
Daar heb ik toch gewoon serieus antwoord op gegeven? Iemand haalde dat verhaal aan, ik zag daar iets van op youtube en schreef dat op. Daarna kreeg ik een vraag voor een link en zo geschiedde.

Je vroeg of het waar was en ik zei dat ik dat niet weet. Verder heb ik je nog geprobeerd uit te leggen dat die link niet als bewijsvoering dient maar om te informeren. En dat ieder voor zichzelf moet beslissen wat hij van het verhaal gelooft.

En ik sloot af met dat ik Biden niet het voordeel van de twijfel geef.
Je schreef: 'Wat Biden gevaarlijk maakt is zijn sullige uiterlijk. Dat seniele waardoor iedereen denkt ach hij weet niet beter. Net zoals Herbert the Pervert uit Family Guy'.

Vervolgens kom je met een link naar een vaag youtube-kanaal. Dan neem ik aan dat je dat als bewijs aanvoert, of in ieder geval als ondersteuning van je beschuldiging aan het adres van Biden.

Dat mag allemaal, maar ik vind het wel opmerkelijk dat je nu opeens doet alsof je heel neutraal met bloemetjes liep te strooien omdat je niet in kan of wil staan voor je bron.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven