Sinterklaas cadeautopic
woensdag 11 november 2020 om 19:23
Oma vroeg vandaag of ik voor de kinderen wat cadeautjes wil bedenken die ze kunnen geven voor Sinterklaas. Nu hebben mijn kinderen niet direct dingen nodig en heb ik mn moeder gezegd dat voor ieder een chocoladeletter ook prima is, maar ze wil toch wel heel graag wat geven.
Al denkend over wat leuk zou zijn bedacht ik me dat een algemeen sinterklaascadeau topic misschien leuk is om elkaar wellicht tips te geven of te inspireren.
Dus, wat krijgen jullie kinderen voor Sinterklaas? Misschien handig om de leeftijd te vermelden bij de cadeaus.
Alle prijzen, soorten cadeaus etc zijn welkom het is echt ter inspiratie dus wat mij betreft niet om te discussiëren over wat een ieder aan Sinterklaas uitgeeft.
Al denkend over wat leuk zou zijn bedacht ik me dat een algemeen sinterklaascadeau topic misschien leuk is om elkaar wellicht tips te geven of te inspireren.
Dus, wat krijgen jullie kinderen voor Sinterklaas? Misschien handig om de leeftijd te vermelden bij de cadeaus.
Alle prijzen, soorten cadeaus etc zijn welkom het is echt ter inspiratie dus wat mij betreft niet om te discussiëren over wat een ieder aan Sinterklaas uitgeeft.
woensdag 11 november 2020 om 21:21
Oh, zo'n bal! Je bent geweldig! Daar had ie het al een tijdje over maar dat was ik vergeten. Top!blijfgewoonbianca schreef: ↑11-11-2020 21:17Zo’n bal. En elastiek. En zo’n stang voor in de deur.
https://www.youtube.com/watch?v=kHrUoTHYWh0
Am Yisrael Chai!

woensdag 11 november 2020 om 21:21

woensdag 11 november 2020 om 21:22
Wel van gehoord, niet hoe je iemand daar dan muziek op kado zou kunnen geven. Dus weet niet hoe 't werkt verder.blijfgewoonbianca schreef: ↑11-11-2020 21:21Weleens van spotify gehoord enzo ? Haha , hoe oud ben jij eigenlijk ( zo ongeveer ) ?
Begin veertig.

woensdag 11 november 2020 om 21:23
Pasjeshouder voor zijn biebkaart
Happysocks
Luchtje
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

woensdag 11 november 2020 om 21:25
Je kunt een gratis account hebben op spotify en dan heb je steeds commercials tussendoor en kun je ook maar beperkt playlists samenstellen enzo. Maar je kan ook een premium account hebben en dan werkt het net als Netflix, maar dan voor muziek.
En je kunt dus een Spotify card geven waarmee je een x tijd (afhankelijk van het bedrag) een premium account kunt betalen.
Am Yisrael Chai!

woensdag 11 november 2020 om 21:25
Serieus, zelfs mijn moeder kan er uitstekend mee uit de voeten, zelfs nu ze niet meer kan lopen.

woensdag 11 november 2020 om 21:27
Ik heb vandaag de Twist & Shape besteld. Lijkt mij echt ideaal!fashionvictim schreef: ↑11-11-2020 21:13Ik ben aan het overwegen om een hometrainer of loopband of iets in die geest te kopen en dat dan als cadeau voor ons allebei te verpakken. Of misschien heeft iemand hier nog een suggestie voor iets waarmee je thuis wat kan sporten in tijden van corona? Of is dat heel stom?
Ook een Pluviofiel
woensdag 11 november 2020 om 21:27
Waar kun je die krijgenfashionvictim schreef: ↑11-11-2020 21:01Goed topic!
Ik was vandaag tot mijn stomme verbazing al klaar voor de jongste (4) die als enige gelooft. Heb zelfs alles al ingepakt.
Zij krijgt:
Een Anna (Frozen) pop. Ze heeft al een Elsa dus nu Anna erbij.
Een Barbie met zwembad
Een extra zwemBarbie zodat zwembad Barbie een vriendinnetje heeft.
Een heel leuk jasje omdat ik laatst haar andere jas verwassen heb
Een Playmobil set
Een Paw Patrol adventskalender waar elke dag een poppetje enzo in zit
Een Paw Patrol adventskalender waar elke dag een chocolaatje in zit
Een chocolade letter
Dit was een hele berg met ook vrij grote dozen allemaal, dus ik heb vanochtend besloten dat ik het hier bij hou voor sinterklaasavond.
Voor mijn oudste (puber) vind ik het vele malen moeilijker, voor hem heb ik nu
Gezelschapsspel How to rob a bank
Thriller van Stephen King
Trui van een merk dat hij tof vindt
Adventskalender Mannengadgets
Adventskalender met chocolaatjes
Voor hem zoek ik dus nog 3 cadeautjes, dus wellicht hier in dit topic.
En dan moet ik ook nog voor mezelf cadeaus verzinnen, echt geeeeeeeen idee.

Wellicht een schot in de roos voor mijn zoontje...
Tralalalala

woensdag 11 november 2020 om 21:29
Op Amazon.de staat sowieso heel veel.krullen-bol schreef: ↑11-11-2020 21:27Waar kun je die krijgen???
woensdag 11 november 2020 om 21:29
Hij is zo'n puber die alles waar een print of kleur aan zit stom vindt. Hoe saaier hoe beter is zijn lijfspreuk, hahahaha.blijfgewoonbianca schreef: ↑11-11-2020 21:23Pasjeshouder voor zijn biebkaart( lagen mooie bij Trekpleister )
Happysocks
Luchtje
Maar ik dacht zelf ook al aan een luchtje. Een sjiek giftsetje, ofzo.
Am Yisrael Chai!
woensdag 11 november 2020 om 21:30
Bij Amazon besteld, was er binnen 2 dagen.krullen-bol schreef: ↑11-11-2020 21:27Waar kun je die krijgen???
ENORME doos trouwens, het is het grootste pakje in de zak.
Am Yisrael Chai!
woensdag 11 november 2020 om 21:30
Jazeker

Am Yisrael Chai!
woensdag 11 november 2020 om 21:31
Ook geen saaie Hilfiger sokken dan ?fashionvictim schreef: ↑11-11-2020 21:29Hij is zo'n puber die alles waar een print of kleur aan zit stom vindt. Hoe saaier hoe beter is zijn lijfspreuk, hahahaha.
Hier werden ze bij mij altijd blij van :
https://www.aboutyou.nl/p/tommy-hilfige ... gJTZvD_BwE

woensdag 11 november 2020 om 21:31
Ik heb zoon vorig jaar de parfumerie in gestuurd om te gaan ruiken. Ik was eerder high dan hij, hem een top 3 laten samenstellen en daar heb ik wat uitgekozen.fashionvictim schreef: ↑11-11-2020 21:29Hij is zo'n puber die alles waar een print of kleur aan zit stom vindt. Hoe saaier hoe beter is zijn lijfspreuk, hahahaha.
woensdag 11 november 2020 om 21:32
Nat ?
Of elektrisch ?
woensdag 11 november 2020 om 21:32
Oudste zoon 2,5 krijgt een houten dino rots met houten dino's (Ikea) en een nieuw toet toet autootje. Van tante duplo en van opa en oma een grote vloerpuzzel en nog iets maar dat weet ik niet meer
Baby die dan 4 maanden is krijgt zo'n bal met een eendje erin, een speeltje wat je op tafel kan bevestigen (voor als hij straks erbij zit) en van tante en opa en oma is een verrassing.
We houden het klein en rustig wat dat betreft.

Baby die dan 4 maanden is krijgt zo'n bal met een eendje erin, een speeltje wat je op tafel kan bevestigen (voor als hij straks erbij zit) en van tante en opa en oma is een verrassing.
We houden het klein en rustig wat dat betreft.
Tralalalala
woensdag 11 november 2020 om 21:33
Zal eens kijken Tnx!fashionvictim schreef: ↑11-11-2020 21:30Bij Amazon besteld, was er binnen 2 dagen.
ENORME doos trouwens, het is het grootste pakje in de zak.
Tralalalala
woensdag 11 november 2020 om 21:33
https://www.valmano.nl/herenarmband-in- ... gJlBvD_BwE
https://www.beenmode.nl/men-giftbox-4-pack
https://www.beenmode.nl/men-giftbox-4-pack