Singles Unite: deel 4!!
donderdag 12 november 2020 om 18:17
Dat gaat het ook worden denk ik.iceteapeach schreef: ↑12-11-2020 18:13Daar zou ik ook een wenkbrauw van optrekken. Met overleggen in Teams kan men al regelmatig meekijken, vind ik wel genoeg. Ik zou dan iets buiten doen, als het dan toch moet.
Misschien icm een heel klein stukje binnen ofzo. Dit gaat om mijn privedomein en dat hoeft niet iedereen te zien. Kan ook bepaalde beeldvorming geven.
donderdag 12 november 2020 om 18:25
Nee, heb geen vaste fulltime uren. Dus als ik een week weinig uren wil maken kan dat. Ik studeer sinds vorig jaar weer fulltime dus werk ernaast wat ik kan/wil. Nu even een zware periode en op randje overspannen, dus op aanraden van m'n psycholoog even op pauze gedrukt.
Ja moet er ook niet aan denken! Maar ook wel aparte types hoor...
Ja moet er ook niet aan denken! Maar ook wel aparte types hoor...
donderdag 12 november 2020 om 18:25
Lang Leve De Liefde wil ik ook nog gaan kijken.
Is Tom hierbij geweest? Ik draai nog niet zolang mee.
donderdag 12 november 2020 om 18:54
Julus, ze kunnen je niet verplichten je thuisomgeving te filmen. Moet niet gekker worden........
donderdag 12 november 2020 om 18:58
Wat een leuke berichten over dates! Goed bezig!
Vanochtend maar afscheid genomen van mijn date, of meer in overleg samen. Door zijn werk heeft hij weinig tijd en in het weekend altijd zijn kinderen. Ik vind dat erg lastig en daarnaast heeft hij moeite met een weerwoord als ik zeg dat ik iets niet leuk vind. Al met al passen we qua karakter denk ik niet zo goed bij elkaar en hij vind dat ik hem op dezelfde dingen aanspreek qua gedrag als zijn ex
En dat vond hij niet prettig.
Prima gesprek gehad, maar voor nu ff niet meer.
Vanochtend maar afscheid genomen van mijn date, of meer in overleg samen. Door zijn werk heeft hij weinig tijd en in het weekend altijd zijn kinderen. Ik vind dat erg lastig en daarnaast heeft hij moeite met een weerwoord als ik zeg dat ik iets niet leuk vind. Al met al passen we qua karakter denk ik niet zo goed bij elkaar en hij vind dat ik hem op dezelfde dingen aanspreek qua gedrag als zijn ex
donderdag 12 november 2020 om 19:10
Ahhh wat zonde Limo!Limo76 schreef: ↑12-11-2020 18:58Wat een leuke berichten over dates! Goed bezig!
Vanochtend maar afscheid genomen van mijn date, of meer in overleg samen. Door zijn werk heeft hij weinig tijd en in het weekend altijd zijn kinderen. Ik vind dat erg lastig en daarnaast heeft hij moeite met een weerwoord als ik zeg dat ik iets niet leuk vind. Al met al passen we qua karakter denk ik niet zo goed bij elkaar en hij vind dat ik hem op dezelfde dingen aanspreek qua gedrag als zijn exEn dat vond hij niet prettig.
donderdag 12 november 2020 om 19:25
Als je niet zo goed tegen een weerwoord kunt dan pas je niet bij mij......heb t hart nogal op de tong
donderdag 12 november 2020 om 19:37
Wat goed!Sabbieehhhh schreef: ↑12-11-2020 19:30Hier ook weer een kleine update, de datingapps zijn nu ook definitief aan beide kanten verwijderd![]()
donderdag 12 november 2020 om 20:13
donderdag 12 november 2020 om 20:21