Mode & Beauty alle pijlers

Rommelige wimpers

13-11-2020 14:35 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik een wimperserum en heb het gevoel dat mijn wimpers echt wel langer zijn geworden. Maar sindsdien zijn ze heel rommelig en moeilijk in model te krijgen. Kan ook komen doordat ik het afgelopen half jaar veelal thuis ben geweest en bijna nooit meer make-up draag.

Als ik nu mascara op doe is het moeilijk om ze te spreiden zeg maar omdat ze zonder mascara al samenklonteren zeg maar. En dan doe ik er niks op.

Wat doen jullie om je wimpers in model te krijgen?
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Zanahoria schreef:
13-11-2020 17:21
Ik heb van mezelf hele lange wimpers en de mascara maakt echt heeeel veel uit.

Laatst was mijn favoriete catrice mascara uitverkocht bij de kruidvat en heb ik twee andere catrice mascara's gekocht... die kunnen dus de prullenbak in...
Welke van catrice is je favoriet?
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
boannan schreef:
13-11-2020 17:48
Welke van catrice is je favoriet?
Glam&doll false lashes mascara waterproof. (Licht)blauwe huls.

Kan de eerste 1 a 2 keer dat je hem gebruikt nét wat teveel mascara afgeven, maar daarna issie perfect :)
boannan schreef:
13-11-2020 15:55
Ik ook niet op 1 keer verven 20 jaar geleden na. En sinds een 1-2 jaar gebruik ik een serum waardoor ze echt een stuk langer geworden zijn en nu dus rommelig.
Welk serum gebruik je? (ben nog steeds op zoek naar een goede na het Kruidvat serum)
ModuleX schreef:
13-11-2020 19:10
Welk serum gebruik je? (ben nog steeds op zoek naar een goede na het Kruidvat serum)
O ik ben mosterd...
boannan schreef:
13-11-2020 17:47
Ik gebruik careprost.
Is dat nog ergens te krijgen?!
Ik gebruikte ook Careprost, maar via de buitenlandse pharmacy’s niet meer in te voeren. Op MP is het meeste nep. Was er altijd erg tevreden over.

Heb nu wimperextensions. Ook mooi, maar duur. En je kunt nooit ff lekker in je ogen wrijven.
TiTaTamara schreef:
13-11-2020 19:40
Is dat nog ergens te krijgen?!
Ik gebruikte ook Careprost, maar via de buitenlandse pharmacy’s niet meer in te voeren. Op MP is het meeste nep. Was er altijd erg tevreden over.

Heb nu wimperextensions. Ook mooi, maar duur. En je kunt nooit ff lekker in je ogen wrijven.
Ik bestel bij United Pharmacies
Maar waarom niet simpel met een tang? Als je hem goed gebruik dan lijken je wimpers veel langer zeker met mascara erbij. Aan mij vragen ze vaak welke extensions ik heb haha en ik gebruik gewoon alleen zo'n wimpertang en mascara van de Etos wp (ik vind die het fijnst qua borsteltje).
Ik gebruik een wimperkammetje van Tweezerman. Deze heeft metalen tandjes en gaat echt door de haartjes heen, ipv alleen de oppervlakte te kammen zoals plastic wimperkammen bij mij doen. En als ik echt een setje eigenwijze plakwimpers heb, haal ik ze uit elkaar met een speld. Maar dat is wel link idd :rolling:
Hoe doen jullie dit met een mondkapje trouwens?

Mijn gekrulde wimpers houden het 15 min vol met het dragen van een mondkapje.
Beetje hetzelfde effect als een beslagen bril door een mondkapje.

Daarna lijkt het alsof ik geen mascara op heb omdat ze ‘instorten’.
Heb al meerdere merken geprobeerd maar het blijft ...
Waterproof mascara ook ecam?
Airecolette1 schreef:
14-11-2020 08:24
Waterproof mascara ook ecam?
Sorry vergeten te vermelden, ik gebruik alleen waterproof...
Ik gebruik waterproof masterpiece van Max Factor en er stort niets in hier. Ik moet wel zeggen, ik draag de hele dag een mondkapje met ijzertje waardoor er via de bovenkant eigenlijk bijna geen lucht ontsnapt. Misschien is dat de truc?
Zanahoria schreef:
13-11-2020 17:50
Glam&doll false lashes mascara waterproof. (Licht)blauwe huls.

Kan de eerste 1 a 2 keer dat je hem gebruikt nét wat teveel mascara afgeven, maar daarna issie perfect :)

Deze heb ik ook, alleen dan niet de waterproof versie. Vind ‘m idd ook erg fijn.
Intotheunknown schreef:
13-11-2020 16:25
Lashlifting vond ik tegen vallen. De verf was er na een paar weken vanaf en de krul groeide lelijk uit. Kreeg er ook rommelige wimpers van trouwens

Dat had ik idd ook. En in sommige wimpers een lelijke knik waardoor ik niet eens fatsoenlijk mascara op kon doen. Voor mij niet weer.
Airecolette1 schreef:
14-11-2020 10:24
Ik gebruik waterproof masterpiece van Max Factor en er stort niets in hier. Ik moet wel zeggen, ik draag de hele dag een mondkapje met ijzertje waardoor er via de bovenkant eigenlijk bijna geen lucht ontsnapt. Misschien is dat de truc?
Dan ga ik die proberen, bedankt voor de tip!
Ik gebruik een mondkapje met ijzertje, maar het wil maar niet lukken met die wimpers.

Nu hopelijk wel :-D

Nu voor de helft bij bol.com, gelijk besteld net :-D
ecam2015 schreef:
14-11-2020 12:49
Dan ga ik die proberen, bedankt voor de tip!
Ik gebruik een mondkapje met ijzertje, maar het wil maar niet lukken met die wimpers.

Nu hopelijk wel :-D

Nu voor de helft bij bol.com, gelijk besteld net :-D
Ben benieuwd!
Herkenbaar! Ik gebruik al jaren een serum en mijn wimpers zijn megalang maar ook een enorme chaos. Zowel zonder als met mascara.
Mijn redding: een metalen wimperkammetje van Kruitvat. Helpt stukken beter dan een plastic versie, het scheidt en ordent de wimpers. Het hangt bij de make-up tools zoals kwasten. Tip: niet gebruiken in de trein of ander bewegend voertuig want je wilt het niet in he oog!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven