NIET groepje
maandag 11 mei 2009 om 18:20
maandag 11 mei 2009 om 19:33
Wat?!?! Dat is echt belachelijk! Voor een cavia?!
Jeetje, ik had het wel voor ¤ 100,- willen doen hoor (maar ik geef geen enkele garantie )
Hmmm... mama is vandaag met de hond naar de dierenarts geweest. Ze is te ziek, al 14 jaar oud.
We mogen nog een week afscheid nemen, maandag wordt ze 'humanely euthanised'... dan mag ze naar de hondenhemel
Jeetje, ik had het wel voor ¤ 100,- willen doen hoor (maar ik geef geen enkele garantie )
Hmmm... mama is vandaag met de hond naar de dierenarts geweest. Ze is te ziek, al 14 jaar oud.
We mogen nog een week afscheid nemen, maandag wordt ze 'humanely euthanised'... dan mag ze naar de hondenhemel
maandag 11 mei 2009 om 19:39
Wat een geld Kikkertje. Zelfs voor de katten en vroeger poezen heb ik daar niet eens zoveel voor betaald. En dat vond ik al schofterig duur.
Ahhh wat zielig Age!!!! Wat verdrietig. Maar het was een tijdje geleden toch ook al wat kwakkelen he. Ja het is best al een hele leeftijd. Doet niets af alleen dat het vreselijk is om afscheid te nemen. Heel veel sterkte .
Ahhh wat zielig Age!!!! Wat verdrietig. Maar het was een tijdje geleden toch ook al wat kwakkelen he. Ja het is best al een hele leeftijd. Doet niets af alleen dat het vreselijk is om afscheid te nemen. Heel veel sterkte .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
maandag 11 mei 2009 om 19:41
maandag 11 mei 2009 om 19:49
maandag 11 mei 2009 om 20:02
Ik weet dat er overal veel verschillen zijn in NL tussen da qua prijzen. Bij een vriendin van mij zou de castratie iets van 25 euro goedkoper zijn, maar ja, ander deel van NL.
Ik heb het toen van te voren gechecked, mijn eigen da is ook vrij duur, en een dierenarts waar ik ook wel geregeld kom (is maar 5 min. verder dan mijn eigen da) was iets van 15 euro goedkoper.
Dus Kane en Bo zijn bij die andere geholpen. Ja scheelt toch een hoop. En de een castreerd niet beter dan de ander ga ik vanuit.
Ik heb het toen van te voren gechecked, mijn eigen da is ook vrij duur, en een dierenarts waar ik ook wel geregeld kom (is maar 5 min. verder dan mijn eigen da) was iets van 15 euro goedkoper.
Dus Kane en Bo zijn bij die andere geholpen. Ja scheelt toch een hoop. En de een castreerd niet beter dan de ander ga ik vanuit.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
maandag 11 mei 2009 om 20:44
Pfffff echt geen doen dat forum.. heb nu Google chrome (en spellingscontrole in m'n reageerscherm????!?!?!? haha)
Maar t forumt wel snel moet ik zeggen!
Pfff das wel veel geld voor een castratie zeg!!
Die kater van mij kostte 25 euro...
Gelukkig maakt Sjakie het goed!
Age wat klote zeg, ze is al een poos ziekig hè?
Met onze hond is dat toen ook zo gegaan die was bijna 19, nog een weekje afscheid genomen en toen is de dierenarts thuis gekomen om hem in te laten slapen..
Boro voor t goeie nieuws! Hoop dat je een klein beetje kunt bijtanken met die dutjes tussendoor..
Maar t forumt wel snel moet ik zeggen!
Pfff das wel veel geld voor een castratie zeg!!
Die kater van mij kostte 25 euro...
Gelukkig maakt Sjakie het goed!
Age wat klote zeg, ze is al een poos ziekig hè?
Met onze hond is dat toen ook zo gegaan die was bijna 19, nog een weekje afscheid genomen en toen is de dierenarts thuis gekomen om hem in te laten slapen..
Boro voor t goeie nieuws! Hoop dat je een klein beetje kunt bijtanken met die dutjes tussendoor..