Singles Unite: deel 4!!

21-10-2020 19:42 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we dan!! Deel 4 alweer :cheer2:
*Pauze* schreef:
14-11-2020 16:32
Nee hoor, ben daar nu al een paar jaar mee gestopt en het geeft een stuk meer energie om dingen te doen waar je wél echt zin in hebt in plaats van tegen je eigen gevoel in toch gaan en maar hopen dat het die keer mee zal vallen.
Er zijn al genoeg dingen die echt moeten.
Mee eens. Bevalt mij prima om volledig die regie in eigen handen te hebben. Ik doe alleen dingen die ik echt zelf graag wil doen. Voor mij is dat absolute vrijheid.
RedRoseThorn schreef:
14-11-2020 16:33
Yes! Ze is net 1 geworden en echt nog een beetje kitten.

@pauze en Jules, ik zie eigenlijk meestal de dag voor de date er enorm tegenop. Dat komt dan vaak grotendeels doordat ik moet autorijden en dat al enorm spannend vind en dan natuurlijk nog de spanning van de date.

Het was uiteindelijk echt heel erg gezellig. Ook gewoon een lieve jongen die vraagt of iets al kan of al te snel is. Merkte ook totaal geen filter bij mezelf op de date en dat was heel ontspannend eigenlijk. Ik heb gewoon pijn in mijn ribben van het lachen (in combinatie met het op de vloer liggen voor poes). Maar echt heel leuk en gezellig, en dat vinden we beiden. Eerste dates zijn voor mij echt vaak dingen waar ik "even doorheen moet".
Goed teken dat je zoveel hebt kunnen lachen. Ik snap wat je bedoelt hoor. Eerste dates blijven spannend. Ook hier geldt dat als je heel gemotiveerd bent je er meer moeite voor wil doen.
Ondanks dat je er tegenop ziet. Je wil iets heel graag dus ga je.
En daar is niks mis mee.
Maar zodra je echt met tegenzin afspreekt vind ik dit wel wat zeggen in het algemeen.
ook een wijntje Julus? ik maak net een fles open
tomcat schreef:
14-11-2020 16:34
Nee, niet mee eens, maar misschien moeten we dan gevoel echt gaan uitdiepen..ik heb soms geen zin om te daten omdat ik geen zin heb om de deur uit te gaan en iever warm, droog voor de tv blijf of omdat alles dicht is en ik geen zin heb om te wandelen.. in dat soort gevallen kan ik beter mezelf een schop onder mijn kont geven en wel op date gaan.

Als ik dat niet meer doe in zulke situaties en alleen mijn gevoel volg dan zit ik zo een maand binnen waarin ik niet sport, veel te veel eet en drink, de was niet doe en mijn huis niet opruim..lijkt me geen strak plan

Verplichte bezoekjes enzo..dat ben ik met je eens, maar ook daar zit je soms tegen fatsoen aan..verjaardag van je ouders of broer/zus neefje/nichtje.. of als je al weken van te voren hebt afgesproken omdat de agenda's zo moeilijk matchen.. kan je ook niet maken soms om niet te gaan.

Als je geen zin hebt in een date om de persoon waar de date mee is..ja dan zou ik mijn gevoel volgen en zeggen..sorry..wordt hem niet..maar dan ook geen uitstel maar meteen afstel.
Ik kan me echt wel vinden in wat je zegt en dingen als huishouden zijn terugkerende moetjes. Daar doelde ik ook niet zozeer op.
Alle sociale dingen waar je energie van zou moeten krijgen maar waar dit niet zo is, is voor mij een teken dat ik het niet doe voor mezelf maar voor een ander. Omdat het nou eenmaal afgesproken is ( fatsoensnorm) en ik me aan afspraken. Dat neemt niet weg dat ik er tegenop kan zien. En liever niet ga. Naar dat gevoel luister ik. Anders schiet ik mijn doel voorbij.
tomcat schreef:
14-11-2020 16:50
ook een wijntje Julus? ik maak net een fles open
Nee dank je. Ik drink geen alcohol maar toch bedankt.
FB dating is inderdaad lauw

weet iemand al hoe je dat weer uit kan zetten?
tomcat schreef:
14-11-2020 16:40
fatsoenlijk? is dat een ding in het zuiden?
Naar mijn weten niet, gewoon een gangbaar fatsoenlijk :lol: woord. Maar er bestaan tig synoniemen voor.
wij slapen nooit.
Ja je kunt bij instellingen je account verwijderen of pauzeren.
alongwiththesunshine schreef:
14-11-2020 17:06
Naar mijn weten niet, gewoon een gangbaar fatsoenlijk :lol: woord. Maar er bestaan tig synoniemen voor.
maar als compliment tegen een date zeggen dat ze fatsoenlijk is?? Dat is nogal...nou ja..net tegen beledigend aan toch?
Ik heb hem vanmiddag op pauze gezet. OkCupid heb ik verwijderd.
Heb alleen Paiq nog.
Kwam daar deze week in een leuk gesprek. Ipv wat doe jij en wat doe ik en wat zijn je hobbys ..ging het over muziek en hebben we muziek zitten uitwisselen met linkjes van spotify.

Paar dagen niets gehoord en vannacht een kort zinnetje.
Zal dit weekend even afwachten en anders daar ook einde verhaal...einde Paiq.

Rumag kwam voorbij vandaag met:

als iemand je echt wilt dan voel je dat
en zo niet
optyfen
dan ben ik liever alleen

:cheer:
Heb je Lubach over Rumag gezien? :rofl:

ps.. het is optiefen en niet optyfen
Oh man ik heb een klacht, mensen die zeggen: 'maar je hebt het toch zelf uitgemaakt'.

Alsof je dan geen recht hebt op verdriet ofzo :puh:

Zeg dat echt nooit mensen.. :nope:
tomcat schreef:
14-11-2020 17:17
Heb je Lubach over Rumag gezien? :rofl:

ps.. het is optiefen en niet optyfen
https://m.facebook.com/rumag/photos/a.2 ... 9/?type=3

Ja heb ik gezien.
Hij is er inmiddels uit en de teksten zijn wat anders

Ik ben nog steeds fan.

En nu ga ik voor een rood wijntje
ik zit Pan te kijken met de kids
Derde persoon enkelvoud van willen is overigens wil en niet wilt.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
Morgen weer op date met dezelfde dame, ik ben benieuwd. Ik vind het balen dat ik niet lekker de stad in kan, het is of een wandeldate of thuis afspreken er zit niets tussenin.
lacasa wijzigde dit bericht op 14-11-2020 18:51
9.70% gewijzigd
Ik heb de hele dag letterlijk niks gedaan, behalve van F1 kijken, en nu heb ik een heleboel leeswerk voor school wat ik moet inhalen... :facepalm:
Zo ik weer wat in te halen qua lezen zo te zien haha.

In ieder geval bedankt voor alle reacties op m’n bericht 😘 Heb inmiddels net zoals jullie aardig wat date ervaring, maar elke keer blijft het toch altijd spannend en ook het moment erna. Ik denk dat je wel beetje gelijk had Qiyara, dat het wellicht ook een ego dingetje was dat ik niet leuk vond om niks te horen.. En die angst voor afwijzing komt ook weer naar boven. Heb hem uiteindelijk zelf bedankt voor leuke wandeling en daarbij gelaten. En over de grenzen discussie: hij had mij uitgenodigd bij hem om nog wat te drinken, toen zei ik nee en daarna terug naar auto. Toen voelde ik me toch beetje lullig en uitgelegd dat ik 1e afspraakjes liever wat korter hou en niet met iemand meega. Dus als hij uiteindelijk daar op is afgeknapt, is dat jammer voor hem..
Julus schreef:
14-11-2020 15:29
Spijker op zijn kop. De juiste respecteert dat en zal - omdat hij haar erg leuk vindt- verder willen daten.
Deze mocht niet mee naar huis en bleef daarna stil.
Heb ik het nu verkeerd gelezen? Hij had haar bij hem thuis uitgenodigd, zj was naar zijn stad toch gereden?
Hij kan dat zij weigerde als een afwijzing hebben gezien.
Zij kon hem toch ook een bericht gestuurd hebben? Als zij het leuk vond maar niet met hem mee wou, wat ik ook niet zou gedaan hebben, had ik gezegd 'ik ga niet mee bij jou thuis maar ik wil wel nog eens gaan wandelen '
@Redrose, ik herken je gevoel hoor dat je soms gewoon geen zin in hebt. Maar uiteindelijk nooit spijt en gelukkig heb jij het ook naar je zin gehad! Een 2e date zit er dus wel in?

@Flaffy, spannend om te solliciteren en denk dat geen kwaad kan om gewoon te proberen! Je kan altijd zelf ook nee zeggen.

@Along, heftig verhaal zeg. Hij is ook een stuk ouder toch? Goed dat het gestopt is, in zo’n korte tijd al zoveel problemen is niet gezond. Het is lief dat je niet wilde weglopen van de situatie, maar dit brengt jou nu ook niks meer en zit je alleen maar aan zijn moeilijke situatie aan te passen. Vervolgens wel voor hem paraat staan als hij even uurtje z’n behoeftes kwijt wil.. Kan me voorstellen dat nu even zeer doet, ik voel me soms nog ook wel eens rot na ex date. Elke week zal je je weer stukje beter voelen!
Attraverso schreef:
14-11-2020 18:56
Heb ik het nu verkeerd gelezen? Hij had haar bij hem thuis uitgenodigd, zj was naar zijn stad toch gereden?
Hij kan dat zij weigerde als een afwijzing hebben gezien.
Zij kon hem toch ook een bericht gestuurd hebben? Als zij het leuk vond maar niet met hem mee wou, wat ik ook niet zou gedaan hebben, had ik gezegd 'ik ga niet mee bij jou thuis maar ik wil wel nog eens gaan wandelen '
Ja klopt inderdaad! Ik had het hem al aardig makkelijk gemaakt door naar zijn stad te rijden (wat toch 40 min was) en uiteindelijk bij afscheid ook gezegd dat ik voor eerste date wandelen het prettigst vind en mee naar binnen te snel is. Uiteindelijk heb ik zelf een bericht gestuurd om te bedanken, hij mij ook en nu is het wel even goed. Van elk afspraakje leer ik weer 😁

Ging jij dit weekend op 2e date met de gezellige kletser?
Wij hebben onze date een dag vervroegd naar vandaag en ik kreeg al gauw een uitnodiging om morgen weer op pad te gaan. Ze voorspellen erg slecht weer dus ik vermoed dat het een thuis date zal worden, het is een attente en fatsoenlijke :mrgreen: man dus ik zie geen bezwaar. Ook niet covid gewijs aangezien ik buiten mijn cliënten met niemand close contact heb.
Vind hem aangenaam gezelschap, meer niet maar wat niet is...
alongwiththesunshine schreef:
14-11-2020 14:44
Nee, natuurlijk niet. Het was nu ook wel heel erg duidelijk dat het niet meer ging. Dat van dat bed... In het begin gingen we wel gewoon terrassen, maar op een gegeven moment ging de horeca dicht en kon je ook niet veel meer buiten de deur. Hij zei net wel dat hij altijd heel erg opgewonden van me werd. Dus ik zei: Misschien had je dan toch meer lustgevoelens voor me dan andere gevoelens. Niet dat het oppervlakkig was. Ik merk dat echt dat hij om me geeft maar het gewoon niet geregeld krijgt.
Sorry voor mijn lompheid. Maar mannen die om je geven zoeken echt tussendoor meer contact met je op en willen graag weten hoe het met je gaat.
LaCasa schreef:
14-11-2020 18:32
Morgen weer op date met dezelfde dame, ik ben benieuwd. Ik vind het balen dat ik niet lekker de stad in kan, het is of een wandeldate of thuis afspreken er zit niets tussenin.
Goed bezig!
Klopt wat je zegt en met slecht weer op komst niet zo handig.
Maar leuke date gewenst!
Julus schreef:
14-11-2020 15:52
Ik kijk zo nu en dan even op fb dating en het is bedroevend wat voor mannen er op zitten. Ik vrees dat het geen succes wordt, voor velen.
Dus Tinder hoeft niet te vrezen.
Vreselijk he.........ik dacht al: Onder welke steen hebben deze geleefd o_o

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven