Singles Unite: deel 4!!
zaterdag 14 november 2020 om 22:26
Klopt. Dat hoef je mij niet te vertellen.
zaterdag 14 november 2020 om 22:30
Natuurlijk. Ik reageer mijn sores op Limo af terwijl ik op dezelfde toon als die haar iets teruggeef terwijl zij het natuurlijk zo goed bedoelde. Dan zeg ik bij deze dat ik het ook goed bedoel, want dat is blijkbaar een vrijbrief om alles eruit te gooien.Julus schreef: ↑14-11-2020 22:19Het was totaal geen lompe reactie van Limo. Wat jij doet m.i. is uithalen naar degene die de vinger op de zere plek legt. Jij verdedigt deze date, en dat moet je zelf weten. Maar iedereen hier reageert vriendelijk maar wel constructief dus jouw agressieve toon is onnodig.
Hoe rot dit ook voor je is mbt deze date, ik kan heel slecht tegen mensen die hun eigen sores afreageren op anderen. En doorgaans reageer ik dan ook niet meer want ik heb geen trek in negatieve energie.
Ik heb mijn date trouwens heel positief afgesloten. Ik voel me nergens "gebruikt" of niet speciaal.
wij slapen nooit.
zaterdag 14 november 2020 om 22:33
Hahaha en ik sport ook nog tussen ze! Maar als ik dan de gesprekken hoor over huisfeestjes, welke ‘chicks’ ze hebben gescoord en wanneer de stufi wordt gestort dan haak ik toch af
zaterdag 14 november 2020 om 22:34
Blijkbaar moest jou dat wel nog eens verteld worden omdat je het nodig vindt om kortzichtig op mijn situatie te reageren en mij weg te zetten als iemand die zich af zit te reageren terwijl ik enkel mijn mening verkondig. Zoals Limo dat ook deed.
wij slapen nooit.
Wat de mooiste tijd van je leven had moeten zijn was 6 jaar celibaat inderdaad. Ik dacht 'chemische technologie', lekker springstoffen en meth maken. In plaats daarvan zat ik 6 jaar differentiaalvergelijkingen op te stellen. Ik had er wel alle tijd voor. Dat wel.
zaterdag 14 november 2020 om 22:35
Hm ja, ik zou mijn focus dan toch maar verleggen. En je leert ook nog eens iets van een professor.
zaterdag 14 november 2020 om 22:36
Yup, maar mensen denken nu eenmaal simplistisch.
wij slapen nooit.
zaterdag 14 november 2020 om 22:37
Het is dus allemaal net niets op universiteit als het tussenin zit.
zaterdag 14 november 2020 om 22:37
Het ging mij om je toon richting Limo. Mening verkondigen is altijd prima, maar jij reageerde buitensporig op iets wat totaal niet vervelend bedoeld was. Ook nu is je toon aanmatigend, naar mij toe met " blijkbaar.....".alongwiththesunshine schreef: ↑14-11-2020 22:34Blijkbaar moest jou dat wel nog eens verteld worden omdat je het nodig vindt om kortzichtig op mijn situatie te reageren en mij weg te zetten als iemand die zich af zit te reageren terwijl ik enkel mijn mening verkondig. Zoals Limo dat ook deed.
Echt, dat moet je bij mij niet doen.
zaterdag 14 november 2020 om 22:39
Daarom studeerde ik niet aan een TU en lachte ik die maagdelijke kneusjes vierkant uit. Nu ben ik een vrijgezelle programmeur in zijn dertiger jaren met een haarlijn die net zo solide is als de stormkering van New Orleans.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
zaterdag 14 november 2020 om 22:40
Soms kan liefde ook simpel zijn gelukkig. Als ik m’n kat zo lief naar me zie kijken of mijn grootouders die al 67 jaar getrouwd zijn
zaterdag 14 november 2020 om 22:42
in mijn naieve wereld heb je op school een rooster en lessen en proefwerken en cijfers per vak en daar moet je aanwezig zijn.
Terwijl je op een uni zelf kiest wat je doet, college wordt aangeboden en kijk maar of je komt of niet..jouw verantwoording hoe je je tentamens haalt.
zaterdag 14 november 2020 om 22:44
belachelijk toch..norris krijgt een paar plekken straf maar stroll niet..voor precies hetzelfde incident
zaterdag 14 november 2020 om 22:47
ok. ik noem het altijd school...tja, mijn klasgenoten (medestudenten?) weten op welke onderwijsinstelling we zitten dus als ik zeg school dan verstaan we elkaar wel. maar ik kan me nu wel voorstellen hoe het voor anderen een andere associatie kan oproepen.tomcat schreef: ↑14-11-2020 22:42in mijn naieve wereld heb je op school een rooster en lessen en proefwerken en cijfers per vak en daar moet je aanwezig zijn.
Terwijl je op een uni zelf kiest wat je doet, college wordt aangeboden en kijk maar of je komt of niet..jouw verantwoording hoe je je tentamens haalt.
wat dacht je dan toen je vroeg of ik nog op school zit? dat ik nog met de middelbare school bezig was?
zaterdag 14 november 2020 om 22:47
zoiezo dubieus dat technische hogescholen ineens technische universiteiten werden..net als dat men nu beweerd te studeren aan een HBOPompoenschip schreef: ↑14-11-2020 22:00projectmatige geknutsel in delft? heb je het dan over t/u delft?