Het Bezemtopic

21-04-2009 15:43 3420 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.

Dus welkom, en pak een bezem.
Ja Pleegmoeder in het speelgoed, dat was wel een onbetaalbaar moment hoor Mamz!
Hoi!

Zoebie, wat een vervelend nieuws! Wel fijn dat de arts er spoed achter zet, maar wat je al zegt, een rondje door de pletterplet is idd geen pretje Plus dan ook nog een punctie, bah!

Nikki, hele fijne vakantie gewenst!

Goldie wat moeilijk om het allemaal zo te zien he? (f)

Tila, Allis, joehooeeee?????

Hier een druk weekend gehad. Lekker naar mijn papa geweest, want mama zou jarig zijn geweest. We hebben het 'gevierd' door naar de dierentuin te gaan met z'n allen. En daarna lekker uit eten. Was een mooie manier om de dag door te brengen.

Vandaag geen moer gebezemd. Weer begonnen met werken en aansluitend hup hup koken, en daarna 5 km gelopen met Zoon, door het bos met de avondvierdaagse. Erg leuk

Morgen is helemaal druk, vanuit de judo mogen we meteen door. Dat wordt een boterhammetje meenemen
Brrr. Begin nu toch wel wat last van zenuwen te krijgen. Niet voor al die onderzoeken, maar voor de uitslag. Want als...... Stel je voor. Zal blij zijn als ik weer thuis ben.

Er zal hier vandaag wel weinig gebezemd worden.

Zoebie, heel veel sterkte!
Zoebie heel veel sterkte vandaag
Mogguh...

Zoebie, hier brandt het kaarsje ook al hoor!

Hier brand het kaarsje ook!!

Vandaag

wc poetsen

huiskamer stofzuigen

feest

Fijne dag allemaal!

Liefs Coebergh
Zoebie, heel veel sterkte... ook vanaf hier een kaarsje
ok ben ik weer, ik heb totaal niet gebezemd, of geforumd, ik had afstand nodig en een gezonde dosis laatmaarwaaaienallemaal. En dat heeft een heel goed effect gehad.

Lieverds, als alles goed gaat word ik moeder! Ik ben zwanger!!!!
OOOHHH wat fijn Allis!!!Van harte gefeliciteerd!!!
eindelijk eindelijk eindelijk, ik geloof het nog niet helemaal, maar ben wel suprablij!
Ik vond het in het begin ook altijd moeilijk te geloven,wilde het liefst iedere dag een echo laten maken...zoals Missm al zei...kijken of ie t nog doet...haha!

Nogmaals gefeliciteerd met dit mooie nieuwe leven!!!!!!
Whaaaa Allis! Wat een geweldig nieuws!!!!

Proficiat meid!

Vertel meer!?!?!

*doet een vreugdedansje*
Allis, gefeliciteerd!!! Hebben we twee zwangeren in ons midden! Wat heerlijk voor jullie meid!

Zoebie, ook hier brand een kaarsje voor je, ik duim voor een goede uitkomst.

De strijk is weggewerkt, gelukkig. Coebergh, soms breng ik mijn strijk naar mijn oma, die vind dat ook leuk om te doen, net als jouw moeder. En dan idd in ruil voor een plantje oid.

Verder vandaag ook nog gestofzuigd en gedweild (dat blijft ook iedere dag terugkomen, baal baal)

Straks even naar de winkel, ik zag dat de ranja bijna op is dus er moet nieuwe komen. Met het beetje wat er nu nog in zit red ik het niet tot vrijdag.

Fijne dag verder allemaal!
Oeps, er moet natuurlijk ook gebezemd worden:

Was draaien, ophangen, drogen en opruimen.

Stofzuigen

Met kleintje naar de dokter

Koken. (Wat eten we vandaag? )
anoniem_7250 wijzigde dit bericht op 12-05-2009 13:27
Reden: wegstrepen
% gewijzigd
HOERAAAAAAAAA!!! Allis, van harte gefeliciteerd.
Allis wat fijn. Proficiat meid. Geniet ervan. Ik hoop dat je niet al te misselijk ben.

Mijn ervaringen van vanmorgen staan op mijn andere topic. 't Is in ieder geval kut.
Zoebie, ik heb een reactie gezet op je topic... Voor hier een hele dikke dikke knuffel Ik weet niet wat te zeggen...
Ongeloofelijk....Hoe is het in Godsnaam mogelijk...

Zwaar klote dit....
Zoebie, waar kan ik je andere topic vinden? Meis, ik heb wel stukjes hier gelezen, en ik begrijp hieruit dat het niet best is. Dikke knuffel en heel veel sterkte!
Op Gezondheid: Kanker heb je nooit alleen.
goldie, je bent een schat. Nou, ik moest maar weer eens aan het werk, dat wil allemaal op een of andere manier niet erg vlotten vandaag!
Wow, Allis, wat een goed nieuws

Zoebie, ik ga even bijlezen op het andere topic.

Allis, gefeliciteerd! Ik kreeg kippevel toen ik het las! Blij voor jullie!
Net terug van de huisarts. Niet echt verrassend:

Kleintje moet aan de steunzolen.

Qua bezemen gebeurt er vandaag niet veel hier in huis...

Ben er al wel uit wat we eten: Tagliatelle, worteltjes en zalm in roomsaus met garnaaltjes.

Tjonge jonge, Wat een bizarre dag hier...

Het ene uiterste tegenover het andere....

Edit: Ik voel me er eigenlijk een beetje onaangenaam bij en het voelt een beetje ongepast om over 'gewone dingen' te vertellen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven