Singles Unite: deel 4!!
maandag 16 november 2020 om 18:05
Juist, 2 keer eens, dat is de reden waarom ik de laatste relatie uit maakte, ik wil dat mijn lief mijn beste maat is, wij samen een team. Maar dat moet wederzijds zijn en mijn ex had al een beste vriendin, ze was vaak prioriteit. Dat wil ik niet, wij moeten elkaars prioriteit zijn.tomcat schreef: ↑16-11-2020 17:53Ik weet niet zo goed wat ik van een partner wil..Ik heb niemand nodig om redelijk gelukkig mijn leven te leiden...tot ik iemand tegenkom die ervoor zorgt dat ik dat zonder haar niet meer kan...dat is denk ik voor mij de kern. En bij gebrek aan dat is leuk gezelschap en intimiteit natuurlijk altijd een plus..maar ik merk wel dat ik daar minder mijn best voor doe dan voorheen. Als dat niet makkelijk komt, dan niet.
En dat moet vanzelf komen, zonder moeite voor te doen.
maandag 16 november 2020 om 19:01
Inderdaad.
Mochten er kinderen in het spel zijn, en zeker jonge kinderen, gaan die voor.
Maar daarna kom je als partner op de eerste plaats.
Mijn ex had zijn ex als beste vriendin. Dus ik riep direct...euh...ik sta op de eerste plaats.
Dat is redelijk goed gegaan denk ik....tot hij verliefd werd. Toen stapte hij naar haar.
maandag 16 november 2020 om 19:38
Dank, dit weekend wel weer een vervolgdate gehad. We zijn ook wel iets verder gegaan dan in andere dates. Nu weer even rust, wil niet teveel afspreken, want alleen maar wandelen en wat meenemen of koffie to go halen en alleen thuis daten is ook zowat. Ik wil mensen ook in een wat andere setting leren kennen, gewoon even weg. En meteen aan haar of jou vrienden voorstellen is ook zowat. Feestjes zijn er trouwens ook niet. Ik ben ook niet het type om meteen permanent op elkaars lip te gaan zitten. Voorzichtig omgaan met de date in deze tijd.Qiyara schreef: ↑16-11-2020 15:06Lacasa precies, ik wil ook niemand meer veranderen of andersom de ander mij.
De consequentie nu is liefdesverdriet voor mij, maar liever dat dan mijzelf kwijtraken voor een relatie.
Komt vanzelf iemand voorbij waarbij het aanpassen binnen mijn grenzen zit.
Hopelijk heb jij diegene nu gevonden. Altijd fijn als er iemand op je pad komt.
Precies, je moet wel nog 'aanpasbaar' zijn.Julus schreef: ↑16-11-2020 17:46Voorwaarde nr 1 wat mij betreft! Als je iemand of elkaar wil veranderen , is de match niet goed. Niemand wil het gevoel hebben dat je met veel kunst- en vliegwerk er nog iets leuks van kunt maken. Dan klopt het niet.
Kleine concessies doen, soit. Hoort erbij. Maar hard werken hoort mi niet in een relatie thuis.
maandag 16 november 2020 om 19:48
Ik weet het niet hoor...Voor mij zouden kinderen altijd op de eerste plaats komen. Had ik moeten kiezen tussen mijn kinderen en mijn partner, zou ik altijd voor mijn kinderen gaan. Zeker wanneer ze het nog nodig hebben. Als volwassenen zou ik ze wel hun gang laten gaan, en misschien meer tijd aan mijn partner besteden, omdat ze immer hun eigen leven hebben inmiddels, maar dan noch...Julia_20 schreef: ↑16-11-2020 19:01Inderdaad.
Mijn ex had zijn ex als beste vriendin. Dus ik riep direct...euh...ik sta op de eerste plaats.
Dat is redelijk goed gegaan denk ik....tot hij verliefd werd. Toen stapte hij naar haar.
maandag 16 november 2020 om 20:11
volgens mij is dat van de persoonlijkheidstest
https://www.16personalities.com/article ... oso-istp-t
https://www.16personalities.com/article ... oso-istp-t
maandag 16 november 2020 om 20:13
Dat is je MBTI persoonlijkheids profiel. Meestal wordt zo'n test gedaan in werk settings om te bepalen wat voor team je hebt qua mensen. Tegenwoordig doen veel zo'n gratis internet test en zetten dit in hun profiel.
maandag 16 november 2020 om 20:13
Pfff dan voel je je toch ook genaaid? Alsof je een tussendoortje was totdat hij weer naar zijn ex kon.Julia_20 schreef: ↑16-11-2020 19:01Inderdaad.
Beste vrienden met een ex vind ik dubieus. Als je nog zoveel wil delen met je ex ipv met je partner dan had je niet weg moeten gaan.
maandag 16 november 2020 om 20:15
Maar het zegt totaal niks over chemie. En dat is toch echt allesbepalend.
Leuk dat je dan weet wat voor persoonlijkheid iemand heeft, maar daar kom je ook achter door te daten.
Ik heb liever steekwoorden die iemand typeren. Zodat ik weet of het evt met mij matcht. Geen trek in om eerst te moeten googlen wat al die afkortingen betekenen
maandag 16 november 2020 om 20:18
Ik haal er wel uit wie gevoels mensen zijn en intuïtief. Of wie rationeel zijn, dat laatste past niet bij me. Dus ik vind het soms best handig filteren.Julus schreef: ↑16-11-2020 20:15Maar het zegt totaal niks over chemie. En dat is toch echt allesbepalend.
Leuk dat je dan weet wat voor persoonlijkheid iemand heeft, maar daar kom je ook achter door te daten.
Ik heb liever steekwoorden die iemand typeren. Zodat ik weet of het evt met mij matcht. Geen trek in om eerst te moeten googlen wat al die afkortingen betekenen
maandag 16 november 2020 om 20:20
Maar dan moet je je verdiept hebben in die tests. Anders zegt het helemaal niets. En dan nog kan iemand puur obv die eigenschappen voldoen, dan blijkt er nul aantrekkingskracht te zijn..
Het is leuker om te daten na leuk contact. Om te ontdekken. Het haalt alle spontaniteit weg vind ik.
maandag 16 november 2020 om 20:21
Dan is het aan jou dus wel besteed. En dat is dan weer prima want dan match je met degene die dat ook leuk vindt.Pompoenschip schreef: ↑16-11-2020 20:20Ik vind die afkortingen wel handig, als je je een beetje inleest in de persoonlijkheden zegt het ook best veel over diegene. Maar dat ben ik. Ik vind sowieso persoonlijkheidtesten leuk![]()
maandag 16 november 2020 om 20:22
Ja ik ook. Mijn test kwam behoorlijk goed overeen met wie ik ben en heb hem op verschillende websites gemaakt. Iedere keer dezelfde uitkomst dmv andere vragen. Geinig.Pompoenschip schreef: ↑16-11-2020 20:20Ik vind die afkortingen wel handig, als je je een beetje inleest in de persoonlijkheden zegt het ook best veel over diegene. Maar dat ben ik. Ik vind sowieso persoonlijkheidtesten leuk![]()
maandag 16 november 2020 om 20:22
Ik vind het wel fijn ja, die personlijkheids afkortingen. Niet dat het allesbepalend is, maar ik weet dan toch globaal wel wat voor types het zijn en of ik er mee zou matchen. ESTP en ESFP zijn met mij nog nooit een goede match geweest, dus die zou ik ook meteen wegswipen.
Heb het zelf trouwens niet in m'n profiel, beetje pretentieus
Heb het zelf trouwens niet in m'n profiel, beetje pretentieus