Singles Unite: deel 4!!

21-10-2020 19:42 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we dan!! Deel 4 alweer :cheer2:
Julus schreef:
16-11-2020 23:00
Nou, wellicht dat Antoon daar op hoopt?
Ik schijt juist in mijn broek voor LaFolie en Qiyara.. :O Kunnen volgens mij een mond als een scheermes opzetten.
Ik ga mijn luiken sluiten.

Truste all 😘
Julia_20 schreef:
16-11-2020 22:49
Vivv, Qiyara en ik..

En waarom is dat de beste match?

Wat is u?
ENTP dacht ik. We hebben op een eerder topic bijna allemaal dat online testje gedaan toen. Ik heb na de test meteen opgezocht wat mijn match was en mijn ex was dat inderdaad.
Antoon69 schreef:
16-11-2020 23:27
Ik schijt juist in mijn broek voor LaFolie en Qiyara.. :O Kunnen volgens mij een mond als een scheermes opzetten.
Dat ken je deze Rotterdammert nog niet ;-)
Ik heb ook vanaf mijn 13e in relaties gezeten en ik vind het zo'n verademing dat ik nu eindelijk heb uitgevonden dat ik het ook alleen kan. Het geeft mij en mijn dochter een bak rust. Ik heb eindelijk de juiste baan gevonden en mijn inzet wordt nu ook gewardeerd. Ik weet ook waar ik nu heen wil en dat voelt enorm fijn.
Ik sta nu nog niet open voor een relatie, maar dat komt vast nog wel. Alleen moet ik dan letterlijk tegen hem oplopen.
Sloppel
Vivi3338 schreef:
16-11-2020 23:31
Nog een waarvoor ik op moet passen dus.. :O
Een mond als een scheermes ;-D
Introverts put your hands up :cheer2:
https://youtu.be/0HtyF0jux2Q (mis deze tijd echt, zo heerlijk fout)

Ik ben INFP, een ware idealist (toch weer dat idealisme :bonk:)
wij slapen nooit.
https://youtu.be/6ekyj9wYtLE
Afterparty still going strong w00p w00p :')
wij slapen nooit.
Antoon69 schreef:
16-11-2020 23:27
Ik? Totaal niet, word altijd als 'erg lief' bestempeld. Ben heel warm en empathisch juist.
Ik ben wel confronterend denk ik soms. Maar ik zal nooit een mond als een scheermes opzetten.

Moest het even Googlen, kende de uitdrukking niet😁
anoniem_63e725841dfb3 wijzigde dit bericht op 17-11-2020 07:01
1.51% gewijzigd
Goedemorgen.... Qiyara.
Ook weer vroeg erbij? Ben jij een vroege vogel?
Attraverso schreef:
16-11-2020 23:33
Sloppel
😂 Ik ging ook dit even Googlen. Dacht al, wat zeg jij nu haha. Denk dat gaat helemaal mis daar in België. Maar het betekent slaap lekker. Geinig.
Datertje schreef:
17-11-2020 06:38
Goedemorgen.... Qiyara.
Ook weer vroeg erbij? Ben jij een vroege vogel?
Ja, met recht een ochtendmens. Meteen 'aan' als ik wakker word.

Jij weer met je viervoeter op pad?
En fijn je positieve bericht te lezen van gisteren. Heerlijk besef en je klinkt blij en trots. Mooi.
Qiyara schreef:
17-11-2020 06:41
Ja, met recht een ochtendmens. Meteen 'aan' als ik wakker word.

Jij weer met je viervoeter op pad?
En fijn je positieve bericht te lezen van gisteren. Heerlijk besef en je klinkt blij en trots. Mooi.
Dank je lief dat je het zegt :lips:
Dat geldt ook voor jou.

Ja viervoeter was misselijk ze stond om 5.30 bij mijn bed. Dus snel in de joggingbroek en rennen naar buiten. Meestal moet ze dan gras eten en komt het weer goed. Nu ligt ze heerlijk te slapen.

Tijd voor koffie...

Ik ken dat als je wakker wordt en gelijk aan zijn. Ik kan nu niet meer terug naar bed. Zonde van de dag.
Ik lig er nog wel in, beetje internetten en lezen begin ik m'n ochtend altijd mee. Vind het nu nog te vroeg om op te staan.
Jij moet wel, dat vind ik het nadeel van honden. Mijn mini viervoetertjes die beginnen rond 8uur te miauwen voor natvoer. Dat is mijn teken dat ik er echt uit moet komen...
Onze meissje is in ons leven gekomen toen ze 6 jaar was. Ik hou enorm van haar, maar de zorgen zijn groot. Ze is heel erg ziek geweest en blijft een zorg hondje. Ik had het nooit willen missen, maar als ze er straks niet meer is geen beesten meer.
De tijd die ik straks terug krijg lijkt mij echt heerlijk.

Twee keer in de maand kan ik maar uitslapen.
Lekker hoor zo rustig wakker worden. Heb je meerdere poezenbeesten?
Wat rot al die zorgen. Dat lijkt me echt pittig dat dit steeds boven je hoofd hangt.

Ik heb een poes en een kater. Mijn kater is net 12 geworden en ook ernstig ziek. Nierfalen. Hij zit nu al in z'n bonus tijd. Dierenarts dacht dat hij de zomer niet zou halen. Maar mijn katertje is een doorzetter blijkbaar. Hij speelt nog, knuffelt nog volop etc. Maar het idee dat hij er binnenkort niet meer is, daar word ik echt misselijk van...
Vivi3338 schreef:
16-11-2020 23:31

Heerlijk 😂

Ik heb altijd wel een Rotterdammer/Rotterdamse als collega gehad.
Nu ook weer en leuke klik met haar
Julus schreef:
16-11-2020 22:59
Oeh the Crown. Die had ik graag willen zien.
Ik ben driftig op zoek naar iets wat me echt boeit.
Barbaren?
LaFolie schreef:
16-11-2020 23:10
Haha oeps, ik heb toen ik nog op Tinder zat ook wel vegan in m'n profiel gehad. Of iets subtieler, helemaal onderaan na m'n tekst 'plant-based' en een plantje-emoji.

Omdat het een stom iets is om pas later achter te komen, ook voor de ander. Vaak toch een afknapper voor omnivoren. En andersom wil ik geen tijd steken in mensen die tegen veganisme zijn én wil ik alleen daten met minstens vegetariërs. Nou, daarom staat het in iemand profiel dus :P

Julia, nee, is J.J. Cale! Heb hem al heel lang, vond het zo'n sexy foto destijds :$ Edit; die Tom Smith even gegoogled... :heart:
Ik vind vega geen turnoff maar mensen die het zo belangrijk vinden dat het op hun date-profiel moet wel..eet en drink wat je wil, doe ik ook.

Dat je absoluut geen roker wil snap ik beter, maar dat lees je dan weer amper dat daar een punt van wordt gemaakt..
Aaah wat heerlijk twee poezebeesten om je heen. Ja als ze ziek worden is zo naar.
Ik snap je hoor ik moet er ook niet aan denken brrrr
Wij INTP's (de Logicus) zijn slechts 3% van de bevolking en ENFP schijnt mijn ideale match te zijn, de campagnevoerder, dat is 7% van de bevolking.
Julia_20 schreef:
16-11-2020 23:03
Net als openminded. Ook zo'n modewoord tegenwoordig.

Spiritueel ja ach...hoeft niet benoemd te worden toch? En dan met die quotes erbij.

Zo kreeg ik in mijn tijd dat ik op zo'n forum zat nog wel eens naar mijn hoofd dat ik niet spiritueel was. Want ik las geen spirituele boeken
Ik schreef terug...ik lees thrillers, maar ben geen moordenaar.

😂😂😂
🤣😂😂🤣😂

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven