Singles Unite: deel 4!!

21-10-2020 19:42 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we dan!! Deel 4 alweer :cheer2:
iceteapeach schreef:
18-11-2020 15:40
Als je van witte wijn houdt: Grüner Veltliner bij de Jumbo is echt lekker, althans, vind ik. Bij rode wijn val ik vaak terug op een Chileense Merlot, heeft Jumbo ook.

Ik heb meestal malbec.
Zowel vet als vocht gaan niet zo snel en al zeker geen 3 a 4 kg. Geen idee wat het wel is.

Bolognese........heerlijk Sab!
Van hardlopen bouw je geen spieren op....mijn gok is dat het inderdaad water retentie is.
Het is waarschijnlijk Glycogeen, heb ik eve gegoogled ;-D
Pompoenschip schreef:
18-11-2020 16:48
Van hardlopen bouw je geen spieren op....mijn gok is dat het inderdaad water retentie is.
waarom zou je geen spieren opbouwen van hardlopen? alles spieren die je intensiever dan normaal gebruikt bouwen op.
ik heb chileense Chardonnay, die met die grote U erop..

alleen toen ik eindelijk weer op de bank zat (heel verhaal..bankpas vergeten bij de zelfscan dus nog weer een keer terug gefietst en omdat ik er toch was maar meteen 2e doos meegenomen voor de voorraad)..toen had ik dus geen zin meer in wijn ;-D
tomcat schreef:
18-11-2020 18:06
waarom zou je geen spieren opbouwen van hardlopen? alles spieren die je intensiever dan normaal gebruikt bouwen op.
Na ja, ligt eraan hoe je traint, maar meestal niet.

Hier is het ook mooi uitgelegd: https://www.healthline.com/nutrition/do ... ottom-line
tomcat schreef:
18-11-2020 18:09
ik heb chileense Chardonnay, die met die grote U erop..

alleen toen ik eindelijk weer op de bank zat (heel verhaal..bankpas vergeten bij de zelfscan dus nog weer een keer terug gefietst en omdat ik er toch was maar meteen 2e doos meegenomen voor de voorraad)..toen had ik dus geen zin meer in wijn ;-D

😂😂😂😂😂
tomcat schreef:
18-11-2020 18:06
Dat klopt, maar 5 kilo spiermassa in twee weken is enorm veel. 3kg in een maand aan droge spiermassa aankomen met zware krachttraining is al veel voor een beginner van in de 20. In 2 weken 5 kg spiermassa aankomen met hardlopen als je de 40 gepasseerd bent is onmogelijk.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
Volgens mij kun je als je extreem getraind bent nog geen kilo glycogeen opslaan in je lijf. Dat je door twee weken regelmatig hardlopen 4 kg aankomt is best apart eigenlijk. Volgens mij kan dat alleen door vochtopname. Krijg je geen zwellingen rond je knieën of enkels?
ik weet het niet..ik lees het ook maar op internet..dacht zelf dat het vetmassa was die zich om had gezet naar spiermassa..dat gaat vrij snel en spier is zwaarder dan vet. En mijn lijf is gewend om elk najaar te stoppen en elk voorjaar weer te beginnen..dit jaar een ander schema maar het omschakelen van regelmatig sporten naar niks naar weer regelmatig sporten met bij behorende 5 kg meer en 5 kg minder dat is een terugkerend patroon..net als even omhoog schieten in gewicht als ik weer begin.

Nee geen zwellingen, ook niet meer gaan eten, niks, ook nergens last van, alleen een weegschaal die 3 a 4 kilo meer aangeeft dan voor het hardlopen. Het is ook niet zo belangrijk verder, voor mij dan, het is er wel weer af over een week of 2, heb ik altijd als ik weer begin met hardlopen na een paar maanden gestopt te zijn.

Werken jullie als fysio of arts ofzo? dat het jullie zo interesseert?
Julus schreef:
17-11-2020 20:17
Flaffy en Hyphen, hoe gaat het met jullie?
Wat lief dat je het vraagt. Gaat nu wel redelijk. Van de week een date gehad en dat viel toch een beetje tegen, dus voor nu even alle apps eraf gegooid, sta er voor nu te negatief in en dat werkt niet. Wel mijn ex date nog gesproken en blijkbaar was ik niet geblockt maar had hij whatsapp en social media verwijderd, en nu wel wat antwoorden gekregen en ik ben niet meer boos, dat geeft rust en helpt om het te kunnen afsluiten.
Ik krijg honger van al dat gepraat over eten hier :-D

Sabbieh, veel plezier vanavond met je date!

En oh de kerstboom.. het is nogal een levend onderwerp, ik hoor het overal. We hadden vandaag al even kerstmuziek aanstaan op het werk, heerlijk!
flaffy wijzigde dit bericht op 18-11-2020 20:50
64.00% gewijzigd
Tomcat, was het maar zo'n feestje met spierer kweren :-)
Flaffy schreef:
18-11-2020 20:44
Wat lief dat je het vraagt. Gaat nu wel redelijk. Van de week een date gehad en dat viel toch een beetje tegen, dus voor nu even alle apps eraf gegooid, sta er voor nu te negatief in en dat werkt niet. Wel mijn ex date nog gesproken en blijkbaar was ik niet geblockt maar had hij whatsapp en social media verwijderd, en nu wel wat antwoorden gekregen en ik ben niet meer boos, dat geeft rust en helpt om het te kunnen afsluiten.
Gelukkig dat je wat afsluiting hebt kunnen krijgen Flaffy!
tomcat schreef:
18-11-2020 20:36
ik weet het niet..ik lees het ook maar op internet..dacht zelf dat het vetmassa was die zich om had gezet naar spiermassa..dat gaat vrij snel en spier is zwaarder dan vet. En mijn lijf is gewend om elk najaar te stoppen en elk voorjaar weer te beginnen..dit jaar een ander schema maar het omschakelen van regelmatig sporten naar niks naar weer regelmatig sporten met bij behorende 5 kg meer en 5 kg minder dat is een terugkerend patroon..net als even omhoog schieten in gewicht als ik weer begin.

Nee geen zwellingen, ook niet meer gaan eten, niks, ook nergens last van, alleen een weegschaal die 3 a 4 kilo meer aangeeft dan voor het hardlopen. Het is ook niet zo belangrijk verder, voor mij dan, het is er wel weer af over een week of 2, heb ik altijd als ik weer begin met hardlopen na een paar maanden gestopt te zijn.

Ik trainde vroeger redelijk fanatiek (krachtsport) en heb nu perioden dat ik stevig train, afgewisseld met tijden van aartsluie inactiviteit (zoals de afgelopen tijd).
kantlijn wijzigde dit bericht op 18-11-2020 21:00
1.33% gewijzigd
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
Fijn Flaffy, op naar je volgende avontuur! Geniet van de kerstvibes.
Enne..Kerst is magisch..wonderen kunnen gebeuren. Of ik heb teveel kerstfilms gekeken :puh:
Ik zit helemaal vastgezogen in een hele gave serie: For life. Als je van rechtbankverhalen houdt moet je deze zeker zien. Geproduceerd door rapper 50 cent die ook een gastrol heeft.
Het speelt zich af in een gevangenis en de hoofdrolspeler zit onschuldig vast. Terwijl hij vastzit doet hij een rechtenstudie en wordt advocaat en krijgt 20 gedetineerden vrij. En hij wil zichzelf ook vrij krijgen.
tomcat schreef:
18-11-2020 20:36
(...)
De mannen zijn benieuwd naar je afgetrainde lichaam, Tomcat :p

Speaking of afgetraind (maar niet heus), ik kom net terug van de sportschool. Als ik al die mannen met gewichten en oefeningen zie worstelen, denk ik altijd: wat doe je jezelf aan.
Dat komt omdat ik fitness echt verschrikkelijk vind, zo onnatuurlijk en kil. (Ik doe zelf kickboks, bokszak en bootcamp.)
Maar ik snap heel goed dat mannen er op een bepaalde manier uit willen zien, zoals vrouwen dat ook kunnen hebben.
Maar voor mij hoeft een man totaal niet afgetraind te zijn. Ik vind sixpacks ook niet aantrekkelijk.

En nu ga ik chips eten. :bye:
wij slapen nooit.
Klinkt als een gave serie Jules!

Ik zit al dagen niet meer achter netflix/tv. Zit voornamelijk muziek te luisteren. Gewoon zin in, kop thee erbij en lekker hangen.
Ik heb Queen's Gambit op :( weer wat nieuws vinden morgen..heb nog wel wat in mijn lijst staan aan films en series.

Ik heb geen afgetraind lijf hoor..alleen mijn benen en billen zijn vrij gespierd..voor de rest meer een dadbod..

Ik vind het bij vrouwen wel sexy als ze strak getraind zijn met een sixpack..maar kan mij ook voorstellen dat dat helemaal niet zo fijn aanvoelt om te knuffelen. En of die vrouwen nou een wijntje en een stokbroodje of een pizza mee-eten..
tomcat schreef:
18-11-2020 22:17
Ik heb geen afgetraind lijf hoor..alleen mijn benen en billen zijn vrij gespierd..voor de rest meer een dadbod..

Ik vind het bij vrouwen wel sexy als ze strak getraind zijn met een sixpack..maar kan mij ook voorstellen dat dat helemaal niet zo fijn aanvoelt om te knuffelen. En of die vrouwen nou een wijntje en een stokbroodje of een pizza mee-eten..
Was ook maar een grapje ;) maar het lijkt me inderdaad ook niet lekker liggen. Pizza, lekker ja :lol:
wij slapen nooit.
Limo76 schreef:
18-11-2020 21:42
Klinkt als een gave serie Jules!

Ik zit al dagen niet meer achter netflix/tv. Zit voornamelijk muziek te luisteren. Gewoon zin in, kop thee erbij en lekker hangen.
Wij mijn dochter en ik zitten nu slamtv te kijken/luisteren. Cadeautje van kpn.
En soms schakkelen we over naar 100 nl super lachen.

Heerlijk mee blerren...
O ja ik zit op de grond voor mijn bank. Moet je raden wie er languit ligt te snurken.
Datertje schreef:
18-11-2020 23:38
O ja ik zit op de grond voor mijn bank. Moet je raden wie er languit ligt te snurken.
Sinterklaas :lol:
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven