Singles Unite: deel 4!!

21-10-2020 19:42 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we dan!! Deel 4 alweer :cheer2:
van harte sabieh! :biggrin:
Sabiehhh wat onwijs atent van je werk en van harte gefeliciteerd met je verjaardag....
Tom was kebeurt??
Wat fijn Sabbieeehhhh, gefeliciteerd!
Wie streamt er hier nog meer via chromecast en welke provider hebben jullie? En vooral, gaat dat streamen goed?
Ik ben overgestapt 1,5 jaar geleden en heb continu problemen, kan nu niet eens lldl met m'n kopje koffie terugkijken.
Heel irritant. Monteur is al langs geweest en mocht niet baten. Nu weer gebeld voor de zoveelste keer.

Maar denk dat ik maar weer ga/wil overstappen. Het is alleen zo ontzettend duur zag ik om alleen internet aan te schaffen. Zelfs mijn provider is 10 euro duurder geworden met wat ik betaal o_o
Doet youtube het wel goed Qiyara? of is heel je internet ruk?

Ik gebruik smart tv met netwerkkabel erin, maar heb wel chromecast gebruikt in het verleden.
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 20-11-2020 09:54
43.52% gewijzigd
Ik lees net dat dick pick artikel hiernaast...doen mannen dat nou echt? zo maar zonder aanleiding en zonder dat je ooit intiem bent geweest ofzo?

hey hoe was je dag? ja leuk en jij? ja prima, nog wat leuks op netflix gezien? nee jij? hup dickpick..zoiets?
Hmm youtube stream ik nooit, zal straks eens kijken of dat lukt.
Wat zou dat uitmaken als youtube wel zou doen?

Netflix kan bijvoorbeeld wel, maar videoland, Kijk, npo, is echt vreselijk. Het hapert om de 5 minuten en vanochtend bleef Kijk gewoon stil staan en kwam er niet meer uit.
youtube zit als app ingbouwd in de chromecast, dus dat speelt de chromecast zelf direct van internet af ipv dat ie je telefoonbeeld streamt..

edit..oh netflix wel goed..ja dan gaat het echt mis als je je telefoon streamt....probleem tussen je telefoon en je chromecast dus..niet zozeer je internet en de chromecast
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 20-11-2020 09:58
38.77% gewijzigd
Zou het dan aan m'n chromecast kunnen liggen denk je?
wat je doet met kijk en npo is het beeld van je telefoon naar de chromecast streamen. Als dat moeilijk gaat en netflix gaat wel goed dan zou ik eerst kijken naar de wifi verbinding op je telefoon..of die helemaal goed is.. kijk en npo draaien wel soepel op je telefoon?
Klinkt inderdaad alsof het niet persé aan de provider ligt, maar meer aan de verbinding van WiFi/Chromecast. Als de programma’s wel op je telefoon afspelen dan ligt het misschien aan de Chromecast zelf.

Wel vervelend zeg, hier doet alles het gelukkig weer inmiddels!
heb je geen laptop/tablet/2e telefoon?

proberen of streamen daar mee beter gaat?
Handige buurman die even kan kijken? ;-D
Qiyara schreef:
20-11-2020 09:53
Hmm youtube stream ik nooit, zal straks eens kijken of dat lukt.
Wat zou dat uitmaken als youtube wel zou doen?

Netflix kan bijvoorbeeld wel, maar videoland, Kijk, npo, is echt vreselijk. Het hapert om de 5 minuten en vanochtend bleef Kijk gewoon stil staan en kwam er niet meer uit.
Ik kom ook weer even binnen vallen. Het gaat mij hier te snel om actief mee te posten, maar lees nog wel met plezier mee!

Ik denk eerder dat het aan de ontwikkeling van de apps ligt. Ik heb zelf ook vaker problemen met NPO bijvoorbeeld, is gewoon een k*t app. Netflix is goed ontwikkeld en daarom werkt dat beter, vermoed ik.
Lief dat je mee denkt Tomcat!
Ik ga alles eens even uitproberen, misschien dat het via m'n tablet of laptop inderdaad beter gaat.

En m'n chromecast voor de zoveelste keer weer nieuw installeren. Dan heb ik zoveel mogelijk weer uitgesloten.
Ik had gisteren in een zwak moment ex-date emotioneel geappt. Hij reageerde er gelukkig wel op, maar ja.

Ik zit sowieso niet zo lekker in m'n vel.
wij slapen nooit.
Het blijft een rottijd voor veel singles.
zeg dat...er is echt niks te doen behalve wandelen..boodschapje doen..netflix..pfff nou ja..ik heb dit weekend gelukkig wel wat dingetjes. Geldt trouwens ook voor mensen in een relatie hoor..maar dan heb je wat meer aanspraak en gezelligheid..normaal gesproken dan..
tomcat schreef:
20-11-2020 13:53
zeg dat...er is echt niks te doen behalve wandelen..boodschapje doen..netflix..pfff nou ja..ik heb dit weekend gelukkig wel wat dingetjes. Geldt trouwens ook voor mensen in een relatie hoor..maar dan heb je wat meer aanspraak en gezelligheid..normaal gesproken dan..

Als je in een relatie zit en wat meer afgelegen woont, en buiten je partner om sowieso niet zo vaak mensen ziet, lijkt me er niet zo veel veranderd. Zeker als je ook niet thuis kan werken.
dubbel..
Dit is nou nog eens een uitvinding zeg:

"No worries, de nieuwe dating-app ‘Typs’ is je redding. Deze dating-app verzint de meest briljante oneliners, waardoor de vrijgezellen aan je voeten liggen."

https://www.viva.nl/sex-en-liefde/dating-app/
Tja. En dan ga je daten en blijk je in het echt niet zo scherpzinnig of humoristisch te zijn...

Het is inderdaad even saai en afzien nu. Maar ik ben dan wel heeeel blij dat we nu leven en niet in 1950. Dan had je geen afleiding als Netflix, of zelfs tv. Of Internet. Dus ik bekijk het vanuit de positieve kant.
Ik heb eindelijk dat vlog opgenomen. Genant. Moest meerdere keren de opname stilzetten omdat ik aan het bazelen was. Maar ik ben er vanaf!
Hopelijk hoeft dit niet nog eens.

Sabieh ben je goed verwend met aandacht en cadeaus?

En Along, niet te streng voor jezelf hoor. Soms heb je een zwak moment en wil je terug naar de vertrouwdheid. Of horen dat je ertoe doet. Kennen we allemaal denk ik. Ik wel.
Ooo die voor je werk Julus. Wel fijn dat het achter de rug is. Ik zou denk ik aan hebben gegeven geen ruimte meer te hebben op mijn telefoon voor een opname 😂.
Krijg motto niet verwijderd :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven