Kerstboom- en versiering topic

07-11-2020 10:51 308 berichten
Ieder jaar hebben we een topic waarin we kunnen laten zien hoe je kerstboom er uit ziet. Het is nog vroeg, maar de winkels liggen al vol met kerstspullen en de bomen zijn niet aan te slepen.

Heb jij jouw boom al staan, of je huis al in kerstsfeer gebracht? Laat ons meegenieten :)

Helaas kan ik zelf geen foto's plaatsen, maar ik ben benieuwd naar jullie plaatjes!
MevrouwJack schreef:
20-11-2020 21:39


Ze doet het nooit, maar voor de zekerheid heb ik dit jaar wat nieuws voor ze gekocht:

AfbeeldingAfbeelding

:proud:
Deze 2 zijn ook echt leuk!
Alle reacties Link kopieren
Luci_Mster2 schreef:
20-11-2020 21:45
Deze 2 zijn ook echt leuk!
Ik bedenk nu pas dat ik ze eigenlijk zelf ook wel wil hebben :facepalm:
Tjezus, wat vals
Whomi schreef:
19-11-2020 21:57
Ik heb deze :mrgreen:

Afbeelding
Cool!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag nog een paar ballen bij de Xenos gekocht. Dit weekend wil ik de boom gaan opzetten :)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
PhiIae schreef:
20-11-2020 21:44
Waar heb je die vandaan?
AliExpress :)
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie van kersthuisjes? Mijn schoonzus had van die kleine kersthuisjes met een treintje en bewegende dingen. Mijn zoontje van 1 vind het geweldig. Dus we gaan er vandaag ook een paar aanschaffen in het tuincentrum.
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
19-11-2020 21:57
Ik heb deze :mrgreen:

Afbeelding
Haha deze is leuk :-D
Alle reacties Link kopieren
diamantje123 schreef:
21-11-2020 09:22
Wat vinden jullie van kersthuisjes? Mijn schoonzus had van die kleine kersthuisjes met een treintje en bewegende dingen. Mijn zoontje van 1 vind het geweldig. Dus we gaan er vandaag ook een paar aanschaffen in het tuincentrum.
Ik vind het super leuk. Ik deed het vaak op de kast. Spelen kinderen inderdaad graag mee. Er zijn ook aardig wat poppetjes onthoofd door het spelen ermee. Of andere dingetjes die afgebroken zijn. :-D Dit jaar ga ik het wat kleiner doen omdat ik zoveel andere versiering heb.
Mijn (kunst)boom staat ook alweer een tijdje. Ik ben met ballen en kleuren wel een zeikerd want ik vind alleen rood en goud mooi staan in een kerstboom. En eventueel donkergroene ballen. Ik heb zelf alleen rode en gouden ballen, rode en gouden slingers en warme lichtjes. Ik vind al die blauwe/roze/paarse/witte en weet ik veel wat voor rare kleuren niet in een boom thuis horen.

Zo'n kerstdorp heb ik vroeger ook gehad, met een hele hoop huisjes, poppetjes, bomen, etc. Maar dat was ik na een paar jaar sparen ook wel zat en heb ik toen verkocht op MP voor een aardige prijs. Nu heb ik wat leuke versiersels van Intratuin staan, sommige met lichtjes, andere zonder, de kerstboom, een kerststal, een fles met lichtjes, mini boompje, een guirlande en nog wat kleine decoraties.
Ook hangen er hier standaard 2 van die kerstschilderijen aan de muur met lichtjes van Intratuin. Die laat ik het hele jaar hangen.
Ik ben gek op kerstsfeer in huis, maar het moet niet te vol/te druk zijn en flikkerende lichtjes die van kleur veranderen vind ik verschrikkelijk. Daar word ik onrustig van.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

:rofl:
Tjezus, wat vals
diamantje123 schreef:
21-11-2020 09:22
Wat vinden jullie van kersthuisjes? Mijn schoonzus had van die kleine kersthuisjes met een treintje en bewegende dingen. Mijn zoontje van 1 vind het geweldig. Dus we gaan er vandaag ook een paar aanschaffen in het tuincentrum.

Afbeelding

Dit soort dingen?

Ik vind ze vreselijk.
MevrouwJack schreef:
21-11-2020 13:20
Afbeelding

:rofl:

Cool!
Alle reacties Link kopieren
Oh nee ik heb net mijn tas met kersthuisjes van de zoldertrap laten vallen. Nu zijn een par poppetjes onthoofd of ontarmd :"-( en één huisje is stuk
Alle reacties Link kopieren
Arme kerst poppetjes. Seconde lijm 👍🏼
Alle reacties Link kopieren
madamecannibale schreef:
21-11-2020 13:35
Oh nee ik heb net mijn tas met kersthuisjes van de zoldertrap laten vallen. Nu zijn een par poppetjes onthoofd of ontarmd :"-( en één huisje is stuk
Ohh effe lijmen ! Ga je een kerstdorp bouwen?
Alle reacties Link kopieren
diamantje123 schreef:
21-11-2020 13:54
Ohh effe lijmen ! Ga je een kerstdorp bouwen?
Ja maar niet gigantisch, ik heb nog niet zoveel huisjes. Ik heb een kast met bovenin een open vak van 2 meter breed. Mijn droom is om dat helemaal vol te hebben :heart: Maar tot nu toe is het nog een kerstdorp op een groot dienblad.
Alle reacties Link kopieren
madamecannibale schreef:
21-11-2020 14:10
Ja maar niet gigantisch, ik heb nog niet zoveel huisjes. Ik heb een kast met bovenin een open vak van 2 meter breed. Mijn droom is om dat helemaal vol te hebben :heart: Maar tot nu toe is het nog een kerstdorp op een groot dienblad.
Je moet ergens beginnen!
Ik heb mijn eerste 3 huisjes .

Zaans huisje heb ik uitgezocht, speelgoedwinkel voor mn zoontje en die foute trein vond mn man leuk :-D
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
diamantje123 schreef:
21-11-2020 14:12
Je moet ergens beginnen!
Ik heb mijn eerste 3 huisjes .

Zaans huisje heb ik uitgezocht, speelgoedwinkel voor mn zoontje en die foute trein vond mn man leuk :-D
Afbeelding
Dat zijn mooie huisjes, daar kan je iets leuks mee maken. Ik heb er 4 maar eentje vind ik zo lelijk dat ik hem niet neerzet. Zo staat het nu op het dienblad, ik moet dus nog wel even sparen voor ik 2 meter vol heb.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
madamecannibale schreef:
21-11-2020 15:54
Dat zijn mooie huisjes, daar kan je iets leuks mee maken. Ik heb er 4 maar eentje vind ik zo lelijk dat ik hem niet neerzet. Zo staat het nu op het dienblad, ik moet dus nog wel even sparen voor ik 2 meter vol heb.

Afbeelding
Oooh dat is echt leuk gedaan wat je hebt zo. Winters tafereeltje.

Ik vind van intratuin eigen merk erg leuk en betaalbaarder dan lemax enzo, wat ze hebben nu voor een kerstdorp. Hopelijk na oud en nieuw doen ze eea in de aanbieding
Alle reacties Link kopieren
Cute. Ik vind die kleine kerstboompjes zo leuk ertussen.
Alle reacties Link kopieren
Deze shop heeft ook wel aparte ballen:

https://www.allesinwonderland.nl/68-ret ... =68&n=1351
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Voor als je een gay vriend hebt (denk ik):

Afbeelding
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Vroeger verkocht Blokker mooie huisjes/gebouwen. Bij Kruidvat heb ik ook ooit een set huisjes gekocht, voor 1 euro per stuk en ook goede kwaliteit, dus niet kitscherig. Maar daar zet ik er maar een paar van neer, met een lichtje erin. Zes op rij vind ik teveel.

Om de een of andere reden kocht men niet meer bij Blokker, terwijl ze toen echt mooie kwaliteitsspullen hadden. Dus toen ging ook de collectie achteruit.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
21-11-2020 19:54
Vroeger verkocht Blokker mooie huisjes/gebouwen. Bij Kruidvat heb ik ook ooit een set huisjes gekocht, voor 1 euro per stuk en ook goede kwaliteit, dus niet kitscherig. Maar daar zet ik er maar een paar van neer, met een lichtje erin. Zes op rij vind ik teveel.

Om de een of andere reden kocht men niet meer bij Blokker, terwijl ze toen echt mooie kwaliteitsspullen hadden. Dus toen ging ook de collectie achteruit.
Ik was van de week toevallig bij Blokker. Ze hadden echt wel leuke kerstspullen. Ook hele schattige mini boompjes.
MevrouwJack schreef:
21-11-2020 13:20
Afbeelding

:rofl:
Ook al zo leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven