Kerstboom- en versiering topic

07-11-2020 10:51 308 berichten
Ieder jaar hebben we een topic waarin we kunnen laten zien hoe je kerstboom er uit ziet. Het is nog vroeg, maar de winkels liggen al vol met kerstspullen en de bomen zijn niet aan te slepen.

Heb jij jouw boom al staan, of je huis al in kerstsfeer gebracht? Laat ons meegenieten :)

Helaas kan ik zelf geen foto's plaatsen, maar ik ben benieuwd naar jullie plaatjes!
Alle reacties Link kopieren
Pretty :heart: Vandaag ga ik kerstkaarten schrijven! Heb de eerste ook al binnen gekregen. En ook van een contact die mij maar bij de verkeerde naam blijft noemen, nu twijfel ik of ik “van Julia” op het kaartje zal schrijven of de foute naam die ze maar blijft zeggen ondanks het corrigeren, want het is al jaren gaande. Misschien moet ik gewoon accepteren dat ik een andere naam heb voor haar. Schrijven jullie (al) kerstkaarten?
Alle reacties Link kopieren
Ik stuurde al even geen kerstkaarten meer, maar dit jaar ga ik het wel doen naar familie omdat we het niet met z'n allen kunnen vieren. Een aantal goede vrienden ga ik in plaats van een kerstkaart een trommel zelfgemaakte koekjes en chocola sturen.
Tjezus, wat vals
Sjulia schreef:
10-12-2020 08:26
Pretty :heart: Vandaag ga ik kerstkaarten schrijven! Heb de eerste ook al binnen gekregen. En ook van een contact die mij maar bij de verkeerde naam blijft noemen, nu twijfel ik of ik “van Julia” op het kaartje zal schrijven of de foute naam die ze maar blijft zeggen ondanks het corrigeren, want het is al jaren gaande. Misschien moet ik gewoon accepteren dat ik een andere naam heb voor haar. Schrijven jullie (al) kerstkaarten?
Doe de foute naam! Is toch grappig? Speciaal ingelogd om dit heerlijke filmpje te delen, deze vrouw heeft hetzelfde. Is al oud maar elke keer weer lachen!


https://www.iheartradio.ca/100-3-the-be ... -1.9691874
Alle reacties Link kopieren
Mooie boom MevrouwJ :D

Ik heb de eerste kerstkaarten ook binnen!
Ga morgen even zegels halen (vind dat wel duur hoor) en kaarten. Ik schrijf eigenlijk elk jaar een stuk of 30 kaarten.

Oh en dit heb ik ook hangen. We hebben een draagbalk van keuken naar woonkamer en daar hangt altijd een guirlande met lichtjes.

Afbeelding
Make it one day
Ik schrijf wel een paar kerstkaarten. Vooral directe familie, goede vrienden en een paar ooms/tantes. Ga wel steeds minder kaarten versturen. En de mensen in onze stad ga ik zaterdag zelf de kaart brengen met dochter op de fiets. Dan doen we meteen een rondje stad om overal lichtjes te kijken :)
Zometeen ga ik nog even snel langs intratuin. Wil nog een peperkoekhuisje van Kurt Adler voor op een dienblad met kaarsen hier in de kamer. Die huisjes zijn zo schattig! Hoop dat ze ze hebben daar.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Nana76 schreef:
10-12-2020 08:46
Doe de foute naam! Is toch grappig? Speciaal ingelogd om dit heerlijke filmpje te delen, deze vrouw heeft hetzelfde. Is al oud maar elke keer weer lachen!


https://www.iheartradio.ca/100-3-the-be ... -1.9691874
Ik moet hier erg om lachen. :-D Misschien halen wij ook wel de 14 jaar.
Nog meer moois

https://www.loberon.nl/Karakterstukken/ ... 2a623e51e1


Goede ervaringen mee. Maar het komt uit Duitsland dus het duurt ietsje langer voordat je het in huis hebt!
Alle reacties Link kopieren
Mooie boom mevrouwJack!

Ik krijg de mijne niet geupload, dus moet nog even doorklooien. Mijn boom staat dit jaar voor het laatst bij mij. Voor volgend jaar wil ik een nieuwe, hij valt enorm uit en staat scheef en is niet meer te corrigeren helaas. Ik heb helaas een nepper want heel erg allergisch voor alles wat ook maar lijkt op een den.

Kerstkaarten dit jaar zelf ontworpen en laten drukken. Ze zijn supermooi geworden en inmiddels verzonden.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven