Kerstboom- en versiering topic

07-11-2020 10:51 308 berichten
Ieder jaar hebben we een topic waarin we kunnen laten zien hoe je kerstboom er uit ziet. Het is nog vroeg, maar de winkels liggen al vol met kerstspullen en de bomen zijn niet aan te slepen.

Heb jij jouw boom al staan, of je huis al in kerstsfeer gebracht? Laat ons meegenieten :)

Helaas kan ik zelf geen foto's plaatsen, maar ik ben benieuwd naar jullie plaatjes!
Ja, bijna overal juist vroeg opgezet, sowieso is half november gewoon normale tijd om alles al neer te zetten in tuincentra's ect.

En nu dus nog eerder, was ook in het nieuws, zodat beter gespreid kan worden qua bezoekers.
PoezzinBoots schreef:
07-11-2020 16:14
Ik doe het ook nog niet. De ervaring leert me dat ik op een bepaald moment die extra prutteltjes in huis helemaal zat ben. En ik heb liever dat dat pas ná de kerst is :proud:

Heb ik ook. Ik vind het hartstikke gezellig maar niet te lang. Hier komt ie pas na sinterklaas in huis.
Ceci schreef:
08-11-2020 16:33
De Bijenkorf heeft mooie ballen, maar ik zie er wel veel die je bij intratuin of een ander tuincentrum voor de helft haalt. Zoals deze.
Afbeelding

Ik aas nog op deze van Vondels:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Deze is ook mooi, maar zo eentje heb ik al.
Afbeelding

Afbeelding

Maar de mooiste vind ik de vlinder.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Of deze.
Afbeelding

Pauwen zijn ook leuk.
Afbeelding
Ik ben verliefd..wat zijn die gaaf zeg!
Alle reacties Link kopieren
Luci_Mster2 schreef:
10-11-2020 12:56
Ja, bijna overal juist vroeg opgezet, sowieso is half november gewoon normale tijd om alles al neer te zetten in tuincentra's ect.

En nu dus nog eerder, was ook in het nieuws, zodat beter gespreid kan worden qua bezoekers.
Morgen kerstshoppen dus :cheer2: Heel vroeg dit jaar.
Hahaha, nou veel plezier.

Ik ga dinsdag pas even op jacht bij de Flying Tiger voor die leuke ballen voor mijn meiden en hun nichtjes en neefjes. Hopelijk hangen er daar dan nog wel wat.
Alle reacties Link kopieren
Ik zat in de xenos webshop en nu heb ik mijn verlanglijstje weer aangevuld :proud: Vrijdag maar eens langs :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
tvp!

Huis is nu nog in Sinterklaassferen, maar ik doe graag inspiratie op in dit topic.
Inspiratie genoeg maar ik ben erg benieuwd naar al die mooie kerstbomen- en versiering straks.
Julus schreef:
15-11-2020 16:13
Inspiratie genoeg maar ik ben erg benieuwd naar al die mooie kerstbomen- en versiering straks.
Ook dat :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al een mini boompje opgezet. :-$ Only God can judge me.
Alle reacties Link kopieren
Het is trouwens super mooi, bij de grotere tuincentra. Paar dingetjes gekocht, uiteindelijk alsnog 100 euro moeten pinnen. Ik zag ook mensen lopen met kerstmondkapjes en op 1 stond “merry christmask” en dat vind ik wel een leuke. Die moet ik ook.
Ha, goed idee. Ik heb een snijmachine en was al aan het kijken of ik niet een feestdagen masker kon bedenken/bedrukken. :-D :-D
Sjulia schreef:
16-11-2020 08:29
Ik heb al een mini boompje opgezet. :-$ Only God can judge me.
:-D
Luci_Mster2 schreef:
16-11-2020 08:43
Ha, goed idee. Ik heb een snijmachine en was al aan het kijken of ik niet een feestdagen masker kon bedenken/bedrukken. :-D :-D
Van de nood een deugd maken.
En morgen ga ik naar Flying Tiger. :-D En daarna naar het tuincentrum mits het niet al te druk is. Anders ga ik volgende week daar heen, lekker vroeg.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
07-11-2020 15:28
Gaaf die koets. Maaaar waarom zou je je voegen naar je vriend, die je nog niet zo lang kent? Het is jouw huis neem ik aan? En je wordt blij van glitters. Ik zou dat niet doen als het om mijn huis ging. Dit is wat jou jou maakt en daar horen glitters blij. Gaat hij ook dingen laten waar hij blij van wordt, omdat jij het minder vindt?

Als ik 1 ding heb geleerd is dat het je niet gelukkig maakt om jezelf te verliezen, voor wie dan ook.

En als hij van je houdt wordt hij blij van dingen waar jij blij van wordt.
Ja weet ik niet, hij "woont" er ook (we latten maar hij is bijna altijd hier). Dan heb ik het idee dat ik schijt aan hem heb of zo. Maar misschien sneak ik die caroussel er gewoon in een keertje als hij niet mee is naar Intratuin, die boom hangt zo vol dat-ie het toch niet door heeft.

De meeste kerstshows gaan trouwens ergens midden oktober open normaal. Sommigen zijn nu al sinds begin oktober open vanwege Corona, maar dit is inderdaad niet extreem vroeg of zo.

Sjulia, hier staat alles al vol met kerstmeuk sinds 1 november. Schijt aan de wereld hoor haha!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind versierde kerstramen mooi om te zien, zoals je dat ziet bij een winkeletalage.
Ugli schreef:
18-11-2020 17:54
Ja weet ik niet, hij "woont" er ook (we latten maar hij is bijna altijd hier). Dan heb ik het idee dat ik schijt aan hem heb of zo. Maar misschien sneak ik die caroussel er gewoon in een keertje als hij niet mee is naar Intratuin, die boom hangt zo vol dat-ie het toch niet door heeft.

De meeste kerstshows gaan trouwens ergens midden oktober open normaal. Sommigen zijn nu al sinds begin oktober open vanwege Corona, maar dit is inderdaad niet extreem vroeg of zo.

Sjulia, hier staat alles al vol met kerstmeuk sinds 1 november. Schijt aan de wereld hoor haha!
Heel goed om schijt te hebben aan hem. Serieus.
Zo, ik heb 15 rare ballen verzameld bij Primark en Flying Tiger en zit te wachten op een game consolekerstbal van de Bijenkorf/Vondels, is voor mijn jongste dochter. :-D Cupcakes, pizza, hotdog, planeet, kerstman, koekpoppetje, ijsjes, bacosleutel, ananas ect.

Nu nog op zoek naar verlichting voor de nieuwe nepboom. Denk dat ik ronde lampjes wil. Niet te veel.
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik zo gek ben op lila, ben ik nu bezig met het verzamelen van lila kleurige kerstversiering, wat ik combineer met zacht blauw en zilver en wit. Ik heb er al het een en ander van, wat ik gewoonlijk met andere kleuren combineer, en ik zoek er naar in kringloop winkels. Want ik ga niet steeds nieuw spul kopen, dat is veel te duur. Maar echt lila is nog niet gemakkelijk aan te komen.
Ik heb al 20 jaar dezelfde ballen. Dit is voor het eerst dat ik wat nieuws koop. Wat ik al zei, ik ben normaal helemaal niet van kerstmeuk.

Ik heb alleen nog geen ster van glas gevonden die ik mooi vind en past bij de oude ballen en de foute ballen.

En ik moet verlichting voor in de boom hebben. Ook die was al 20 jaar oud en zaten vast in de boom. Nooit er uit gehaald. Heb ze zo samen de grofvuilcontainer in gemieterd vorig jaar. :-D



Lila is mooi maar moeilijke kleur om te vinden denk ik inderdaad. o_o
Sjulia schreef:
16-11-2020 08:31
Het is trouwens super mooi, bij de grotere tuincentra. Paar dingetjes gekocht, uiteindelijk alsnog 100 euro moeten pinnen. Ik zag ook mensen lopen met kerstmondkapjes en op 1 stond “merry christmask” en dat vind ik wel een leuke. Die moet ik ook.
Ik heb deze :mrgreen:

Afbeelding
Hele leuke en bijzondere kerstdecoratie en verlichting

https://www.loberon.nl/Kerstmis/Kerstverlichting/

Deze vind ik zooo leuk

https://www.loberon.nl/Kerstmis/Kerstve ... -Aria.html
Alle reacties Link kopieren
Ik geniet bij mijn ouders elk jaar weer van de kerstboom vol nostalgie. Mijn eerste kerstbal die ik zelf kreeg, een heel oud ornamentje dat van mijn oma was, iets dat ik vroeger zelf gemaakt heb, het is een wirwar van kleur en sentiment.

Elk jaar dreigt mijn moeder om die versiering aan mij en mijn zus mee te geven en zelf te gaan voor een mooi op elkaar afgestemd geheel, stijlvol vooral.

Ze doet het nooit, maar voor de zekerheid heb ik dit jaar wat nieuws voor ze gekocht:

AfbeeldingAfbeelding

:proud:
Tjezus, wat vals
Whomi schreef:
19-11-2020 21:57
Ik heb deze :mrgreen:

Afbeelding
Waar heb je die vandaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven