Trump vs Biden deel 3

17-11-2020 13:24 3119 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 3 van dit baanbrekende topic. Let’s get ready to rrrrrumble!
Let’s Go Brandon!
Alle reacties Link kopieren
Zoveel gekkigheid, je verzint het gewoon niet. Ik las net in The Guardian het volgende:
Faced with such realities, Trump’s effort seems to be pivoting to try and persuade Republican politicians in some states to ignore the verdict of the popular vote and send electors for Trump, not Biden, to the electoral college, which is the body that actually selects the new president.

Sidney Powell, one of Trump’s lawyers, told Fox Business Network that “legislatures should make sure that the electors are selected for Trump”.
O_O
Alle reacties Link kopieren
nimbus schreef:
22-11-2020 11:48
Het is bijna te hopen dat één van zijn rechtszaken het haalt tot het Hooggerechtshof. Trump denkt dat hij daar gaat winnen, omdat hij daar toch zijn mensen benoemd heeft. Maar wat hij vooral gedaan heeft is conservatieve rechters benoemen die de grondwet ontzettend belangrijk vinden. Die zullen echt nooit het verkiezingsresultaat onderuit halen.

(en het enige voordeel van voor het leven benoemde rechters is, dat hij die tenminste niet kan dreigen met ontslag).
Nou ja, er zijn allerlei redenen waarom de 2 die Trump heeft aangewezen mogelijk gewoon corrupt of op zijn minst niet te vertrouwen zijn.

Of het echt zo is weet ik niet en 2 is niet genoeg. Ik denk dat wat jij schrijft wel geldt voor de andere conservatieve rechters.
DerryGirl schreef:
22-11-2020 11:25
Ja dat kan. Alles laten afwijzen en dan naar SCOTUS. Smoke and mirrors doet hij idd al maar wat er daarna komt? Hij heeft nog steeds mogelijkheden -in theorie- want Biden is officieel niet aangewezen als winnaar van de verkiezingen. We weten allemaal dat hij het hierbij niet gaat laten natuurlijk. Super interessant om te zien wat hij gaat doen.
Precies heb ik al eerder gezegd, op basis van 14e amendement naar Scotus.
https://twitter.com/RudyGiuliani/statu ... 47045?s=20
Lagere rechters die herkozen willen worden zullen niet zomaar op basis van sworn affidavits beslissingen nemen die enorme impact kunnen hebben. Ook in Georgia gaat er ma of di een nieuwe rechtszaak aangespannen worden op basis van nieuw bewijs.
Facebook heeft Biden’s president elect titel al terug weggehaald...
Denk zelf echter dat het afleiding en tijd rekken is voor de bewijzen te ordenen die Sidney Powell heeft.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, de bewijzen van Powell.... Als ze die enorme bewijzen heeft, waarom dringt ze er dan op aan dat de electors hun stem aan Trump geven, ook al zijn de meeste stemmen voor Biden?
Positivevibes schreef:
19-11-2020 23:11
Ja die impeachment poging is schandalig. De rest trouwens ook.
Ja dan had ze zich aan de constitutionele wetten moeten houden, ze is al eerder terug gefloten door een rechter.
Gelukkig hebben ze de kidnapping toen kunnen verijdelen...
Alle reacties Link kopieren
USAfan2020 schreef:
22-11-2020 11:56
Precies heb ik al eerder gezegd, op basis van 14e amendement naar Scotus.
https://twitter.com/RudyGiuliani/statu ... 47045?s=20
Lagere rechters die herkozen willen worden zullen niet zomaar op basis van sworn affidavits beslissingen nemen die enorme impact kunnen hebben. Ook in Georgia gaat er ma of di een nieuwe rechtszaak aangespannen worden op basis van nieuw bewijs.
Facebook heeft Biden’s president elect titel al terug weggehaald...
Denk zelf echter dat het afleiding en tijd rekken is voor de bewijzen te ordenen die Sidney Powell heeft.
Ik zie op FB nog steeds de elect titel onder de berichten van Biden hoor.
Here I am - now what are your other two wishes...
Alle reacties Link kopieren
DerryGirl schreef:
22-11-2020 08:57
Iedereen gefeliciteerd met de overwinning in Pennsylvania!

Eén van de twee senatoren van Pennsylvania heeft deze verklaring afgelegd:
https://www.toomey.senate.gov/newsroom/ ... lect-biden

Beter laat dan nooit. Misschien gaat zijn verklaring andere Republikeinen aan het twijfelen brengen.
nounou
Lady_Day schreef:
22-11-2020 11:52
Zoveel gekkigheid, je verzint het gewoon niet. Ik las net in The Guardian het volgende:



O_O
Is dit ooit al gebeurd? Dat electors massaal de niet-gekozen kandidaat benoemen?
Alle reacties Link kopieren
Tiana_76 schreef:
22-11-2020 12:09
Is dit ooit al gebeurd? Dat electors massaal de niet-gekozen kandidaat benoemen?
Nee - althans niet genoeg de uitslag te veranderen.
lady_day wijzigde dit bericht op 22-11-2020 12:15
13.11% gewijzigd
Zazamaenade schreef:
22-11-2020 12:04
Eén van de twee senatoren van Pennsylvania heeft deze verklaring afgelegd:
https://www.toomey.senate.gov/newsroom/ ... lect-biden

Beter laat dan nooit. Misschien gaat zijn verklaring andere Republikeinen aan het twijfelen brengen.
een verstandige man. En vooral zijn laatste zinnen zijn volgens mij heel goed. Al zal Trumpie daar anders over denken
Lady_Day schreef:
22-11-2020 12:13
Nee
Dan denk ik dat we gerust adem kunnen halen. Ik geloof nooit dat de republikeinen gaan tornen aan het kiesstelsel. Want dan stellen ze een heel naar precedent.
Alle reacties Link kopieren
Zazamaenade schreef:
22-11-2020 12:04
Eén van de twee senatoren van Pennsylvania heeft deze verklaring afgelegd:
https://www.toomey.senate.gov/newsroom/ ... lect-biden

Beter laat dan nooit. Misschien gaat zijn verklaring andere Republikeinen aan het twijfelen brengen.
Gelukkig zijn er nog mensen met enig fatsoen.
Alle reacties Link kopieren
friezinnetje2014 schreef:
22-11-2020 12:13
een verstandige man. En vooral zijn laatste zinnen zijn volgens mij heel goed. Al zal Trumpie daar anders over denken

Zeker. Toch maar een paar quotes eruit, al was het alleen maar om de moed erin te houden:

“With today’s decision by Judge Matthew Brann, a longtime conservative Republican whom I know to be a fair and unbiased jurist, to dismiss the Trump campaign’s lawsuit, President Trump has exhausted all plausible legal options to challenge the result of the presidential race in Pennsylvania.

“This ruling follows a series of procedural losses for President Trump’s campaign. On Friday, the state of Georgia certified the victory of Joe Biden after a hand recount of paper ballots confirmed the conclusion of the initial electronic count. Michigan lawmakers rejected the apparent attempt by President Trump to thwart the will of Michigan voters and select an illegitimate slate of electoral college electors. These developments, together with the outcomes in the rest of the nation, confirm that Joe Biden won the 2020 election and will become the 46th President of the United States.

(...)
“To ensure that he is remembered for these outstanding accomplishments, and to help unify our country, President Trump should accept the outcome of the election and facilitate the presidential transition process.”
https://www.toomey.senate.gov/newsroom/ ... lect-biden
nounou
Zazamaenade schreef:
20-11-2020 20:29
In oktober, toen het plan om Gretchen Whitmer te ontvoeren verijdeld werd kwam deze forummer direct op de proppen met een filmpje wat online circuleerde, waardoor je de indruk kon krijgen dat het een anarchisten-plan was. Toevallig had ik dit alles toen goed gevolgd en wist dus meer over die Wolverine Watchmen te melden, en wie er nog meer gearresteerd waren behalve deze Brandon Caserta, die voor een anarchistenvlag te zien was in het geposte filmpje. Toen ik dat kwam melden was het enige commentaar:dank voor de aanvulling. Alsof het een ongelukje was het kidnapplot te framen als een antifaplan.
Later dook een filmpje op, waarin hij een Hawaïhemd draagt (dat is een kenmerk van de Boogaloo Bois, een antiregerings- en progun-beweging die je libertair kan noemen) en oreert over de verderfelijkheid van de staat en het beroofd worden van vrijheid.
Dit was overigens maar één van de 13 mannen die gearresteerd waren vanwege dit terroristisch plot.

Dat was nou typisch een voorbeeld van het uitvergroten van een feitelijk detail uit de actualiteit waardoor het zicht op de werkelijkheid van dat moment (rechtse militialeden die een Democratisch gouverneur wilden ontvoeren en waarschijnlijk doden) verhuld werd.
Een agressieve tactiek die, zeker de laatste weken, erg veel gebruikt wordt.
Het komt op mij over als behoorlijk doordacht, ik zou zeggen van een hogere misleidingsgraad dan suffe filmpjes die zomaar wat opruien of op een lompe manier liegen.
Wat een lang verhaal joh, om volgens goed links gebruik te proberen te shamen en frames...
Er waren er meerdere die banden hebben met de Wolverine Watchmen en/of hun steun voor boogaloo Bois uitspraken op social media.
2 extreemrechtse militia bewegingen die Trump niet moeten en anarchie nastreven.
Je geheugen laat je Nogal in de steek, heb nergens deze poging tot kidnapping aan antifa toegeschreven. Wel vermelde ik dat de boogaloo bois destijds aanwezig waren bij BLM protesten om samen met antifa de boel te slopen....

https://en.wikipedia.org/wiki/Gretchen ... pping_plot https://abc7news.com/gretchen-whitmer- ... v/6867073/
ShamRock schreef:
22-11-2020 12:01
Ik zie op FB nog steeds de elect titel onder de berichten van Biden hoor.
Direct onder zijn naam staat nu terug politicus ipv president elect...
Alle reacties Link kopieren
USAfan2020 schreef:
22-11-2020 12:23
Direct onder zijn naam staat nu terug politicus ipv president elect...
Er staan ook op zijn profiel op elke post van die pop-over-berichten van Facebook waarin staat dat Biden de verkiezingen heeft gewonnen. Niet dat Facebooks mening hierover erg relevant is, maar het is wél overduidelijk. Niks terugkrabbelen dus.
Alle reacties Link kopieren
Het is trouwens wel de moeite waard om wat te lezen over de lawsuit in Pennsylvania:

https://mobile.twitter.com/KlasfeldRepo ... 1040647170

Echt niet te geloven zo stupide. De rechter fakkelt het volledig af.
Alle reacties Link kopieren
Lady_Day schreef:
22-11-2020 12:13
Nee - althans niet genoeg de uitslag te veranderen.
Het zijn er ook niet een of twee die nodig zijn maar een stuk of 40... dat gaat niet lukken.
Alle reacties Link kopieren
USAfan2020 schreef:
22-11-2020 11:56
Precies heb ik al eerder gezegd, op basis van 14e amendement naar Scotus.
https://twitter.com/RudyGiuliani/statu ... 47045?s=20
Lagere rechters die herkozen willen worden zullen niet zomaar op basis van sworn affidavits beslissingen nemen die enorme impact kunnen hebben. Ook in Georgia gaat er ma of di een nieuwe rechtszaak aangespannen worden op basis van nieuw bewijs.
Facebook heeft Biden’s president elect titel al terug weggehaald...
Denk zelf echter dat het afleiding en tijd rekken is voor de bewijzen te ordenen die Sidney Powell heeft.
Jij en je sworn affidavits. Zoveel zegt dat niet, ik kan ook zweren dat ik dacht een eenhoorn te zien lopen. Veel van die verklaringen zijn van dat kaliber, je kunt er een hoop terugvinden als je ze zoekt. Zweren dat je achter je verklaring staat betekent niks als de verklaring geen valide bewijs of zelfs onzin is.
Alle reacties Link kopieren
ringaroundtherosie schreef:
22-11-2020 13:22
Jij en je sworn affidavits. Zoveel zegt dat niet, ik kan ook zweren dat ik dacht een eenhoorn te zien lopen. Veel van die verklaringen zijn van dat kaliber, je kunt er een hoop terugvinden als je ze zoekt. Zweren dat je achter je verklaring staat betekent niks als de verklaring geen valide bewijs of zelfs onzin is.
Ja ik heb er ook een paar gelezen. Eén van de verdachte zaken was:

“Een dame die stemmen aan het tellen was met een Black Lives Matter t-shirt aan.
Here I am - now what are your other two wishes...
"like Frankenstein's Monster, has been haphazardly stitched together from two distinct theories in an attempt to avoid controlling precedent."

Het is weer om te smullen.
USAfan2020 schreef:
22-11-2020 12:23
Direct onder zijn naam staat nu terug politicus ipv president elect...
Maar wat vind jij er eigenlijk van hoe Trump nu bezig is? En dan bedoel ik niet dat hij het recht heeft om een hertelling te eisen.

Denk jij echt dat er deze keer meer fraude was dan andere verkiezingen? Denk jij echt dat hij eigenlijk de verkiezingen gewonnen heeft? En dat hij dat denkt, of andere redenen heeft om te laten hertellen.

En wat is jouw mening over:

Faced with such realities, Trump’s effort seems to be pivoting to try and persuade Republican politicians in some states to ignore the verdict of the popular vote and send electors for Trump, not Biden, to the electoral college, which is the body that actually selects the new president.

Sidney Powell, one of Trump’s lawyers, told Fox Business Network that “legislatures should make sure that the electors are selected for Trump”


Ben bemieuwd
anoniem_6409c20e18dd0 wijzigde dit bericht op 22-11-2020 14:28
12.09% gewijzigd
Hoe simpel van geest ben je als je denkt dat iets waar is omdat iemand het zweert? Alsof iemand geen leugens zou kunnen zweren.

Doe eens wat minder onnozel zeg!
ikBedoelHetGoed schreef:
22-11-2020 14:27
Hoe simpel van geest ben je als je denkt dat iets waar is omdat iemand het zweert? Alsof iemand geen leugens zou kunnen zweren.

Doe eens wat minder onnozel zeg!

Elke dag liegen er mensen onder ede in de rechtszaal.
Daar kijkt geen hond van op, behalve Trump aanhangers. Dat is hun hele verweer: ja maar affidavits.

:proud:
ikBedoelHetGoed schreef:
22-11-2020 14:27
Hoe simpel van geest ben je als je denkt dat iets waar is omdat iemand het zweert? Alsof iemand geen leugens zou kunnen zweren.

Doe eens wat minder onnozel zeg!
Ze hebben toch een keer een fact check gedaan op een heel groot aantal van zijn uitspraken/beweringen.
Helemaal waar, grotendeels waar, klein beetje waar, en dezelfde categorieën niet waar.
De uitkomst was lachwekkend als ook triest. Grootste gedeelte van de tijd roept/verzint hij maar wat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven