Napraattopic deel 138, met geklets!

07-11-2020 12:36 3055 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 138!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Perlala_Gadeon schreef:
22-11-2020 12:32
Dat heb ik dus ook gedaan.

Maar de vraag die ik had is of de mods daar weleens meelezen, omdat ik er dingen zie waarvan ik denk: past dat wel in de nieuwe opvatting over medisch advies? Van die dingen heb ik voorbeelden gegeven, want anders blijft het wel heel abstract.

Is dat dan echt zo’n rare vraag voor zo’n topic?
Vind ik niet.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Star3 schreef:
22-11-2020 12:35
Of je had de aanhalingstekens gezien in plaats van direct je grote slabek open te trekken in wederom een poging te vertellen hoe verdorven napraat wel niet is.

#epicfail
Dit

Het eindeloze gebed
PoezzinBoots schreef:
22-11-2020 12:36
Ja, als je het echt zo vreselijk gevaarlijk vindt wat je leest.

Maar daar is op het topic zelf al op ingegaan.

Is het dan echt zo vreemd om iets te signaleren en aan de mods door te geven, zonder dat je wilt dat mensen meteen een waarschuwing of ban krijgen?
*2020* schreef:
22-11-2020 12:36
Gaat het lekker zo dames?
Je laat geen kans onbenut om hier (en elders) te schrijven hoe verdorven het hier is. Toon dan gewoon ballen en zeg dat je ons een stel achterbakse roddeltantes vindt in plaats van nu zielig te gaan doen.
Perlala_Gadeon schreef:
22-11-2020 12:38
Maar daar is op het topic zelf al op ingegaan.

Is het dan echt zo vreemd om iets te signaleren en aan de mods door te geven, zonder dat je wilt dat mensen meteen een waarschuwing of ban krijgen?
En dat krijgen ze dan niet als de mods het alsnog lezen?
feow schreef:
22-11-2020 12:38
Vind ik niet.

Fijn om te lezen :)
Perlala_Gadeon schreef:
22-11-2020 12:38
Maar daar is op het topic zelf al op ingegaan.

Is het dan echt zo vreemd om iets te signaleren en aan de mods door te geven, zonder dat je wilt dat mensen meteen een waarschuwing of ban krijgen?
Nee tuurlijk niet, maar noem dat even een van de bewuste topics, want er zijn er nogal wat op de coronapijler ;-)
De ene zullen de mods interessanter vinden om in de gaten te houden dan de andere gok ik.
Perlala_Gadeon schreef:
22-11-2020 12:38
Is het dan echt zo vreemd om iets te signaleren en aan de mods door te geven, zonder dat je wilt dat mensen meteen een waarschuwing of ban krijgen?

Dezelfde vraag nog een keer aan dezelfde persoon stellen en dan een ander antwoord verwachten? Volgens mij was ik best duidelijk wat ik er van vind :biggrin:
Niet dat jij je daar iets van aan hoeft te trekken natuurlijk.
LīlyRose schreef:
22-11-2020 12:39
En dat krijgen ze dan niet als de mods het alsnog lezen?

En dit.
Oohhh wacht even... :popcorn:

Yes... continue please ;-)
LīlyRose schreef:
22-11-2020 12:39
En dat krijgen ze dan niet als de mods het alsnog lezen?

Zou het? Ze lijken de laatste tijd weer alleen te modereren naar aanleiding van staffen of directe, concrete verzoeken om in te grijpen.
Perlala_Gadeon schreef:
22-11-2020 12:43
Zou het? Ze lijken de laatste tijd weer alleen te modereren naar aanleiding van staffen of directe, concrete verzoeken om in te grijpen.
Natuurlijk zou dat.
Star3 schreef:
22-11-2020 12:40
Nee tuurlijk niet, maar noem dat even een van de bewuste topics, want er zijn er nogal wat op de coronapijler ;-)
De ene zullen de mods interessanter vinden om in de gaten te houden dan de andere gok ik.

Ja, dat is misschien wel zo.
Perlala_Gadeon schreef:
22-11-2020 12:32
Dat heb ik dus ook gedaan.

Maar de vraag die ik had is of de mods daar weleens meelezen, omdat ik er dingen zie waarvan ik denk: past dat wel in de nieuwe opvatting over medisch advies? Van die dingen heb ik voorbeelden gegeven, want anders blijft het wel heel abstract.

Is dat dan echt zo’n rare vraag voor zo’n topic?
Nee, ik vind het niet raar zoals je het nu uitlegt. Maar ik kan me Poez d'r interpretatie ook wel voorstellen.
LīlyRose schreef:
22-11-2020 12:44
Natuurlijk zou dat.

Laten we het afwachten. Ik durf er wel een weddenschap voor aan dat dat niet gebeurt.
Lady*Voldemort schreef:
22-11-2020 12:45
Nee, ik vind het niet raar zoals je het nu uitlegt. Maar ik kan me Poez d'r interpretatie ook wel voorstellen.

Ik eigenlijk niet zo goed, maar aangezien ze het wel zo interpreteerde, zal mijn boodschap inderdaad op meerdere manieren uitlegbaar zijn.
Perlala_Gadeon schreef:
22-11-2020 12:45
Laten we het afwachten. Ik durf er wel een weddenschap voor aan dat dat niet gebeurt.

Als die gevaarlijke post een waarschuwing krijgt merk jij het niet.
Alle reacties Link kopieren
Zoek de drie verschillen tussen:

Mods, lezen jullie ook mee op de actueelpijler? Daar worden regelmatig racistische uitspreken gedaan door bepaalde personen.

en

Mods, kezen jullie ook mee op de covidpijler? Daar worden regelmatig discutabele gezondheidsuitspraken gedaan door bepaalde personen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
22-11-2020 12:50
Zoek de drie verschillen tussen:

Mods, lezen jullie ook mee op de actueelpijler? Daar worden regelmatig racistische uitspreken gedaan door bepaalde personen.

en

Mods, kezen jullie ook mee op de covidpijler? Daar worden regelmatig discutabele gezondheidsuitspraken gedaan door bepaalde personen.

Ik vind alleen maar kezen en uitspreken.
Alle reacties Link kopieren
Star3 schreef:
22-11-2020 12:51
Ik vind alleen maar kezen en uitspreken.
Dat is samen één. Mag je de naam ‘feow typt op een iPad’ geven.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Perlala_Gadeon schreef:
22-11-2020 12:45
Laten we het afwachten. Ik durf er wel een weddenschap voor aan dat dat niet gebeurt.
Je verwacht dat mods àlle topics meelezen?
PoezzinBoots schreef:
22-11-2020 12:48
Als die gevaarlijke post een waarschuwing krijgt merk jij het niet.

Klopt, dat is zo.
Maar ik vraag me af wat de grond voor die waarschuwing dan zou zijn.
Alle reacties Link kopieren
feow schreef:
22-11-2020 12:50
Zoek de drie verschillen tussen:

Mods, lezen jullie ook mee op de actueelpijler? Daar worden regelmatig racistische uitspreken gedaan door bepaalde personen.

en

Mods, kezen jullie ook mee op de covidpijler? Daar worden regelmatig discutabele gezondheidsuitspraken gedaan door bepaalde personen.
Als ze dat doen hoef ik het niet te weten :P
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
LīlyRose schreef:
22-11-2020 12:56
Je verwacht dat mods àlle topics meelezen?

Nee, natuurlijk niet. Waarom vraag je dat?
Perlala_Gadeon schreef:
22-11-2020 12:57
Nee, natuurlijk niet. Waarom vraag je dat?
Omdat jij betwijfelt dat er ingegrepen wordt als er niet gestaft wordt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven