Het Kasteel

18-03-2009 19:49 3004 berichten

Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!

**snuft**

9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.

**fluit om de butler**

Schiet eens op met die koffers, Joh!

Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!

Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
Alle reacties Link kopieren
Begrijp ik nou goed dat Jom in het ziekenhuis ligt? Jemig! Is me dat schrikken! Ik kan helaas bijna niets teruglezen, want ik word al sinds vorige week continu uit het forum gegooid zodra ik het lef heb om zomaar iets aan te klikken.....

Heel erg veel sterkte voor Tila!
.
Jom mag naar huis.

Nog geen uitslagen, maar hij reageert goed op AB.
Jom is thuis! Hij ligt heerlijk te pitten, in z'n eigen bedje, waar hij hoort Heeft een scheepslading AB gekregen, dat wel, maar ziekenhuis snapte ook wel dat ze Jom met goed fatsoen niet daar konden houden, aangezien het eerst wat ie vanmorgen deed toen ie eindelijk z'n bed uit mocht nadat z'n laatste zak AB in hem was leeggelopen, rennen, fietsen, lachen, tikkertje en verstoppertje spelen was

En wat is het toch een wereldjoch... heeft heel goed geslapen, ondanks middernachtelijke krijssessie van anderhalf uur van het andere kindje op de zaal, liet het infuusgebeuren zich ook redelijk braaf welgevallen, dus ik heb zowaar ook een paar uur geslapen...

De bloedkweken e.d. waren nog niet terug, maar omdat ie zo goed reageerde op de ab is het dus een bacteriele infectie. Over 3 weken terug komen op controle, maar verder mag ie zelfs morgen naar de creche, als ie daar zin in heeft. Geloof van wel
Oh fijn Tila
Oh gelukkig Tila!!!!!
Oh zie Kelder voor klein werkdingetje

Jom slaapt nog, ik ga even een dut op de bank want ik ben gesloopt... jullie zijn lief!
Welkom thuis, lieve Jom en Tila!
Wat wilde ik nou toch typen?
Ochhemel, gelukkig zijn jullie weer thuis, wat naar! En zielig! En engstresseng ook, gedverdemme. Er mag NOOIT NIKS zijn met kleine kindjes, dat is echt niet de bedoeling en veel te zielig. ~mikt verlaat maar daarom niet minder gemeend de armen stevig om Tila en Jom en wiegt het geheel zachtjes in slaap~
*legt dekentje over Tila heen*

Hier wil het vandaag echt niet. Complete werkstress. Ben rigoreus afspraken aan het afezeggen en omgooien en ik krijg weer een beetje lucht. Maar het had even wat zakdoekjes, peuken en tranen nodig.

Maar Jom is thuis en dat is het belangrijkste
Aaaah Suup, nou voor jou dan ook een even welgemeende Schrijf je er straks nog iets over in de Kelder?
voor Suup, meiske toch!

Dank, Lil, dank. Allemaal trouwens. Hele gezinnetje is nu weer samen en Jom begon te stralen toen ie MK zag op het schoolplein en MK heeft bergen tekeningen voor Jom gemaakt en ze knuffelen de hele tijd enzo wat liehief!

Dutje werkte niet. Vroeg naar bed dan maar, vanavond.
Heel goed, lekker hergroeperen met de Tila-family, is belangrijk.

Hee suupie, niet te veel stressen he, het komt allemaal goed! Zo niet, dan toch
Staat een en ander in kelder.

voor blije mk.
Lil kaartjes zijn binnen
voor Suup. Goed dat je dingen afzegt en delegeert, denk aan jezelf, meis.

Het grut ligt in bed. Ik ben zoooo blij om weer thuis te zijn! 32 uur geleden speelde dit nog niet eens, en nu lijkt er een week voorbij te zijn... poeh.
Het lastige is dat collega met exact hetzelfde zit. En we hebben het zo druk dat er geen tijd is om het allemaal te bespreken en te zoeken naar oplossingen.

Nah ja komt allemaal wel goed.

:hug voor jou ook Tila, volgens mij kunnen we allemaal wel een groupshug gebruiken toch?

*gaat met armen wijd open staan*.....
**duikt in Suup's armen**
Lekker
hej tilalia... kwam ff gluren hoe t met jom afgelopen was (na feestje N zaterdag jeweetwel) Poehee 24 uur ziekenhuis had ik niet verwacht....fijn dat je um weer thuis hebt!! enneh... beterschap!!

grtz bijtje

ps:sticker zit op fiets!!!
anoniem_52938 wijzigde dit bericht op 12-05-2009 20:27
Reden: type"o"
% gewijzigd
Hee Bijtje! Dank je wel! Had ik ook niet verwacht, 24 uur ziekenhuis... maar goed, hij is weer thuis...
Gelukkig Tila!
*nestelt zich in Suup's armen* Heeee fijn!

Hoe is tie met Jom, Tila? En jezelf?

Hier na ' Keldernieuws' verder een rustige dag. Net iets te hard ge-thaibokst... *kijkt naar dikke en een beetje blauwe knie en hinkt naar de butler om te kijken of die tijgerbalsem heeft*
Jom gaat goed en slaapt heerlijk zelfs zonder paraceatmol, want die was LIef vergeten... en ik kom ook weer een beetje bij. Rust in de tent, beetje mensen bellen (waaronder mijn ouders want mijn vader kreeg vandaag z'n tweede nieuwe oog, heeft na jaren van bar slecht zien opeens een bril van -1, -2, zoiets raar hoor)

**geeft tijgerbalsem aan Darly**

MK heeft vandaag op school boksles gehad met gym, met echte bokshandschoenen ze vond het enig, maar ik vind het wel een beetje raar om kleuters te leren boksen...

Iemand een wijntje?

Hai fussie! Dank voor sterkte enzo!
Kleuters boksen is wel wat vroeg ja :-S Meestal beginnen kinderen pas rond 8 jaar met dat soort sporten....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven