Theehuis!
dinsdag 12 mei 2009 om 14:40
Ja, hier alles goed. (Sinds vandaag weer. Kind was een dikke week ziek en is nu weer naar de creche... man, man, man, ik ben geen thuismoeder, zoveel is duidelijk. ) Nee, zonder dollen... ik heb een vrij heftige PPD gehad, maar die is nu gelukkig achter de rug. Daarna het grote besluit genomen dat er geen tweede komt. Daar ook erg verdrietig van.... nou ja, niet geweest, want nog steeds wel eigenlijk. Maar het vult mijn dagen gelukkig niet meer.
Dus eigenlijk is hier alle stof weer een beetje neergedaald en spelen we nu gezinnetje. Waarbij ik een poging doe tot studie-afronding en Qlief gewoon naar zijn werk gaat enzo. Alles weer in gewone doen, maar dan met kind zeg maar.
En jij? Toen ik je hyve-de was je nog met vanalles bezig... is daar nog iets uitgekomen?
Dus eigenlijk is hier alle stof weer een beetje neergedaald en spelen we nu gezinnetje. Waarbij ik een poging doe tot studie-afronding en Qlief gewoon naar zijn werk gaat enzo. Alles weer in gewone doen, maar dan met kind zeg maar.
En jij? Toen ik je hyve-de was je nog met vanalles bezig... is daar nog iets uitgekomen?
dinsdag 12 mei 2009 om 14:41
Dat is wel een heel erg vlotte samenvatting!
Sjee, wat heftig allemaal, zeg! Nekte de kinderwens jullie relatie? (Verder ben ik helemaal niet bot, onbeleefd of nieuwsgierig hoor... ) En wat fijn dat je al meteen een nieuwe liefde hebt. Met kind ook nog! Pijnlijk? Of haalt het juist de druk van de ketel?
Sjee, wat heftig allemaal, zeg! Nekte de kinderwens jullie relatie? (Verder ben ik helemaal niet bot, onbeleefd of nieuwsgierig hoor... ) En wat fijn dat je al meteen een nieuwe liefde hebt. Met kind ook nog! Pijnlijk? Of haalt het juist de druk van de ketel?
dinsdag 12 mei 2009 om 14:42
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 12 mei 2009 @ 13:45:
Oh, ik ben trouwens ook een thuispoeper (getver, ranzig woord). Op vakantie ben ik ook altijd eerst een week van slag omdat mijn lijf zegt: 'HO, dit is niet je eigen wc'
Thuispoeper
Waren maar eens wat meer mensen bij mij op het werk dat. Afgelopen vrijdag nog een mailtje naar alle dames van de afdeling gestuurd: 'Er staan wc borstels op de wc's, hoor'.
Geen reactie gehad
Oh, ik ben trouwens ook een thuispoeper (getver, ranzig woord). Op vakantie ben ik ook altijd eerst een week van slag omdat mijn lijf zegt: 'HO, dit is niet je eigen wc'
Thuispoeper
Waren maar eens wat meer mensen bij mij op het werk dat. Afgelopen vrijdag nog een mailtje naar alle dames van de afdeling gestuurd: 'Er staan wc borstels op de wc's, hoor'.
Geen reactie gehad
dinsdag 12 mei 2009 om 14:45
Nee Q de kinderwens was helemaal niet de reden om te scheiden. Het liep al een lange tijd niet meer, was zoekende naar iets, en ik was niet van plan in een huwelijk te blijven waarin ik me niet gelukkig voelde. Nu achteraf weet ik dat het de goede keuze is geweest. Ik kon ook geen relatie zien met ex zonder kinderen, met nieuwe liefde kan ik dat wel, en idd pepertje (ons meissie) haalt een heleboel druk van de ketel. Ben gelukkig zo met mijn gezinnetje, als er nog een peper bijkomt dan is dat mooi meegenomen, komt het niet, ben ik ook gelukkig met mijn 2 helden nu 
En eeehm...zit te wachten op mijn menstruatie, die nu al 10 dagen op zich laat wachten dus wie weet is dit de perfecte match
En eeehm...zit te wachten op mijn menstruatie, die nu al 10 dagen op zich laat wachten dus wie weet is dit de perfecte match
dinsdag 12 mei 2009 om 14:46
quote:Kess schreef op 12 mei 2009 @ 13:00:
Ieuw! Die pleekettingen zijn zó smerig!! Wel goed voor je weerstand.
Tony gaat ook helemaal zelf naar de wc. Je moet er niet op rekenen dat een juf altijd maar mee kan gaan. Dat gaat nou eenmaal niet...
Ik heb een vrolijk jongetje op gehaald uit school! Vloog wel weer heel dramatisch op me af, maar had helemaal niet gehuild en lekker gespeeld en zelfs een werkje gedaan. Wel een paar keer gezegd dat hij me gemist had. Maar ach, dat mag toch ook?
Moon, met iedereen hier vriendjes hoor!
Ben je nog in denial?Dramaqueen
Ieuw! Die pleekettingen zijn zó smerig!! Wel goed voor je weerstand.
Tony gaat ook helemaal zelf naar de wc. Je moet er niet op rekenen dat een juf altijd maar mee kan gaan. Dat gaat nou eenmaal niet...
Ik heb een vrolijk jongetje op gehaald uit school! Vloog wel weer heel dramatisch op me af, maar had helemaal niet gehuild en lekker gespeeld en zelfs een werkje gedaan. Wel een paar keer gezegd dat hij me gemist had. Maar ach, dat mag toch ook?
Moon, met iedereen hier vriendjes hoor!
Ben je nog in denial?Dramaqueen
dinsdag 12 mei 2009 om 14:49