Theehuis!

07-04-2009 22:13 3057 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik ben trouwens ook een thuispoeper (getver, ranzig woord). Op vakantie ben ik ook altijd eerst een week van slag omdat mijn lijf zegt: 'HO, dit is niet je eigen wc'
Peas on earth!
*breekt even in*

Moon, zullen we hier even verder praten?
Als de rest het niet erg vindt, vind ik het best Q
Vinden jullie het erg?

...
...

Nee, lijkt erop van niet.
hahahaa Q, ik heb je gemist mutsie, vond het echt leuk dat berichtje op mijn hyves hoe is het met je?
Ik zag in de gauwigheid even dat je al een tijdje weer meeforumt... Leuk! Maar ook teveel om even snel bij te lezen. Doet es een korte samenvatting? En verklaar je avatar eens!
korte samenvatting...heel kort dan

Ben gescheiden inmiddels, heb nieuwe lover, meissie op mijn avatar is mijn cadeaudochter van 7, woon nu in het westen en eehm....ben helemaal gelukkig

sjow dat zijn maanden in een paar zinnen...
Ja, hier alles goed. (Sinds vandaag weer. Kind was een dikke week ziek en is nu weer naar de creche... man, man, man, ik ben geen thuismoeder, zoveel is duidelijk. ) Nee, zonder dollen... ik heb een vrij heftige PPD gehad, maar die is nu gelukkig achter de rug. Daarna het grote besluit genomen dat er geen tweede komt. Daar ook erg verdrietig van.... nou ja, niet geweest, want nog steeds wel eigenlijk. Maar het vult mijn dagen gelukkig niet meer.

Dus eigenlijk is hier alle stof weer een beetje neergedaald en spelen we nu gezinnetje. Waarbij ik een poging doe tot studie-afronding en Qlief gewoon naar zijn werk gaat enzo. Alles weer in gewone doen, maar dan met kind zeg maar.

En jij? Toen ik je hyve-de was je nog met vanalles bezig... is daar nog iets uitgekomen?
Goh, is het hier ineens druk
Dat is wel een heel erg vlotte samenvatting!

Sjee, wat heftig allemaal, zeg! Nekte de kinderwens jullie relatie? (Verder ben ik helemaal niet bot, onbeleefd of nieuwsgierig hoor... ) En wat fijn dat je al meteen een nieuwe liefde hebt. Met kind ook nog! Pijnlijk? Of haalt het juist de druk van de ketel?
Pas op hoor, Star, ik schijn scherpe nagels te hebben.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 12 mei 2009 @ 13:45:

Oh, ik ben trouwens ook een thuispoeper (getver, ranzig woord). Op vakantie ben ik ook altijd eerst een week van slag omdat mijn lijf zegt: 'HO, dit is niet je eigen wc'

Thuispoeper

Waren maar eens wat meer mensen bij mij op het werk dat. Afgelopen vrijdag nog een mailtje naar alle dames van de afdeling gestuurd: 'Er staan wc borstels op de wc's, hoor'.

Geen reactie gehad
quote:qwertu schreef op 12 mei 2009 @ 14:42:

Pas op hoor, Star, ik schijn scherpe nagels te hebben. Ja niet gewend van jou, zo venijnig
Sja, sommige mensen vragen erom hoor.
Nee Q de kinderwens was helemaal niet de reden om te scheiden. Het liep al een lange tijd niet meer, was zoekende naar iets, en ik was niet van plan in een huwelijk te blijven waarin ik me niet gelukkig voelde. Nu achteraf weet ik dat het de goede keuze is geweest. Ik kon ook geen relatie zien met ex zonder kinderen, met nieuwe liefde kan ik dat wel, en idd pepertje (ons meissie) haalt een heleboel druk van de ketel. Ben gelukkig zo met mijn gezinnetje, als er nog een peper bijkomt dan is dat mooi meegenomen, komt het niet, ben ik ook gelukkig met mijn 2 helden nu :-)

En eeehm...zit te wachten op mijn menstruatie, die nu al 10 dagen op zich laat wachten dus wie weet is dit de perfecte match
Ik moet trouwens weer weg, eigenlijk. Ik heb ook nog iets van een leven namelijk. (Dat is ook nieuw hier. ) Lees je later wel, Moon. In ieder geval héééééél erg fijn dat je er gewoon weer bent!
quote:Kess schreef op 12 mei 2009 @ 13:00:

Ieuw! Die pleekettingen zijn zó smerig!! Wel goed voor je weerstand.

Tony gaat ook helemaal zelf naar de wc. Je moet er niet op rekenen dat een juf altijd maar mee kan gaan. Dat gaat nou eenmaal niet...

Ik heb een vrolijk jongetje op gehaald uit school! Vloog wel weer heel dramatisch op me af, maar had helemaal niet gehuild en lekker gespeeld en zelfs een werkje gedaan. Wel een paar keer gezegd dat hij me gemist had. Maar ach, dat mag toch ook?

Moon, met iedereen hier vriendjes hoor!

Ben je nog in denial?Dramaqueen
Ha, crosspost. Oh, "gelukkig" maar dat de kinderwens geen oorzaak was. Dan lijkt het me helemaal zo beladen worden.

En tien dagen overtijd? Zo, jij laat er geen gras over groeien.

Meid, ik duim voor je. Mijn zegen heb je!
Kess, ik heb een laptop en anders mobiel met internet, dus update tijdens de weeen moet lukken. Vorige keer zat ik 12 uur na bevalling alweer op forum, dus lang zul je niet hoeven wachten
Gister ook leuk op werk. Collega: 'Goh, jij gaat zeker bijna met verlof he?'. Bokkelul.
*poept piept er snel weer tussenuit*
thnx Q we lezen elkaar later idd, moet ook met mijn hachee beginnen

Snap dat de keuze om geen 2e te krijgen zwaar is, en dat je daarom ffies moet rouwen. Hoop dat je zelf wel weer goed in je velletje voelt. Ook niet geheel onbelangrijk. Wel fijn te lezen dat het met kleine Q voorspoedig gaat.
Erwt, vanavond Songfestivallen?
Moon moet gewoon live piesen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven