Geld & Recht alle pijlers

Wat heb je jezelf gegund?

27-10-2019 08:31 3040 berichten
In navolging van het topic wat je jezelf ontzegd hebt: wat heb je jezelf gegund?
Alle reacties Link kopieren
Ook leuk om te geven (aan jezelf), een Yankee Candle adventskalender

Afbeelding

https://www.amazon.nl/Yankee-Candle-Adv ... VJ54VFT5QM
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Tickel schreef:
21-11-2020 22:17
Ook leuk om te geven (aan jezelf), een Yankee Candle adventskalender

Afbeelding

https://www.amazon.nl/Yankee-Candle-Adv ... VJ54VFT5QM
Ik vind ze er altijd zo leuk uit zien, maar de inhoud valt altijd tegen voor mij. Altijd votives en tarts en die gebruik ik zelden. Votives ruik ik in mijn woonkamer gewoon niet en de waxbrander gebruik ik bijna niet meer sinds ik een scenterpiece heb. Zo jammer dat alle kalenders dit erin hebben of theelichten :(
Alle reacties Link kopieren
Koettie schreef:
19-11-2020 22:34
Daar zit Maltitol in, dat vermijd ik ook. Maar ik ga hem onthouden, toch keertje proberen als ik het tegenkom!


Mooi ennogwat!
Welke chocolade heb jij nu besteld dan? Dan gaan wij die misschien ook eens proberen!
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
21-11-2020 22:59
Ik vind ze er altijd zo leuk uit zien, maar de inhoud valt altijd tegen voor mij. Altijd votives en tarts en die gebruik ik zelden. Votives ruik ik in mijn woonkamer gewoon niet en de waxbrander gebruik ik bijna niet meer sinds ik een scenterpiece heb. Zo jammer dat alle kalenders dit erin hebben of theelichten :(
Moest ff opzoeken wat dat is. Lijkt me wel handig omdat het "roetvrij" is.
Kun je die meltcup meerdere keren verwarmen?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
redbulletje schreef:
21-11-2020 19:47
Lindt kun je ook in Nederland online bestellen: https://lindtchocolaterie.nl/
Ah dat is handig, goede tip. Ook leuk dat er een winkel in Utrecht zit. Helaas net te ver om even alleen voor de chocola heen en weer te gaan :) Voorheen zat er ook een in Scheveningen. Daar ging ik dan wel eens naar het strand en dan nam ik ook wat mee.

Het is ook een beetje de sfeer die ik nu mis. Ben dol op de kerstsfeer in Duitsland. Dan draagt zo'n bezoekje aan zo'n versierde Lindtwinkel nog eens extra bij aan mijn algehele kerstgevoel.
Alle reacties Link kopieren
Deze schoenen komen komende week binnen:
Afbeelding
Heb te horen gekregen dat ik vast contract krijg, cadeautje voor mezelf.
Vind de prijs normaal te duur voor schoenen maar vind dat ik ze nu verdiend heb haha
Alle reacties Link kopieren
Sushi en een paar nieuwe plantjes. Zo blij mee, een heel ander gezicht! Wil er nog meer halen.
Alle reacties Link kopieren
Schriftje schreef:
20-11-2020 20:15
Een nieuwe tablet. De huidige bevalt uitstekend maar er zit een grote barst in en ik krijg storingen in het beeld. Dezelfde tablet nu met een forse Black Friday korting, dus maar overstag gegaan.
Welke tablet heb je? Ik ben ook aan het kijken :?:
Een thuiskom outfit vanuit het ziekenhuis :heart: Voor mij, niet voor de baby :-D

De vorige keer voelde ik mij een uitgelubberde zak ingewanden na de bevalling en voelde ik mij nóg lelijker omdat ik toen gelezen had dat het fijn is om de zwangerschapskleding nog even door te dragen. Maar ik was afgevallen en had zo in Bergen op zoom op de carnaval gekunt.

Dus ik heb mijzelf verwend met een tuniek, vers ondergoed, nieuwe voorgevormde bh voor de theezakjes en een mooie legging + top. En toen ik toch bezig was gelijk mooie nachthemden voor in het ziekenhuis aangeschaft. Lig ik er fris bij :-D
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe krabpaal. De oude was aan gort en nu ik er dag in dag uit tegenaan kijk, vond ik het wel tijd voor een nieuwe. Poezen ook blij :-)
Alle reacties Link kopieren
DaSilva86 schreef:
23-11-2020 09:08
Een thuiskom outfit vanuit het ziekenhuis :heart: Voor mij, niet voor de baby :-D

De vorige keer voelde ik mij een uitgelubberde zak ingewanden na de bevalling en voelde ik mij nóg lelijker omdat ik toen gelezen had dat het fijn is om de zwangerschapskleding nog even door te dragen. Maar ik was afgevallen en had zo in Bergen op zoom op de carnaval gekunt.

Dus ik heb mijzelf verwend met een tuniek, vers ondergoed, nieuwe voorgevormde bh voor de theezakjes en een mooie legging + top. En toen ik toch bezig was gelijk mooie nachthemden voor in het ziekenhuis aangeschaft. Lig ik er fris bij :-D
Had je wel een stuk vitrage mee dan?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Tickel schreef:
22-11-2020 11:43
Moest ff opzoeken wat dat is. Lijkt me wel handig omdat het "roetvrij" is.
Kun je die meltcup meerdere keren verwarmen?
Ja, ze gaan zo’n 24 uur mee. Ik wissel veel af, heb zo’n 15 cupjes staan. Dat vind ik het fijne, snel kunnen wisselen en ook even kort een geur aan zetten. Met een grote kaars moet je hem al gauw een uur of 3-4 aan hebben om hem goed te branden. Dat haal ik niet altijd en dan zet ik die scenterpiece aan. Na een minuut of 10 ruik je hem al en ik heb er 1 met een timer voor 3-6-9 uur. Als ik hem eens vergeet is het geen ramp, gaat dan vanzelf uit. Ik heb nog geen cup die op is qua geur, maar wil straks in zo’n lege cup dan die kleine kaarsjes doen. Dat kan ook gewoon. Niet elke geur heeft namelijk zo’n cup voor in de scenterpiece. Je hebt trouwens ook elektrische waxbranders voor die waxmelts (tarts, zoals yankee candle ze noemt).
nlies schreef:
23-11-2020 18:06
Had je wel een stuk vitrage mee dan?

Ik zag er uit als een geheel gordijn :-D
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
23-11-2020 18:52
Ja, ze gaan zo’n 24 uur mee. Ik wissel veel af, heb zo’n 15 cupjes staan. Dat vind ik het fijne, snel kunnen wisselen en ook even kort een geur aan zetten. Met een grote kaars moet je hem al gauw een uur of 3-4 aan hebben om hem goed te branden. Dat haal ik niet altijd en dan zet ik die scenterpiece aan. Na een minuut of 10 ruik je hem al en ik heb er 1 met een timer voor 3-6-9 uur. Als ik hem eens vergeet is het geen ramp, gaat dan vanzelf uit. Ik heb nog geen cup die op is qua geur, maar wil straks in zo’n lege cup dan die kleine kaarsjes doen. Dat kan ook gewoon. Niet elke geur heeft namelijk zo’n cup voor in de scenterpiece. Je hebt trouwens ook elektrische waxbranders voor die waxmelts (tarts, zoals yankee candle ze noemt).
Bedoel je dan een "gewoon" geurkaarsje/geurwaxinelichtje? En verdampen die scenterpieces of gaat de geur er gewoon af en dan zijn ze "op"?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Robinson schreef:
22-11-2020 22:55
Deze schoenen komen komende week binnen:
Afbeelding
Heb te horen gekregen dat ik vast contract krijg, cadeautje voor mezelf.
Vind de prijs normaal te duur voor schoenen maar vind dat ik ze nu verdiend heb haha


Gefeliciteerd met je vaste contract!

Ben heel benieuwd wat die schoenen kosten.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mezelf een nieuwe smartwatch gegund! Mijn activity tracker zijn bandje was gebroken en zag er maar sneu uit en is een simpel ding, dus heb even flink geupgraded naar een Samsung Galaxy Active 2 in de luxe stainless steel goud met lederen band variant.

Van deze:

Afbeelding

naar deze:

Afbeelding

Het is de rechter kleinere in precies die kleur, die stond het mooiste op mijn tere polsje.

Ik :cheer2: kan :cheer2: niet :cheer2: wachten! :cheer2: :cheer2: :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
DaSilva86 schreef:
23-11-2020 19:56
Ik zag er uit als een geheel gordijn :-D
O dat mag ook wel in t Krabbengat :cheer2:
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ugli schreef:
23-11-2020 23:35
Ik heb mezelf een nieuwe smartwatch gegund! Mijn activity tracker zijn bandje was gebroken en zag er maar sneu uit en is een simpel ding, dus heb even flink geupgraded naar een Samsung Galaxy Active 2 in de luxe stainless steel goud met lederen band variant.

Van deze:

Afbeelding

naar deze:

Afbeelding

Het is de rechter kleinere in precies die kleur, die stond het mooiste op mijn tere polsje.

Ik :cheer2: kan :cheer2: niet :cheer2: wachten! :cheer2: :cheer2: :cheer2:


Dat. Snap. Ik. Mooi horloge! :cheer:
Tickel schreef:
23-11-2020 21:06
Bedoel je dan een "gewoon" geurkaarsje/geurwaxinelichtje? En verdampen die scenterpieces of gaat de geur er gewoon af en dan zijn ze "op"?
Ja, gewoon die kleine kaarsjes die in die adventkalender zitten bijvoorbeeld. Lont eruit snijden en dan kan je hem in zo’n leeg bakje van de scenterpiece smelten. Dan ruikt hij sterker dan wanneer je ze gewoon brand, omdat dan het hele kaarsje vloeibaar is en geur afgeeft ipv alleen het bovenste laagje. Het verdampt niet, alleen de geur gaat er vanaf.
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk topic :-) om helemaal blij van te worden.

Ik heb mezelf een traject met een personal trainer gegund om een paar kilo af te vallen en me weer lekker in mijn vel te voelen.

En een paar Nike air max die nu 30% korting hadden bij zalando. Die vond ik altijd te duur voor mezelf maar ik wil kijken of ik langer met spullen doe als ik iets koop wat ik echt graag wil hebben :-)
Alle reacties Link kopieren
Mijn eerste echt niet-Ikea/kringloop meubelstuk; dit dressoir;

Afbeelding

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Robinson schreef:
22-11-2020 22:55
Deze schoenen komen komende week binnen:
Afbeelding
Heb te horen gekregen dat ik vast contract krijg, cadeautje voor mezelf.
Vind de prijs normaal te duur voor schoenen maar vind dat ik ze nu verdiend heb haha
Karhu! Gaaf. Gefeliciteerd met je vaste contract en natuurlijk je mooie schoenen.
Alle reacties Link kopieren
Timetraveler schreef:
24-11-2020 10:49
Mijn eerste echt niet-Ikea/kringloop meubelstuk; dit dressoir;

Afbeelding

Afbeelding
niet mijn stijl maar toch ontzettend mooi!
Alle reacties Link kopieren
Timetraveller ik vind het prachtig!
Alle reacties Link kopieren
ugli dat horloge heb ik ook sinds een jaar, exact dezelfde. ben er nog steeds erg blij mee! veel plezier ervan.
bovenstaand dressoir en schoenen vind ik ook erg mooi trouwens, beiden ook mijn smaak. :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven