Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
Datertje schreef:
29-11-2020 09:14
Opstaaaaan!!! Ligt iedereen nog te stinken in zijn bed???

Schuift gordijnen open en zet een grote pot koffie.

Ik heb al een kerstfilm achter de kiezen.
Zozo jij had er zin in. Heb je nog kerstfilms over, voor de maand die nog moet?
tomcat schreef:
29-11-2020 10:36
goedmorgen..nog steeds in bed, maar niet stinkend ;-D koffie en een knuffel voor iedereen!
Grouphug!
Allleen als je niet stinkt, natuurlijk o_o
Julus schreef:
29-11-2020 11:08
Grouphug!
Allleen als je niet stinkt, natuurlijk o_o

Ik ben inmiddels lekker schoon, fris en fruitig.

:hug:
Gisteren kwam een vriendin wat planten langs brengen en eten en dat was enorm gezellig dus nu heb ik al een uurtje in de tuin gewerkt. Wat heerlijk is dat. Volgend weekend maar het andere deel van de tuin onkruid wieden. Vond ergens Tijdens het wieden een stukje met allemaal bloembollen waarvan ik me niet kon herinneren dat die gepoot waren en wat het zijn. Heb ze maar mooi terug gestopt en ik zie wel wat dat dan wordt😂
Julus schreef:
29-11-2020 11:06
*komt met een hoop herrie binnen gestampt*:

Jingle balls, Jingle balls...morning!

Heerlijk stinkend uit bed gerold en in badjas op de bank.

Love it!
oeh..dat bekeek ik even aan de binnenkant van mijn ogen...alleen stonk het dan niet
ben maar eens oneliners gaan afvuren op mijn happn matches..best veel op meer dan 20 of meer dan 50 km afstand..lekker lokaal happn
..
anoniem_63b29ab9da950 wijzigde dit bericht op 24-12-2020 15:26
98.91% gewijzigd
Dat komt vast door minder reisbewegingen. Daar is Happn op gebaseerd. Dus dan krijg je matches die verder weg wonen.

Toen ik nog op locatie werkte, pikte ik heeel veel mensen uit mijn eigen stad en uit de stad waar ik werkte op. Ik kan mij voorstellen dat dit met oa thuiswerken veel minder is. Als je nergens komt, kun je ook niet matchen.

Maar misschien zit er nu dan net die ene geweldige tussen. Die iets verder weg woont maar wel een frisse mond- en okselgeur heeft :P
tomcat schreef:
29-11-2020 12:35
oeh..dat bekeek ik even aan de binnenkant van mijn ogen...alleen stonk het dan niet
In je hoofd lijkt alles mooier dan het is |-)
RedRoseThorn schreef:
29-11-2020 12:09
Gisteren kwam een vriendin wat planten langs brengen en eten en dat was enorm gezellig dus nu heb ik al een uurtje in de tuin gewerkt. Wat heerlijk is dat. Volgend weekend maar het andere deel van de tuin onkruid wieden. Vond ergens Tijdens het wieden een stukje met allemaal bloembollen waarvan ik me niet kon herinneren dat die gepoot waren en wat het zijn. Heb ze maar mooi terug gestopt en ik zie wel wat dat dan wordt😂
Spannend! Dat is juist het leuke.
Vind je het niet te koud nu? Ik vrees dat ik een mooi weer tuinier ben.
*Pauze* schreef:
29-11-2020 12:39
Best wel bijzonder dat ochtendmensen vaak vinden dat de nachtbrakers in bed liggen te stinken, alleen omdat ze later opstaan. Als lid van team nachtbrakers vind ik dat best vervelend.
Ik heb hetzelfde nog nooit gehoord over iemand die om 22 uur z'n bed inkruipt?
Het aantal uren dat beide groepen in bed doorbrengt verschilt volgens mij weinig. De tijdstippen wel.
Oh ik stoor je me daar niet aan. Sterker nog, ik houd van zelfspot. Dus ik doe lekker mee aan het in bed liggen stinken, want ik vind uitslapen heel fijn en noem het zelf ook zo.
Julus schreef:
29-11-2020 12:42
In je hoofd lijkt alles mooier dan het is |-)
Das het mooie van een forum, jullie zijn allemaal prachtige vrouwen...dus een mooie vrouw met alleen een badjas aan die lui op de bank hangt..de badjas viel wel een beetje open
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 29-11-2020 12:49
22.41% gewijzigd
..
98.75% gewijzigd
tomcat schreef:
29-11-2020 12:45
Das het mooie van een forum, jullie zijn allemaal prachtige vrouwen.
Lang leve de anonieme beeldvorming!

Dat is ook meteen de keerzijde van internetdaten: de werkelijkheid valt vaak tegen.
Julus schreef:
29-11-2020 12:48
Lang leve de anonieme beeldvorming!

Dat is ook meteen de keerzijde van internetdaten: de werkelijkheid valt vaak tegen.
Ik niet hoor ;-D
*Pauze* schreef:
29-11-2020 12:47
Het is ook niet dat ik er wakker van lig :proud:
Viel me gewoon op.
😁

Ik stoor me niet snel/ voel me niet snel aangevallen of aangesproken.
Je weet zelf hoe iets zit en hoeft je keuzes niet te verantwoorden.
tomcat schreef:
29-11-2020 12:49
Ik niet hoor ;-D
Jou hebben we al in actie gezien, dat scheelt.
Ik vraag me opeens iets af; je hoort wel eens dat deelnemers daarna benaderd worden door mensen die je op tv hebben gezien. Heb jij nog berichtjes gekregen van vrouwen die je zien zitten? Nav je deelname?
Veel deelnemers van married at first sight of boer zoekt vrouw krijgen daarna alsnog een relatie. Het werkt dus wel.
..
99.13% gewijzigd
Julus schreef:
29-11-2020 11:07
Zozo jij had er zin in. Heb je nog kerstfilms over, voor de maand die nog moet?
Zekerrr ik moet er nog een heleboel...!
Heerlijk vooruitzicht...
Julus schreef:
29-11-2020 12:52
Jou hebben we al in actie gezien, dat scheelt.
Ik vraag me opeens iets af; je hoort wel eens dat deelnemers daarna benaderd worden door mensen die je op tv hebben gezien. Heb jij nog berichtjes gekregen van vrouwen die je zien zitten? Nav je deelname?
Nou, ik zou het niet erg representatief voor mij noemen, maar ja ik heb inderdaad wel wat berichtjes gekregen ja. Leuk maar zaten geen heel bijzondere tussen ofzo
Julus schreef:
29-11-2020 12:41
Dat komt vast door minder reisbewegingen. Daar is Happn op gebaseerd. Dus dan krijg je matches die verder weg wonen.

Toen ik nog op locatie werkte, pikte ik heeel veel mensen uit mijn eigen stad en uit de stad waar ik werkte op. Ik kan mij voorstellen dat dit met oa thuiswerken veel minder is. Als je nergens komt, kun je ook niet matchen.

Maar misschien zit er nu dan net die ene geweldige tussen. Die iets verder weg woont maar wel een frisse mond- en okselgeur heeft :P

Al voor corona, ruim jaar geleden, lieten ze het dichtbij los.

Al klopte dat dichtbij ook niet altijd. Vorig jaar vierde in oud en nieuw met wat nmlk'ers. Naast mij zat iemand die mij wat liet zien op zijn telefoon. En daar zag ik toevallig het happn tekentje.
Maar ben hem niet op happn tegengekomen toen ik de dag erna de app opende.

Later wel alle overige apps 😂
Julus schreef:
29-11-2020 12:43
Spannend! Dat is juist het leuke.
Vind je het niet te koud nu? Ik vrees dat ik een mooi weer tuinier ben.
Ik moet zeggen dat het met tuin handschoenen prima te doen was! En ik was begonnen met wat grond om woelen en daar krijg je het snel genoeg warm van haha. En het scheelt, hier schijnt het zonnetje en ik heb een tuin op het zuiden. Nu wel al spierpijn😂
*Pauze* schreef:
29-11-2020 12:39
Best wel bijzonder dat ochtendmensen vaak vinden dat de nachtbrakers in bed liggen te stinken, alleen omdat ze later opstaan. Als lid van team nachtbrakers vind ik dat best vervelend.
Ik heb hetzelfde nog nooit gehoord over iemand die om 22 uur z'n bed inkruipt?
Het aantal uren dat beide groepen in bed doorbrengt verschilt volgens mij weinig. De tijdstippen wel.
Ochtendmens waar (O) (O) ??

Ik slaap veel liever uit. Ik heb tegenwoordig de zorg voor een viervoeter die om 6.30 uit wilt.
Inmiddels ben ik er aan gewend en doe ik een hoop in de ochtend. Ik ga ook gerust laat naar bed. Het maakt mij allemaal niet zo uit.

Ik vind het alleen leuk om iedereen wakker te maken hier :whip:
het is hier nog steeds grijs sinterklaasweer..straks maar even naar de supermarkt wandelen voor wat frisse lucht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven