Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
alongwiththesunshine schreef:
30-11-2020 19:23
Ergens lijkt het me ook weleens leuk om een kutactiviteit uit te oefenen tijdens een eerste date, zoals squash of zo. Echt een geweldige sport is dat.
Kutactiviteit? Of bedoel je sport? Of heb je een hekel aan sport? Of??
Your ego is not your amigo!
wiriehorn schreef:
30-11-2020 21:00

Ha, was ook al benieuwd! Lijkt me geen autocorrect-foutje
Een clitactiviteit slaat ook als een lul op een drumstel in deze context.
fladder schreef:
30-11-2020 20:57
Limo, ik denk dan toch dat het ‘m niet is.
Al is het ook erg herkenbaar. En zou je van mij geen relatie-advies moeten aannemen. Ik kwam er laatst achter dat ik eigenlijk nooit echt een goede relatie heb gehad 😬
Ik heb het ook regelmatig een vrouw (en man) zien afhaken omdat het 'allemaal te makkelijk was'. Ik heb het ook zelf meegemaakt (van mij uit en ook een keer van haar uit naar mij) terwijl ik denk dat met een andere opstelling wel wat had kunnen worden.

Volgens mij geeft het een grote bevestiging van juistheid van je keuze als je beiden geleidelijk steeds dichter bij elkaar bent gekomen maar jezelf niet zo maar gewonnen hebt gegeven. Dat je het gevoel hebt dat je aan mekaar gewaagd bent en niet voor een al te beschikbare partner bent gegaan. Er moeite voor hebben moeten doen = beter. Dan is de beloning groter.

Gevoelsmatig werkt dat denk ik zo bij veel mensen. Als ik er rationeel over nadenk is het behoorlijke onzin denk ik, haha
anoniem_63ab5705e222a wijzigde dit bericht op 30-11-2020 21:27
3.45% gewijzigd
Je kunt er een clit-hanger van maken (i.p.v. cliff hanger) maar dan moeten we verder schrijven in het BDSM topic denk ik :lol:
Your ego is not your amigo!
wiriehorn schreef:
30-11-2020 21:00

Een sport-date hebben door bijvoorbeeld te gaan squashen of tennissen of hardlopen kan verrassend leuk uitpakken als het iets is dat je allebei graag doet.
Julus schreef:
30-11-2020 20:26
Limo, ik zou het wel bespreken met hem. Dan heeft hij de kans om er iets mee te doen voordat jij gillend afhaakt.
En dat zou voor jullie beiden jammer zijn.
Net gedaan! Hij reageerde heel tof! Begreep het en zei ook: heel begrijpelijk met jouw verleden ( als kind zowel vader als stiefvader jong overleden en nooit echt verwerkt).
Iets waar je niet alleen aan kan werken maar waar ik je mee help.
Dus wel blij mee...hij is te leuk en moet ff stoppen met mijn gevoel te saboteren en hele kleine stapjes maken.
Goed gedaan, hoe eng het ook is. Je kwetsbaar opstellen brengt je verder. En de juiste reageert daar positief op en inlevend en dat deed hij. En zo kom je stap voor stap nader tot elkaar.
voor de F1 fans, er staat op youtube een filmpje van een uur ofzo waarin David Coulthard met Jos en Max over F1 toen en nu praat alsof ze in de kroeg zitten..echt leuk om te zien..
Wat super dat ie zo reageert Limo..heerlijk..pak van je hart of niet?
Limo76 schreef:
30-11-2020 21:31
Net gedaan! Hij reageerde heel tof! Begreep het en zei ook: heel begrijpelijk met jouw verleden ( als kind zowel vader als stiefvader jong overleden en nooit echt verwerkt).
Iets waar je niet alleen aan kan werken maar waar ik je mee help.
Dus wel blij mee...hij is te leuk en moet ff stoppen met mijn gevoel te saboteren en hele kleine stapjes maken.

Goed gedaan! Het is inderdaad pure sabotage. Misschien er niet teveel aan op willen hangen? Gewoon lekker voortkabbelen zonder verwachtingen van de Grote Ware. Al weet ik dat dat een beetje clichés zijn waar je in de praktijk weinig mee kan :P
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Ik heb trouwens ook zaterdag een 'wandel'date. Wat doen jullie met je haar met dit pauperweer :whoops: ? Heb slag/lichte krullen en het zit altijd wel oké in model, maar als het zo vochtig is wordt het zoooo pluizig en lelijk. Niet leuk op een eerste date :facepalm:
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
tomcat schreef:
30-11-2020 21:49
Wat super dat ie zo reageert Limo..heerlijk..pak van je hart of niet?
Nou echt, zo'n opluchting! Het gevoel van hem erg leuk vinden is ook direct terug.

Moet mijn vrienden ook wel bedanken hoor, die hebben stuk voor stuk na dit weekend mij een spiegel voor gehouden.
LaFolie schreef:
30-11-2020 21:52
Goed gedaan! Het is inderdaad pure sabotage. Misschien er niet teveel aan op willen hangen? Gewoon lekker voortkabbelen zonder verwachtingen van de Grote Ware. Al weet ik dat dat een beetje clichés zijn waar je in de praktijk weinig mee kan :P
Je hebt absoluut gelijk en ook afgesproken dat we rustig aan verder gaan.
LaFolie schreef:
30-11-2020 21:53
Ik heb trouwens ook zaterdag een 'wandel'date. Wat doen jullie met je haar met dit pauperweer :whoops: ? Heb slag/lichte krullen en het zit altijd wel oké in model, maar als het zo vochtig is wordt het zoooo pluizig en lelijk. Niet leuk op een eerste date :facepalm:
Zulk haar heb ik ook! Staart in!!
Hij had me trouwens meegenomen als verrassing naar het kurhaus, 5 gangen diner met de crazy piano's en glennis grace. Blijkbaar mag dat in Hotels wel. Kamer met uitzicht op de zee.

Allemaal rete romantisch en dat was ff spannend.

Heb maar niet verteld dat ik glennis echt vreselijk vind 🤣
Maar een staart is zo lelijk bij mij haha!

En wat fijn dat het gevoel meteen weer terug is. Joepie :heart:

Edit; oooh wat lief haha. En ja Glennis, same :P Maar de intentie was goed!
lafolie wijzigde dit bericht op 30-11-2020 22:04
27.03% gewijzigd
LaFolie schreef:
30-11-2020 21:53
Ook al een date :)
Ik heb dat ook. Lang krullend haar en ik zou het dan op een staart doen. Of je doet een leuke muts op? Dat deed ik een paar jaar geleden toen het enorm hard sneeuwde. Ziet er leuk uit met je krullen.
LaFolie schreef:
30-11-2020 22:01
Maar een staart is zo lelijk bij mij haha!

En wat fijn dat het gevoel meteen weer terug is. Joepie :heart:
Een paar dagen van tevoren naar de kapper gaan. Dan kroest en pluist het nauwelijks.
wij slapen nooit.
Limo76 schreef:
30-11-2020 22:01
Hij had me trouwens meegenomen als verrassing naar het kurhaus, 5 gangen diner met de crazy piano's en glennis grace. Blijkbaar mag dat in Hotels wel. Kamer met uitzicht op de zee.

Allemaal rete romantisch en dat was ff spannend.

Heb maar niet verteld dat ik glennis echt vreselijk vind 🤣
Hij doet wel moeite zeg! Niet verkloten dit! :-D
Dat zeiden een vriendin en ik altijd tegen elkaar omdat we de neiging hadden om te saboteren.
valentinamaria schreef:
30-11-2020 22:05
Een paar dagen van tevoren naar de kapper gaan. Dan kroest en pluist het nauwelijks.
En er van die krullen creme in doen. Voor de pluis en glans. Werkt bij mij goed.
Julus schreef:
30-11-2020 22:06
En er van die krullen creme in doen. Voor de pluis en glans. Werkt bij mij goed.
Ik gebruik krullencreme en Palmers.
wij slapen nooit.
Julus schreef:
30-11-2020 22:05
Hij doet wel moeite zeg! Niet verkloten dit! :-D
Dat zeiden een vriendin en ik altijd tegen elkaar omdat we de neiging hadden om te saboteren.
Haha dat zeggen al mijn vrienden ook! Geloof dat ze allemaal gebeld hebben met: weten dat jij dit gaat saboteren omdat je het eng vind, maar dit moet je echt niet verkloten 🤣🤣
Julus schreef:
30-11-2020 22:06
Sebastian heeft een fijne crème.
M'n haar pluist zo omdat het wat beschadigt is denk ik. Glanst wel, maar pluis bovenop door afgebroken haren.

Dus het zit altijd zo (bruin dan)
https://i.pinimg.com/originals/ad/34/c1 ... d9244d.jpg

Maar m'n 'echte' slag is meer 2b type krullen.

Aaargh haar haha. Zou hij daar ook zo mee bezig zijn ;-D

Welke producten gebruiken jullie dat niet vet maakt? En haarspray, zou dat helpen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven