Verliefd op een oudere getrouwde man
zaterdag 10 oktober 2020 om 00:54
Hi dames,
Ik zit met mezelf in de knoop, vandaar dit topic. Ook kon ik er niet iets heel concreets van terug vinden op dit forum. Maar ik denk dat ik verliefd ben op een man van 45 (word zelf 24 aankomende maand). Vond hem altijd al ‘speciaal’, ziet er goed uit en ruikt ongelofelijk lekker. Tot dat we van de week 1,5 uur non stop een gesprek aan het voeren waren. Iets heel persoonlijks. Opeens BAM, ik was verliefd. Pas toen hij z’n hand op m’n schouder legde werd het me allemaal heel duidelijk. Ik vond zijn aanraking zo fijn. Hij is tevens getrouwd en wil ook niet een relatie met hem, want het is onmogelijk. Maar ik schrik er gewoon van, dat ik verliefd op iemand ben van 20 jaar ouder?!! Kan de hele dag alleen maar aan hem denken. Heeft iemand hier ervaring mee? En kan hem niet ontwijken want we zijn ten slotte collega’s. Heeft iemand de gouden tip? Hoe hij zo snel mogelijk uit mijn hoofd kan verdwijnen?
Liefs
Ik zit met mezelf in de knoop, vandaar dit topic. Ook kon ik er niet iets heel concreets van terug vinden op dit forum. Maar ik denk dat ik verliefd ben op een man van 45 (word zelf 24 aankomende maand). Vond hem altijd al ‘speciaal’, ziet er goed uit en ruikt ongelofelijk lekker. Tot dat we van de week 1,5 uur non stop een gesprek aan het voeren waren. Iets heel persoonlijks. Opeens BAM, ik was verliefd. Pas toen hij z’n hand op m’n schouder legde werd het me allemaal heel duidelijk. Ik vond zijn aanraking zo fijn. Hij is tevens getrouwd en wil ook niet een relatie met hem, want het is onmogelijk. Maar ik schrik er gewoon van, dat ik verliefd op iemand ben van 20 jaar ouder?!! Kan de hele dag alleen maar aan hem denken. Heeft iemand hier ervaring mee? En kan hem niet ontwijken want we zijn ten slotte collega’s. Heeft iemand de gouden tip? Hoe hij zo snel mogelijk uit mijn hoofd kan verdwijnen?
Liefs
dinsdag 1 december 2020 om 10:51
Waarin moet hij dan afstand nemen als je het hem verteld?
Hij kan je niet volkomen gaan negeren. Jullie zijn collega's, dus je hebt op enige manier contact.
Jij zult hierin je weg moeten vinden. Hoe dan ook zal je verliefdheid af gaan nemen. Wat je ook doet. Maak het niet complexer dan nodig is.
dinsdag 1 december 2020 om 11:12
Jij zoekt hem op. En hij moet het weten zodat hij afstand kan nemen?
Los je eigen probleem op val hem er niet mee lastig. Maak van jouw Prive ding geen ingewikkeldheid op het werk.
Pak jezelf bij de lurven.
Dit wordt niks, huil uit en get over it.
Dat jij hier niet uitkomt is ontzettend gemuts.
Even gewoon normaal volwassen doen.
Los je eigen probleem op val hem er niet mee lastig. Maak van jouw Prive ding geen ingewikkeldheid op het werk.
Pak jezelf bij de lurven.
Dit wordt niks, huil uit en get over it.
Dat jij hier niet uitkomt is ontzettend gemuts.
Even gewoon normaal volwassen doen.
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©

dinsdag 1 december 2020 om 11:45
Lees anders het oude topic van Diyer eens. Die van waar haar man het ook nodig vond om zijn verliefdheid te bespreken met zijn collega. Dan kun je eens lezen hoeveel verdriet je daar anderen mee doet en hoe lang zij daar last van hebben. En dat allemaal voor een beetje jeuk aan je poes. Het is natuurlijk heel spannend, zo'n oude vent, maar meer is het waarschijnlijk niet.
dinsdag 1 december 2020 om 12:00
Tjonge wat een drama.
Heb je soms moeite met emotieregulering to? Want ik vind dit wel erg over the top allemaal.
Meld je alsjeblieft bij de huisarts voor hulp en laat die man met rust. Hij heeft hier niets, maar dan ook niets mee te maken. Dit zit allemaal in jouw hoofd en neemt zeer ongezonde vormen aan.
Pak je issues aan, hou het bij jezelf en laat die man met rust. Dit is jouw probleem, niet dat van hem.
Heb je soms moeite met emotieregulering to? Want ik vind dit wel erg over the top allemaal.
Meld je alsjeblieft bij de huisarts voor hulp en laat die man met rust. Hij heeft hier niets, maar dan ook niets mee te maken. Dit zit allemaal in jouw hoofd en neemt zeer ongezonde vormen aan.
Pak je issues aan, hou het bij jezelf en laat die man met rust. Dit is jouw probleem, niet dat van hem.
"Kump ut vandaag neet, dan kump ut murrege"

dinsdag 1 december 2020 om 12:11
dinsdag 1 december 2020 om 12:20
Toch ook wel triest eigenlijk dat we er eigenlijk al vanuit gaan dat die man zal happen. Wat zegt dat over het algemeen beeld dat wij van mannen hebben (gekregen). Ik zou zo graag lezen dat hij haar klip en klaar duidelijk maakt dat hij overgelukkig getrouwd is en wil blijven, ze zich bij elkaar moet rapen en anders een andere baan moet zoeken. Dat zou eens zooo verfrissend zijn...
"Kump ut vandaag neet, dan kump ut murrege"

dinsdag 1 december 2020 om 12:47
Wel ja, ziekmelden en naar een psycholoog omdat je verliefd bent? Serieus?Blijei96 schreef: ↑30-11-2020 20:12Inmiddels is de situatie nog steeds onveranderd, het verslechterd alleen maar. Heb me ziek gemeld vorige week, en toen appte hij me beterschap... hielp niet echt mees denk erover na om naar een psycholoog te stappen, het heeft me te veel in de macht. Word er af en toe zelfs down van. Ben van nature een heel positief persoon, dus dit is helemaal nieuw voor me. Ga het hem wel vertellen, misschien dat hij dan afstand neemt. Want niks doen is ook geen optie meer, hij weet dat het niet goed met me gaat, dus misschien is het niet een complete verrassing.
dinsdag 1 december 2020 om 12:51
Eens.Vitamini schreef: ↑01-12-2020 12:20Toch ook wel triest eigenlijk dat we er eigenlijk al vanuit gaan dat die man zal happen. Wat zegt dat over het algemeen beeld dat wij van mannen hebben (gekregen). Ik zou zo graag lezen dat hij haar klip en klaar duidelijk maakt dat hij overgelukkig getrouwd is en wil blijven, ze zich bij elkaar moet rapen en anders een andere baan moet zoeken. Dat zou eens zooo verfrissend zijn...
dinsdag 1 december 2020 om 12:54
het is vooral TO zelf, die denkt dat hij haar we zal willen.Vitamini schreef: ↑01-12-2020 12:20Toch ook wel triest eigenlijk dat we er eigenlijk al vanuit gaan dat die man zal happen. Wat zegt dat over het algemeen beeld dat wij van mannen hebben (gekregen). Ik zou zo graag lezen dat hij haar klip en klaar duidelijk maakt dat hij overgelukkig getrouwd is en wil blijven, ze zich bij elkaar moet rapen en anders een andere baan moet zoeken. Dat zou eens zooo verfrissend zijn...
ik zei zelf, helemaal in het begin van het topic:
lilalinda zaterdag 10 oktober 2020 om 08:37
Een lieve, vaderlijke, man die een jonge collega helpt met haar verdriet?
Niet alle mannen zijn vreemdgaande viespeuken. De meeste mensen deugen.
Maar dat wil TO niet horen hoor

dinsdag 1 december 2020 om 13:11
En als hij wel zo blijkt te zijn dan gaat hij wel in op het volgende aanbod. Dus wat dat betreft kan ze het best vertellen.lilalinda schreef: ↑01-12-2020 12:54het is vooral TO zelf, die denkt dat hij haar we zal willen.
ik zei zelf, helemaal in het begin van het topic:
lilalinda zaterdag 10 oktober 2020 om 08:37
Een lieve, vaderlijke, man die een jonge collega helpt met haar verdriet?
Niet alle mannen zijn vreemdgaande viespeuken. De meeste mensen deugen.
Maar dat wil TO niet horen hoor

dinsdag 1 december 2020 om 13:25
Dit valt mij ook altijd op. Alsof iedere getrouwde man, altijd stiekem iets anders wil. Wat is dat toch voor vreemd wereldbeeld?Vitamini schreef: ↑01-12-2020 12:20Toch ook wel triest eigenlijk dat we er eigenlijk al vanuit gaan dat die man zal happen. Wat zegt dat over het algemeen beeld dat wij van mannen hebben (gekregen). Ik zou zo graag lezen dat hij haar klip en klaar duidelijk maakt dat hij overgelukkig getrouwd is en wil blijven, ze zich bij elkaar moet rapen en anders een andere baan moet zoeken. Dat zou eens zooo verfrissend zijn...

dinsdag 1 december 2020 om 13:28
dinsdag 1 december 2020 om 13:43
vrouwen gaan vaker vreemd dan mannenRachmaninoff schreef: ↑01-12-2020 13:28Gek inderdaad, terwijl mannen dat nooit doen, de meeste mannen zouden een jong knap fris blaadje afslaan.. maar niet heus.
ongeveer 30% van de mannen piest wel eens buiten de pot, dus 70% niet

dinsdag 1 december 2020 om 14:02
Heel veel wel.Rachmaninoff schreef: ↑01-12-2020 13:28Gek inderdaad, terwijl mannen dat nooit doen, de meeste mannen zouden een jong knap fris blaadje afslaan.. maar niet heus.
Ik ben zelf ook getrouwd en tuurlijk voel ik me gevleid als een knappe, jonge collega zou vertellen dat hij/zij verliefd op me is, maar ik zou er niks mee doen, omdat ik gelukkig getrouwd ben.
Zo zit het bij heel veel mensen in elkaar die een lange relatie hebben. Ze hebben meestal niet voor niets een relatie, dat is omdat ze de persoon waarmee ze zijn erg leuk vinden en ervoor kiezen om met die persoon samen te zijn en dus niet met een willekeurige collega, die toevallig gevoelens krijgt.
Lang niet iedereen is trouwens aantrekkelijk, dat moet je ook niet vergeten. Niet elke 20-25 jarige is knap/geil, alleen maar door de leeftijd en dan moet het ook nog je type zijn.
Ik vind het echt een gekke aanname, dat iedereen wel op elkaar zou vallen. Dat is toch ook niet zo als je single bent? Waarom dan wel als je getrouwd bent?
anoniem_63c1211622fd9 wijzigde dit bericht op 01-12-2020 14:05
19.23% gewijzigd
dinsdag 1 december 2020 om 14:04
uit mijn hoofd (de cijfers zullen aardig kloppen):
35%van de vrouwen gaat wel eens vreemd, en 32% van de mannen. Niet altijd, niet continue, sommigen elke week een ander, anderen, "perongeluk" een keer met de buurvrouw/man
dus zo'n 70% van de Nederlanders is trouw binnen een relatie

dinsdag 1 december 2020 om 14:07
Dat 32 procent vreemdgaat betekent niet dat die overige 68 procent allemaal ook een jonge deerne op een presenteerblaadje aangereikt hebben gekregen maar hebben afgeslagen.lilalinda schreef: ↑01-12-2020 14:04uit mijn hoofd (de cijfers zullen aardig kloppen):
35%van de vrouwen gaat wel eens vreemd, en 32% van de mannen. Niet altijd, niet continue, sommigen elke week een ander, anderen, "perongeluk" een keer met de buurvrouw/man
dinsdag 1 december 2020 om 14:08
Ervan uitgaande dat respondenten eerlijk zijn over hun gedrag.lilalinda schreef: ↑01-12-2020 14:04uit mijn hoofd (de cijfers zullen aardig kloppen):
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)