Verliefd op een oudere getrouwde man
zaterdag 10 oktober 2020 om 00:54
Hi dames,
Ik zit met mezelf in de knoop, vandaar dit topic. Ook kon ik er niet iets heel concreets van terug vinden op dit forum. Maar ik denk dat ik verliefd ben op een man van 45 (word zelf 24 aankomende maand). Vond hem altijd al ‘speciaal’, ziet er goed uit en ruikt ongelofelijk lekker. Tot dat we van de week 1,5 uur non stop een gesprek aan het voeren waren. Iets heel persoonlijks. Opeens BAM, ik was verliefd. Pas toen hij z’n hand op m’n schouder legde werd het me allemaal heel duidelijk. Ik vond zijn aanraking zo fijn. Hij is tevens getrouwd en wil ook niet een relatie met hem, want het is onmogelijk. Maar ik schrik er gewoon van, dat ik verliefd op iemand ben van 20 jaar ouder?!! Kan de hele dag alleen maar aan hem denken. Heeft iemand hier ervaring mee? En kan hem niet ontwijken want we zijn ten slotte collega’s. Heeft iemand de gouden tip? Hoe hij zo snel mogelijk uit mijn hoofd kan verdwijnen?
Liefs
Ik zit met mezelf in de knoop, vandaar dit topic. Ook kon ik er niet iets heel concreets van terug vinden op dit forum. Maar ik denk dat ik verliefd ben op een man van 45 (word zelf 24 aankomende maand). Vond hem altijd al ‘speciaal’, ziet er goed uit en ruikt ongelofelijk lekker. Tot dat we van de week 1,5 uur non stop een gesprek aan het voeren waren. Iets heel persoonlijks. Opeens BAM, ik was verliefd. Pas toen hij z’n hand op m’n schouder legde werd het me allemaal heel duidelijk. Ik vond zijn aanraking zo fijn. Hij is tevens getrouwd en wil ook niet een relatie met hem, want het is onmogelijk. Maar ik schrik er gewoon van, dat ik verliefd op iemand ben van 20 jaar ouder?!! Kan de hele dag alleen maar aan hem denken. Heeft iemand hier ervaring mee? En kan hem niet ontwijken want we zijn ten slotte collega’s. Heeft iemand de gouden tip? Hoe hij zo snel mogelijk uit mijn hoofd kan verdwijnen?
Liefs

dinsdag 1 december 2020 om 14:14
dinsdag 1 december 2020 om 14:23
daarom gaan vrouwen ook wat vaker vreemd: meer aanbodRachmaninoff schreef: ↑01-12-2020 14:07Dat 32 procent vreemdgaat betekent niet dat die overige 68 procent allemaal ook een jonge deerne op een presenteerblaadje aangereikt hebben gekregen maar hebben afgeslagen.
Maar dan nog, is er een grote groep mensen, die niet vreemdgaan, ook niet bij voldoende aanbod.

dinsdag 1 december 2020 om 14:26
Ik had gevraagd of je de quote weg wilde halen die ik zelf ook weggehaald had. Ik zie dat de post wel gestaft is.
dinsdag 1 december 2020 om 14:29
omdat je me niet gevraagd had hem weg te halen, zo erg was het tch niet wat je zei??In_Tenebris schreef: ↑01-12-2020 13:20@ Lilalinda.
Waarom laat jij een quote van mij staan die ik zelf al weggehaald heb?
wil hem wel weghalen hoor
dinsdag 1 december 2020 om 14:31
(ik heb trouwens niet gestaft hoor, zie echt geen kwaad in wat je zei)In_Tenebris schreef: ↑01-12-2020 14:26Ik had gevraagd of je de quote weg wilde halen die ik zelf ook weggehaald had. Ik zie dat de post wel gestaft is.

dinsdag 1 december 2020 om 14:34
Dit inderdaad. Denk ook dat de meesten niet vreemdgaan omdat ze er nooit de kans voor hebben gekregen.Rachmaninoff schreef: ↑01-12-2020 14:14Je kunt pas zeggen hoeveel er vreemd gaan als ze allemaal de kans hebben gehad om het te doen met een vrouw naar hun smaak. Andersom geldt dat ook uiteraard.
Je kunt natuurlijk wel willen vreemdgaan met een knappe jonge vrouw maar als die jou niet wil komt er weinig van terecht.
dinsdag 1 december 2020 om 14:42
misschien een goeie vraag, wie van jullie zou vreemdgaan, als hij/zij de kans kreeg??
Wie gaat er dus niet vreemd, eigenlijk alleen maar, omdat je niet genoeg gewild bent??
dinsdag 1 december 2020 om 14:54
Blijei96 schreef: ↑30-11-2020 20:12Inmiddels is de situatie nog steeds onveranderd, het verslechterd alleen maar. Heb me ziek gemeld vorige week, en toen appte hij me beterschap... hielp niet echt mees denk erover na om naar een psycholoog te stappen, het heeft me te veel in de macht. Word er af en toe zelfs down van. Ben van nature een heel positief persoon, dus dit is helemaal nieuw voor me. Ga het hem wel vertellen, misschien dat hij dan afstand neemt. Want niks doen is ook geen optie meer, hij weet dat het niet goed met me gaat, dus misschien is het niet een complete verrassing.
Praat vooral eerst met je vader. Vraag hem hoe hij met een verliefdheid van een van jouw vriendinnen op hem om zou gaan. Geil hoor. Kan je zien hoe leuk dat is.
ellerlilalinne wijzigde dit bericht op 01-12-2020 14:54
0.06% gewijzigd
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day

dinsdag 1 december 2020 om 14:54
De meeste mensen krijgen echt wel eens die kans, als je het bekijkt op een paar jaar tijd. Zo moeilijk is dat nu ook weer niet. En toch is dat nog geen reden om vreemd te gaan.
Niet om op te scheppen, maar ik heb regelmatig de mogelijkheid (zoals heel veel vrouwen en alle redelijk tot zeer aantrekkelijke mannen), maar toch doe ik er niks mee.
Het kan af en toe best verleidelijk zijn, ik ben zeker niet van steen, maar mijn huidige relatie is me zoveel meer waard, dan dat ene oppervlakkige, geile momentje. Uiteindelijk slaat dat natuurlijk nergens op en kom je er ook niet echt verder mee. Eerder raak je er iets waardevols door kwijt.

dinsdag 1 december 2020 om 15:45
Ik durf er niet mijn hand voor in het vuur te steken dat ik nooit op de verleiding in zal gaan. Ik heb de kans wel gehad maar tot nu toe bedankt voor de eer. Als mijn vriend ooit eens op zo'n verleiding in zou gaan zou ik het ook wel kunnen begrijpen. Je leeft maar één keer immers.

dinsdag 1 december 2020 om 16:09
Dat ligt een beetje aan de relatie die je hebt en de afspraken die je samen hebt gemaakt. Jij vindt het prima/begrijpelijk, dus dan is de drempel voor je vriend minder hoog dan wanneer jullie een monogame relatie zouden hebben.Rachmaninoff schreef: ↑01-12-2020 15:45Ik durf er niet mijn hand voor in het vuur te steken dat ik nooit op de verleiding in zal gaan. Ik heb de kans wel gehad maar tot nu toe bedankt voor de eer. Als mijn vriend ooit eens op zo'n verleiding in zou gaan zou ik het ook wel kunnen begrijpen. Je leeft maar één keer immers.
Juist omdat ik maar één keer leef is de relatie met mijn man erg belangrijk voor mij. Ik wil het leven dat ik nu heb opgebouwd niet verknallen met iets wat daaraan inferieur is.

dinsdag 1 december 2020 om 16:37
HawaZon schreef: ↑01-12-2020 16:09Dat ligt een beetje aan de relatie die je hebt en de afspraken die je samen hebt gemaakt. Jij vindt het prima/begrijpelijk, dus dan is de drempel voor je vriend minder hoog dan wanneer jullie een monogame relatie zouden hebben.
Juist omdat ik maar één keer leef is de relatie met mijn man erg belangrijk voor mij. Ik wil het leven dat ik nu heb opgebouwd niet verknallen met iets wat daaraan inferieur is.
Daar heb je gelijk in. Ik zie het ook niet meteen als verknald als hij dat een keer zou doen. Ik heb wel nog liever dat hij het van te voren zou overleggen. Dan zou ik het waarschijnlijk wel okay vinden, ligt eraan hoe de verhoudingen liggen tot die persoon. Een collega zou ik bijvoorbeeld nou niet zo'n goed idee vinden.
dinsdag 1 december 2020 om 16:45
Zo staan mijn man en ik er ook in. Als 1 van beiden eens iets wil, dan kan dat ook.Rachmaninoff schreef: ↑01-12-2020 16:37Daar heb je gelijk in. Ik zie het ook niet meteen als verknald als hij dat een keer zou doen. Ik heb wel nog liever dat hij het van te voren zou overleggen. Dan zou ik het waarschijnlijk wel okay vinden, ligt eraan hoe de verhoudingen liggen tot die persoon. Een collega zou ik bijvoorbeeld nou niet zo'n goed idee vinden.

dinsdag 1 december 2020 om 19:23
dinsdag 1 december 2020 om 20:50
Ok, die laatste zin klinkt wel cru

Maar misschien dat ik dat wel zou doen ja. Ik vind niets zo leuk is als voor de eerste keer met iemand zoenen waar je verliefd op bent. Ik kan met het eigenlijk ook niet voorstellen dat ik dat nooit van mn leven meer zou doen. Maar goed, wrs zou het dan wel bespreekbaar zijn in mn relatie.
donderdag 3 december 2020 om 10:37
donderdag 3 december 2020 om 10:41
Ja dit dus... vroeger heb je het wel eens gedaan dus jij valt ook onder die 35÷. Ik ook vroeger... Maar inmiddels ben ik een stuk ouder en saaier geworden...justagirly schreef: ↑01-12-2020 14:48Ik niet, ik zet niet alles op het spel voor zoiets.
Vroeger weleens gedaan en het berokkent nogal veel schade aan alle betrokkenen, dus no thanks!
Ik val dus wel onder de 35% maar ik ga niet vreemd in mijn huidige relatie.
donderdag 3 december 2020 om 10:46
Vroeger had ik dit gevoel ook... Dat graag verliefd willen zijn. Maar als je een keer meemaakt hoe vreemdgaan echt is dan wil je niet meer... althans ik niet...Kit_Kat schreef: ↑01-12-2020 20:50Ok, die laatste zin klinkt wel cru.
Maar misschien dat ik dat wel zou doen ja. Ik vind niets zo leuk is als voor de eerste keer met iemand zoenen waar je verliefd op bent. Ik kan met het eigenlijk ook niet voorstellen dat ik dat nooit van mn leven meer zou doen. Maar goed, wrs zou het dan wel bespreekbaar zijn in mn relatie.
Het is bijna nooit een leuk en verliefd verhaal... er is altijd gezeik, je doet iemand pijn en je voelt jezelf een enorme verrader. En meestal blijkt diegene op wie je verliefd werd achteraf helemaal niet zo leuk als je dacht. En dat zit je met de gebakken peren.
Ik leef inderdaad maar 1 keer. Maar meer dan 1 keer hoef ik deze drama niet in mijn leven.
En ja ik krijg heus wel eens een geïnteresseerde man of iemand die het iets te veel toenadering zoekt. Maar ik hou dat echt heel erg op afstand. Ik vind mijn vriend hardstikke leuk en meer heb ik echt niet meer nodig.