Verliefd op een oudere getrouwde man

10-10-2020 00:54 277 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi dames,

Ik zit met mezelf in de knoop, vandaar dit topic. Ook kon ik er niet iets heel concreets van terug vinden op dit forum. Maar ik denk dat ik verliefd ben op een man van 45 (word zelf 24 aankomende maand). Vond hem altijd al ‘speciaal’, ziet er goed uit en ruikt ongelofelijk lekker. Tot dat we van de week 1,5 uur non stop een gesprek aan het voeren waren. Iets heel persoonlijks. Opeens BAM, ik was verliefd. Pas toen hij z’n hand op m’n schouder legde werd het me allemaal heel duidelijk. Ik vond zijn aanraking zo fijn. Hij is tevens getrouwd en wil ook niet een relatie met hem, want het is onmogelijk. Maar ik schrik er gewoon van, dat ik verliefd op iemand ben van 20 jaar ouder?!! Kan de hele dag alleen maar aan hem denken. Heeft iemand hier ervaring mee? En kan hem niet ontwijken want we zijn ten slotte collega’s. Heeft iemand de gouden tip? Hoe hij zo snel mogelijk uit mijn hoofd kan verdwijnen?

Liefs
RikM schreef:
17-10-2020 17:42
Alles kan kapot
Vooral je hart die in duizenden stukjes breekt als blijkt dat ook deze getrouwde man zijn vrouw niet gaat verlaten na een ( lange) affaire. En dan nog zelf wel die hoop blijven houden.
Iets beginnen met een getrouwde man is het recept voor ellende, doe het niet.
Babette2017 schreef:
16-10-2020 22:15
Ach, toen ik 23 was heb ik tijdens een stage ook een paar keer gevoosd met een man van 44. Hij was volgens mij ook getrouwd. Geniet lekker van de veriefdheid, maar neem het vooral niet serieus en verwar het niet met echte liefde.
Blijei96 schreef:
16-10-2020 22:26
Haha neeee ik heb het dus niet zozeer met het vozen, ik ben echt oprecht verliefd op deze man. Hoe heb jij dat toen aangegeven bij hem?

Hier wordt echt wel duidelijk wat je intenties zijn. Je wil niet met je collega vozen, maar een echte relatie. Want, je bent écht verliefd op hem O_o

Moet je allemaal zelf weten, maar geef het dan ook gewoon toe.
Alle reacties Link kopieren
Henk-en-Roelie schreef:
17-10-2020 17:45
Vooral je hart die in duizenden stukjes breekt als blijkt dat ook deze getrouwde man zijn vrouw niet gaat verlaten na een ( lange) affaire. En dan nog zelf wel die hoop blijven houden.
Iets beginnen met een getrouwde man is het recept voor ellende, doe het niet.
Hi, dankjewel voor je reactie. Ga er zeker weten niks mee doen, jullie reacties €€& duidelijk.
Alle reacties Link kopieren
loisnvt schreef:
17-10-2020 17:50
Hier wordt echt wel duidelijk wat je intenties zijn. Je wil niet met je collega vozen, maar een echte relatie. Want, je bent écht verliefd op hem O_o

Moet je allemaal zelf weten, maar geef het dan ook gewoon toe.
Wat moet ik precies toegeven? Als je verliefd op iemand bent, wil je toch alles met diegene? Tenminste ik wel. Alleen probeer ik m’n verstand te gebruiken, door het niet te doen..... en tuurlijk neemt m’n hart het soms met me op de loop.. het is gewoon lastig. Wou zeggen dat ik er zo overheen kon stappen, en verder gaan.. maar helaas werkt dat niet zo.
Blijei96 schreef:
17-10-2020 18:15
Wat moet ik precies toegeven? Als je verliefd op iemand bent, wil je toch alles met diegene? Tenminste ik wel. Alleen probeer ik m’n verstand te gebruiken, door het niet te doen..... en tuurlijk neemt m’n hart het soms met me op de loop.. het is gewoon lastig. Wou zeggen dat ik er zo overheen kon stappen, en verder gaan.. maar helaas werkt dat niet zo.
Het aan hem vertellen is niet echt je verstand gebruiken als je er niets mee wil doen. Als je het je wel iets van hem wil dan wel.
Alle reacties Link kopieren
Blijei96 schreef:
17-10-2020 16:14
Nee dat hij er rekening mee kan houden. Minder snel een gesprek begint, en ervan af weet. Misschien wel zo eerlijk!
Dit is wel heel raar.

Hij heeft jou geen hints gegeven jou ook te zien zitten toch?
Waarom hem dan opzadelen met jouw 'probleem'?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik zou het niet tegen hem zeggen, waarom zou je dat doen, als je niets met je gevoel voor hem van plan bent?

Stel, je zegt het, hij voelt niet hetzelfde, jij kunt wel door de grond gaan, en naar je werk gaan is voorlopig erg ongemakkelijk, hij zal vast wel rekening met je houden door vooral uit je buurt te blijven, dat lijkt me nou niet erg fijn werken.
Of hij voelt zich gevleid, en misschien gaat er dan toch wat gebeuren...hier zijn dan weer tig scenario's voor te verzinnen en de meeste lopen niet vaak goed af,
maar dat wou je toch niet?
kortom, laat dit bij jezelf, en dat gevoel gaat echt weer weg, je eigen gevoel of verstand, houdt je ook al tegen, dat is vaak niet voor niets.

Verliefd zijn is lekker, het is leuk, maar je hoeft er inderdaad niet altijd wat mee te doen, verliefd zijn betekent niet perse dat degene waar je verliefd op bent ook een goede partner zal zijn, of een leuk persoon, het is een momentopname, en hij heeft waarschijnlijk een bepaald gevoel bij jou getriggerd, waardoor jij je nu zo fijn voelt,
voor de rest betekent het eigenlijk niet meer dan razende hormonen, en vooral heel veel input van jezelf in je gevoel,
De rol van de ander wordt bij verliefdheid zwaar overschat, maar dat merk je pas als de vlinders zijn gestopt met fladderen.
Waarschijnlijk weet hij het al lang joh, en de rest van je collega's ook. Als je echt verliefd bent dan kun je dat heel moeilijk verbergen.
Een beetje genieten. Het gaat vanzelf weer over geloof me.-
Als je wilt dat het overgaat moet je steeds aan iets vies denken op Het moment dat je aan hem denkt. En weg is ie
Alle reacties Link kopieren
Verliefd zijn op een onbereikbaar iemand is toch helemaal niet leuk, heerlijk en lekker?
Vind ik iig niet.
Zorgt alleen maar voor verdriet en frustratie
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Blijei96 schreef:
17-10-2020 15:52
Ah kijk! Aan deze tip heb ik wat, ook al begint het wel goed, dat je een relatie hebt met een 18 jaar oudere man! Maar het is voor mij geen optie, dus heel erg bedankt voor het delen!

Ik ben jaren single geweest voordat ik mijn huidige partner leerde kennen. We zijn nu al weer een aantal jaar samen, maar ik weet ook heel goed hoe het is om te verlangen naar iets dat op dat moment onbereikbaar is. Het is een vervelende positie waar je nu in zit, maar hoe je ermee omgaat bepaalt voor een groot deel hoe veel impact het gaat hebben op je.

Dat je je nu hier op het forum wat tegengas laat geven om je dit uit je hoofd te laten praten kan best behulpzaam zijn. Mijn valkuil was altijd om er veel te lang alleen mee rond te lopen. Het wordt dan in je hoofd een enorm verhaal waar je vaak en lang mee bezig bent, waardoor het veel moeilijker wordt om het weer te stoppen. Dus, constateer dat je verliefd bent en dat je er niks mee kunt. Geef jezelf de tijd om daarvan te balen en stop je energie in andere dingen. Houd desnoods een beetje afstand van die collega, dat is uiteindelijk het beste.
Alle reacties Link kopieren
Als je t wel toegeeft en t eindig in een affaire doet t vroeg of laat veel meer pijn dan nu 3 stappen achteruit doen en t zakelijk houden.

(zie mn onderschrift)
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
17-10-2020 19:53
Waarschijnlijk weet hij het al lang joh, en de rest van je collega's ook. Als je echt verliefd bent dan kun je dat heel moeilijk verbergen.
Hahah nou ik mag hopen van niet!!
Blijei96 schreef:
16-10-2020 22:26
Haha neeee ik heb het dus niet zozeer met het vozen, ik ben echt oprecht verliefd op deze man. Hoe heb jij dat toen aangegeven bij hem?
:whut:
Hoezo zou jij dit willen aangeven bij hem? Als hij je afwijst heb je een gebroken hart en als hij jou ook wil dan verpest je zijn huwelijk. En wat dan? Dan neemt hij jou er als voetnoot bij of dan gaat hij vol voor jou ten koste van zijn vrouw en kinderen en dan moet jij jezelf gaan afvragen hoe een droomman hij werkelijk is. Kortom: een verlies-verlies-verlies-scenario.
Alle reacties Link kopieren
klaver10 schreef:
17-10-2020 19:43
Ik zou het niet tegen hem zeggen, waarom zou je dat doen, als je niets met je gevoel voor hem van plan bent?

Stel, je zegt het, hij voelt niet hetzelfde, jij kunt wel door de grond gaan, en naar je werk gaan is voorlopig erg ongemakkelijk, hij zal vast wel rekening met je houden door vooral uit je buurt te blijven, dat lijkt me nou niet erg fijn werken.
Of hij voelt zich gevleid, en misschien gaat er dan toch wat gebeuren...hier zijn dan weer tig scenario's voor te verzinnen en de meeste lopen niet vaak goed af,
maar dat wou je toch niet?
kortom, laat dit bij jezelf, en dat gevoel gaat echt weer weg, je eigen gevoel of verstand, houdt je ook al tegen, dat is vaak niet voor niets.

Verliefd zijn is lekker, het is leuk, maar je hoeft er inderdaad niet altijd wat mee te doen, verliefd zijn betekent niet perse dat degene waar je verliefd op bent ook een goede partner zal zijn, of een leuk persoon, het is een momentopname, en hij heeft waarschijnlijk een bepaald gevoel bij jou getriggerd, waardoor jij je nu zo fijn voelt,
voor de rest betekent het eigenlijk niet meer dan razende hormonen, en vooral heel veel input van jezelf in je gevoel,
De rol van de ander wordt bij verliefdheid zwaar overschat, maar dat merk je pas als de vlinders zijn gestopt met fladderen.
Dankjewel voor je lieve reactie ten eerste!
Je hebt inderdaad een heel goed punt, ik zou het alleen willen delen zodat hij er rekening mee zou kunnen houden. Ik spreek hem elke dag sws 2/3 keer, en het wordt er niet makkelijker op. Ik lijk misschien een beetje radeloos, maar dat komt omdat ik deze verliefdheid in deze mate nog nooit eerder heb ervaren. Vandaar dat ik wat van slag ben, en niet meer helemaal helder kan nadenken.

Ik schiet er misschien niks mee op om hem het te vertellen inderdaad, t liefste sluit ik mezelf op voor een paar maanden om hem niet meer te zien. Ben nu al meer dan een week thuis, en merk dat het minder heftig wordt. Ben benieuwd hoe dat gaat morgen, als ik hem weer tegenkom.

Nogmaals bedankt voor je woorden! Doen me goed.
Een onmogelijke liefde voelt vaak veel heftiger, wat niet mag wil je extra graag. En dat hij een stuk ouder is is misschien ook wel extra spannend. Ik denk dat je een verliefdheid nog nooit zo hebt ervaren vanwege de omstandigheden en niet vanwege de persoon die hij is.

We reageren zo hard in de hoop je wakker te schudden. Waarschijnlijk zijn de meeste van ons wat ouder dan jij nu bent maar wij zijn ook 23 geweest. Op dit moment doe je levenservaring op, of je er nu wat mee gaat doen of niet en over vijftien jaar adviseer jij misschien wel een jonge vrouw van 23. Ik hoop gewoon voor je dat je er niet op ingaat want ik denk dat het dan een groot drama wordt.
Alle reacties Link kopieren
TO, pas goed op jezelf, hij gaat niet bij zijn vrouw weg.
Het zal vast wel op seks uitdraaien. Maar daarna blijft hij bij haar

de cijfers zijn schrikbarend:
https://www.trouw.nl/nieuws/een-op-de-d ... gle.com%2F

"Ongeveer één op de drie vrouwen is vroeg of laat de minnares van een getrouwde man. De meeste van deze vrouwen hopen dat de man zijn vrouw zal verlaten, maar uiteindelijk kiest slechts anderhalf procent van de mannen voor hun minnares. "
Bedenk je dat een toekomst met deze man een spoor van vernietiging achter hem aantrekt. Heb je opeens te maken met een ex vrouw, stiefkinderen, ex schoon familie, heel veel bijkomend drama. Je eigen vriendenkring en familie die het niet per se steunen... :-[

Ik zou ander werk zoeken en volledig afstand nemen. Er zijn veel leukere mannen op de wereld met minder geschiedenis. Zeker omdat hij niet actief voor je gaat, zou ik de eer aan mezelf houden als ik van mezelf weet dat ik er niet makkelijk overheen kom :byee:
Eigenlijk best erg grappig dat er al zoveel pagina’s geschreven zijn, terwijl nergens blijkt dat de man in kwestie ook maar enigszins bijbedoelingen heeft!
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
18-10-2020 14:11
TO, pas goed op jezelf, hij gaat niet bij zijn vrouw weg.
Het zal vast wel op seks uitdraaien. Maar daarna blijft hij bij haar

de cijfers zijn schrikbarend:
https://www.trouw.nl/nieuws/een-op-de-d ... gle.com%2F

"Ongeveer één op de drie vrouwen is vroeg of laat de minnares van een getrouwde man. De meeste van deze vrouwen hopen dat de man zijn vrouw zal verlaten, maar uiteindelijk kiest slechts anderhalf procent van de mannen voor hun minnares. "
Ja ik ken de cijfers, en ben daar ook niet op uit! Dankjewel
Alle reacties Link kopieren
loisnvt schreef:
18-10-2020 14:41
Eigenlijk best erg grappig dat er al zoveel pagina’s geschreven zijn, terwijl nergens blijkt dat de man in kwestie ook maar enigszins bijbedoelingen heeft!
Blijkbaar veel meningen haha!
Geniet van je verliefdheid maar hou wel afstand van deze man en van getrouwde mannen blijf je gewoon af punt dus....niet aan beginnen krijg je alleen maar problemen van
Je vroeg om de Gouden Tip, hoe hij zo snel mogelijk uit je hoofd verdwijnt...
- op iemand anders verliefd worden, en dus actief op zoek naar iemand anders
- nog een oudere man vinden, die niet getrouwd is en geen collega, en dan kijken of daar een klik mee is,
- Hevig Tinderen,
-ziek melden,
- ontslag nemen,
- alcohol,
- iets erg vies doen op het moment dat hij het ziet, dan is er geen kans meer dat hij je leuk vindt,
- hem stalken en je laten oppakken door de politie,
- vertellen dat je een leuke jongen hebt ontmoet, of dat je valt op jonge mannen, zodat jij weet dat je hem hints geeft dat hij geen kans maakt. Hij doet nu dan wel niets, maar dan is die weg voor de toekomst ook afgesneden.
- wat anders doen zodat negen tijd hebt aan hem te denken.

Succes!
Alle reacties Link kopieren
Anoniempje2050 schreef:
15-11-2020 01:02
Je vroeg om de Gouden Tip, hoe hij zo snel mogelijk uit je hoofd verdwijnt...
- 1 op iemand anders verliefd worden, en dus actief op zoek naar iemand anders
ok
- 2 nog een oudere man vinden, die niet getrouwd is en geen collega, en dan kijken of daar een klik mee is,
Waarom een oudere en niet van je eigen leeftijd ?
- 3 Hevig Tinderen,
ok, zie 1
- 4 ziek melden,
misschien als je er echt niet overheen komt
- 5 ontslag nemen,
zie 4
- 6 alcohol,
nee !!!
- 7 iets erg vies doen op het moment dat hij het ziet, dan is er geen kans meer dat hij je leuk vindt,
kan werken
- 8 hem stalken en je laten oppakken door de politie,
nee !!!
- 9 vertellen dat je een leuke jongen hebt ontmoet, of dat je valt op jonge mannen, zodat jij weet dat je hem hints geeft dat hij geen kans maakt. Hij doet nu dan wel niets, maar dan is die weg voor de toekomst ook afgesneden.
ja zeker doen !!
- 10 wat anders doen zodat je geen tijd hebt aan hem te denken.
Ja zeker doen !!
Succes!
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels is de situatie nog steeds onveranderd, het verslechterd alleen maar. Heb me ziek gemeld vorige week, en toen appte hij me beterschap... hielp niet echt mees denk erover na om naar een psycholoog te stappen, het heeft me te veel in de macht. Word er af en toe zelfs down van. Ben van nature een heel positief persoon, dus dit is helemaal nieuw voor me. Ga het hem wel vertellen, misschien dat hij dan afstand neemt. Want niks doen is ook geen optie meer, hij weet dat het niet goed met me gaat, dus misschien is het niet een complete verrassing.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven