Verliefd op een oudere getrouwde man
zaterdag 10 oktober 2020 om 00:54
Hi dames,
Ik zit met mezelf in de knoop, vandaar dit topic. Ook kon ik er niet iets heel concreets van terug vinden op dit forum. Maar ik denk dat ik verliefd ben op een man van 45 (word zelf 24 aankomende maand). Vond hem altijd al ‘speciaal’, ziet er goed uit en ruikt ongelofelijk lekker. Tot dat we van de week 1,5 uur non stop een gesprek aan het voeren waren. Iets heel persoonlijks. Opeens BAM, ik was verliefd. Pas toen hij z’n hand op m’n schouder legde werd het me allemaal heel duidelijk. Ik vond zijn aanraking zo fijn. Hij is tevens getrouwd en wil ook niet een relatie met hem, want het is onmogelijk. Maar ik schrik er gewoon van, dat ik verliefd op iemand ben van 20 jaar ouder?!! Kan de hele dag alleen maar aan hem denken. Heeft iemand hier ervaring mee? En kan hem niet ontwijken want we zijn ten slotte collega’s. Heeft iemand de gouden tip? Hoe hij zo snel mogelijk uit mijn hoofd kan verdwijnen?
Liefs
Ik zit met mezelf in de knoop, vandaar dit topic. Ook kon ik er niet iets heel concreets van terug vinden op dit forum. Maar ik denk dat ik verliefd ben op een man van 45 (word zelf 24 aankomende maand). Vond hem altijd al ‘speciaal’, ziet er goed uit en ruikt ongelofelijk lekker. Tot dat we van de week 1,5 uur non stop een gesprek aan het voeren waren. Iets heel persoonlijks. Opeens BAM, ik was verliefd. Pas toen hij z’n hand op m’n schouder legde werd het me allemaal heel duidelijk. Ik vond zijn aanraking zo fijn. Hij is tevens getrouwd en wil ook niet een relatie met hem, want het is onmogelijk. Maar ik schrik er gewoon van, dat ik verliefd op iemand ben van 20 jaar ouder?!! Kan de hele dag alleen maar aan hem denken. Heeft iemand hier ervaring mee? En kan hem niet ontwijken want we zijn ten slotte collega’s. Heeft iemand de gouden tip? Hoe hij zo snel mogelijk uit mijn hoofd kan verdwijnen?
Liefs

donderdag 3 december 2020 om 18:37
Dat denk ik ook. En heel veel mannen ook hoor, als ze enigszins uitstraling hebben en leuk/ sociaal/ intelligent zijn en humor hebben. Echt wel dat veel mensen wel eens een kans hebben, ook als ze in een relatie zitten. Zeker als je het over een jaar of 5-10 beziet, komt dat echt geregeld voor.abracadabra schreef: ↑03-12-2020 10:37Dus in jouw beleving zou een heel groot deel van de bevolking vreemd gaan als ie de kans krijgt?
Elke vrouw krijgt toch wel eens een aanbod? Of ben ik nou gek?
Toch kiezen de meeste mensen ervoor om er niks mee te doen, aangezien ze hun relatie belangrijker vinden.
donderdag 3 december 2020 om 18:40
Nou het gaat hier inmiddels off topic....
Om maar weer in topic te gaan....
Als ik je werkgever was en je had je bij mij ziek gemeld vanwege een verliefdheid waarmee je niet kan omgaan weet ik zeker dat ik je contract niet ga verlengen en als je al een vast contract hebt, ga ik een heel stevig verzuim gesprek met je voeren en dossier aan leggen om je als jij je niet als de wiedeweerga hersteld en je bezig houdt met werk ipv met collega’s en een onnozele verliefdheid, een vaststellingsovereenkomst aan te kunnen bieden of genoeg munitie heb voor een gang naar de rechter.
Om maar weer in topic te gaan....
Als ik je werkgever was en je had je bij mij ziek gemeld vanwege een verliefdheid waarmee je niet kan omgaan weet ik zeker dat ik je contract niet ga verlengen en als je al een vast contract hebt, ga ik een heel stevig verzuim gesprek met je voeren en dossier aan leggen om je als jij je niet als de wiedeweerga hersteld en je bezig houdt met werk ipv met collega’s en een onnozele verliefdheid, een vaststellingsovereenkomst aan te kunnen bieden of genoeg munitie heb voor een gang naar de rechter.
lorrelies wijzigde dit bericht op 04-12-2020 04:08
0.52% gewijzigd
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
donderdag 3 december 2020 om 20:39
TO, zet het uit je hoofd.
Als je het hem vertelt kan het alleen maar slecht aflopen. Of je hebt een paar keer seks en uiteindelijk kiest hij voor zijn vrouw (99,9% kans), of hij wijst je af en jij voelt je dom.
Je bent op je werk, gedraag je professioneel. Niemand zit hierop te wachten, en je zegt zelf dat je weet dat je eigenlijk niks met hem moet beginnen.
Als jij zo'n obsessie hebt, is dat aan jou om op te lossen. Dat is niet zijn schuld en daar heeft hij ook niks mee te maken. Voor hetzelfde geld had je een obsessie met de buurman.
Als je het hem vertelt kan het alleen maar slecht aflopen. Of je hebt een paar keer seks en uiteindelijk kiest hij voor zijn vrouw (99,9% kans), of hij wijst je af en jij voelt je dom.
Je bent op je werk, gedraag je professioneel. Niemand zit hierop te wachten, en je zegt zelf dat je weet dat je eigenlijk niks met hem moet beginnen.
Als jij zo'n obsessie hebt, is dat aan jou om op te lossen. Dat is niet zijn schuld en daar heeft hij ook niks mee te maken. Voor hetzelfde geld had je een obsessie met de buurman.
donderdag 3 december 2020 om 21:38
Ik heb zelf ooit in een vergelijkbare situatie gezeten. Ik was 22, single en heel erg verliefd op een collega. Hij was 42, getrouwd en kinderen. We hadden vanaf het begin een heel leuke klik, konden overal over praten en lachen. Ik had het vermoeden dat hij ook verliefd op mij was. Maar ik heb hier nooit iets mee gedaan uit respect voor zijn huwelijk en kinderen. Ik ben daar uiteindelijk weggegaan en de gevoelens zijn ook uiteindelijk weggeëbd na ongeveer een jaar denk ik. Nog veel over hem gedroomd. Ik ben ook opgelucht dat ik hem niet meer zie of spreek want ik zou het vervelend vinden als die gevoelens weer terug zouden komen. Deze ervaring heeft me geleerd wat ik o.a. aantrekkelijk vind in een partner dus ik kan er wel positief op terug kijken. En ik ben blij dat hij nog steeds bij zijn vrouw is.
De kans dat je in je leven een aantrekkelijk persoon (relatiemateriaal) tegen komt terwijl jij of de ander in een relatie zit is best groot. Ik denk dat ieder mens past bij verschillende soorten mensen, ik geloof niet in 1 ware. Je hebt er geen controle over wanneer je verliefd wordt, maar je kan wel kiezen wat je met die gevoelens doet. Je hoeft er niet perse altijd iets mee te doen als je verliefd wordt. Zeker als de ander al in een relatie zit, zou ik adviseren: laat het gaan.
De kans dat je in je leven een aantrekkelijk persoon (relatiemateriaal) tegen komt terwijl jij of de ander in een relatie zit is best groot. Ik denk dat ieder mens past bij verschillende soorten mensen, ik geloof niet in 1 ware. Je hebt er geen controle over wanneer je verliefd wordt, maar je kan wel kiezen wat je met die gevoelens doet. Je hoeft er niet perse altijd iets mee te doen als je verliefd wordt. Zeker als de ander al in een relatie zit, zou ik adviseren: laat het gaan.
donderdag 3 december 2020 om 22:04
Ik zou serieus afraden om met hem te praten over je verliefde gevoelens want: wat je aandacht geeft groeit. Als hij jou al een sympathiek/aantrekkelijk persoon vindt, en hij krijgt te horen dat jij verliefd op hem bent, dan kan hij jou misschien ook in een romantischer daglicht gaan zien en gevoelens gaan ontwikkelen. Dat er een zaadje geplant wordt als het ware. Of hij kan het opvatten als een kans om een affaire te beginnen naast zijn huwelijk. Sowieso wordt het samenwerken dan ook ongemakkelijker, ongeacht of hij ook gevoelens voor je heeft of niet. Of misschien vertelt hij het door aan zijn vrouw of collega's en dat maakt de situatie nog complexer. En stel, hij zou zeggen dat hij ook verliefd is op jou en hij zou besluiten te scheiden van zijn vrouw (statistisch kleine kans) om met jou te zijn, dan ben jij de home wrecker voor de buitenwereld. En je blijft misschien altijd bang dat je partner je op een dag mogelijk zou kunnen verlaten zodra hij verliefd wordt op iemand anders, want dat heeft hij in het verleden ook al eens gedaan.
stoutekiwi wijzigde dit bericht op 03-12-2020 23:50
0.10% gewijzigd

donderdag 3 december 2020 om 23:25

donderdag 3 december 2020 om 23:28
Nou... de kans dat TO het lachertje van het kantoor wordt en haar baan kwijtraakt lijkt me stukken aannemelijker dan dat er “een zaadje wordt gepland” en ze als homewrecker wordt geëindigd.Stoutekiwi schreef: ↑03-12-2020 22:04Als hij jou al een sympathiek/aantrekkelijk persoon vindt, en hij krijgt te horen dat jij verliefd op hem bent, dan kan hij jou misschien ook in een romantischer daglicht gaan zien en gevoelens gaan ontwikkelen. Dat er een zaadje gepland wordt als het ware.

donderdag 3 december 2020 om 23:38
donderdag 3 december 2020 om 23:57
Ja baan verliezen kan ook gebeuren inderdaad. Het zou ook kunnen dat hij zegt dat de gevoelens niet wederzijds zijn, dat hij gelukkig is met zijn gezin en dat hij besluit het aan niemand door te vertellen en dat daardoor jouw gevoelens afnemen omdat de liefde niet van twee kanten komt. Maar ik persoonlijk zou het voor me houden. Geef hem niet de macht over hoe jouw gevoelens voor hem afnemen. Je kan zelf kiezen wat je doet met je gevoelens.
zondag 13 december 2020 om 13:41
Ondanks dat we dagelijks contact hebben via social media, ga ik het hem niet vertellen , niemand wordt er inderdaad beter van. Moet aan mezelf werken, en dat niet op hem gaan projecteren. Het is gewoon vervelend hoe verliefdheid de loop met je neemt. We blijven gewoon ‘collega’s’, en dat is goed genoeg. Wil jullie nogmaals bedanken voor al het advies, heeft me wel degelijk m’n ogen geopend.

zondag 13 december 2020 om 14:44
Goed zo!Blijei96 schreef: ↑13-12-2020 13:41Ondanks dat we dagelijks contact hebben via social media, ga ik het hem niet vertellen , niemand wordt er inderdaad beter van. Moet aan mezelf werken, en dat niet op hem gaan projecteren. Het is gewoon vervelend hoe verliefdheid de loop met je neemt. We blijven gewoon ‘collega’s’, en dat is goed genoeg. Wil jullie nogmaals bedanken voor al het advies, heeft me wel degelijk m’n ogen geopend.
Probeer het contact dan te beperken voor de nodige dingen over werk.

zondag 13 december 2020 om 14:47
Die vent moet zelf van anderen afblijven.
zondag 13 december 2020 om 14:58
Ja meer over de gesprekken die er dan worden gevoerd op ‘t werk. Dat we daar weer even op terugvallen, als er grappige onderwerpen worden aangesneden.justagirly schreef: ↑13-12-2020 13:50![]()
Goedzo
Maar als je wilt dat het afneemt/ weggaat, is het misschien ook handiger niet meer dagelijks contact te hebben via social media?
Waarom is dat eigenlijk ?
zondag 13 december 2020 om 15:01
Waarom zou je dat doen?
Je begint er zelf niet over, maar houdt het privecontact wel instand zodat hij er straks zelf over begint. Dan los je dus niks op.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day

zondag 13 december 2020 om 15:06
Nog even om mijn vrouwelijke nieuwsgierigheid te bevredigen:
Wat heeft jou de klik gegeven dat je alsnog besliste om het niet te vertellen?
Heeft hij iets gemerkt in één of andere zin? Dat je verliefd was en dat je die gevoelens nu wil onderdrukken?
Het blijft wel 'gevaarlijk spel' om na de uren nog na te zitten kletsen, hou daar wel rekening mee. Ook als je misschien over één of andere collega iets op de sociale media gooit. Dit kan ooit wel helemaal verkeerd uitdraaien, dus ... een gewaarschuwde vrouw is er .... waard.
Heeft hij iets gemerkt in één of andere zin? Dat je verliefd was en dat je die gevoelens nu wil onderdrukken?
Het blijft wel 'gevaarlijk spel' om na de uren nog na te zitten kletsen, hou daar wel rekening mee. Ook als je misschien over één of andere collega iets op de sociale media gooit. Dit kan ooit wel helemaal verkeerd uitdraaien, dus ... een gewaarschuwde vrouw is er .... waard.
zondag 13 december 2020 om 15:32
Haha dat mag je zeker vragen! Weet niet, heb me veel ingelezen en het gevoel wat laten rusten. Allerlei scenario’s bedacht in m’n hoofd, stel ik zou z’n minnares worden, daarmee insinueer ik niet mee dat dat ook aan de orde zou zijn. Maar daar word ik uiteindelijk ook niet beter van, ja die paar minuten seks misschien wel. Maar uiteindelijk verlang je toch naar huisje boompje beestje. Dat is helemaal niet aan de orde in deze casus. Dus vandaar, na lang wikken en wegen heeft het geen zin. Hoe vervelend en waardeloos dat nu ook zal voelen. Uiteindelijk wordt het beter, tijd heelt alle wonden zeggen ze.mammezel schreef: ↑13-12-2020 15:06Nog even om mijn vrouwelijke nieuwsgierigheid te bevredigen:
zondag 13 december 2020 om 19:19
Niet als je zo intensief in contact blijft met hem... In dat geval heelt er niks.Blijei96 schreef: ↑13-12-2020 15:32Haha dat mag je zeker vragen! Weet niet, heb me veel ingelezen en het gevoel wat laten rusten. Allerlei scenario’s bedacht in m’n hoofd, stel ik zou z’n minnares worden, daarmee insinueer ik niet mee dat dat ook aan de orde zou zijn. Maar daar word ik uiteindelijk ook niet beter van, ja die paar minuten seks misschien wel. Maar uiteindelijk verlang je toch naar huisje boompje beestje. Dat is helemaal niet aan de orde in deze casus. Dus vandaar, na lang wikken en wegen heeft het geen zin. Hoe vervelend en waardeloos dat nu ook zal voelen. Uiteindelijk wordt het beter, tijd heelt alle wonden zeggen ze.
maandag 14 december 2020 om 08:36
Precies, je gaat je hetzelfde voelen als nu, want de verliefdheid zal verborgen moeten blijven. Je wordt de geheime minnares.Blijei96 schreef: ↑13-12-2020 15:32Haha dat mag je zeker vragen! Weet niet, heb me veel ingelezen en het gevoel wat laten rusten. Allerlei scenario’s bedacht in m’n hoofd, stel ik zou z’n minnares worden, daarmee insinueer ik niet mee dat dat ook aan de orde zou zijn. Maar daar word ik uiteindelijk ook niet beter van, ja die paar minuten seks misschien wel. Maar uiteindelijk verlang je toch naar huisje boompje beestje. Dat is helemaal niet aan de orde in deze casus. Dus vandaar, na lang wikken en wegen heeft het geen zin. Hoe vervelend en waardeloos dat nu ook zal voelen. Uiteindelijk wordt het beter, tijd heelt alle wonden zeggen ze.
Hij komt niet op je verjaardag, Kerst, Oud en Nieuw, hij komt niet thuis koken en jullie dag doornemen, hij zit niet elke avond bij je aan de eettafel, ligt niet de hele nacht naast je in bed, hij gaat niet met je op vakantie, je mag het nergens van de daken schreeuwen dat je zooooooo verliefd bent, je kunt niet samen in het openbaar verliefd doen, dollen, zoenen, knuffelen, hand vasthouden, met anderen over hem praten. Dat ontneem je jezelf allemaal. Heel eenzaam.
Én je moet je op je werk de hele dag inhouden. Eigenlijk net als nu.
Nee, het wordt er niet leuker op.
maandag 14 december 2020 om 17:54
Attraverso schreef: ↑14-12-2020 12:21Van mij geen applaus of duimen omhoog hoor.
Wat je aandacht geeft groeit. Helemaal niet netjes dat je privé contact houdt.
Eens. Ze wacht nu tot hij er zelf over begint want dan kon ze er toch niks aan doen?
Zelfs als hij naar je overhuppelt met koffers en al, zal je altijd weten dat het zo een soort man is die overhuppelt.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day

dinsdag 15 december 2020 om 10:40
Nou, als dat al zo is dan kan ze daar idd niets aan doen. Als hij dat doet en TO slaat hem af dan probeert hij het vast nog wel eens bij een ander of hij heeft dit zelfs al vaker gedaan. TO is niet verantwoordelijk voor het huwelijk van die vent, dat is hij zelf. Of je zo'n man moet willen is een tweede.Ellerlilalinne schreef: ↑14-12-2020 17:54Eens. Ze wacht nu tot hij er zelf over begint want dan kon ze er toch niks aan doen?
Zelfs als hij naar je overhuppelt met koffers en al, zal je altijd weten dat het zo een soort man is die overhuppelt.