Verliefd op een oudere getrouwde man

10-10-2020 00:54 277 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi dames,

Ik zit met mezelf in de knoop, vandaar dit topic. Ook kon ik er niet iets heel concreets van terug vinden op dit forum. Maar ik denk dat ik verliefd ben op een man van 45 (word zelf 24 aankomende maand). Vond hem altijd al ‘speciaal’, ziet er goed uit en ruikt ongelofelijk lekker. Tot dat we van de week 1,5 uur non stop een gesprek aan het voeren waren. Iets heel persoonlijks. Opeens BAM, ik was verliefd. Pas toen hij z’n hand op m’n schouder legde werd het me allemaal heel duidelijk. Ik vond zijn aanraking zo fijn. Hij is tevens getrouwd en wil ook niet een relatie met hem, want het is onmogelijk. Maar ik schrik er gewoon van, dat ik verliefd op iemand ben van 20 jaar ouder?!! Kan de hele dag alleen maar aan hem denken. Heeft iemand hier ervaring mee? En kan hem niet ontwijken want we zijn ten slotte collega’s. Heeft iemand de gouden tip? Hoe hij zo snel mogelijk uit mijn hoofd kan verdwijnen?

Liefs
Alle reacties Link kopieren
Kit_Kat schreef:
18-01-2021 22:22
Ik zou het alleen maar leuk vinden als er met m'n man geflirt wordt. Als je man zelf niet in staat is om daar niet op in te gaan, dan heb je de verkeerde man getrouwd...
Ik vind niet dat ze iets misdaan heeft met complimenten geven, ookal was haar intentie anders. Als iemand er niet van gediend is, dan kan degene dat prima zelf aangeven.

Een andere baan zoeken is wel een beetje extreem (net als een aantal nare reacties van sommigen in dit topic, dus trek je er niet te veel van aan). Maar To, je weet dat er een kans is dat je vaker verliefd wordt op een oudere/bezette collega?
nou ik niet. Als een vrouw maar lang genoeg vol houdt gaat hij vanzelf voor de bijl. Mits hij haar ook leuk vindt.
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
22-01-2021 07:31
nou ik niet. Als een vrouw maar lang genoeg vol houdt gaat hij vanzelf voor de bijl. Mits hij haar ook leuk vindt.
in jouw ogen gaat dus ieder mens vreemd, mits de ander beetje leuk is en maar blijft zeuren?
Jij ook?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven