Overig
alle pijlers
Adventskalender
vrijdag 23 oktober 2020 20:28
Omdat dit jaar waarschijnlijk een rare kerst wordt, wilde ik mijzelf trakteren op een adventskalender. Ik zie echter door de bomen het bos niet meer. Dus ik dacht, ik vraag hier eens wie er al één heeft gekocht, welke dat is en waarom. Of als je er één op het oog hebt natuurlijk
Mijn interesse loopt van chocola tot sokken (helaas die van Happy Socks echt te duur), dus ik laat me graag inspireren
Mijn interesse loopt van chocola tot sokken (helaas die van Happy Socks echt te duur), dus ik laat me graag inspireren
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
maandag 30 november 2020 19:56
Als het goed is wel.
https://www.hema.nl/on/demandware.stati ... 190710.pdf
"De cursus rietdekken is afgelast".
"Riet is ziek"
"Riet is ziek"
maandag 30 november 2020 20:32
In het Parool vandaag een lijstje van 4 adventskalenders. Mijn 1e gedachte was eigenlijk: Jongens, had dat 3 weken geleden gedaan, veel kalenders zijn al lang en breed uitverkocht.
Maar misschien hebben ze er wel heel zorgvuldig 4 gekozen die dat nog niet zijn.
Maar misschien hebben ze er wel heel zorgvuldig 4 gekozen die dat nog niet zijn.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
dinsdag 1 december 2020 14:57
Vast wel.lizenlotte schreef: ↑01-12-2020 14:51ik had hier wel wat reacties op de 1e dag verwacht.. nog niemand haar cadeautje van vandaag uitgepakt?
Ik wilde een paar dagen wachten om dan in 1x te delen wat er in enkele vakjes zat. Maar bij deze:
* hema theekalender: apple delight, groene thee
! Ik zie nu dat Hema ook een spreuk heeft op de achterkant van het doosje: Expect nothing, appreciate everything.
* etsy walnoten: klein kaarsje in de walnoot zelf
van 1 walnoothelft was een kaarsje gemaakt. Super schattig, ik vond het wel een beetje eng om te branden, maar dat ging goed.
Er zat ook een spreukje bij: Warm yourself and those you love
tonkje wijzigde dit bericht op 01-12-2020 14:58
Reden: spreuk van de Hema toegevoegd
Reden: spreuk van de Hema toegevoegd
8.91% gewijzigd
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
dinsdag 1 december 2020 15:23
dinsdag 1 december 2020 16:43
Ik durf niet goed te delen, ik heb het eerste cadeautje van Lievelings uitgepakt maar wil het niet verklappen voor degenen die hem nog niet uitgepakt hebben.
Oké, spoiler alert dan.
Heb je de Lievelings kalender en wil je het niet weten, lees dan niet verder.
Spoiler.
Een houten kerstboom, zeg maar een stokje, met lossen takjes (soort prikkers) die je erin kunt steken en 24 kartonnen hangers voor in de boom, heel schattig. Mijn kinderen mogen om beurten de komende dagen een hanger in de boom doen, voor de 25e is er een kerstster, die heb ik er alvast bovenop gezet
Dit is het niet, wat ik gekregen heb, maar wél leuk:
Dit idee is dus het eerste pakketje.
Oké, spoiler alert dan.
Heb je de Lievelings kalender en wil je het niet weten, lees dan niet verder.
Spoiler.
Een houten kerstboom, zeg maar een stokje, met lossen takjes (soort prikkers) die je erin kunt steken en 24 kartonnen hangers voor in de boom, heel schattig. Mijn kinderen mogen om beurten de komende dagen een hanger in de boom doen, voor de 25e is er een kerstster, die heb ik er alvast bovenop gezet
Dit is het niet, wat ik gekregen heb, maar wél leuk:
Dit idee is dus het eerste pakketje.
dinsdag 1 december 2020 17:59
dinsdag 1 december 2020 18:01
Hier vanochtend met de muesli ontbeten.
Ik zie alleen het nut niet in van die to go potjes. Je moet het open maken om er melk/yoghurt bij te doen maar kunt ze vervolgens niet meer sluiten. Dan moet je het alsnog los van elkaar vervoeren en kun je de muesli net zo goed in een doosje of zakje meenemen.
Ik zie alleen het nut niet in van die to go potjes. Je moet het open maken om er melk/yoghurt bij te doen maar kunt ze vervolgens niet meer sluiten. Dan moet je het alsnog los van elkaar vervoeren en kun je de muesli net zo goed in een doosje of zakje meenemen.
dinsdag 1 december 2020 18:14
dat begrijp je verkeerd; die 2go bekers zijn bedoeld voor mensen die op het werk ontbijten of de muesli tussendoor eten. die hebben hun pak melk of yoghurt in de koelkast op het werk staan. om je muesli mee te nemen zoals jij bedoeld hebben ze mepalbekers te koop, daar doe je de muesli in het deksel en de yoghurt of melk in de beker zodat je het kunt mengen als je het gaat eten.
dinsdag 1 december 2020 18:22
Morgen voor mij weer een tweede zakje thee
Die to go potjes zijn leuk als tester maar ik zou ze nooit zelf bestellen. Veel teveel verpakking en inderdaad: een grote koker met je lievelingsmaak en een bakje om je muesli mee te nemen bespaart veel verpakking.
Je kunt ze wel voor deel recyclen, het papier heb ik bij oud papier gedaan, en de bakjes bewaar ik, want die kan ik altijd nog wel een keer hergebruiken.
Die to go potjes zijn leuk als tester maar ik zou ze nooit zelf bestellen. Veel teveel verpakking en inderdaad: een grote koker met je lievelingsmaak en een bakje om je muesli mee te nemen bespaart veel verpakking.
Je kunt ze wel voor deel recyclen, het papier heb ik bij oud papier gedaan, en de bakjes bewaar ik, want die kan ik altijd nog wel een keer hergebruiken.
dinsdag 1 december 2020 19:14
dinsdag 1 december 2020 19:56
In een navulbare (hele schattige want door iemand zelf gemaakte) adventkalender heb ik de plaumobile kerststal en een doosje met de 3 koningen over de zakjes verdeeld. Mijn dochters en man zeiden meteen; o dan weet ik wel wie er in de 24 zit
Het stalletje staat op de vensterbank en wordt dus steeds voller.
Mijn zoontje vond het fantastisch. Kon niet wachten tot het open mocht. Maar ja, eerst aan tafel zitten, nog stukje kerstverhaal (blijkbaar had Maria geen zin in afwassen, dat stond in ons boek dat ze daarmee bezig was toen de engel kwam.)
En in zakje 1 zat de engel.
De engel Gabriel is dus een jongen? Nee, geen jongen en geen meisje, het is een engel. O, een transgender!
Het stalletje staat op de vensterbank en wordt dus steeds voller.
Mijn zoontje vond het fantastisch. Kon niet wachten tot het open mocht. Maar ja, eerst aan tafel zitten, nog stukje kerstverhaal (blijkbaar had Maria geen zin in afwassen, dat stond in ons boek dat ze daarmee bezig was toen de engel kwam.)
En in zakje 1 zat de engel.
De engel Gabriel is dus een jongen? Nee, geen jongen en geen meisje, het is een engel. O, een transgender!
dinsdag 1 december 2020 21:53
Ik kan het plaatje alleen zien als link, en alleen als ik je bericht quote.MevrouwJack schreef: ↑01-12-2020 18:37Deze zijn ideaal, gebruik ik veel maar dan wel met de muesli en yoghurt andersom:
Hoe kan het dat ik geen plaatjes kan zien in berichten?
dinsdag 1 december 2020 21:54
Ik zou het wel leuk vinden om te horen dat iemand met een krasloten adventskalender een 100.000 euro gaat winnenChocoladeaardbei schreef: ↑01-12-2020 19:00Uit die van Biotherm had ik vandaag Micellair water, vanavond maar eens proberen
M'n kraslotenkalender en geurkaarsenkalender (heeft maar 3 geuren) zijn minder interessant om te delen
dinsdag 1 december 2020 21:59
misschien een iets te enthousiaste adblock ofzo?rozemarijn123 schreef: ↑01-12-2020 21:53Ik kan het plaatje alleen zien als link, en alleen als ik je bericht quote.
Tjezus, wat vals
dinsdag 1 december 2020 22:02
Heb ik ook, maar alleen op mijn telefoon. Heel irritant!rozemarijn123 schreef: ↑01-12-2020 21:53Ik kan het plaatje alleen zien als link, en alleen als ik je bericht quote.