Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
Attraverso schreef:
05-12-2020 10:53
Fladder voel jij je beter vandaag?

Date is naar morgen verzet maar heel veel en leuk contact. Ben benieuwd. Al vrees ik soms dat ik de hoop koester dat dit een verderzetting gaat zijn van wat was met ex date. Moet mezelf wel telkens voorhouden dat dit iemand anders is.
Ja, dank je. Zonnetje schijnt. Ik kan mezelf altijd weer snel oppeppen ( al gaat de rel er wel uit langzamerhand)
Datertje schreef:
05-12-2020 11:45
Ik was net mijn ex aan het ontvrienden en zag dat hij vrienden was met een vrouwelijke collega van mij. Dit is nieuw anders was het mij wel opgevallen.

Nu heeft ex bij hetzelfde mega bedrijf gewerkt als haar man, maar hij kent hem niet en ex staat ook niet bij haar man in fb.

Ik heb haar gevraagd waar zij mijn ex van kent en zij zegt werk man.

Heeeeel vreeeemd want mijn ex is al 3 jaar weg bij bedrijf en nu zijn ze ineens vrienden. Daarnij komt dat ex niks doet met facebook zegt hij, maar binnen 5 min op vrijgezel stond.
Toch niet interessant, gewoon verder gaan met ademhalen en jouw leven.

Dat andere is niet meer.

😘
tomcat schreef:
05-12-2020 12:03
tja..maar met Weegschaal, waterman, steenbok of ram maak je het ook best ruim natuurlijk ;-D helemaal als de andere sites dan nog schorpioen en stier toevoegen..ik ben gewoon een sloerie ;-D
😂😂😂 Dat wisten wij allang.

(Grapje)
Pompoenschip schreef:
05-12-2020 12:16
absoluut! ik game op dit moment niet (geen tijd ervoor, maar ik weet nog vroeger dat dat een van de leukste activiteiten was voor mij).

erg veel mooie herinneringen aan overgehouden :)

Uit mijn test kwam ook dat introverte.

Maar ik game niet. Meeste spelletjes snap ik ook gewoon niet.

Maar gadgets vind ik wel leuk.
Praat ik tegen en wordt ik boos op als hij niet luisterd. Net alsof ik samen woon 😂😂😂😅
Datertje laat los.
Vind het wel raar dat je zegt dat dit nieuw moet zijn want het je anders was opgevallen. Hoe dan? Tenzij ze op elkaar reageren zie je niet met wie iemand bevriend is zonder regelmatig de vriendenlijst uit te pluizen.
Maar goed dat je hem hebt ontvriend, hoe minder je weet, hoe minder frustratie want dat brengt niet op, het is over.
Gamen ❤️ mijn nieuwe hobby, echt fantastisch. Heb nu het spel red death redemption, super gemaakt.

Nog niet aan online gamen gedaan, ook maar eens proberen dan.
Vivi3338 schreef:
01-12-2020 21:01
Dank! We gaan niet wandelen, maar naar een museum. Weer eens wat anders, mocht het niks zijn dan is er nog wat afleiding haha. Jij alles met ex date nu verwerkt?
Oh ja, ook erg leuk en net wat actiever. Veel plezier! Gaat nu wel redelijk. Het gemis blijft nog wel maar dat kost tijd.

Nu weer even bijlezen.
Wat fijn datertje! Nu echt tijd voor een nieuw hoofdstuk. En wat fijn dat er zomaar een oplossing is voor de hond.

Oh dat is ook een tof spel qiyara. Heb dat ooit eens bij een vriendin gespeeld (die vond het te eng) en toen bijna overwogen ook een ps4 te kopen. Heb heel veel op de ps2 gespeeld maar de rest van de spellen op de ps4 trekt me niet zo.

Attra veel plezier op je date!
Flaffy: fijn dat je je weer beter voelt. Is je fiets uiteindelijk nog gefikst?

Attra: veel plezier met je date!

Datertje: zo, streep eronder en door! Wat gaaf dat het oppasprobleem zich zo snel heeft opgelost.

Julia: herkenbaar; ik hou ook meer van gadgets dan van gamen. Het liefst stop ik mijn nieuwe huis helemaal vol met leuke elektronische snufjes.

Tomcat: niet alle kreeften willen knus bij elkaar; ik wil juist ruimte en af en toe wel knus bij elkaar.

Suse: wat leuk dat je cadeautjes hebt gekocht voor die kids.

Wij vieren vanavond met z’n vieren Sinterklaas. Even samen gourmetten en voor alle vier is er een klein cadeautje. De rest van de cadeaus doen we met kerst.
Your ego is not your amigo!
Zo schattig net: staat mijn nicht (middelste dochter van schoonzus) en haar man met hun dochtertje, verkleed als Pietje voor de deur met een Sintcadeautje. Mijn nicht kan echt lekker bakken nl. Dus: brownies (voor mij), kruidnoten voor zoon en mij en boterkoek/kruidnoten voor zoon :heart:
wij slapen nooit.
Fijne pakjesavond iedereen!

Veel succes voor de daters dit weekend. Have fun y'all :lips:
wij slapen nooit.
@wiriehorn, fiets? Met mijn fiets was niks aan de hand haha. Veel plezier vanavond, gourmetten is altijd gezellig!

@icetea, wat lief!!

Iedereen die pakjesavond viert, veel plezier vanavond.
Qiyara schreef:
05-12-2020 13:30
Gamen ❤️ mijn nieuwe hobby, echt fantastisch. Heb nu het spel red death redemption, super gemaakt.

Nog niet aan online gamen gedaan, ook maar eens proberen dan.
Ik zeg Fallout 4
Zoon (19 jaar) liet vandeweek als grapje vallen dat hij ook wel wat van de Sint wilde ontvangen. Afijn, Sint (ik zij de gek) ben dan ook de beroerdste niet, dus schoenen van zoon gevuld met wat cadeautjes. Dan gedraagt zelfs een 19-jarige zich weer even als een 6-jarige. Dus ik werd bedolven onder een paar dikke knuffels, namens de Sint uiteraard :flirting:
wij slapen nooit.
Hier even een beetje kut. Date was mwah. Prima vent maar voelde gewoon niet die 'wauw', heb dat sowieso eigenlijk al zooo lang niet meer gehad.
Kwam tijdens de date maar liefst 3 ex-dates tegen, ook allemaal met hun dates. Heb het gevoel zo onderhand dat ik echt alle mannen heb gehad...

Tijdje terug even heel verdrietig geweest om het nieuws dat mijn ex vader werd (nu inmiddels is). En nu las ik op social media dat ook een ander ex vriendje een kind krijgt. Hoewel ik niks meer met die mannen hoef doet het toch pijn om één of andere reden. Ik sta zo stil op liefdesgebied... Dat wordt dan weer even flink ingewreven ofzo.

Bah. Ik heb het er even moeilijk mee allemaal. Wil ook gewoon eens die ene léúke man ontmoeten.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
LaFolie ik begrijp je! Zeker ook gezien jouw leeftijd en wellicht een kinderwens?
Toen ik begin 30 was wilde ik nog ontzettend graag kinderen, oef deed me echt pijn dat het toen niet wilde lukken in de liefde.
Iedereen leek door te gaan en het allemaal wel te lukken.

Inmiddels wil ik geen kinderen meer, dus voel me nu gezegend dat het destijds niet is gelukt.

Maar desondanks, ook als je geen kinderwens mocht hebben is het gewoon nog een rot gevoel.
Een hele dikke knuffel voor jou!
iceteapeach schreef:
05-12-2020 17:45
Zoon (19 jaar) liet vandeweek als grapje vallen dat hij ook wel wat van de Sint wilde ontvangen. Afijn, Sint (ik zij de gek) ben dan ook de beroerdste niet, dus schoenen van zoon gevuld met wat cadeautjes. Dan gedraagt zelfs een 19-jarige zich weer even als een 6-jarige. Dus ik werd bedolven onder een paar dikke knuffels, namens de Sint uiteraard :flirting:
:love: Wat heerlijk!

Ik heb vandaag ook sint cadeautjes ontvangen van m'n moeder. Zo cute.
tomcat schreef:
05-12-2020 17:15
Ik zeg Fallout 4
Ik ga het opzoeken. Ben benieuwd!
Komt wellicht op m'n lijstje. Die is inmiddels al aan het groeien.
LaFolie schreef:
05-12-2020 17:54
Hier even een beetje kut. Date was mwah. Prima vent maar voelde gewoon niet die 'wauw', heb dat sowieso eigenlijk al zooo lang niet meer gehad.
Kwam tijdens de date maar liefst 3 ex-dates tegen, ook allemaal met hun dates. Heb het gevoel zo onderhand dat ik echt alle mannen heb gehad...

Tijdje terug even heel verdrietig geweest om het nieuws dat mijn ex vader werd (nu inmiddels is). En nu las ik op social media dat ook een ander ex vriendje een kind krijgt. Hoewel ik niks meer met die mannen hoef doet het toch pijn om één of andere reden. Ik sta zo stil op liefdesgebied... Dat wordt dan weer even flink ingewreven ofzo.

Bah. Ik heb het er even moeilijk mee allemaal. Wil ook gewoon eens die ene léúke man ontmoeten.
Herkenbaar (ondanks dat ik man ben); kwam een maand terug tijdens een date ook een tot over haar oren verliefde ex-date tegen. Best confronterend, heb haar erg leuk gevonden.

Heb je die "wauw" echt nodig? Ik heb af en toe de indruk dat in potentie iets moois wel érg snel wordt afgekapt als het geen vuurwerk is of er een keer wat tegen zit.

Ik heb aan dronken one-night stands prachtige relaties overgehouden die misschien met rustig daten nooit een relatie waren geworden.
Flaffy schreef:
05-12-2020 14:47
Oh dat is ook een tof spel qiyara. Heb dat ooit eens bij een vriendin gespeeld (die vond het te eng) en toen bijna overwogen ook een ps4 te kopen. Heb heel veel op de ps2 gespeeld maar de rest van de spellen op de ps4 trekt me niet zo.
Te eng?? Haha serieus joh? Dan moet ze helemaal niet aan the last of us beginnen. Jemig, sta soms stijf van spanning 😁
chesta schreef:
05-12-2020 18:03
(...)
Ik heb af en toe de indruk dat in potentie iets moois wel érg snel wordt afgekapt als het geen vuurwerk is of er een keer wat tegen zit.
Ik heb aan dronken one-night stands prachtige relaties overgehouden die misschien met rustig daten nooit een relatie waren geworden.
Well that escalated quickly
wij slapen nooit.
chesta schreef:
05-12-2020 18:03
Heb je die "wauw" echt nodig? Ik heb af en toe de indruk dat in potentie iets moois wel érg snel wordt afgekapt als het geen vuurwerk is of er een keer wat tegen zit.
Eens. Alleen met online daten is het wel heel erg lastig om het een kans te geven. Als je iemand irl ontmoet gaat dat veel soepeler en ontstaat er misschien iets doordat je elkaar steeds tegenkomt en elkaar rustig, zonder druk, kunt leren kennen.

Pfoe, dat mis ik. Het normale daten.
Ja, pff, vraag me dat ook af ja. Maar ik denk het wel. Ik word gewoon noooooit verliefd. En mis gewoon vaak seksuele aantrekkingskracht, misschien is dat dat dan die wauw ofzo.

Baal er gewoon van, iedereen lijkt dat maar constant tegen het lijf te lopen. Be ik daar dan zo moeilijk in ofzo, of is het gewoon pech!? Bleh. :yawnee:
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
LaFolie, die echte klik is heel zeldzaam in mijn ogen. Zo vaak ben ik het zelf ook nog niet tegengekomen. Ik zou proberen om voor jezelf de druk er een beetje vanaf te halen, anders wordt het daten heel beladen en dat doet je allesbehalve goed.
Die klik is gewoon iets wat je moet overkomen en dan is het gedaan daar. Vaak onverwachts.
wij slapen nooit.
Nou in dit topic blijkt maar dat helemaal niet iedereen het zo makkelijk maar lukt.
Je bent echt niet de enige al voelt dat soms misschien wel zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven