Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
Ook voor singles is het een belangrijke opdracht om een partner niet te kiezen vanwege zijn of haar aanzien en prestaties, maar vanwege een liefdevol karakter. Tussen 3 en 27 juni kun je belangrijke stappen zetten om hierin verder te komen. Dan staat Venus in Kreeft en steunt zij je bij alles wat met de liefde te maken heeft.

Als Kreeft kun je erg veel leren van Weegschaal (en vice versa). Ook Waterman helpt jou om de beste versie van jezelf te worden, al vraagt het van beiden veel aanpassing. Verder kun je ‘thuiskomen in de liefde’ bij Steenbok en Ram.

waterman, steenbok of ram hier?

gek..meestal is stier of schorpioen mijn match..terwijl mijn exen leeuw, kreeft en boogschutter waren
Ja steenbok
“ Dat is dan misschien wel een Leeuw, een Ram, een Weegschaal of een Kreeft.”
Ha lieve allemaal.

Veel geschreven ga morgen bijlezen en reageren.

Ik ben helemaal over en de meeste dozen zijn al uitgepakt. Naar de stort geweest dus lege kelder.

Nu hoef ik hem nooit meer te zien...en er kwam hulp voor de hond uit totaal onverwachte hoek door iemand uit de flat die met liefde wil oppassen. Dus komt allemaal goed..

Thanks allemaal voor de support :flirting:
Fijn Datertje!

Fladder, :hug: Klote! Maar gaat vast weer over dit gevoel.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Oh wat grappig die horoscoop, klopt helemaal met waar ik mee bezig ben.
Ben benieuwd, volgens deze horoscoop is in maart mijn beste kans. Ben benieuwd.
Datertje wat heerlijk dat het is afgerond. Nieuwe fase voor je. Genieten van de tijd met jezelf, je dochter en je hond.
Jeetje Fladder dan zat het je wel hoog, arme jij :hug: . Hopelijk wordt 2021 een top jaar voor jou.

Schorpioen, maagd, vissen of boogschutter. Rond mijn verjaardag hahaha

Nu douchen en ontbijt voor ons maken!!
anoniem_399709 wijzigde dit bericht op 05-12-2020 10:56
3.32% gewijzigd
Goede morgen allen,

Ja een koffie gaat er wel in...

Wat lees ik nu Tom...kan jij van mij leren 😜
Beter opletten dan maar wat ik schrijf 🤣😂

Zo ik heb niet echt lekker geslapen. Kon gisteren slecht bed uitkomen en ik dacht succes verzekerd voor lekker te pitten vannacht. 😩
Fladder voel jij je beter vandaag?

Date is naar morgen verzet maar heel veel en leuk contact. Ben benieuwd. Al vrees ik soms dat ik de hoop koester dat dit een verderzetting gaat zijn van wat was met ex date. Moet mezelf wel telkens voorhouden dat dit iemand anders is.
Spannend Attro. Ben heel benieuwd hoe het gaat lopen morgen.

Julus al moet ik droog brood eten, maar mijn viervoeter opgeven nooit!! Ze komt al uit een ander mandje en na 6 jaar is ze bij mij ons gekomen. Na 2 maanden kon ik me al niet meer voirstellen dat ze er niet meer zou zijn.

Even een vraagje over facebookdating als je iemand een berichtje stuurt moet je dan ook gelijk vrienden worden in je normale facebook. Ik heb iets heel vreemds gezien en vraag het mij af.
Datertje schreef:
05-12-2020 11:00
Spannend Attro. Ben heel benieuwd hoe het gaat lopen morgen.

Julus al moet ik droog brood eten, maar mijn viervoeter opgeven nooit!! Ze komt al uit een ander mandje en na 6 jaar is ze bij mij ons gekomen. Na 2 maanden kon ik me al niet meer voirstellen dat ze er niet meer zou zijn.

Even een vraagje over facebookdating als je iemand een berichtje stuurt moet je dan ook gelijk vrienden worden in je normale facebook. Ik heb iets heel vreemds gezien en vraag het mij af.
Ik snap je helemaal! Ook ik kreeg gratis een hond er bij en kan me geen leven meer zonder hem voorstellen.

Fb dating staat los van je gewone profiel en is niet zichtbaar in je gewone fb. Je hoeft dus geen vrienden te worden. Tenzij je dat wil natuurlijk. Wat zag je dan?
Qiyara schreef:
05-12-2020 05:56
Oh wat grappig die horoscoop, klopt helemaal met waar ik mee bezig ben.
Ben benieuwd, volgens deze horoscoop is in maart mijn beste kans. Ben benieuwd.
Ben ook benieuwd wat er van gaat uitkomen. Ik neem het niet al te serieus maar soms is er eentje spot on. Ik las in 2019 al dat het jaar 2020 een jaar om nooit te vergeten zou worden, voor ons allemaal. En dat alles zou veranderen.

Eind van deze maand komen er 3 grote planeten samen en dat is een unicum.
Ik lees dat er hier best wel matches zouden kunnen ontstaan, gebaseerd op sterrenbeeld... :lol:
“...alles wat je aanraakt verandert in goud. Dat geldt ook voor de liefde.” Goed nieuws voor de watermannen onder ons. Alleen de partner keuze kreeft, schorpioen, stier en leeuw is opmerkelijk.

Ik ken echt geen schorpioenen en kreeften en loop meestal tegen een andere waterman, steenbok of weegschaal aan.

Nog even wat laatste Sint cadeaus aan het inpakken voor neefjes/nichtjes...heerlijk die kleintjes die nog zo geloven.
Attraverso schreef:
05-12-2020 10:53
Fladder voel jij je beter vandaag?

Date is naar morgen verzet maar heel veel en leuk contact. Ben benieuwd. Al vrees ik soms dat ik de hoop koester dat dit een verderzetting gaat zijn van wat was met ex date. Moet mezelf wel telkens voorhouden dat dit iemand anders is.
Dat is hoopvol. Fijn om echt uit te kijken naar een date. Het wordt een mooi weekend qua weer.
Suse schreef:
05-12-2020 11:08
“...alles wat je aanraakt verandert in goud. Dat geldt ook voor de liefde.” Goed nieuws voor de watermannen onder ons. Alleen de partner keuze kreeft, schorpioen, stier en leeuw is opmerkelijk.

Ik ken echt geen schorpioenen en kreeften en loop meestal tegen een andere waterman, steenbok of weegschaal aan.

Nog even wat laatste Sint cadeaus aan het inpakken voor neefjes/nichtjes...heerlijk die kleintjes die nog zo geloven.
Maar misschien loop je nu tegen mr stranger aan in de supermarkt..
Lief dat je voor Sint speelt. Al die blije kinderkoppies :)
Datertje schreef:
05-12-2020 11:00

Nee hoor. Je kan iedereen een reactie sturen op een foto, zonder dat jullie matchen. Stuur je iets terug op een reactie dan zijn jullie wel automatisch een match. Maar je gewone fb blijft altijd volledig apart tenzij jullie elkaar vriendschapsverzoeken gaan sturen.
Ik was net mijn ex aan het ontvrienden en zag dat hij vrienden was met een vrouwelijke collega van mij. Dit is nieuw anders was het mij wel opgevallen.

Nu heeft ex bij hetzelfde mega bedrijf gewerkt als haar man, maar hij kent hem niet en ex staat ook niet bij haar man in fb.

Ik heb haar gevraagd waar zij mijn ex van kent en zij zegt werk man.

Heeeeel vreeeemd want mijn ex is al 3 jaar weg bij bedrijf en nu zijn ze ineens vrienden. Daarnij komt dat ex niks doet met facebook zegt hij, maar binnen 5 min op vrijgezel stond.
Laat het los datertje..voltooid verleden tijd.

Of zet op facebook dat je een relatie met mij hebt :rofl:
Julus schreef:
Ik lees dat er hier best wel matches zouden kunnen ontstaan, gebaseerd op sterrenbeeld... :lol:
tja..maar met Weegschaal, waterman, steenbok of ram maak je het ook best ruim natuurlijk ;-D helemaal als de andere sites dan nog schorpioen en stier toevoegen..ik ben gewoon een sloerie ;-D
Suse schreef:

Kreeft hier..mijn moeder is ook kreeft en mijn stiefvader is waterman...gaat soms best goed maar volgens mij in het algemeen niet..watermannen willen ruimte en kreeften willen knus bij elkaar
In dat introverten artikel vergeten ze de tip Gamen, daar gaan introverten ook heel lekker op..hele avond online gamen en chatten met onlinevrienden is gezelliger dan de meeste verjaardagen voor mij.
tomcat schreef:
05-12-2020 12:07
In dat introverten artikel vergeten ze de tip Gamen, daar gaan introverten ook heel lekker op..hele avond online gamen en chatten met onlinevrienden is gezelliger dan de meeste verjaardagen voor mij.
absoluut! ik game op dit moment niet (geen tijd ervoor, maar ik weet nog vroeger dat dat een van de leukste activiteiten was voor mij).

erg veel mooie herinneringen aan overgehouden :)
tomcat schreef:
05-12-2020 12:01
Laat het los datertje..voltooid verleden tijd.

Of zet op facebook dat je een relatie met mij hebt :rofl:
Dat zou hilarisch zijn :rofl: :rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven