Singles Unite : deel 5!!! 😄
vrijdag 4 december 2020 om 21:21
Zo, mijn weekend weer lekker begonnen. Na het werk band lek, ik dacht, ik loop tot ik een fietsenmaker zie. Na een half uur, totaal uitgeput bij een fietsenmaker aangekomen. Ik probeer uit te leggen wat er is, krijg ik een soort kruisverhoor en de opmerking dat er totaal geen logica in mijn verhaal zit. Toen ben ik keihard in huilen uitgebarsten. Niet normaal meer, niet te stoppen. Had al een k@tweek, nou ja, k@tjaar eigenlijk.
Wel extra blij dat het weekend is.
Hopelijk iedereen hier een fijn weekend.

vrijdag 4 december 2020 om 21:26
Ik probeerde uit te leggen dat het misschien alleen het ventiel was
Het was vreemd dat ik op goede banden heen fietste en na werk ( dus stilstand) ineens plat

vrijdag 4 december 2020 om 22:01
Daarom vind ik het juist een leuk programma. Juist geen ramptoerisme op tv. Zo blijkt maar weer: smaken verschillentomcat schreef: ↑04-12-2020 20:33Gelukkig hebben we de voice of holland op tv
Maar ik kijk liever later vanavond naar het F1 cafe
Ik vond die talentshow dingen in het begin toch echt veel en veel leuker..toen er nog van die valszingers en non-talenten in zaten..ik stopte met kijken na de voorrondes altijd..nu kan eigenlijk iedereen die er in komt wel zingen..en dat maakt het best saai en voorspelbaar..

vrijdag 4 december 2020 om 22:18
Het werd je gewoon even wat teveel..is niet erg. Ik hoop dat volgende week een betere week wordt. Wat altijd zo is.fladder schreef: ↑04-12-2020 21:21Zo, mijn weekend weer lekker begonnen. Na het werk band lek, ik dacht, ik loop tot ik een fietsenmaker zie. Na een half uur, totaal uitgeput bij een fietsenmaker aangekomen. Ik probeer uit te leggen wat er is, krijg ik een soort kruisverhoor en de opmerking dat er totaal geen logica in mijn verhaal zit. Toen ben ik keihard in huilen uitgebarsten. Niet normaal meer, niet te stoppen. Had al een k@tweek, nou ja, k@tjaar eigenlijk.

vrijdag 4 december 2020 om 22:27
vrijdag 4 december 2020 om 22:34
Ja ik ook. Shirtjes. Kon het vandaag ophalen.
Maar viel tegen dus wilde het terugsturen morgen. Staat er dat het niet retour gestuurd mag worden.
Kan daar heel chagrijnig van worden.
Want als ik het rechtstreeks had besteld bij de leverancier had ik het wel mogen ruilen.
vrijdag 4 december 2020 om 22:38
Mee eens...
Even kleine update over een nieuwe kennis van mij - vooralsnog loopt het redelijk, dus ben benieuwd. Hopelijk wordt dit een start van een nieuwe, mooie vriendschap

vrijdag 4 december 2020 om 23:04
vrijdag 4 december 2020 om 23:14
Ook single-Weegschalen die ‘de liefde van hun leven ontmoeten;’ zullen al snel merken dat het geen ‘plug and play’ relatie is, maar een waar ze nog flink aan moeten werken. Gelukkig geeft Jupiter in Waterman je veel vertrouwen en optimisme mee, waardoor je het dit jaar goed aankunt. En tussen 16 augustus en 11 september doet Venus mee, dan wordt het sowieso romantisch. Je vormt een goede match met Vissen, Kreeft, Ram en Steenbok.Julus schreef: ↑04-12-2020 23:04https://www.happinez.nl/astrologie/horoscoop-2021/
Liefdeshoroscoop voor 2021...

vrijdag 4 december 2020 om 23:32
Maar jij hebt dit topic geopend dus jij gaat van de markt afJulia_20 schreef: ↑04-12-2020 23:14Ook single-Weegschalen die ‘de liefde van hun leven ontmoeten;’ zullen al snel merken dat het geen ‘plug and play’ relatie is, maar een waar ze nog flink aan moeten werken. Gelukkig geeft Jupiter in Waterman je veel vertrouwen en optimisme mee, waardoor je het dit jaar goed aankunt. En tussen 16 augustus en 11 september doet Venus mee, dan wordt het sowieso romantisch. Je vormt een goede match met Vissen, Kreeft, Ram en Steenbok.
![]()

vrijdag 4 december 2020 om 23:34
ik loop net door de tuin naar de garage om een fles wijn te pakken en zie zomaar een vallende ster..echt voor het eerst in mijn leven.
Heel bizar..ik woon nog geen km buiten de ring maar ik heb nog nooit zoveel sterren gezien in Amsterdam als dat ik nu hier kan zien..ook niet toen ik binnen Amsterdam 2 km buiten de ring woonde
Heel bizar..ik woon nog geen km buiten de ring maar ik heb nog nooit zoveel sterren gezien in Amsterdam als dat ik nu hier kan zien..ook niet toen ik binnen Amsterdam 2 km buiten de ring woonde