Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
Zo, mijn weekend weer lekker begonnen. Na het werk band lek, ik dacht, ik loop tot ik een fietsenmaker zie. Na een half uur, totaal uitgeput bij een fietsenmaker aangekomen. Ik probeer uit te leggen wat er is, krijg ik een soort kruisverhoor en de opmerking dat er totaal geen logica in mijn verhaal zit. Toen ben ik keihard in huilen uitgebarsten. Niet normaal meer, niet te stoppen. Had al een k@tweek, nou ja, k@tjaar eigenlijk.

Wel extra blij dat het weekend is.

Hopelijk iedereen hier een fijn weekend.
huh..hoezo moest je uitleggen dan fladder?

band lek, jij plakken, ik naar huis? hoe moeilijk kan het zijn toch?
Fladder een dikke knuffel!
Hoop dat je je weer een beetje ok voelt.
:hug:
Julus schreef:
04-12-2020 20:52
Ik zit de film Wonder te kijken.
Is het wat?
Dan ga ik die nu kijken vanaf het begin, leek me wel mooie film, maar wilde eerst 2 voor 12 kijken.
tomcat schreef:
04-12-2020 21:22
huh..hoezo moest je uitleggen dan fladder?

band lek, jij plakken, ik naar huis? hoe moeilijk kan het zijn toch?
Ik probeerde uit te leggen dat het misschien alleen het ventiel was
Het was vreemd dat ik op goede banden heen fietste en na werk ( dus stilstand) ineens plat
Dank voor de knuffels
Ga lekker zitten Fladder, je hebt het gehaald..wijntje erbij..of thee..wat je wilt..relax
Julus schreef:
04-12-2020 20:52
Ik zit de film Wonder te kijken.

Ik ook.
wij slapen nooit.
tomcat schreef:
04-12-2020 21:31
Ga lekker zitten Fladder, je hebt het gehaald..wijntje erbij..of thee..wat je wilt..relax
Ja wijntje erbij
En de laatste cadeautjes inpakken
tomcat schreef:
04-12-2020 20:33
Gelukkig hebben we de voice of holland op tv
Maar ik kijk liever later vanavond naar het F1 cafe

Ik vond die talentshow dingen in het begin toch echt veel en veel leuker..toen er nog van die valszingers en non-talenten in zaten..ik stopte met kijken na de voorrondes altijd..nu kan eigenlijk iedereen die er in komt wel zingen..en dat maakt het best saai en voorspelbaar..
Daarom vind ik het juist een leuk programma. Juist geen ramptoerisme op tv. Zo blijkt maar weer: smaken verschillen
Jeetje, als je je irriteert aan een onderwerp dan kun je er toch over heen lezen?

Vind juist zo leuk aan dit topic dat het zo divers is. Verschillende mensen en verschillende meningen, maar vooral leven en laten leven.
Ik lees heerlijk over de F1 heen 🤣

Nu trouwens Toren C op...kwam zomaar voorbij tijdens het zappen.
fladder schreef:
04-12-2020 21:21
Zo, mijn weekend weer lekker begonnen. Na het werk band lek, ik dacht, ik loop tot ik een fietsenmaker zie. Na een half uur, totaal uitgeput bij een fietsenmaker aangekomen. Ik probeer uit te leggen wat er is, krijg ik een soort kruisverhoor en de opmerking dat er totaal geen logica in mijn verhaal zit. Toen ben ik keihard in huilen uitgebarsten. Niet normaal meer, niet te stoppen. Had al een k@tweek, nou ja, k@tjaar eigenlijk.

Wel extra blij dat het weekend is.

Hopelijk iedereen hier een fijn weekend.
Het werd je gewoon even wat teveel..is niet erg. Ik hoop dat volgende week een betere week wordt. Wat altijd zo is.
*Pauze* schreef:
04-12-2020 21:26
Is het wat?
Dan ga ik die nu kijken vanaf het begin, leek me wel mooie film, maar wilde eerst 2 voor 12 kijken.
Ja het is een ontroerende film.
En feelgood, uiteindelijk.

Het is lovely december maand op net5. Ontroerende films.
Ik heb weer eens online geshopt. Ik wilde al jaren mooie cognackleurige hoge laarzen. Die kun je overal mee combineren. Nu sale dus kans gegrepen. Voor dit jaar overbodig maar volgend jaar loop ik er gelikt bij met al dat geshop :-D
Ik heb helemaal geen zin om te shoppen, heb hier een boel mooie dingen, waaronder leren cognac laarzen ;-) die ik niet eens aan kan door die lockdown. Voor werk moet ik casual kleding aan en in vrije tijd doe ik niets anders dan met de hond wandelen.

Hier de serie Designated Survivor op Netflix
Julus schreef:
04-12-2020 22:21
Ik heb weer eens online geshopt. Ik wilde al jaren mooie cognackleurige hoge laarzen. Die kun je overal mee combineren. Nu sale dus kans gegrepen. Voor dit jaar overbodig maar volgend jaar loop ik er gelikt bij met al dat geshop :-D

Ja ik ook. Shirtjes. Kon het vandaag ophalen.
Maar viel tegen dus wilde het terugsturen morgen. Staat er dat het niet retour gestuurd mag worden.

Kan daar heel chagrijnig van worden.

Want als ik het rechtstreeks had besteld bij de leverancier had ik het wel mogen ruilen.
Limo76 schreef:
04-12-2020 22:10
Jeetje, als je je irriteert aan een onderwerp dan kun je er toch over heen lezen?

Vind juist zo leuk aan dit topic dat het zo divers is. Verschillende mensen en verschillende meningen, maar vooral leven en laten leven.
Mee eens...

Even kleine update over een nieuwe kennis van mij - vooralsnog loopt het redelijk, dus ben benieuwd. Hopelijk wordt dit een start van een nieuwe, mooie vriendschap :)
https://www.happinez.nl/astrologie/horoscoop-2021/

Liefdeshoroscoop voor 2021...
Julus schreef:
04-12-2020 23:04
https://www.happinez.nl/astrologie/horoscoop-2021/

Liefdeshoroscoop voor 2021...
Ook single-Weegschalen die ‘de liefde van hun leven ontmoeten;’ zullen al snel merken dat het geen ‘plug and play’ relatie is, maar een waar ze nog flink aan moeten werken. Gelukkig geeft Jupiter in Waterman je veel vertrouwen en optimisme mee, waardoor je het dit jaar goed aankunt. En tussen 16 augustus en 11 september doet Venus mee, dan wordt het sowieso romantisch. Je vormt een goede match met Vissen, Kreeft, Ram en Steenbok.

🤔
Julia_20 schreef:
04-12-2020 23:14
Ook single-Weegschalen die ‘de liefde van hun leven ontmoeten;’ zullen al snel merken dat het geen ‘plug and play’ relatie is, maar een waar ze nog flink aan moeten werken. Gelukkig geeft Jupiter in Waterman je veel vertrouwen en optimisme mee, waardoor je het dit jaar goed aankunt. En tussen 16 augustus en 11 september doet Venus mee, dan wordt het sowieso romantisch. Je vormt een goede match met Vissen, Kreeft, Ram en Steenbok.

🤔
Maar jij hebt dit topic geopend dus jij gaat van de markt af
ik loop net door de tuin naar de garage om een fles wijn te pakken en zie zomaar een vallende ster..echt voor het eerst in mijn leven.

Heel bizar..ik woon nog geen km buiten de ring maar ik heb nog nooit zoveel sterren gezien in Amsterdam als dat ik nu hier kan zien..ook niet toen ik binnen Amsterdam 2 km buiten de ring woonde
tomcat schreef:
04-12-2020 23:32
Maar jij hebt dit topic geopend dus jij gaat van de markt af
Zou het? 😂

Als binnen het topic moet zijn heb ik nog maar een paar weken 🤔

Hier mannelijke Vissen, Kreeften, Rammen of Steenbokken?
kreeft

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven