Singles Unite : deel 5!!! 😄
zaterdag 5 december 2020 om 18:51
Ja, zeker wel, hoewel ik daar nu nog niet klaar voor ben en gelukkig ook nog tijd zat heb. Het doet gewoon pijn dat zij zo veel verder zijn ofzo? Ik weet het niet goed, gelukkig zie ik maandag m'n psycholoog weer eens, kijken wat zij er van maakt.Qiyara schreef: ↑05-12-2020 18:00LaFolie ik begrijp je! Zeker ook gezien jouw leeftijd en wellicht een kinderwens?
Toen ik begin 30 was wilde ik nog ontzettend graag kinderen, oef deed me echt pijn dat het toen niet wilde lukken in de liefde.
Iedereen leek door te gaan en het allemaal wel te lukken.
Inmiddels wil ik geen kinderen meer, dus voel me nu gezegend dat het destijds niet is gelukt.
Maar desondanks, ook als je geen kinderwens mocht hebben is het gewoon nog een rot gevoel.
Een hele dikke knuffel voor jou!
Gelukkig dat jouw kinderwens toch is gaan liggen! Ben daar toch wel bang voor, dat het met een man niet gaat lukken en dat je dan opeens moet kiezen voor niet of alleen een kind.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
zaterdag 5 december 2020 om 18:58
LaFolie waarom al die exen op social media? Ik weet niets van die mannen en hoef dat ook niet te weten, lekker rustig.
Maar ik begrijp je gevoel wel.
Vroeger moest ik meteen een klik hebben of geen tweede date. Dat is larie natuurlijk. Nu date ik een tijdje door tenzij het meteen een duidelijke nee is.
Lang geleden dat ik nog nerveus was voor een date.
Maar ik begrijp je gevoel wel.
Vroeger moest ik meteen een klik hebben of geen tweede date. Dat is larie natuurlijk. Nu date ik een tijdje door tenzij het meteen een duidelijke nee is.
Lang geleden dat ik nog nerveus was voor een date.
zaterdag 5 december 2020 om 19:09
Ik ben een ram (vuurteken) en dat werkt niet fijn samen met een waterteken (waartoe o.a eenSchorpioen behoort). Het zogeheten water en vuur en hoewel ik niet in horoscopen geloof, geloof ik wel in tegenpartijen. Daar kan ik niks mee, op liefdesgebied. Ik heb twee keer een SV gehad, beiden Schorpioen, te sluw en geniepig/jaloers en dat ben ik niet. Nooit geweest ooit. Het woord jaloezie komt ook niet in mijn woordenboek voor.
Er wordt wel eens gezegd dat waar je je tot aan getrokken voelt, je mist omdat je het zelf zou willen kunnen/doen. Nou, dat is idd het enige van beide Schorpioenmannen wat klopt. Beiden hadden geen moeite met bijv. presentaties geven, even op de voorgrond treden waar nodig. Iets dat ik van beide mannen heb geleerd om dat gewoon te doen.
Er wordt wel eens gezegd dat waar je je tot aan getrokken voelt, je mist omdat je het zelf zou willen kunnen/doen. Nou, dat is idd het enige van beide Schorpioenmannen wat klopt. Beiden hadden geen moeite met bijv. presentaties geven, even op de voorgrond treden waar nodig. Iets dat ik van beide mannen heb geleerd om dat gewoon te doen.
wij slapen nooit.

zaterdag 5 december 2020 om 19:15
Ja, begrijpelijk. Herkenbaar. Dat heb ik allemaal ook doorgemaakt. Die angsten, het verdriet, wil ik BAM worden... Wat wil ik precies.LaFolie schreef: ↑05-12-2020 18:51Ja, zeker wel, hoewel ik daar nu nog niet klaar voor ben en gelukkig ook nog tijd zat heb. Het doet gewoon pijn dat zij zo veel verder zijn ofzo? Ik weet het niet goed, gelukkig zie ik maandag m'n psycholoog weer eens, kijken wat zij er van maakt.
Gelukkig dat jouw kinderwens toch is gaan liggen! Ben daar toch wel bang voor, dat het met een man niet gaat lukken en dat je dan opeens moet kiezen voor niet of alleen een kind.
Uiteindelijk kwam ik erachter dat de maatschappelijke druk en m'n moeders wens mijn kinderwens beïnvloeden. Ik weet eigenlijk pas sinds begin dit jaar dat ik geen kinderwens heb en ben oprecht blij dat ikzelf de keuze heb kunnen maken.
Niet dat het lot het voor me heeft beslist.
En inderdaad je hebt nog zat tijd. En het komt heus op je pad, alleen moet je er echt veel kikkers voor af...

zaterdag 5 december 2020 om 19:21
Ik ben ook Ram en zo'n 8 maanden wat met een Schorpioen gehad jaren geleden. Wat een rollercoaster. Jemig, heftig vond ik deze combinatie. Werd bij ons een knipperlicht tot ik de moed had hem voor altijd aan de kant te zetten.iceteapeach schreef: ↑05-12-2020 19:09Ik ben een ram (vuurteken) en dat werkt niet fijn samen met een waterteken (waartoe o.a eenSchorpioen behoort). Het zogeheten water en vuur en hoewel ik niet in horoscopen geloof, geloof ik wel in tegenpartijen. Daar kan ik niks mee, op liefdesgebied. Ik heb twee keer een SV gehad, beiden Schorpioen, te sluw en geniepig/jaloers en dat ben ik niet. Nooit geweest ooit. Het woord jaloezie komt ook niet in mijn woordenboek voor.
Ik geloof ook niet echt in horoscopen, maar merk toch iedere keer dat ze het qua match, of het werkt of niet, best juist hebben.

zaterdag 5 december 2020 om 20:46
zaterdag 5 december 2020 om 21:13
zaterdag 5 december 2020 om 21:14
Ja, ik kreeg de controller in mijn handen geduwd, want ze durfde niet meer

Al mijn vrienden zijn sinterklaas aan het vieren met hun familie of bij hun partner, en ik zit saai alleen thuis. Geen zin om alleen te zijn vanavond. Meh.
In horoscopen geloof ik ook niet echt, meestal klopt er weinig van bij mij.

zaterdag 5 december 2020 om 21:47
So whyaiaiaiai don't u use iticeteapeach schreef: ↑05-12-2020 21:13Ik zit/lig mijn favoriete groep te Youtuben: Duran Duran. Ik heb zelden ergens spijt van maar toen ik de vraag kreeg wat er met de LPs gedaan moest worden (die stonden nog in mijn ouderlijk huis) heb ik gezegd 'doe maar weg, toch cd's van'.
tryaiaiaiai not to bruise it
buyaiaiaiai time don't lose it

zaterdag 5 december 2020 om 21:48
71iceteapeach schreef: ↑05-12-2020 20:46Welk bouwjaar? ik ben ook een varken nl. niet alleen in de Chinese horoscoop trouwens![]()

zaterdag 5 december 2020 om 21:52
fallout was ook echt doodeng..zit ook zo'n muziektrack bij die echt werkt..krijg het al koud als ik de piano hoor bij het intro..en de muziek die zich aanpast aan dreigingsniveau in de game..wauw..echt scary gewoon..intussen master ik het wel op survival modus..maar dat is dan ook het 2e of 3e levebn van de game...dan rock je het en dan begin je opnieuw op survival modus..waar je ineens ziek kan worden en dorst of honger krijgt..realistiche schade ontvangt dus echt gewoon dood bent met 1 molotov cocktail en niet in 1 seconde terug komt naar volledige gezondheid..ook moet slapen omdat je anders te langzaam gaat reageren en meer schade oploopt.Flaffy schreef: ↑05-12-2020 21:14Ja, ik kreeg de controller in mijn handen geduwd, want ze durfde niet meer![]()
Al mijn vrienden zijn sinterklaas aan het vieren met hun familie of bij hun partner, en ik zit saai alleen thuis. Geen zin om alleen te zijn vanavond. Meh.
In horoscopen geloof ik ook niet echt, meestal klopt er weinig van bij mij.
zaterdag 5 december 2020 om 22:11
Knuffel voor jou.LaFolie schreef: ↑05-12-2020 17:54Hier even een beetje kut. Date was mwah. Prima vent maar voelde gewoon niet die 'wauw', heb dat sowieso eigenlijk al zooo lang niet meer gehad.
Kwam tijdens de date maar liefst 3 ex-dates tegen, ook allemaal met hun dates. Heb het gevoel zo onderhand dat ik echt alle mannen heb gehad...
Tijdje terug even heel verdrietig geweest om het nieuws dat mijn ex vader werd (nu inmiddels is). En nu las ik op social media dat ook een ander ex vriendje een kind krijgt. Hoewel ik niks meer met die mannen hoef doet het toch pijn om één of andere reden. Ik sta zo stil op liefdesgebied... Dat wordt dan weer even flink ingewreven ofzo.
Bah. Ik heb het er even moeilijk mee allemaal. Wil ook gewoon eens die ene léúke man ontmoeten.
Fallout heb ik nooit geprobeerd, het klinkt wel goed.
Wat betreft horoscopen hier een ram. Nooit met een ideaal teken geweest.
lacasa wijzigde dit bericht op 05-12-2020 22:21
76.42% gewijzigd

zaterdag 5 december 2020 om 22:27
Hoi, hier nog een single

(Die na een paar gecompliceerde pogingen klaar is met ingewikkelde mannen, goed in haar vel zit en niet meer perse een relatie hoeft en happy single is)
Relaties zijn sowieso wel ingewikkeld en ik ben er even klaar mee.
(Met zijn tweeen heb je problemen waar je in je eentje totaal geen last van hebt

Ik reageer juist hier op omdat ik het herken, ik ben ook Kreeft

Ik kan dat gewoon goed, en ik kan mijzelf ook goed vermaken en daar ben ik eigenlijk wel trots op.
Ik heb overigens in het verleden 10 jaar samengewoond, ik woon alweer 6 jaar alleen.
Ik merk dat weinig mensen dat snappen maar ik vind het heerlijk en zeg nooit nooit maar knappe man die mij weer aan het hokken krijgt.

zondag 6 december 2020 om 00:46
Ik praat tegen 3 Google hubs. Voor licht, muziek, voor heen ook om Netflix op te starten en te pauzeren
Mannenstem, regelmatig begrijpt hij mij niet...net een relatie
zondag 6 december 2020 om 00:51
Ik heb nog lp's van zeiceteapeach schreef: ↑05-12-2020 21:13Ik zit/lig mijn favoriete groep te Youtuben: Duran Duran. Ik heb zelden ergens spijt van maar toen ik de vraag kreeg wat er met de LPs gedaan moest worden (die stonden nog in mijn ouderlijk huis) heb ik gezegd 'doe maar weg, toch cd's van'.
Paar maanden terug op mijn "kantoor" boven mijn platenspeler aangesloten.
zondag 6 december 2020 om 00:53
zondag 6 december 2020 om 00:57