Winged eyeliner
zondag 6 december 2020 om 21:08
zondag 6 december 2020 om 21:08
zondag 6 december 2020 om 21:26
Ik denk dat het erg belangrijk is om te kijken of jouw oogvorm een winter liner wel toelaat. Mijn oogvorm namelijk niet. Ik kan best een prima lijn trekken, al zijn er ook verbazingwekkend slechte liners op de markt, maar het staat me gewoon niet echt.
Ik heb een beetje hooded eyes. Als ik mijn ogen open heb, is alleen aan de binnenkant van mijn ogen het bewegende ooglid te zien. Dat betekent dat eyeliner sowieso ten eerste al voor een groot deel wegvalt, en ten tweede doet eyeliner het stukje bewegend ooglid optisch nog kleiner lijken. Bovendien wijst de wing bij geopende ogen nooit de richting op die ik bedoelde.
Ik weet inmiddels: dat ligt niet aan mijn vaardigheden, of aan de eyeliner. Dat ligt aan mijn oogvorm en kan dus voor mij gewoon niet. De zeldzame keer dat ik eyeliner gebruik, moet het lijntje ultra dun zijn en net voor het einde van mijn oog iets omhoog wippen. Minimaal, want het is snel te veel.
Gelukkig ben ik heel handig met oogschaduw, zodat ik eyeliner niet mis.
Ik heb een beetje hooded eyes. Als ik mijn ogen open heb, is alleen aan de binnenkant van mijn ogen het bewegende ooglid te zien. Dat betekent dat eyeliner sowieso ten eerste al voor een groot deel wegvalt, en ten tweede doet eyeliner het stukje bewegend ooglid optisch nog kleiner lijken. Bovendien wijst de wing bij geopende ogen nooit de richting op die ik bedoelde.
Ik weet inmiddels: dat ligt niet aan mijn vaardigheden, of aan de eyeliner. Dat ligt aan mijn oogvorm en kan dus voor mij gewoon niet. De zeldzame keer dat ik eyeliner gebruik, moet het lijntje ultra dun zijn en net voor het einde van mijn oog iets omhoog wippen. Minimaal, want het is snel te veel.
Gelukkig ben ik heel handig met oogschaduw, zodat ik eyeliner niet mis.
zondag 6 december 2020 om 22:59
Mhaw, Ik doe het al 25 plus jaar andersom. Het is vooral oefenen.HoleyMalonely schreef: ↑06-12-2020 22:56De truc is om de lijn van buiten naar binnen te trekken. Dus naar je oog toe in plaats van er af.
zondag 6 december 2020 om 23:04
Oh dit ga ik proberen! Het probleem bij mij is een beetje dat mijn eyelinerpen te weinig afgeeft. Dan ga ik over mijn oog, maar staat er helemaal geen streepje. Ik ga dus maar een met een kwastje kopen.HoleyMalonely schreef: ↑06-12-2020 22:56De truc is om de lijn van buiten naar binnen te trekken. Dus naar je oog toe in plaats van er af.
zondag 6 december 2020 om 23:33
Het hangt ook heel erg van de liner af. Bij die van de Hema blijf ik bezig terwijl de better than sex van too faced vrijwel altijd in 1 keer goed zit.Luci_Mster2 schreef: ↑06-12-2020 22:59Mhaw, Ik doe het al 25 plus jaar andersom. Het is vooral oefenen.
Bij de slechtere liners werkt van buiten naar binnen voor mij het beste. Bij de betere liners maakt het niet zoveel uit.
zondag 6 december 2020 om 23:43
En bij mij niet.