Singles Unite : deel 5!!! 😄

donderdag 17 december 2020 om 19:33
Jeee wat balen zeg. Heel veel sterkte !!Julia_20 schreef: ↑17-12-2020 19:19Ik moet morgen terug naar het operatiecentrum voor een gesprek.
Er is een maculagat geconstateerd in 1 oog en ze willen zo snel mogelijk opereren.
Het andere oog is ook bezig maar heeft nog een kans tot herstel. Maar anders....
En zo'n gat kan spontaan ontstaan. Wat bij mij ook gebeurd is.
Zie er wel een beetje... heeeeel beetje tegenop.
Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet hoor.

donderdag 17 december 2020 om 19:58
Ik weet het niet hoor, ik heb regelmatig calls met mijn vriendinnen en we kunnen echt uren praten.tomcat schreef: ↑17-12-2020 18:54poeh..ik had een teams kerstborrel vanmiddag..maar het maakt alleen maar extra pijnlijk duidelijk hoe belachelijk saai de wereld is..ik ben helemaal niet zo'n sociaal beest maar dit was echt gewoon om depressief van te worden..wat een gemis dat het niet in het echt kan zeg.
Misschien ligt het gewoon aan je collegas of aan jezelf?

donderdag 17 december 2020 om 21:01
geloof niet dat jullie doorhebben hoe een borrel met meer dan 75 man in teams is..dat heeft weinig te maken met hoe collega's of ik zijn.. en dan na een blabla van het management leuk in aparte ruimtes voor een pubquiz en weer terug in 1 ruimte voor weer een blabla van het management en dan ben je een uur verder en dan zit je met 75 man en 3 of 4 teams ruimtes en zoek het maar uit..je spreekt natuurlijk helemaal niemand zo en hoort alleen maar de usual suspects die zich zo graag profileren voor het management..yak...

donderdag 17 december 2020 om 21:06
Heb mijn bijdrage geleverd

donderdag 17 december 2020 om 21:07
euh nee..maar het klinkt nogal....weird....scary...ga je op date met een rugzak met tandenborstel en schoon ondergoed dan?
donderdag 17 december 2020 om 21:12
Dat hoeft toch niet, of nou ja in mijn geval dan. Ik ging ook daten en bleef uiteindelijk slapen. Tandenborstel gekregen en nou ja dame en ik zelfde maat dus tadah zo geregeld. Inclsuief leuk slaap jurkje.
fietsen varen vrouwelijk doen

donderdag 17 december 2020 om 21:47
Maar je bent ontsnapt aan de zombie acopalyps..jij zit op je schip..zeefietser1 schreef: ↑17-12-2020 21:12Dat hoeft toch niet, of nou ja in mijn geval dan. Ik ging ook daten en bleef uiteindelijk slapen. Tandenborstel gekregen en nou ja dame en ik zelfde maat dus tadah zo geregeld. Inclsuief leuk slaap jurkje.
<hollywood modus>
wacht maar tot je de uitgestorven haven invaart..en dan vreemde geluiden hoort in de nacht....

donderdag 17 december 2020 om 21:58
Thanks
100% is brilloos denk ik.
Dat zeker niet.
Zit nu op 40%. Na de operatie meer als het goed is.
Morgen weet ik meer hopelijk.
Ik ben er gelukkig vroeg bij.

donderdag 17 december 2020 om 22:24
Goedenavond zo lekker thuis in pyjama wijn en chocola. Hond op de bank ik ervoor op de grond.
Ja de hiërarchie bij Datertjehuis is duidelijk.
Je kan dus tegenwoordig met een twee jarige HBO door naar Uni.
Wat leuk Qiyara ook een Social Worker. Ik mag HBO via werk doen. De dag school en boeken krijg je van het werk. Uni niet jammer genoeg. Mocht ik dat toch niet meer willen. Wil ik meer de kant van team coaching op.
Ja de hiërarchie bij Datertjehuis is duidelijk.
Je kan dus tegenwoordig met een twee jarige HBO door naar Uni.
Wat leuk Qiyara ook een Social Worker. Ik mag HBO via werk doen. De dag school en boeken krijg je van het werk. Uni niet jammer genoeg. Mocht ik dat toch niet meer willen. Wil ik meer de kant van team coaching op.

donderdag 17 december 2020 om 22:27
Bij de meeste ogen ligt de gezichtsscherpte vóór de operatie tussen de 10-40%. Ná de operatie ligt de gezichtsscherpte vaak tussen de 30-80%. Soms neemt het gezichtsvermogen na de operatie helaas niet toe.
Voor het CBR om te rijden is min 50% nodig.
donderdag 17 december 2020 om 22:32