Fling met bezette man (fout, ik weet het)
zaterdag 19 december 2020 om 21:43
Hoi allemaal,
Laat ik maar meteen met de deur in huis vallen; ik heb nu al zo’n anderhalf jaar een fling (inclusief een paar keer sex) met een bezette man. Het gaat af en aan; toen ik een korte relatie had, heb ik hem afgehouden en het contact stop gezet; ik wil niet vreemdgaan. Maar, hij is wel een paar keer met mij vreemdgegaan. We ontmoetten elkaar en daarna begon hij me vrij actief te versieren. Ik wist dat hij bezet was, daar maakte hij geen geheim van. Ik nam mezelf voor om niet met hem naar bed te gaan, maar dat is dus mislukt. Daarna bleven we contact houden. Niet ontzettend vaak, maar sporadisch appjes van zijn kant dat hij aan me denkt. Ik heb hem onomwonden gezegd dat ik best vrienden wil zijn maar niet meer met hem naar bed wil gaan. We hebben toen, maanden later, nog eens afgesproken zonder seks te hebben en dat was erg leuk. Hij sloot af met een handkus. Daarna voegde hij me toe op de socials en begon dingen te liken die ik postte. Voor wat ik kon zien volgt hij verder alleen ‘echte vrienden’ en een paar atleten en acteurs, het is dus niet zo dat z’n hele socials vol staan met andere meiden waarbij hij dit ook doet. Hij appte me zo nu en dan als hij in de stad was waar ik woon (hij woont vrij ver weg, moet soms hier zijn voor werk). Uiteindelijk zijn we weer naar bed gegaan met elkaar en merkte ik dat ik gevoelens kreeg. Dit eerlijk benoemd richting hem, gezegd dat ik ermee wilde stoppen. Ook hij gaf toe gevoelens te hebben en ‘teveel’ aan me te denken. Ik liet hem los, kreeg een echte relatie. Tijdens die relatie heeft hij me geappt om te vragen of ik af wilde spreken, ik heb hier nee op gezegd.
Uiteindelijk bleef hij mn posts liken en appte me weer toen ik single was. Hij zou naar mijn stad komen, maar dat ging uiteindelijk laatste moment niet door. Om de 2 maanden appt hij sowieso hoe het met me gaat, dat hij aan me denkt etc.
Nu heeft hij me weer benaderd en komt hij volgende week weer hier heen.
En ik merk dat ik in de war ben. Ik word heen en weer geslingerd tussen oprechte gevoelens voor hem. Niet erg diep, maar wel kriebels. Maar ook schuldgevoelens richting zijn vriendin (er zijn gelukkig geen kinderen in het spel). Ik weet donders goed dat wat ik doe en hij doet niet door de beugel kan. En ik weet ook donders goed dat ik voor hem waarschijnlijk maar ‘leuk vermaak’ ben. Dat hij echt niet bij z’n vriendin weg gaat, zo naïef ben ik niet. Toch twijfel ik op bepaalde momenten oprecht aan of hij niet meer voelt. Zijn oprechte interesse, hoe teder en lief hij doet, het contact met me opnemen als hij aan me denkt en me mist. Het gaat net iets verder dan wat ik van eerdere ‘neukertjes/scharrels’ gewend ben. Ik weet overigens ook niet, of als hij bv een relatie met me zou willen, ik dat wel met hem wil. Daar ken ik hem nog niet goed genoeg voor en een man die zo makkelijk vreemd gaat vind ik voor een relatie geen heel aantrekkelijke optie.
Wat ik met dit topic wil weet ik niet, ik denk mijn ei kwijt. Of misschien horen dat het er inderdaad op lijkt dat hij ‘meer’ wil?(ik ben gewoon maar eerlijk). Ik weet dat ik dit los moet laten, maar het lukt me nog niet. Ik merk dat het laatste half jaar zijn toenaderingspogingen wat toenemen. Dat hij me vaker appt en ook over meer persoonlijke dingen appt, langer doorappt etc. Ik snap niet goed waarom hij dit doet. Het is vrij makkelijk om te achterhalen wie zijn vriendin is (ik weet wie ze is) dus hij neemt een enorm risico door dit met mij te doen. Ik zal hem niet verlinken, maar ik snap niet waarom hij zich op zulk glad ijs wil begeven. Ps: ik weet niet of hij gelukkig of ongelukkig is in zijn huidige relatie, daar hebben we het niet over.
Laat ik maar meteen met de deur in huis vallen; ik heb nu al zo’n anderhalf jaar een fling (inclusief een paar keer sex) met een bezette man. Het gaat af en aan; toen ik een korte relatie had, heb ik hem afgehouden en het contact stop gezet; ik wil niet vreemdgaan. Maar, hij is wel een paar keer met mij vreemdgegaan. We ontmoetten elkaar en daarna begon hij me vrij actief te versieren. Ik wist dat hij bezet was, daar maakte hij geen geheim van. Ik nam mezelf voor om niet met hem naar bed te gaan, maar dat is dus mislukt. Daarna bleven we contact houden. Niet ontzettend vaak, maar sporadisch appjes van zijn kant dat hij aan me denkt. Ik heb hem onomwonden gezegd dat ik best vrienden wil zijn maar niet meer met hem naar bed wil gaan. We hebben toen, maanden later, nog eens afgesproken zonder seks te hebben en dat was erg leuk. Hij sloot af met een handkus. Daarna voegde hij me toe op de socials en begon dingen te liken die ik postte. Voor wat ik kon zien volgt hij verder alleen ‘echte vrienden’ en een paar atleten en acteurs, het is dus niet zo dat z’n hele socials vol staan met andere meiden waarbij hij dit ook doet. Hij appte me zo nu en dan als hij in de stad was waar ik woon (hij woont vrij ver weg, moet soms hier zijn voor werk). Uiteindelijk zijn we weer naar bed gegaan met elkaar en merkte ik dat ik gevoelens kreeg. Dit eerlijk benoemd richting hem, gezegd dat ik ermee wilde stoppen. Ook hij gaf toe gevoelens te hebben en ‘teveel’ aan me te denken. Ik liet hem los, kreeg een echte relatie. Tijdens die relatie heeft hij me geappt om te vragen of ik af wilde spreken, ik heb hier nee op gezegd.
Uiteindelijk bleef hij mn posts liken en appte me weer toen ik single was. Hij zou naar mijn stad komen, maar dat ging uiteindelijk laatste moment niet door. Om de 2 maanden appt hij sowieso hoe het met me gaat, dat hij aan me denkt etc.
Nu heeft hij me weer benaderd en komt hij volgende week weer hier heen.
En ik merk dat ik in de war ben. Ik word heen en weer geslingerd tussen oprechte gevoelens voor hem. Niet erg diep, maar wel kriebels. Maar ook schuldgevoelens richting zijn vriendin (er zijn gelukkig geen kinderen in het spel). Ik weet donders goed dat wat ik doe en hij doet niet door de beugel kan. En ik weet ook donders goed dat ik voor hem waarschijnlijk maar ‘leuk vermaak’ ben. Dat hij echt niet bij z’n vriendin weg gaat, zo naïef ben ik niet. Toch twijfel ik op bepaalde momenten oprecht aan of hij niet meer voelt. Zijn oprechte interesse, hoe teder en lief hij doet, het contact met me opnemen als hij aan me denkt en me mist. Het gaat net iets verder dan wat ik van eerdere ‘neukertjes/scharrels’ gewend ben. Ik weet overigens ook niet, of als hij bv een relatie met me zou willen, ik dat wel met hem wil. Daar ken ik hem nog niet goed genoeg voor en een man die zo makkelijk vreemd gaat vind ik voor een relatie geen heel aantrekkelijke optie.
Wat ik met dit topic wil weet ik niet, ik denk mijn ei kwijt. Of misschien horen dat het er inderdaad op lijkt dat hij ‘meer’ wil?(ik ben gewoon maar eerlijk). Ik weet dat ik dit los moet laten, maar het lukt me nog niet. Ik merk dat het laatste half jaar zijn toenaderingspogingen wat toenemen. Dat hij me vaker appt en ook over meer persoonlijke dingen appt, langer doorappt etc. Ik snap niet goed waarom hij dit doet. Het is vrij makkelijk om te achterhalen wie zijn vriendin is (ik weet wie ze is) dus hij neemt een enorm risico door dit met mij te doen. Ik zal hem niet verlinken, maar ik snap niet waarom hij zich op zulk glad ijs wil begeven. Ps: ik weet niet of hij gelukkig of ongelukkig is in zijn huidige relatie, daar hebben we het niet over.
dilanaaf wijzigde dit bericht op 19-12-2020 21:54
15.18% gewijzigd

zaterdag 19 december 2020 om 23:38
Uit je andere reacties komt het over alsof je het puur ziet als een leuk avontuur, waar je later met een glimlach op terug zal denken. Maar je openingspost vind ik niet helemaal in lijn daarmee. Dat suggereert toch dat je je in iets kan mengen wat jou op de langere termijn mogelijk kan bezeren, omdat jij wel diepere gevoelens gaat krijgen, gaat geloven dat die er bij hem ook zijn en hij in een worst case scenario die verdraaide vrouw van hem maar niet verlaat (om maar een spoiler te geven: dat gaat pijn doen).Dilanaaf schreef: ↑19-12-2020 21:43Hoi allemaal,
Voor wat ik kon zien volgt hij verder alleen ‘echte vrienden’ en een paar atleten en acteurs, het is dus niet zo dat z’n hele socials vol staan met andere meiden waarbij hij dit ook doet.
En ik merk dat ik in de war ben.
Toch twijfel ik op bepaalde momenten oprecht aan of hij niet meer voelt. Zijn oprechte interesse, hoe teder en lief hij doet, het contact met me opnemen als hij aan me denkt en me mist.
Of misschien horen dat het er inderdaad op lijkt dat hij ‘meer’ wil?(ik ben gewoon maar eerlijk).
Avontuurtjes zijn niet gecompliceerd en er is ook geen twijfel of onzekerheid bij avontuurtjes of het ‘meer’ is. Ook niet als je puur je verhaal doet om je ei kwijt te kunnen. Dus ik vraag mij af of je wel helemaal eerlijk tegen jezelf durft te zijn en je misschien iets stoerder voordoet dan je je voelt over de gevoelens en hoop die je hebt voor deze man?
Voor wat betreft de vraag of hij je leuker dan ‘gewoon’ leuk vind, die is ook moeilijk te beantwoorden. Zou best kunnen, maar mannen kunnen ook bizar ver gaan in ruil voor seks.

zaterdag 19 december 2020 om 23:48
Ik denk dat het toevoegen op de socials en dus het risico vergroten op betrapt worden het avontuurtje van jullie spannender voor hem maakt.
Het betekent sowieso niet persé dat hij jou serieus neemt en in zijn leven wil betrekken.
To kap hiermee. Die leuke vent is ook een harde egoïst en deze situatie maakt jou ook geen leuker mens en dat weet je best.
Het betekent sowieso niet persé dat hij jou serieus neemt en in zijn leven wil betrekken.
To kap hiermee. Die leuke vent is ook een harde egoïst en deze situatie maakt jou ook geen leuker mens en dat weet je best.

zondag 20 december 2020 om 00:06
Dit.
TO, dat jouw manneke ook vreemd mag gaan met een andere dame, mocht jij ooit de ware vinden

zondag 20 december 2020 om 00:24

zondag 20 december 2020 om 00:45
Staat hier prima op de juiste plaats, een relatie betreft niet alleen een liefdesrelatie maar ook relaties in het algemeen, zoals bijvoorbeeld vriendschappen. Het topic minnaar gaat in eerste instantie over seks dus vandaar in de sekspijler.
Ontopic: TO, als het tegen je gevoel ingaat om met hem seks te hebben, omdat hij gebonden is, dan moet je er dus mee stoppen. Dan niet blijven schrijven dat je het zo moeilijk vindt, maar gewoon stoppen. Jij hebt geen verantwoording aan zijn vriendin of de schrijvers op Viva af te leggen, geheel zijn probleem.
Het is vrij duidelijk dat je verliefd op hem bent, maar dat is niet wederzijds, zoveel is wel duidelijk. Je ziet hem wanneer het hem uitkomt en wanneer hij sowieso bij je in de buurt moet zijn voor zijn werk. Dit gaat alleen verdriet geven, dus ik zou ermee stoppen als ik jou was. Of je zou het voor jezelf goed moeten kunnen scheiden, maar daarvoor is het al te laat zo te lezen.

zondag 20 december 2020 om 01:48
Omdat hij naar bed wil met iemand die hem leuk vindt, die graag met hem naar bed wil, anders streelt het zijn ego niet en is het voor hem niks aan. Daarnaast kost een prostituee ook nog geld. Hij investeert omdat hij die seks graag wil blijven hebben.Dilanaaf schreef: ↑19-12-2020 22:30ja maar waarom daar dan zon groot risico voor lopen? ga dan gewoon eens naar een prostituee ofzo. Dan heb je ook afwisseling en niet dat geneuzel van die emotionele betrokkenheid die ook nog potentieel drama kan veroorzaken. Als ik hem was zou ik dit veel te riskant vinden (een 'emotioneel betrokken, vrijgezelle sekspartner) wat ik ook niet snap is waarom hij dan investeert op het moment dat er toch geen sex is.
Als hij je echt heel leuk vond had hij al een relatie met je, dit duurt toch al 1,5 jaar?
Dit wordt niks TO, ik zou ermee stoppen als ik jou was. Straks zit je met een gebroken hart en nu is het nog niet zo pijnlijk.

zondag 20 december 2020 om 01:51
Ik heb de indruk dat hij daar nou niet bepaald veel voor hoeft te investeren om die sex te blijven hebben.

zondag 20 december 2020 om 05:33
Je zoekt in zijn gedrag bewijs dat jij speciaal bent voor hem. Dat ben je niet. Je bent wel een slapjanus, dat je jouw normen en waarden (ik neuk niet met een bezette man) overboord gooit zodra een aantrekkelijke man je een beetje aandacht geeft.
En dan zeg je dat je je schuldgevoelens hebt richting zijn vriendin. Wat een lariekoek, je kiest al lagere tijd zelf voor dit gedrag.
En dan zeg je dat je je schuldgevoelens hebt richting zijn vriendin. Wat een lariekoek, je kiest al lagere tijd zelf voor dit gedrag.
zondag 20 december 2020 om 05:37
To, wat wil je hiermee. Voor jezelf zal je hem nooit hebben, want ook bij jou gaat hij straks vreemd.
To, geen enkele vrouw is echt speciaal voor deze man, dus jij ook niet. Hij kan wel 2 of 3 facebook profielen hebben om zaken uit elkaar te houden. Ik denk ook niet dat jij de enige minnares bent.
Ook best raar om een vriendschap voor te stellen nadat je al seks hebt gehad, beetje een gepasseerd station.
Ik vind wel dat hij hoofdzakelijk voor zijn relatie verantwoordelijk is en niet jij. Besef je alleen wel dat je voor er bij bent en hij geen partnermateriaal is. Zolang je dat helder hebt is er niet zo veel aan de hand. Ik lees echter veel smoezen in je verhaal die mij doen vermoeden dat je het niet zo helder voor ogen hebt.
To, geen enkele vrouw is echt speciaal voor deze man, dus jij ook niet. Hij kan wel 2 of 3 facebook profielen hebben om zaken uit elkaar te houden. Ik denk ook niet dat jij de enige minnares bent.
Ook best raar om een vriendschap voor te stellen nadat je al seks hebt gehad, beetje een gepasseerd station.
Ik vind wel dat hij hoofdzakelijk voor zijn relatie verantwoordelijk is en niet jij. Besef je alleen wel dat je voor er bij bent en hij geen partnermateriaal is. Zolang je dat helder hebt is er niet zo veel aan de hand. Ik lees echter veel smoezen in je verhaal die mij doen vermoeden dat je het niet zo helder voor ogen hebt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

zondag 20 december 2020 om 08:38

zondag 20 december 2020 om 08:39
Ze is single, dus ze kan seks hebben met wie ze maar wil. Zijn relatie is niet haar verantwoordelijkheid. En vreemdgaan doet ie toch wel. Zolang TO er maar niet méér van gaat verwachten of er dingen achter gaat zoeken die er absoluut niet zijn.
zondag 20 december 2020 om 08:39
Ik erken wel dat emoties je vrije wil kunnen troebleren maar bij volwassenheid hoort nu juist om daar vat op te krijgen. Ik vind mensen die vooral gestuurd worden door emoties ongeleide projectielen.
Maar mensen leven voor verlangens, of het nu spullen, vakanties, drugs, relaties of seks is; je denkt dan altijd zoiets als: als ik dát maar heb, het hoeft maar heel even, en dan kan ik er weer een poosje tegen. Maar voordat je het weet gaat die drug je doel worden. En daarna moet die drug steeds beter worden. Mensen zijn heel inhalig.
Maar mensen leven voor verlangens, of het nu spullen, vakanties, drugs, relaties of seks is; je denkt dan altijd zoiets als: als ik dát maar heb, het hoeft maar heel even, en dan kan ik er weer een poosje tegen. Maar voordat je het weet gaat die drug je doel worden. En daarna moet die drug steeds beter worden. Mensen zijn heel inhalig.

En als het vuur gedoofd is komen er wolven
zondag 20 december 2020 om 08:55
Als je het echt, diep van binnen ook gevoeld, meent dat je wil stoppen, en je gaat de confrontatie in jezelf aan, dan valt het altijd mee. Mensen zijn overlevers, en soms moet je loslaten. Je vindt altijd wel compensatie. Wat je wint is zelfrespect en rust. Want onbewust deed het altijd pijn. En dat hoef je dan niet meer te ondergaan. Zolang je niet terugvalt ga je zelf nieuwe invullingen zoeken. Je vijand is valse hoop dat je toch alles kan hebben, dat je toch niet los hoeft te laten.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
zondag 20 december 2020 om 09:07
Ik zie toch wat nuances.
Man is geen hufter zoals beschreven in het smoezentopic. Hij belooft haar geen trouw, hij vertelt geen leugens.
Hij vindt de sex met TO ontzettend geil. Maar hij weet dat gevoelens het complex maken, dus daarom ziet ze hem Max 1x per maand. Tijdens de ontmoeting voelt hij zich vast even verliefd, kan hij zich lekker laten gaan, maar wanneer het klaar is blijft alles hetzelfde. Er is geen relatie en die komt er niet. Er wordt niet gebouwd aan een toekomst. Hij investeert naast de afspraakjes niet in activiteiten die gevoelens opwekken.
Dit is wat het is TO. Alles blijft hetzelfde.
Het is aan jou wat je ermee wilt.
Man is geen hufter zoals beschreven in het smoezentopic. Hij belooft haar geen trouw, hij vertelt geen leugens.
Hij vindt de sex met TO ontzettend geil. Maar hij weet dat gevoelens het complex maken, dus daarom ziet ze hem Max 1x per maand. Tijdens de ontmoeting voelt hij zich vast even verliefd, kan hij zich lekker laten gaan, maar wanneer het klaar is blijft alles hetzelfde. Er is geen relatie en die komt er niet. Er wordt niet gebouwd aan een toekomst. Hij investeert naast de afspraakjes niet in activiteiten die gevoelens opwekken.
Dit is wat het is TO. Alles blijft hetzelfde.
Het is aan jou wat je ermee wilt.