Fling met bezette man (fout, ik weet het)

19-12-2020 21:43 208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Laat ik maar meteen met de deur in huis vallen; ik heb nu al zo’n anderhalf jaar een fling (inclusief een paar keer sex) met een bezette man. Het gaat af en aan; toen ik een korte relatie had, heb ik hem afgehouden en het contact stop gezet; ik wil niet vreemdgaan. Maar, hij is wel een paar keer met mij vreemdgegaan. We ontmoetten elkaar en daarna begon hij me vrij actief te versieren. Ik wist dat hij bezet was, daar maakte hij geen geheim van. Ik nam mezelf voor om niet met hem naar bed te gaan, maar dat is dus mislukt. Daarna bleven we contact houden. Niet ontzettend vaak, maar sporadisch appjes van zijn kant dat hij aan me denkt. Ik heb hem onomwonden gezegd dat ik best vrienden wil zijn maar niet meer met hem naar bed wil gaan. We hebben toen, maanden later, nog eens afgesproken zonder seks te hebben en dat was erg leuk. Hij sloot af met een handkus. Daarna voegde hij me toe op de socials en begon dingen te liken die ik postte. Voor wat ik kon zien volgt hij verder alleen ‘echte vrienden’ en een paar atleten en acteurs, het is dus niet zo dat z’n hele socials vol staan met andere meiden waarbij hij dit ook doet. Hij appte me zo nu en dan als hij in de stad was waar ik woon (hij woont vrij ver weg, moet soms hier zijn voor werk). Uiteindelijk zijn we weer naar bed gegaan met elkaar en merkte ik dat ik gevoelens kreeg. Dit eerlijk benoemd richting hem, gezegd dat ik ermee wilde stoppen. Ook hij gaf toe gevoelens te hebben en ‘teveel’ aan me te denken. Ik liet hem los, kreeg een echte relatie. Tijdens die relatie heeft hij me geappt om te vragen of ik af wilde spreken, ik heb hier nee op gezegd.
Uiteindelijk bleef hij mn posts liken en appte me weer toen ik single was. Hij zou naar mijn stad komen, maar dat ging uiteindelijk laatste moment niet door. Om de 2 maanden appt hij sowieso hoe het met me gaat, dat hij aan me denkt etc.
Nu heeft hij me weer benaderd en komt hij volgende week weer hier heen.
En ik merk dat ik in de war ben. Ik word heen en weer geslingerd tussen oprechte gevoelens voor hem. Niet erg diep, maar wel kriebels. Maar ook schuldgevoelens richting zijn vriendin (er zijn gelukkig geen kinderen in het spel). Ik weet donders goed dat wat ik doe en hij doet niet door de beugel kan. En ik weet ook donders goed dat ik voor hem waarschijnlijk maar ‘leuk vermaak’ ben. Dat hij echt niet bij z’n vriendin weg gaat, zo naïef ben ik niet. Toch twijfel ik op bepaalde momenten oprecht aan of hij niet meer voelt. Zijn oprechte interesse, hoe teder en lief hij doet, het contact met me opnemen als hij aan me denkt en me mist. Het gaat net iets verder dan wat ik van eerdere ‘neukertjes/scharrels’ gewend ben. Ik weet overigens ook niet, of als hij bv een relatie met me zou willen, ik dat wel met hem wil. Daar ken ik hem nog niet goed genoeg voor en een man die zo makkelijk vreemd gaat vind ik voor een relatie geen heel aantrekkelijke optie.
Wat ik met dit topic wil weet ik niet, ik denk mijn ei kwijt. Of misschien horen dat het er inderdaad op lijkt dat hij ‘meer’ wil?(ik ben gewoon maar eerlijk). Ik weet dat ik dit los moet laten, maar het lukt me nog niet. Ik merk dat het laatste half jaar zijn toenaderingspogingen wat toenemen. Dat hij me vaker appt en ook over meer persoonlijke dingen appt, langer doorappt etc. Ik snap niet goed waarom hij dit doet. Het is vrij makkelijk om te achterhalen wie zijn vriendin is (ik weet wie ze is) dus hij neemt een enorm risico door dit met mij te doen. Ik zal hem niet verlinken, maar ik snap niet waarom hij zich op zulk glad ijs wil begeven. Ps: ik weet niet of hij gelukkig of ongelukkig is in zijn huidige relatie, daar hebben we het niet over.
dilanaaf wijzigde dit bericht op 19-12-2020 21:54
15.18% gewijzigd
Dilanaaf schreef:
20-12-2020 11:15
Nou hij is niet bepaald een bekende Nederlander hoor. Hij heeft alleen een hoge positie bij een groot bedrijf. En enerzijds vind ik dat wel interessant, maar ik denk dat ik hem niet minder aantrekkelijk had gevonden als hij een andere baan had. Ik vind het gewoon een leuke man.
Vraag de volgende keer als jullie elkaar weer zien, eens geld voor je werk. Kijken of hij je dan nog zo leuk vindt.
Lotus90 schreef:
20-12-2020 12:51
Die gedachtengang vind ik zo naïef. Alsof een man niet kan liegen dat hij single is. Zucht. Leg de verantwoordelijkheid voor een relatie nou alsjeblieft neer bij degene aan wie het toebehoort. En maak het niet steeds de verantwoordelijkheid van (‘de andere’) vrouw. Een andere vrouw staat echt totaal los van jouw relatie. Een man kiest toch echt zelf of hij trouw is of niet. Ik spreek nu overigens in het algemeen en niet persé gericht op jou.
Dat is wel waar, en toch zou ik zelf nooit langdurig de vrouw ernaast (willen) zijn.
Als ze erover liegen ja dan kun je er per ongeluk intrappen. Maar vast niet voor lange tijd.
Ik vind wel wat van iemand die dat wel doet. Kun je het wel rechtpraten, dat die ander nog fouter is, maar je faciliteert het toch en doet eraan mee, als neukertje zijnde.
En ik praat daarover, omdat TO nu hetzelfde doet.
En ja, natuurlijk is degene in de relatie het meest fout. En reken maar dat die van mij dan ook het meest op zijn lazer zou krijgen. Been there, done that.
En ik heb toen dat neukertje ook verteld wat ik van haar vond. Dat zal ik hier niet herhalen, maar ik denk er nog steeds zo over.
Ik wens TO succes ermee en hopelijk maakt ze het van de andere kant ook eens mee.
Dilanaaf schreef:
20-12-2020 11:15
Nou hij is niet bepaald een bekende Nederlander hoor. Hij heeft alleen een hoge positie bij een groot bedrijf. En enerzijds vind ik dat wel interessant, maar ik denk dat ik hem niet minder aantrekkelijk had gevonden als hij een andere baan had. Ik vind het gewoon een leuke man.
Als hij een hoge positie heeft bij een groot bedrijf, dan zal hij vast en zeker wel eens op zakenreis moeten. Vraag eens of je een keer mee mag.
Als hij iets serieus met jou voor zich ziet, dan had hij het al lang kunnen uitmaken met zijn vriendin.
Die vriendjn kan hij namelijk ‘zo’ van af: geen scheiding nodig, geen regelingen rondom kinderen.

Hoe komt het dat je wel bij haar blijft?
Ik lees nu even de titel en daar heb je het over een fling wat mij het gevoel geeft dat je er wel erg luchtig over denkt. Bedenk je wel dat als die vriendin erachter komt dat het haar heel veel pijn zal doen. En jou trouwens ook als dit langer gaat duren, komt bijna altijd ellende van.
Ja hoor, die wil zeker meer.

Geef hem nog een paar jaar om zijn vriendin te verlaten. Het moet ook niet makkelijk zijn voor hem, dat ie als een blok gevallen is voor je, de arme schat. Houd jezelf gewoon aanbevolen, sta paraat als tie je oppiept, komt het vast goed.
WitteHaai schreef:
20-12-2020 14:43
Als hij een hoge positie heeft bij een groot bedrijf, dan zal hij vast en zeker wel eens op zakenreis moeten. Vraag eens of je een keer mee mag.
Nee want daar heeft ie een andere minnares zitten
Farizia schreef:
20-12-2020 14:57
Nee want daar heeft ie een andere minnares zitten
Of zijn secretaresse.

TO, als je dit al van hem weet zou jij je lekker voelen in een toekomst met een vent die je ( waarschijnlijk ) niet alleen kunt laten met de toekomstige oppas, buurvrouw, zijn secretaresse, vrouwelijke collega's? Zijn onbetrouwbaarheid heeft hij nu al laten zien door met jou af en aan iets te 'beginnen'.
Blijf ik nog steeds bijzonder vinden.
Kop heel diep in het zand steken heet zoiets.
Hij vindt het super handig, heerlijk zelfs! Geen gezeik en goeie seks, wanneer hij maar wil!
En jij schuift alles lekker maar voor je uit, want ooit... ooit kiest hij voor jou.
wholelottalove wijzigde dit bericht op 20-12-2020 15:30
Reden: Per ongeluk gequote
87.78% gewijzigd
Waarom quote je de gehele OP?
Mag niet, zou het even weghalen.
Oh, you tell me that you love me
Yes, you tell me that you care
That tomorrow we'll be married
But tomorrow's never there
Oh, tomorrow never comes
No, tomorrow never comes
Now you tell me that you love me
But tomorrow never comes
Many weeks now have I waited
Many long nights have I cried
Just to see that happy morning
When I'd have you by my side
So tomorrow I'll be leaving
Yes, tomorrow I'll be gone
And tomorrow you'll be weeping
But tomorrow never comes
Oh, tomorrow never comes
No, tomorrow never comes
But tomorrow never comes
Thanks justagirly, vergeten :-$
viavia2013 schreef:
20-12-2020 15:27
Oh, you tell me that you love me
Yes, you tell me that you care
That tomorrow we'll be married
But tomorrow's never there
Oh, tomorrow never comes
No, tomorrow never comes
But tomorrow never comes
Many weeks now have I waited
Many long nights have I cried
Just to see that happy morning
When I'd have you by my side
So tomorrow I'll be leaving
Yes, tomorrow I'll be gone
And tomorrow you'll be weeping
But tomorrow never comes
Oh, tomorrow never comes
No, tomorrow never comes
But tomorrow never comes
Zo droog :rofl:
justagirly schreef:
20-12-2020 14:25
Dat is wel waar, en toch zou ik zelf nooit langdurig de vrouw ernaast (willen) zijn.
Als ze erover liegen ja dan kun je er per ongeluk intrappen. Maar vast niet voor lange tijd.
Ik vind wel wat van iemand die dat wel doet. Kun je het wel rechtpraten, dat die ander nog fouter is, maar je faciliteert het toch en doet eraan mee, als neukertje zijnde.
En ik praat daarover, omdat TO nu hetzelfde doet.
En ja, natuurlijk is degene in de relatie het meest fout. En reken maar dat die van mij dan ook het meest op zijn lazer zou krijgen. Been there, done that.
En ik heb toen dat neukertje ook verteld wat ik van haar vond. Dat zal ik hier niet herhalen, maar ik denk er nog steeds zo over.
Ik wens TO succes ermee en hopelijk maakt ze het van de andere kant ook eens mee.
waarom noem je haar 'dat neukertje'? is dat om je eigen pijn te maskeren door iemand anders kleiner te maken? en hielp het toen je haar precies vertelde wat jij ervan vond? dat laatste is een oprechte vraag
noorderlicht76 schreef:
20-12-2020 15:40
waarom noem je haar 'dat neukertje'? is dat om je eigen pijn te maskeren door iemand anders kleiner te maken? en hielp het toen je haar precies vertelde wat jij ervan vond? dat laatste is een oprechte vraag
Hoe noem jij dan zo’n soort vrouw?
noorderlicht76 schreef:
Dat zou natuurlijk best begrijpelijk zijn in die situatie.
viavia2013 schreef:
20-12-2020 17:53
Hoe noem jij dan zo’n soort vrouw?
een vrouw die seks heeft met een man die zijn vrouw ontrouw is
noorderlicht76 schreef:
20-12-2020 17:55
Waarom zo'n ingewikkelde omschrijving als het woord "neukertje" ook al de lading dekt?
WitteHaai schreef:
20-12-2020 17:58
Waarom zo'n ingewikkelde omschrijving als het woord "neukertje" ook al de lading dekt?
omdat ik niet houd van labellen en het liever neutraal houd en omdat ik het ook wat krampachtig/ sneu vind hoe vrouwen het contact van hun man met een andere vrouw tot seks reduceren
Als je een man niet direct buiten zet als je ontdekt dat ie neukt met een ander ben je dan zo’ n vrouw?
Of is dat alleen zo als die andere vrouw al eerder in zijn picture was.

Ik zou TO niet aanraden om hiermee door te gaan omdat t haar uiteindelijk meer verdriet dan lol gaat brengen, maar snap nog steeds nier waarom vrouwen elkaar mannelijk onbetrouwbaar gedrag aanrekenen.

In mijn single tijd heb ik diverse mannen gedate die volgens hun profiel op datingsites single waren, maar dat niet bleken te zijn
Ik heb me nooit schuldig gevoeld en over vrouwen die denken dat ze mij het vreemdgaan van hun man kunnen verwijten, heb ik ook een mening.
noorderlicht76 schreef:
20-12-2020 18:03
omdat ik niet houd van labellen en het liever neutraal houd en omdat ik het ook wat krampachtig/ sneu vind hoe vrouwen het contact van hun man met een andere vrouw tot seks reduceren
Is dat om je eigen pijn te maskeren?
viavia2013 schreef:
20-12-2020 18:06
Is dat om je eigen pijn te maskeren?
haha, terecht vraag, nee dat niet, op dit vlak geen pijn hier. ik heb gewoon een mening over en vind dat de vrouw zichzelf sneuer doet lijken zo. het is al erg genoeg.
forumfossiel schreef:
20-12-2020 18:06
Als je een man niet direct buiten zet als je ontdekt dat ie neukt met een ander ben je dan zo’ n vrouw?
Of is dat alleen zo als die andere vrouw al eerder in zijn picture was.

Ik zou TO niet aanraden om hiermee door te gaan omdat t haar uiteindelijk meer verdriet dan lol gaat brengen, maar snap nog steeds nier waarom vrouwen elkaar mannelijk onbetrouwbaar gedrag aanrekenen.

In mijn single tijd heb ik diverse mannen gedate die volgens hun profiel op datingsites single waren, maar dat niet bleken te zijn
Ik heb me nooit schuldig gevoeld en over vrouwen die denken dat ze mij het vreemdgaan van hun man kunnen verwijten, heb ik ook een mening.
Met zulke vrouwen die zich gratis aanbieden, heb je geen vijanden nodig!
noorderlicht76 schreef:
Omdat ze niet meer is dan dat.
En verder gaat dit topic niet over mij, maar hielp het ?
Nee op zich natuurlijk niet, want het was al gebeurd. Maar daarom mocht ze wel weten wat ik van haar vond. Er zit nog een verhaal aan vast maar heb geen zin dat nu te vertellen hier.
Laat ik zeggen dat als je recht in iemands gezicht leuk doet terwijl je daarnaast zulke dingen flikt, ik wel iets zeggen mag.
Of het nou helpt of niet, als het goed voelt voor mij doe ik dat.
Ik weet niet of ik dat een volgende keer weer zou doen hoor. Nu moest ik iets met mijn kwaadheid.
noorderlicht76 schreef:
20-12-2020 17:55
😂 waarom zou ik dat zo omschrijven terwijl er 1 woord is die de lading dekt.

Edit... dikke mosterd
justagirly wijzigde dit bericht op 20-12-2020 18:15
4.80% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven