Fling met bezette man (fout, ik weet het)

19-12-2020 21:43 208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Laat ik maar meteen met de deur in huis vallen; ik heb nu al zo’n anderhalf jaar een fling (inclusief een paar keer sex) met een bezette man. Het gaat af en aan; toen ik een korte relatie had, heb ik hem afgehouden en het contact stop gezet; ik wil niet vreemdgaan. Maar, hij is wel een paar keer met mij vreemdgegaan. We ontmoetten elkaar en daarna begon hij me vrij actief te versieren. Ik wist dat hij bezet was, daar maakte hij geen geheim van. Ik nam mezelf voor om niet met hem naar bed te gaan, maar dat is dus mislukt. Daarna bleven we contact houden. Niet ontzettend vaak, maar sporadisch appjes van zijn kant dat hij aan me denkt. Ik heb hem onomwonden gezegd dat ik best vrienden wil zijn maar niet meer met hem naar bed wil gaan. We hebben toen, maanden later, nog eens afgesproken zonder seks te hebben en dat was erg leuk. Hij sloot af met een handkus. Daarna voegde hij me toe op de socials en begon dingen te liken die ik postte. Voor wat ik kon zien volgt hij verder alleen ‘echte vrienden’ en een paar atleten en acteurs, het is dus niet zo dat z’n hele socials vol staan met andere meiden waarbij hij dit ook doet. Hij appte me zo nu en dan als hij in de stad was waar ik woon (hij woont vrij ver weg, moet soms hier zijn voor werk). Uiteindelijk zijn we weer naar bed gegaan met elkaar en merkte ik dat ik gevoelens kreeg. Dit eerlijk benoemd richting hem, gezegd dat ik ermee wilde stoppen. Ook hij gaf toe gevoelens te hebben en ‘teveel’ aan me te denken. Ik liet hem los, kreeg een echte relatie. Tijdens die relatie heeft hij me geappt om te vragen of ik af wilde spreken, ik heb hier nee op gezegd.
Uiteindelijk bleef hij mn posts liken en appte me weer toen ik single was. Hij zou naar mijn stad komen, maar dat ging uiteindelijk laatste moment niet door. Om de 2 maanden appt hij sowieso hoe het met me gaat, dat hij aan me denkt etc.
Nu heeft hij me weer benaderd en komt hij volgende week weer hier heen.
En ik merk dat ik in de war ben. Ik word heen en weer geslingerd tussen oprechte gevoelens voor hem. Niet erg diep, maar wel kriebels. Maar ook schuldgevoelens richting zijn vriendin (er zijn gelukkig geen kinderen in het spel). Ik weet donders goed dat wat ik doe en hij doet niet door de beugel kan. En ik weet ook donders goed dat ik voor hem waarschijnlijk maar ‘leuk vermaak’ ben. Dat hij echt niet bij z’n vriendin weg gaat, zo naïef ben ik niet. Toch twijfel ik op bepaalde momenten oprecht aan of hij niet meer voelt. Zijn oprechte interesse, hoe teder en lief hij doet, het contact met me opnemen als hij aan me denkt en me mist. Het gaat net iets verder dan wat ik van eerdere ‘neukertjes/scharrels’ gewend ben. Ik weet overigens ook niet, of als hij bv een relatie met me zou willen, ik dat wel met hem wil. Daar ken ik hem nog niet goed genoeg voor en een man die zo makkelijk vreemd gaat vind ik voor een relatie geen heel aantrekkelijke optie.
Wat ik met dit topic wil weet ik niet, ik denk mijn ei kwijt. Of misschien horen dat het er inderdaad op lijkt dat hij ‘meer’ wil?(ik ben gewoon maar eerlijk). Ik weet dat ik dit los moet laten, maar het lukt me nog niet. Ik merk dat het laatste half jaar zijn toenaderingspogingen wat toenemen. Dat hij me vaker appt en ook over meer persoonlijke dingen appt, langer doorappt etc. Ik snap niet goed waarom hij dit doet. Het is vrij makkelijk om te achterhalen wie zijn vriendin is (ik weet wie ze is) dus hij neemt een enorm risico door dit met mij te doen. Ik zal hem niet verlinken, maar ik snap niet waarom hij zich op zulk glad ijs wil begeven. Ps: ik weet niet of hij gelukkig of ongelukkig is in zijn huidige relatie, daar hebben we het niet over.
dilanaaf wijzigde dit bericht op 19-12-2020 21:54
15.18% gewijzigd
Hij heeft even veel lak aan jou dan aan z'n vriendin. Je bent leuk voor even erbij, houdt de boel spannend. Misschien is het even wat saaier in z'n relatie en ben jij de uitlaatklep tot het weer goed gaat met z'n vriendin. Mogelijks heeft ie meerdere neukerdjes trouwens. Kap hiermee, je gaat hier nooit gelukkig van worden.
Onthou goed dat hij dus geen probleem heeft met vreemdgaan. Stel dat hij bij zijn vriendin weg gaat voor jou kun je hem nooit vertrouwen.
where ever you go, go with your heart
Stel hij zou zijn vriendin verlaten, zou je hem dan willen? Wetend dat hij dus langere periode kan liegen en vreemd gaan.
Miriammm schreef:
19-12-2020 21:55
Stel hij zou zijn vriendin verlaten, zou je hem dan willen? Wetend dat hij dus langere periode kan liegen en vreemd gaan.
Nou precies dit en wat Skawa zegt; nee ik vind dat onaantrekkelijk. Bovendien denk ik niet dat hij het zo slecht heeft met z’n vriendin, anders zou hij allang wel weg zijn. Hij klaagt daar gelukkig ook niet over. Maar ik denk wel; waarom doe je dit, als je gelukkig bent in je relatie? Kan iemand zo’n eikel zijn (en ben ik dus een ‘enabler’) of vindt hij mij gewoon echt zo leuk? Ik kan er de vinger niet op leggen.
dilanaaf wijzigde dit bericht op 19-12-2020 21:58
40.34% gewijzigd
Niet twijfelen. Als hij echt zo geïnteresseerd in je was nam hij wel vaker dan eens per 2 maanden contact met je op.
Kap het nou maar af. Dit wordt niks en het is ook niet echt netjes.
Even moeten googelen wat een fling is maar als ik de voorwaarden lees waar een fling aan moet voldoen dan voldoet jouw fling daar niet aan maar is hij gewoon een overspelige vent.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Dit is geen fling, maar een ordinaire affaire.
Hè, wat ontzettend zonde. Je zou je tijd en energie ook kunnen besteden aan iemand die het werkelijk waard is. Jezelf niet uitgesloten natuurlijk.
Waarom kun je hem niet loslaten? Het zijn kriebels, maar niet echt diepe gevoelens, zeg je. Waarom kun je dit dan niet afkappen? Kun je een eerlijk antwoord daarop geven? Of in ieder geval voor jezelf, als je dat hier niet wil delen?
Dilanaaf schreef:
19-12-2020 21:56
Nou precies dit en wat Skawa zegt; nee ik vind dat onaantrekkelijk. Bovendien denk ik niet dat hij het zo slecht heeft met z’n vriendin, anders zou hij allang wel weg zijn. Hij klaagt daar gelukkig ook niet over. Maar ik denk wel; waarom doe je dit, als je gelukkig bent in je relatie? Kan iemand zo’n eikel zijn (en ben ik dus een ‘enabler’) of vindt hij mij gewoon echt zo leuk? Ik kan er de vinger niet op leggen.
Maar het goede nieuws is dat je er de vinger ook helemaal niet op hóeft te leggen. Jij bent de baas over jouw eigen acties.
Gatver ik zou dus echt spontaan opdrogen van een vent die willens en wetens zijn vrouw bedriegt.
Jufjoke schreef:
19-12-2020 22:01
Hè, wat ontzettend zonde. Je zou je tijd en energie ook kunnen besteden aan iemand die het werkelijk waard is. Jezelf niet uitgesloten natuurlijk.
Waarom kun je hem niet loslaten? Het zijn kriebels, maar niet echt diepe gevoelens, zeg je. Waarom kun je dit dan niet afkappen? Kun je een eerlijk antwoord daarop geven? Of in ieder geval voor jezelf, als je dat hier niet wil delen?
Poe, goede vraag, ik heb daar zelf ook over nagedacht (vooral op de momenten waarop ik toch weer verder ga nadat ik gekapt ben) en ik denk dat het toch is dat ik hem ergens onweerstaanbaar vind, enorm geniet van de momenten dat we samen zijn en heen en weer geslingerd wordt tussen een soort moreel besef en schuldgevoel vs egoïsme en ‘ik leef maar 1 keer’ (en nee, daar ben ik niet trots op). We hebben een enorme klik, ook tussen de lakens en dat maakt het voor mij erg moeilijk om hem volledig uit mn leven te schrappen. Toen ik echter een relatie had, ging dat opmerkelijk makkelijk. Dus wellicht vervult hij voor mij, als ik single ben, toch een bepaalde behoefte.
Je voornemen om niet met iemand naar bed te gaan en dat dat dan mislukt... heftig hoor.
ondernemer schreef:
19-12-2020 22:07
Je voornemen om niet met iemand naar bed te gaan en dat dat dan mislukt... heftig hoor.
Nou dat valt wel mee geloof ik, qua heftigheid. Stom is het wel, maarja. Ik ben er zelf bij dus ga er ook niet zielig over doen.
ondernemer schreef:
Gek hoe dat werkt. Je let even niet op en dan zit je ineens naakt bovenop hem. :O
Tiana_76 schreef:
19-12-2020 22:09
Gek hoe dat werkt. Je let even niet op en dan zit je ineens naakt bovenop hem. :O
nou, ook niet echt. de aantrekkingskracht is gewoon sterk, hij weet me te verleiden en ik heb diep van binnen natuurlijk gewoon ook gewoon zin om er in mee te gaan want ik vind hem hartstikke aantrekkelijk. En dan verliest m'n ratio en 'verstandige besluit' het.
Jij vindt het spannend. Hij vindt het spannend.
Jij hebt (plaatsvervangend) schuldgevoel. Hij heeft geen schuldgevoel.
Jij wil zijn intenties weten en laat jouw intenties afhangen van de zijne. Hij ziet jou niet als serieus relatiemateriaal.

Kun je hier iets mee?
ondernemer schreef:
:facepalm:
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
VANTA schreef:
19-12-2020 22:12
Jij vindt het spannend. Hij vindt het spannend.
Jij hebt (plaatsvervangend) schuldgevoel. Hij heeft geen schuldgevoel.
Jij wil zijn intenties weten en laat jouw intenties afhangen van de zijne. Hij ziet jou niet als serieus relatiemateriaal.

Kun je hier iets mee?
ja hoor, ik zat zelf ook al zo'n beetje op die lijn.
Dilanaaf schreef:
19-12-2020 21:56
Hij vindt je denk ik wel echt leuk want, hoe fout dan ook, hij blijft je opzoeken.
Laten we hopen dat het jou niet overkomt als jij ooit denkt een leuke relatie te hebben.
Hij zoekt jou op wanneer vrouwlief geen zin heeft, ongesteld is, of als ze ruzie hebben... hou de data bij, er komt vanzelf wel een patroon.
Sorry voor mijn woordkeuze maar zijn Edele Deel zal wel gemaakt zijn van goud ofzo... wat trekt je anders aan in zo’n man? Geen ervaring mee, ben al 100 jaar met dezelfde vent dus weet niet beter dan dat ;)
Lillybit schreef:
19-12-2020 22:17
Laten we hopen dat het jou niet overkomt als jij ooit denkt een leuke relatie te hebben.
Ofwel, zou goede karma zijn toch?
Je overschat de betekenis van de (geringe) moeite die het kost om jou warm te houden.
Voor hem is het een kleine moeite, groot plezier. Gratis een emotioneel betrokken sekspartner.
Potpourri schreef:
19-12-2020 22:24
Ofwel, zou goede karma zijn toch?
Laten we zeggen, ookal is hij degene die vreemdgaan, ik zou mezelf daar niet beschikbaar voor willen stellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven