Fling met bezette man (fout, ik weet het)

19-12-2020 21:43 208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Laat ik maar meteen met de deur in huis vallen; ik heb nu al zo’n anderhalf jaar een fling (inclusief een paar keer sex) met een bezette man. Het gaat af en aan; toen ik een korte relatie had, heb ik hem afgehouden en het contact stop gezet; ik wil niet vreemdgaan. Maar, hij is wel een paar keer met mij vreemdgegaan. We ontmoetten elkaar en daarna begon hij me vrij actief te versieren. Ik wist dat hij bezet was, daar maakte hij geen geheim van. Ik nam mezelf voor om niet met hem naar bed te gaan, maar dat is dus mislukt. Daarna bleven we contact houden. Niet ontzettend vaak, maar sporadisch appjes van zijn kant dat hij aan me denkt. Ik heb hem onomwonden gezegd dat ik best vrienden wil zijn maar niet meer met hem naar bed wil gaan. We hebben toen, maanden later, nog eens afgesproken zonder seks te hebben en dat was erg leuk. Hij sloot af met een handkus. Daarna voegde hij me toe op de socials en begon dingen te liken die ik postte. Voor wat ik kon zien volgt hij verder alleen ‘echte vrienden’ en een paar atleten en acteurs, het is dus niet zo dat z’n hele socials vol staan met andere meiden waarbij hij dit ook doet. Hij appte me zo nu en dan als hij in de stad was waar ik woon (hij woont vrij ver weg, moet soms hier zijn voor werk). Uiteindelijk zijn we weer naar bed gegaan met elkaar en merkte ik dat ik gevoelens kreeg. Dit eerlijk benoemd richting hem, gezegd dat ik ermee wilde stoppen. Ook hij gaf toe gevoelens te hebben en ‘teveel’ aan me te denken. Ik liet hem los, kreeg een echte relatie. Tijdens die relatie heeft hij me geappt om te vragen of ik af wilde spreken, ik heb hier nee op gezegd.
Uiteindelijk bleef hij mn posts liken en appte me weer toen ik single was. Hij zou naar mijn stad komen, maar dat ging uiteindelijk laatste moment niet door. Om de 2 maanden appt hij sowieso hoe het met me gaat, dat hij aan me denkt etc.
Nu heeft hij me weer benaderd en komt hij volgende week weer hier heen.
En ik merk dat ik in de war ben. Ik word heen en weer geslingerd tussen oprechte gevoelens voor hem. Niet erg diep, maar wel kriebels. Maar ook schuldgevoelens richting zijn vriendin (er zijn gelukkig geen kinderen in het spel). Ik weet donders goed dat wat ik doe en hij doet niet door de beugel kan. En ik weet ook donders goed dat ik voor hem waarschijnlijk maar ‘leuk vermaak’ ben. Dat hij echt niet bij z’n vriendin weg gaat, zo naïef ben ik niet. Toch twijfel ik op bepaalde momenten oprecht aan of hij niet meer voelt. Zijn oprechte interesse, hoe teder en lief hij doet, het contact met me opnemen als hij aan me denkt en me mist. Het gaat net iets verder dan wat ik van eerdere ‘neukertjes/scharrels’ gewend ben. Ik weet overigens ook niet, of als hij bv een relatie met me zou willen, ik dat wel met hem wil. Daar ken ik hem nog niet goed genoeg voor en een man die zo makkelijk vreemd gaat vind ik voor een relatie geen heel aantrekkelijke optie.
Wat ik met dit topic wil weet ik niet, ik denk mijn ei kwijt. Of misschien horen dat het er inderdaad op lijkt dat hij ‘meer’ wil?(ik ben gewoon maar eerlijk). Ik weet dat ik dit los moet laten, maar het lukt me nog niet. Ik merk dat het laatste half jaar zijn toenaderingspogingen wat toenemen. Dat hij me vaker appt en ook over meer persoonlijke dingen appt, langer doorappt etc. Ik snap niet goed waarom hij dit doet. Het is vrij makkelijk om te achterhalen wie zijn vriendin is (ik weet wie ze is) dus hij neemt een enorm risico door dit met mij te doen. Ik zal hem niet verlinken, maar ik snap niet waarom hij zich op zulk glad ijs wil begeven. Ps: ik weet niet of hij gelukkig of ongelukkig is in zijn huidige relatie, daar hebben we het niet over.
dilanaaf wijzigde dit bericht op 19-12-2020 21:54
15.18% gewijzigd
Henk-en-Roelie schreef:
19-12-2020 22:14
Hij vindt je denk ik wel echt leuk want, hoe fout dan ook, hij blijft je opzoeken.
.
1 kut is sterker dan 10 paarden. Heeft niks te maken met 'je leuk vinden'.
Potpourri schreef:
19-12-2020 22:02
Gatver ik zou dus echt spontaan opdrogen van een vent die willens en wetens zijn vrouw bedriegt.
Ik ook ja..
TO, heb je behalve deze man eigenlijk nog andere sexpartners? Of heb je alleen sex als deze man toevallig bij jou in de buurt moet zijn en zin heeft?
Je kan je afvragen: wie wil ik zijn? Een leuke, sterke, integere vrouw of een stiekem achter de hand scharreltje van een gebonden man.
Als je het laatste kiest, kan je gaan onderzoeken waarom je dat wil. Het zegt iets over waar jij jezelf plaatst in dit leven, de rol die jij jezelf toekent.
JackyBee schreef:
19-12-2020 22:56
Je kan je afvragen: wie wil ik zijn? Een leuke, sterke, integere vrouw of een stiekem achter de hand scharreltje van een gebonden man.
Als je het laatste kiest, kan je gaan onderzoeken waarom je dat wil. Het zegt iets over waar jij jezelf plaatst in dit leven, de rol die jij jezelf toekent.
Ja dat denk ik ook. “We accept the love we think we deserve.”
bedankt voor jullie reacties trouwens. Hij is dus wel een keer speciaal hierheen gekomen zonder dat hij hoefde te werken hier. En toen hij hier was maar ik kon niet, stuurde hij foto's en lieve aapjes dat hij wilde dat ik er was. Momenteel heb ik geen andere sekspartner, een paar maanden geleden een korte scharrel gehad en daarvoor een korte relatie.
TO hoe weet je zo zeker dat jij de enige ben naast zijn vriendin? Misschien is het er wel zo 1 van in elk stadje een ander schatje :pukey: Niet dat dit al niet erg genoeg is hoor..
anoniem_63cc40bea39de wijzigde dit bericht op 19-12-2020 22:59
13.13% gewijzigd
JackyBee schreef:
Dit.
Altijd maar wachten op iets wat nooit komen gaat.
Dilanaaf schreef:
19-12-2020 22:35
dat is waar, maar ik heb nooit toegezegd dat ik hem niet zal verlinken. Theoretisch gezien zou ik smoorverliefd op hem kunnen worden, maar willen en uit 'wraak zijn vriendin in lichten. En hij heeft veel te verliezen daarbij qua gezichtsverlies (hij heeft een belangrijke publieke functie waarbij integriteit erg belangrijk is). Maar, nogmaals, ik zit niet te wachten op verlinken. Hij weet dat echter niet
Dan hangt hij toch gewoon een verhaal op dat zijn WhatsApp is gehackt en dat jij liegt.
Monica Lewinsky is er ook
niet echt op vooruit gegaan nadat ze Bill Clinton had geneukt. Haar carrière kon ze op haar buik schrijven.

Hillary bleef ook gewoon bij hem net zoals Victoria bij David Beckham bleef
.
De enige die er nadeel van ondervond was de vrouw met wie hij was vreemd gegaan die als slet en verleidster werd afgeschilderd.

Jij hebt meer te verliezen dan hem.
Dilanaaf schreef:
19-12-2020 22:58
bedankt voor jullie reacties trouwens. Hij is dus wel een keer speciaal hierheen gekomen zonder dat hij hoefde te werken hier. En toen hij hier was maar ik kon niet, stuurde hij foto's en lieve aapjes dat hij wilde dat ik er was. Momenteel heb ik geen andere sekspartner, een paar maanden geleden een korte scharrel gehad en daarvoor een korte relatie.
Nogal wiedes.

Die kerel had zin in seks :-D.

En die éne keer zal zijn vrouw wel niet thuis zijn geweest.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
JackyBee schreef:
mooie deze. leuk en sterk vind ik mezelf iig al wel. Integer normaliter wel maar in deze dus niet. Ik zie mezelf niet als een soort zielige scharrel omdat ik zelf dus ook enorm hiervan geniet en het voor mij niet duidelijk is dat ik nu verliefd op hem ben. Zoals ik eerder schreef zou ik niet eens weten of ik iets met hem wil als hij z'n vriendin bv zou verlaten. Ik denk het niet zelfs.
Dat zou anders geweest zijn als hij vanaf het begin vrijgezel zou zijn.

Het is dus best een complex verhaal met veel grijstinten. Maar ik zie mezelf niet als een soort smachtende, makkelijke minnares die ervan droomt dat haar minnaar zijn vriendin verlaat
Someonenew schreef:
19-12-2020 22:58
TO hoe weet je zo zeker dat jij de enige ben naast zijn vriendin? Misschien is het er wel zo 1 van in elk stadje een ander schatje :pukey: Niet dat dit al niet erg genoeg is hoor..
dat weet ik niet zeker
Dilanaaf schreef:
19-12-2020 23:01
mooie deze. leuk en sterk vind ik mezelf iig al wel. Integer normaliter wel maar in deze dus niet. Ik zie mezelf niet als een soort zielige scharrel omdat ik zelf dus ook enorm hiervan geniet en het voor mij niet duidelijk is dat ik nu verliefd op hem ben. Zoals ik eerder schreef zou ik niet eens weten of ik iets met hem wil als hij z'n vriendin bv zou verlaten. Ik denk het niet zelfs.

Het is dus best een complex verhaal met veel grijstinten. Maar ik zie mezelf niet als een soort smachtende, makkelijke minnares die ervan droomt dat haar minnaar zijn vriendin verlaat
Maar waarom verdien jij niet beter? Waarom zou je blij moeten zijn met een paar kruimels?
Sjulia schreef:
19-12-2020 23:02
Maar waarom verdien jij niet beter? Waarom zou je blij moeten zijn met een paar kruimels?
Precies.
Mag ik vragen hoe oud je bent TO?
Sjulia schreef:
19-12-2020 23:02
ja ik verdien wel beter haha. En juist omdat ik beter verdien en dat voor mezelf ook wil ga ik niet trappen in die valkuil van 'een relatie met hem willen'. probleem waarom ik er niet mee stop is dus niet 'dat ik op hem wacht' maar dat ik er zelf teveel van geniet en het te leuk vindt. Met dan ook nog eens de 'spanning' van niet zeker weten wat de toekomst brengt erbij ofzo.

Maar, toen ik dus een hele serieuze relatie had (wat ik verdien) had ik er weinig problemen mee het contact met hem te stoppen
dilanaaf wijzigde dit bericht op 19-12-2020 23:06
10.60% gewijzigd
En hoe vaak zie je hem ongeveer?
Dilanaaf schreef:
19-12-2020 23:01

Fijn. Dan is het beste wat je kan doen, denk ik, kappen met deze 'fling'. Hij is niet sterk en stoer, deze vent, maar hij heeft een integriteitsprobleem, of is emotioneel heel onvolwassen, heeft bindingsangst of weet ik veel wat.
Hij gaat niets toevoegen aan jouw ontwikkeling. Er komt een leukere man voorbij denk ik, als je daarvoor openstaat.
WitteHaai schreef:
19-12-2020 23:05
En hoe vaak zie je hem ongeveer?
We hebben elkaar nu zo'n 5 keer gezien. Dat hadden er 7 kunnen zijn maar 1x kon ik niet en de andere keer kon hij niet. Hij initieerde het.
Dilanaaf schreef:
Met dan ook nog eens de 'spanning' van niet zeker weten wat de toekomst brengt erbij ofzo.
Hoezo spanning van niet zeker weten wat de toekomst brengt? Je kan nu al op je vingers natellen dat deze "fling" hoogstens alleen maar leuk is voor het moment, maar dat daar geen toekomst in zit. En zolang je met deze "fling" blijft, stel je je eigen toekomst uit.
Dilanaaf schreef:
19-12-2020 23:07
We hebben elkaar nu zo'n 5 keer gezien. Dat hadden er 7 kunnen zijn maar 1x kon ik niet en de andere keer kon hij niet. Hij initieerde het.
Vijf keer in anderhalf jaar is niet echt veel, lijkt me. Dat is eens per drie maanden of zo.
Dilanaaf schreef:
ja ik verdien wel beter haha. En juist omdat ik beter verdien en dat voor mezelf ook wil ga ik niet trappen in die valkuil van 'een relatie met hem willen'. probleem waarom ik er niet mee stop is dus niet 'dat ik op hem wacht' maar dat ik er zelf teveel van geniet en het te leuk vindt. Met dan ook nog eens de 'spanning' van niet zeker weten wat de toekomst brengt erbij ofzo.

Maar, toen ik dus een hele serieuze relatie had (wat ik verdien) had ik er weinig problemen mee het contact met hem te stoppen
Maar zijn emotionele band met jou lijk je belangrijk te vinden, als ik je berichtjes zo lees. Het lijkt alsof het niet alleen om seks mag zijn. Waarom is dat? Waarom is zijn gevoel voor jou belangrijk? Masochistisch gedrag in de liefde kan op zoveel verschillende niveaus en manieren. Ik ben benieuwd wat jij hieruit haalt op dieper niveau. Waarom deze “relatie” belangrijk is.
Dus toch enige hoop houden. Je houdt jezelf voor de gek TO! Je investeert in niks!
Alleen in mooie woorden en lekkere seks kennelijk....
WitteHaai schreef:
19-12-2020 23:10
Vijf keer in anderhalf jaar is niet echt veel, lijkt me. Dat is eens per drie maanden of zo.
Dan zal ie dus wel nog een paar andere schatjes hebben.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik ben wel benieuwd hoe je de toekomst voor je ziet? Hoe denk je dat deze ‘fling’ verder gaat? En wat zou je, los daarvan, wensen voor jezelf in de toekomst?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven