Singles Unite : deel 5!!! 😄
zondag 20 december 2020 om 10:19
Ook goedemorgen allen. Hier lekker bezig met mijn zen ochtendje. Lekker met een uur tijdsverschil erbij dus mijn ochtend van 0800-1200 duurt wel 5 uur.
En Qiyara gisterochtend werd ik nog om 0500 wakker. Deze ochtend 0745 voor het eerst deze keer aan boord dat ik s'nachts meer dan 4 uur heb geslapen.
En Qiyara gisterochtend werd ik nog om 0500 wakker. Deze ochtend 0745 voor het eerst deze keer aan boord dat ik s'nachts meer dan 4 uur heb geslapen.
fietsen varen vrouwelijk doen

zondag 20 december 2020 om 11:15
Goedemorgen !
Ik vind een slechte openingszin nog altijd beter dan helemaal geen zin. Want ik zeg bijna nooit als eerste iets. Dan heb je een match en wordt er niets gezegd. Ik ga er dan vanuit dat die mannen misschien alleen matches sparen.
De meesten beginnen met: Hoi Dido leuke match !
Ik heb ooit ook een roesje gehad bij een ingreep, maar was echt helemaal weg toen, niets gemerkt.
Ik vind een slechte openingszin nog altijd beter dan helemaal geen zin. Want ik zeg bijna nooit als eerste iets. Dan heb je een match en wordt er niets gezegd. Ik ga er dan vanuit dat die mannen misschien alleen matches sparen.
De meesten beginnen met: Hoi Dido leuke match !
Ik heb ooit ook een roesje gehad bij een ingreep, maar was echt helemaal weg toen, niets gemerkt.
zondag 20 december 2020 om 11:48

zondag 20 december 2020 om 12:14
Morgen vindt de grote conjuctie plaats. Iets wat maar heel weinig voorkomt ( de volgende in 2080)
https://www.inspirerendleven.nl/de-grot ... -voor-jou/
zondag 20 december 2020 om 13:38
Zag het ook voorbij komen. Benieuwd wat het zal brengen, hopelijk goede dingen voor iedereen hierJulus schreef: ↑20-12-2020 12:14Morgen vindt de grote conjuctie plaats. Iets wat maar heel weinig voorkomt ( de volgende in 2080)

zondag 20 december 2020 om 14:00
Wat goed, ben benieuwd. Corona zet in elk geval de vernieuwing al in gang, kan niet anders.
Ik heb een zelfliefde dag, vanochtend m'n huis opgeruimd. Dat voelt altijd heerlijk. Toen 5 km gewandeld. Bij thuiskomst vond ik m'n eigen kaartje in de bus die ik had gemaakt via internet en weken later heb laten bezorgen. Was ik al vergeten! Stond zoveel liefs aan mijzelf op, moest er een traantje van wegpinken.
Zonet een mini spa gehouden. En nu geïnstalleerd met m'n lieve kater, hapjes, yogi thee en de film the Mule die ik ga aanzetten
Sabbieeh hoe is het met jou en met je liefde?
Ik heb een zelfliefde dag, vanochtend m'n huis opgeruimd. Dat voelt altijd heerlijk. Toen 5 km gewandeld. Bij thuiskomst vond ik m'n eigen kaartje in de bus die ik had gemaakt via internet en weken later heb laten bezorgen. Was ik al vergeten! Stond zoveel liefs aan mijzelf op, moest er een traantje van wegpinken.
Zonet een mini spa gehouden. En nu geïnstalleerd met m'n lieve kater, hapjes, yogi thee en de film the Mule die ik ga aanzetten
Sabbieeh hoe is het met jou en met je liefde?
zondag 20 december 2020 om 14:05

zondag 20 december 2020 om 14:38
WelkomSallycanwait schreef: ↑20-12-2020 10:14Goedemorgen allemaal,
Graag schrijf ik mee in jullie topic. Ik lees al eventjes mee en ervaar herkenning. Het lijkt mij fijn om actief te kunnen delen.
Ik ben net iets boven de 30 jaar, 2 kids en sinds een jaar alleen.
Geniet van de vrije zondag en voor wie moet werken, succes!
wij slapen nooit.
zondag 20 december 2020 om 14:48
Welkom Sally ..Sallycanwait schreef: ↑20-12-2020 10:14Goedemorgen allemaal,
Graag schrijf ik mee in jullie topic. Ik lees al eventjes mee en ervaar herkenning. Het lijkt mij fijn om actief te kunnen delen.
Ik ben net iets boven de 30 jaar, 2 kids en sinds een jaar alleen.
Geniet van de vrije zondag en voor wie moet werken, succes!
Koffie? Of iets sterkers?

zondag 20 december 2020 om 15:42
Klinkt als een heerlijke dag qiyaraQiyara schreef: ↑20-12-2020 14:00Wat goed, ben benieuwd. Corona zet in elk geval de vernieuwing al in gang, kan niet anders.

zondag 20 december 2020 om 15:50
Wou ik ook net zeggen.
Hier een rustige dag, laaaange wandeling gemaakt met de hond, straks weer veel te lekker voor mezelf koken (waardoor ik dan te veel eet en niet van mijn Corona kilo’s afraak) en vanavond komt date.

zondag 20 december 2020 om 16:46
oeh die volgende haal ik niet denk ik..zal opletten of ik iets merkJulus schreef: ↑20-12-2020 12:14Morgen vindt de grote conjuctie plaats. Iets wat maar heel weinig voorkomt ( de volgende in 2080)

zondag 20 december 2020 om 16:51
Hier ook een zelfliefde dag..heerlijk uitgeslapen en filmpjes liggen kijken in bed, boodschapje gedaan, beddengoed aan het wassen, kerstcadeautjes voor de kinderen ingepakt en onder de boom gelegd en nu speciaalbiertjes met tapas terwijl ik naar sport kijk.
er zijn hier toch een paar dames die speciaalbier drinken? ik eigenlijk zelfden maar het is een keer wat anders dan wijn..en het is van Amsterdamse Brouwerijen..heb nu heaps of hops en straks nog Struis..met een bordje italiaanse worst en kaas
er zijn hier toch een paar dames die speciaalbier drinken? ik eigenlijk zelfden maar het is een keer wat anders dan wijn..en het is van Amsterdamse Brouwerijen..heb nu heaps of hops en straks nog Struis..met een bordje italiaanse worst en kaas

zondag 20 december 2020 om 16:58
tomcat schreef: ↑20-12-2020 16:51Hier ook een zelfliefde dag..heerlijk uitgeslapen en filmpjes liggen kijken in bed, boodschapje gedaan, beddengoed aan het wassen, kerstcadeautjes voor de kinderen ingepakt en onder de boom gelegd en nu speciaalbiertjes met tapas terwijl ik naar sport kijk.
Ik heb twee door Vinexwijk bewoners zelf gebrouwen flesjes bier in mijn kerstpakket. "Mad Kristel" met afbeelding van een vrouw met hippe bril, en nog nog wat anders. Vaak zit er zo veel suiker in die dingen.

zondag 20 december 2020 om 17:26
alongwiththesunshine schreef: ↑20-12-2020 17:19Ze zijn sowieso beter in het maken van mayonaise. Haha. En ook qua muziek. Vind ik. De tosti's in België zijn ook beter.
Al het eten is in Belgie veel beter. De gemiddelde Nederlander wordt zonder smaak opgevoed, hoezeer AH ook zijn best heeft gedaan. Limburgers uiteraard uitgezonderd, die eten weer heel goed.