Singles Unite : deel 5!!! 😄

zondag 20 december 2020 om 22:06
Ik dacht dat het eten bij jullie juist heel goed was omdat anders iedereen chagrijnig wordtzeefietser1 schreef: ↑20-12-2020 22:00Nou ik ga niet in Azie naar een markt dat gaat allemaal via een scheepshandel. En kan alle kanten opgaan van of de groenten beter zijn of niet. Daarna komt er nog een kok die zijn plasje eroverheen doet en dan smaakt de bloemkool niet meer naar bloemkool zoals vandaag.

zondag 20 december 2020 om 22:07
Ja, duh, een groot deel van de grootste mediabedrijven is gevestigd in Amsterdam, dus dan krijg je dat al snel. Dat betekent niet dat er in andere gebieden geen expertise is, ze lopen er alleen minder mee te koop. Zelfs dat is topografisch bepaald. Maar goed deze discussie is zo oud als de weg naar Kralingen. Het is nu eenmaal de arrogantie die een hoofdstad met zich meedraagt.tomcat schreef: ↑20-12-2020 21:16nou ja..toch een beetje een generatieding..maar generatie X in Amsterdam liep serieus nog minimaal 2 a 3 jaar voor op de rest van Nederland in veel dingen..mode, kapsels, dansmoves, taalgebruik, gadgets..tv zenders..clubs, feestcafe's..eerdere generates nog meer natuurlijk..hippies, nozems, dolle mina's, krakers, punk, new wave, en misschien wel de homo scene als laatste trend die nog echt voor loopt in Amsterdam
Nu is alles geglobaliseerd en is alles overal eenheidsworst tegelijk natuurlijk..maar vroegah was Amsterdam echt wel trendsettend en the place to be voor de rest van Nederland
wij slapen nooit.
zondag 20 december 2020 om 22:16
Was dat maar waar, slecht is het zeker niet. En tegenwoordig genoeg andere redenen om chagrijnig over te zijn. Niet afgelost kunnen worden, dat hakt er erger in dan een eventuele niet zo'n goede kok.
fietsen varen vrouwelijk doen

zondag 20 december 2020 om 22:20
Mediabedrijven zaten juist in Hilversum destijds..alongwiththesunshine schreef: ↑20-12-2020 22:07Ja, duh, een groot deel van de grootste mediabedrijven is gevestigd in Amsterdam, dus dan krijg je dat al snel. Dat betekent niet dat er in andere gebieden geen expertise is, ze lopen er alleen minder mee te koop. Zelfs dat is topografisch bepaald. Maar goed deze discussie is zo oud als de weg naar Kralingen. Het is nu eenmaal de arrogantie die een hoofdstad met zich meedraagt.
maar maakt ook geen zak uit..ons grootste internationale rockster kwam uit groningen als ik mij niet vergis..of was het drenthe? (H.Brood)
zondag 20 december 2020 om 22:41
Ok, Hilversum dan.
En Zwolle, lees ik. En zo zijn er meer voorbeelden van invloedrijke personen die Amsterdam kleur gaven, maar ergens anders opgroeiden. En dan lijkt het alsof het allemaal in Amsterdam gebeurde, maar die vooruitstrevendheid vond dan eigenlijk al ergens anders plaats, gewoon op een zolderkamer in een of ander aftands dorp.
wij slapen nooit.

zondag 20 december 2020 om 22:47
Hotel Califoniaalongwiththesunshine schreef: ↑20-12-2020 22:41Ok, Hilversum dan.
En Zwolle, lees ik. En zo zijn er meer voorbeelden van invloedrijke personen die Amsterdam kleur gaven, maar ergens anders opgroeiden. En dan lijkt het alsof het allemaal in Amsterdam gebeurde, maar die vooruitstrevendheid vond dan eigenlijk al ergens anders plaats, gewoon op een zolderkamer in een of ander aftands dorp.
waar alles gebeurde maar waar niemand vandaan kwam

zondag 20 december 2020 om 23:59

maandag 21 december 2020 om 00:51
Zat net een artikel te lezen over koppels die elkaar hebben gevonden tijdens Corona, staar stukje over een koppel:
‘’David had zijn leeftijd niet naar waarheid ingevuld (op tinder) hij is 41, geen 35 (zij is 30). Hij wilde dat jonge vrouwen zijn profiel ook bekeken. Gelukkig maar, anders had ik er waarschijnlijk niet naar gekeken. Zelf hou ik van mannen met een volwassen levenshouding die hun zaken op orde hebben.”
Ik zou dat zelf wel beetje een afknapper vinden denk ik, iemand die z’n leeftijd niet eerlijk invult etc. En ook niet nodig lijkt me, als je allebei de leeftijdsgrens ruim invult op een datingapp. Om doelbewust dan je leeftijd anders vermeld, vind ik vreemd. Jullie wel eens meegemaakt?
‘’David had zijn leeftijd niet naar waarheid ingevuld (op tinder) hij is 41, geen 35 (zij is 30). Hij wilde dat jonge vrouwen zijn profiel ook bekeken. Gelukkig maar, anders had ik er waarschijnlijk niet naar gekeken. Zelf hou ik van mannen met een volwassen levenshouding die hun zaken op orde hebben.”
Ik zou dat zelf wel beetje een afknapper vinden denk ik, iemand die z’n leeftijd niet eerlijk invult etc. En ook niet nodig lijkt me, als je allebei de leeftijdsgrens ruim invult op een datingapp. Om doelbewust dan je leeftijd anders vermeld, vind ik vreemd. Jullie wel eens meegemaakt?

maandag 21 december 2020 om 00:58
Vivi3338 schreef: ↑21-12-2020 00:51Zat net een artikel te lezen over koppels die elkaar hebben gevonden tijdens Corona, staar stukje over een koppel:

Beetje wel een afknapper ja.
maandag 21 december 2020 om 05:19
Goede film!
Dan begint het contact vast met een leugen.Vivi3338 schreef: ↑21-12-2020 00:51Zat net een artikel te lezen over koppels die elkaar hebben gevonden tijdens Corona, staar stukje over een koppel:

maandag 21 december 2020 om 06:23
Vivi heb ik inderdaad weleens mee gemaakt. Leuke match alleen bleek hij ergens in de 50 ipv 45. En toen was 45 al ruim aan m'n bovengrens. En ik ben soms wat direct dus dat zei ik hem ook gelijk. Alsof ik het aanvoelde denk ik.
Het zat hemzelf ook niet lekker want hij biechte het gelijk op dat hij nog ouder was. En hij ging zich opnieuw aanmelden met z'n echte leeftijd en hopen dat er alsnog jongere vrouwen geïnteresseerd zouden zijn.
Ben benieuwd of hij dat überhaupt gedaan heeft.
Vind het ook echt een mega afknapper.
En heb ook al eens in een profiel zien staan: gevoelsleeftijd 38.
Dus ik vragen wat dat betekent. Hij voelde zich 38 en dat vond hij belangrijker dan z'n echte leeftijd en hij gebruikte al jaren z'n gevoelsleeftijd. Dus op een verjaardag wordt hij 39. En ook deze man was ergens achterin de 40
Het zat hemzelf ook niet lekker want hij biechte het gelijk op dat hij nog ouder was. En hij ging zich opnieuw aanmelden met z'n echte leeftijd en hopen dat er alsnog jongere vrouwen geïnteresseerd zouden zijn.
Ben benieuwd of hij dat überhaupt gedaan heeft.
Vind het ook echt een mega afknapper.
En heb ook al eens in een profiel zien staan: gevoelsleeftijd 38.
Dus ik vragen wat dat betekent. Hij voelde zich 38 en dat vond hij belangrijker dan z'n echte leeftijd en hij gebruikte al jaren z'n gevoelsleeftijd. Dus op een verjaardag wordt hij 39. En ook deze man was ergens achterin de 40

maandag 21 december 2020 om 07:58
Jeetje wat kansloos. Volgens mij heb ik het nooit meegemaakt. Anders had ik hem vierkant uitgelachen. Zo sneu.
Ik kijk nog steeds af en toe koppen op Lexa en er kan een vent van 48 voorbij komen die 55 lijkt en andersom.
Ik hoor van mijn vriendin dat er steeds veel vaker mannen niet komen opdagen en dat de gesprekken minder worden.
Ik ben blij dat ik in deze periode niet opzoek ben. Ook van mijn bestie hoor ik dat hij tijdelijk gestopt is.
Ik ben trots op mezelf dat ik nu alleen kan zorgen voor mijn dochter en hond.
Er zijn zoveel vrouwen die niet blij zijn met hun relatie, maar niet zelfstandig voor zichzelf kunnen zorgen.
Jullie hebben dat toch allemaal mooi voor elkaar. Daar mogen jullie echt heel trots op zijn.
Ik kijk nog steeds af en toe koppen op Lexa en er kan een vent van 48 voorbij komen die 55 lijkt en andersom.
Ik hoor van mijn vriendin dat er steeds veel vaker mannen niet komen opdagen en dat de gesprekken minder worden.
Ik ben blij dat ik in deze periode niet opzoek ben. Ook van mijn bestie hoor ik dat hij tijdelijk gestopt is.
Ik ben trots op mezelf dat ik nu alleen kan zorgen voor mijn dochter en hond.
Er zijn zoveel vrouwen die niet blij zijn met hun relatie, maar niet zelfstandig voor zichzelf kunnen zorgen.
Jullie hebben dat toch allemaal mooi voor elkaar. Daar mogen jullie echt heel trots op zijn.
maandag 21 december 2020 om 08:06
Een man vroeg aan mij wel of ik het echt ben op de foto's. Hij had een date en toen ze de deur open deed stond er een hele andere vrouw. Ze bleek een minderwaardigheidscomplex te hebben en had foto's van iemand anders gebruikt.
Ik zei: ik spreek sowieso nooit thuis af op de eerste date, als ik iemand nog nooit heb gezien en totaal niet ken.
Twee tellen later had hij onze match opgeheven
Sukkel.
Ik zei: ik spreek sowieso nooit thuis af op de eerste date, als ik iemand nog nooit heb gezien en totaal niet ken.
Twee tellen later had hij onze match opgeheven

Sukkel.
maandag 21 december 2020 om 08:45
Vivi ik had het 2 keer, de eerste keer biechtte hij het op tijdens de eerste date (had het uiteraard zelf al gezien, hij was niet 7 maar 12 jaar ouder) en was verontwaardigd omdat ik zei niet verder te willen daten met een leugenaar. Hij wou een veel jongere vrouw maar die kreeg hij niet te pakken wanneer hij zijn echte leeftijd gebruikte.
De tweede, vond ik hilarisch, biechtte het op, ook tijdens onze eerste date, terwijl we over onze Tinder avonturen aan het vertellen waren. Ik vertelde over de eerste leugenaar en toen zei hij 'Attra, ik moet je iets bekennen, ik ben ook 5 jaar ouder'. Dacht eerst dat hij me aan het plagen was en treageerde er lacherig op maar hij was doodserieus. Was een leuke, aantrekkelijke man, heb hem nog eens gezien maar kon me niet over de leugen zetten. Hij heeft me nog enkele weken proberen overtuigen.
Snap die vrouw niet, nouja, ze weet alleszins dat hij een leugenaar is.
De tweede, vond ik hilarisch, biechtte het op, ook tijdens onze eerste date, terwijl we over onze Tinder avonturen aan het vertellen waren. Ik vertelde over de eerste leugenaar en toen zei hij 'Attra, ik moet je iets bekennen, ik ben ook 5 jaar ouder'. Dacht eerst dat hij me aan het plagen was en treageerde er lacherig op maar hij was doodserieus. Was een leuke, aantrekkelijke man, heb hem nog eens gezien maar kon me niet over de leugen zetten. Hij heeft me nog enkele weken proberen overtuigen.
Snap die vrouw niet, nouja, ze weet alleszins dat hij een leugenaar is.
attraverso wijzigde dit bericht op 21-12-2020 08:55
0.11% gewijzigd
maandag 21 december 2020 om 08:53
Datertje ik ben blij dat ik in deze periode mijn date tegenkwam.
Dat ik voor mezelf kan zorgen bewijs ik al jaren, jaren single geweest, meerdere grote beslissingen in mijn eentje genomen... Het is niet omdat je graag samen wil zijn met iemand dat je niet voor jezelf kan zorgen. Of dat je niet voor jezelf moet zorgen, je lief/partner neemt het niet allemaal van je over. Stel dat ik langere tijd met deze man date, dat moet ik nog steeds alles hier in mijn eentje draaiende houden hoor.
Dat ik voor mezelf kan zorgen bewijs ik al jaren, jaren single geweest, meerdere grote beslissingen in mijn eentje genomen... Het is niet omdat je graag samen wil zijn met iemand dat je niet voor jezelf kan zorgen. Of dat je niet voor jezelf moet zorgen, je lief/partner neemt het niet allemaal van je over. Stel dat ik langere tijd met deze man date, dat moet ik nog steeds alles hier in mijn eentje draaiende houden hoor.

maandag 21 december 2020 om 09:15
Ik ben echt knetter verliefd. Hoteldebotel, zwaar tot over m'n oren 
Op m'n allerliefste katjes. Ze zijn nu 11 en 12 en als je denkt dat verliefdheid minder wordt, dan heb je dat mooi mis. Het wordt alleen maar erger
Voel er nu zelfs kriebels van...
Ik ben met recht een kattenvrouwtje en eindig volgens mij met deze liefdes in m'n leven ipv een leuke vent.

Op m'n allerliefste katjes. Ze zijn nu 11 en 12 en als je denkt dat verliefdheid minder wordt, dan heb je dat mooi mis. Het wordt alleen maar erger

Voel er nu zelfs kriebels van...
Ik ben met recht een kattenvrouwtje en eindig volgens mij met deze liefdes in m'n leven ipv een leuke vent.

maandag 21 december 2020 om 10:16
Goedemorgen allen 
gut..hoe verzin je het..je leeftijd lager zetten omdat je een jongere vriendin wil.. Als vrouwen open staan voor een oudere vriend dan zetten ze toch zelf wel hun leeftijd omhoog? Of ben ik nou simpel.
ik heb wat gesprekken lopen maar of er een date van komt..ik moet het nog zien ;D

gut..hoe verzin je het..je leeftijd lager zetten omdat je een jongere vriendin wil.. Als vrouwen open staan voor een oudere vriend dan zetten ze toch zelf wel hun leeftijd omhoog? Of ben ik nou simpel.
ik heb wat gesprekken lopen maar of er een date van komt..ik moet het nog zien ;D